Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Και ο μεταχειρισμένος ρίσκο στα κομμένα είναι  . Και οι πολλ/στες γύρω στις 80,000 -100,000 βγάζουν . Τα ηλεκτρολογικά είναι ρίσκο στα κομμένα .

Πάρε ένα καινούργιο . Στο διαγνωστικό δε του έβγαλε ούτε αστοχία ανάφλεξης ή τυχαία αστοχία ανάφλεξης κυλίνδρων ; 

Οχι δεν μου ειπε κατι εκτος απο αυτο της γωνιας αναφλεξης. Ειπε μαλιστα πως μαλλον ειναι στην αρχη της βλαβης και δεν εχει χαλασει τοσο πολυ. Ο πολλαπλασιαστης σε αυτο το αμαξι ειναι ενας 4πλος. Σας ξαναλεω δεν εχει βγαλει λαμπακι μηχανης. Εγω το καταλαβαινω στο κροταλισμα κι ενα μικρο κενο η δισταγμο στο γκαζι. Ασχετο σημερα εκει στο μηχανημα στον υπολογιστη εδειχνε ρελαντι 720 730 στροφες. Το στροφομετρο ειναι αναλογικο μεσα στο αμαξι και δεν μπορουσα ακριβως να ξερω. Λιγο δεν ειναι?

4 ώρες πριν, polaki είπε

Δεν μπορεί να ασχοληθεί ο μάστορας όταν δεν πληρώνεται, και είναι λογικό. 

Εμενα σε mini cooper S που βρέθηκα σε πόλη μακριά απτή δικια μου και το δικό μου service, προσπαθούσε να με ξεπεταξει ο άλλος γιατί δεν έβρισκε τί φταίει.

Του λέω θα κάτσω να το δούμε μαζί και σε πληρώνω τις ώρες σου, έτσι και αλλιώς δεν μπορούσα να ρισκάρω να γυρίσω Αθήνα.

Τελικά μετά από 2,5 ώρες το βρήκε. Του έδωσα 90€ μόνο για τις ώρες του συν την εργασία και όλα οκ.

Αλλιως αν περίμενα να το βρει μέσα σε 20 λεπτά που δεν θα το έβρισκε, ποιος ξέρει πως θα γυρναγα σπίτι (με γερανό, που δεν λέει..)

Να τον πληρωσω δεν εχω θεμα δε ζητησα τσαμπα. Εγω οτι μου ζητανε πληρωνω.

Εχω κουραστει καθε μερα στο συνεργειο και στον ηλεκτρολογο. Βαρεθηκα τη ζωη μου. Θα το πουλησω κι οτι χασω στο τελος.

  • Απαντ. 104
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, nikpan316 είπε

Εχω κουραστει καθε μερα στο συνεργειο και στον ηλεκτρολογο. Βαρεθηκα τη ζωη μου. Θα το πουλησω κι οτι χασω στο τελος

Κοίταξε αν δεν ανάβει ο λάμδα και τα καυσαερίων είναι σωστά τότε άφησε το μέχρι να σε αφήσει.

Εγώ θα το άλλαζα μόνο κ μόνο για μην χαλάσει ο καταλύτης αν δεν γίνεται σωστή καύση.

Ο πολλαπλασιαστής σου σε καλο ιμιτασιον άντε να κάνει έως 80 ευρώ. Για μένα αξίζει το ρίσκο κ ας μην φτιάξει. Από το να σε αφήσει στη μέση του δρόμου είναι καλύτερα.

Αν δεν φτιάξει άστο μέχρι να επιδεινωθεί το πρόβλημα κ να ανάψει κάποιο λαμπάκι ώστε να ξέρεις που να κατευθυνθείς.

7 ώρες πριν, polaki είπε

Δεν μπορεί να ασχοληθεί ο μάστορας όταν δεν πληρώνεται, και είναι λογικό. 

Μα δεν αρνήθηκα ποτέ ούτε παζαρεψα τιμή για να φτιάξω κάτι. Ότι μου ζητούσαν τα έδινα αλλά δουλειά δεν γινόταν.

Κοίταξε μάστορας δεν σημαίνει αντικαταστάτης. Αυτό το κάνω κ μόνος μου. Εγώ επιλέγω τον μάστορα για την εμπειρία του ώστε να γίνει σωστή διάγνωση και να ξεμπερδευω. Αλλά δυστυχώς μοίρασα λεφτά στα συνεργεία για να καταλήξω να βρώ το πρόβλημα μόνος μου.

Ακόμα κι όταν το βρήκα, πήρα έναν ηλεκτρολόγο και του λέω έτσι κ έτσι. Το θέμα είναι ή στο καλώδιο ή στον αισθητήρα. Μου λέει άλλαξε τον αισθητήρα φτηνός είναι.

Τελικά τον μέτρησα τον αισθητήρα με το πολύμετρο και είχε κανονικές τιμές αντίστασης. Έπειτα μέτρησα το καλώδιο κ είδα ότι δεν είχε καθόλου ρεύμα.

Του το πήγα έτοιμο να αλλάξει ένα καλώδιο.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτο με τη γωνια αναφλεξης ελαφρως πεσμενη δε μου κολλαει οτι δημιουργει τετοιο προβλημα. Εκει κολλαω.

Δε μου ειπε αλλαξε τον και θα λυθει το προβλημα. Το αλλο κακο ειναι πως μου ειπε δεν μετριεται ο πολλαπλασιαστης στο χερι για να μου πει να τον αλλαξω και θα λυθει.

Δημοσ.

κυκλοφορεί και πολύ νοθευμένο κάυσιμο
κυκλοφορούν και μαϊμού μπουζί ngk και δημιουργούν μεγάλο πρόβλημα στην ανάφλεξη και στον κινητήρα γενικότερα
πρώτα βεβαιώσου για τα μπουζί και το καύσιμο (βάλε 2-3 φορές από καθαρά εταιρικό πρατήριο - πχ αθήνα αν είσαι -> στο Χίλτον στη Μιχαλακοπούλου, στην Υμηττού στις αρχές από Ζωγράφου προς Παγκράτι κλπ)
αν με αυτά δεν στρώσει τότε βλέπεις για τα υπόλοιπα....(βαλβίδες, συμπίεση, μπεκ, φλάτζες, αντλία κλπ)
 

Δημοσ.

Εκανα γενικο σερβις εδωσα 300 ευρω αλλαξα και την αντλια νερου. Αυριο το ξαναβαζω μεσα πρωι πρωι στον ηλεκτρολογο γιατι πιστευω την 1η μερα που πηγα δεν εδωσε βαση. Μπας και το δει ενδελεχως και βρει το προβλημα. Οταν λες αντλια τι εννοεις? Για ποια αντλια μιλας?

Εκανα γενικο σερβις εδωσα 300 ευρω αλλαξα και την αντλια νερου. Αυριο το ξαναβαζω μεσα πρωι πρωι στον ηλεκτρολογο γιατι πιστευω την 1η μερα που πηγα δεν εδωσε βαση. Μπας και το δει ενδελεχως και βρει το προβλημα. Οταν λες αντλια τι εννοεις? Για ποια αντλια μιλας?

 

Επισης η συμπιεση αν ειναι πως διορθωνεται? Αν και νομιζω πως ειναι ηλεκτρολογικο καθαρα το θεμα.

Δημοσ.

Εγώ ως παθών από πολλαπλασιαστές θα τους άλλαζα έστω και προληπτικά αν υπάρχει υποψία, άνετα μπορεί να σε αφήσουν στο δρόμο ανα πάσα στιγμή! Επίσης το κροτάλισμα θα μπορούσε να προέρχεται από εκεί, γιατί όταν ξεκινάνε να χαλάνε, τα πρώτα δείγματα είναι στις χαμηλές στροφές.. αλλιώς όπως ανέφεραν ήδη και οι υπόλοιποι, κακό μείγμα στο ρελαντί..

Δημοσ.

Σε κορολλα που εχω με αφησε ο πολλα πλασιαστης στο δρομο κι αναβε το λαμπακι check engine.  Ξεκολλαγε για λιγο ξανακολλαγε κι αναβε το λαμπακι μεχρι να φτασω στο συνεργειο. Εδω δεν βγαζει τπτ απο ενδειξεις.

Το κακο μειγμα στο ρελαντι τι υποδεικνυει? Σορρυ δεν ειμαι ασσος στα αυτοκινητα γι αυτο ρωταω.

Δημοσ.

Μιλάω για αντλία καυσίμου.

Αν είναι μαϊμού τα μπουζί θα σου κάνουν ανάφλεξη όποτε και όπως / αν θέλουν σαν να είχες θέμα με πολλαπλασιαστή ή / και εγκέφαλο.

Αν η αντλία μια δείνει και μια ψιλοκολάει θα έχεις θέμα με την σωστή τροφοδοσία.

Αν τα καύσιμα είναι νοθευμένα θα έχεις πάλι παρόμοια προβλήματα.

ο εξατμισάς κοίταξε και τις τσιμούχες στις εξόδους των κεφαλών για κενά ?
ο μάστορας κοίταξε για συμπίεση (αν - πέρα από τις βαλβίδες- έχουν χαλάσει μεταλλικά ελάσματα στις κεφαλές)  ?

 

  • Like 1
Δημοσ.

Ο εξατμισας σιγουρα οχι. Ειπε πως ολα ετσι κανουν και δεν εδωσε ιδιαιτερη βαση. Ο μηχανικος ειπε πως ηταν καλο που ανοιξαμε το ψευδοκαπακο για τις βαλβιδες γτ ειδαμε και μεσα. Τωρα ποσο μεσα δεν ξερω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν όντως άνοιξε, είσαι κομπλέ από βαλβίδες.

Η συμπίεση μετριέται με ένα...."πιεσόμετρο" / μανόμετρο που μπαίνει στην υποδοχή του μπουζί για κάθε κύλινδρο - να το πω έτσι απλά - και βλέπει πόση πιέση ανεβάζει ο κάθε κύλινδρος κατα την λειτουργία του
αν δεν είναι η πίεση μέσα στις προδιαγραφές, έχεις θέμα και χρειάζετε έλεγχος για διαρροές στο σύστημα.
μπορεί αν είναι από τις φλάτζες του κινητήρα / κεφαλών, μπορεί από τις μεταλλικές φλάτζες στα πιστόνια....

 

αν έχεις θέμα με τις φλάντζες κινητήρα / κεφαλής
θα έχεις και ενδείξεις όπως λάδι (ή /και "αέρα") να βγαίνει από κάποια "σκασμένη" φλάντζα και να κυλάει στον κινητήρα είτε εσωτερικά στους κυλίνδρους είτε εξωτερικά,  ή "μπλε καπνό" στα καυσαέρια
 



Αυτά σε γενικές γραμμές, με μπακαλίστικη ορολογία και μετά από 2 μπύρες...

Επεξ/σία από SoullessRider
  • Like 1
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, nikpan316 είπε

Σε κορολλα που εχω με αφησε ο πολλα πλασιαστης στο δρομο κι αναβε το λαμπακι check engine.  Ξεκολλαγε για λιγο ξανακολλαγε κι αναβε το λαμπακι μεχρι να φτασω στο συνεργειο. Εδω δεν βγαζει τπτ απο ενδειξεις.

Το κακο μειγμα στο ρελαντι τι υποδεικνυει? Σορρυ δεν ειμαι ασσος στα αυτοκινητα γι αυτο ρωταω.

Το κακο μείγμα στο ρελαντί είναι σχεδόν πάντα αέρας. Αν είναι καύσιμο το μπεκ θα κάνει κόλπα και σε υψηλότερες στροφές.

Ακόμα κ η πεταλούδα αν είναι βρομικη μπορεί να σου κάνει αρρυθμίες.

Κ εμένα αυτή η γωνία που σου είπε ο ηλεκρολογος μου ακούγεται περίεργη. 

Το πηγές το αυτοκίνητο καμία βόλτα να δεις αν βελτιώθηκε με τα νέα μπουζί;

Κάνε κ ένα καθάρισμα στην πεταλούδα γκαζιού. 

Δημοσ.

Εμένα μου ακούγονται όλα αυτά περίεργα. Κυρίως το βρήκα τη γωνία ανάφλεξης λάθος. Αν είναι εντός Ορίων θα δουλεύει σωστά. Αν δεν είναι θα σου ανάβει λαμπάκι.
 

Απο την άλλη το κροτάλισμα δεν λέει κάτι συγκεκριμένο σαν σύμπτωμα. Εννοώ αυτό που λες εσυ κροτάλισμα άλλος το ακούει  όταν έχει θέμα  με τις βαλβίδες άλλος  το ακούει όταν κάτι που κινείτε από τον ιμάντα πχ τεντοτηρας κάνει φασαρία. Το τρεμουλο είναι πιο συγκεκριμένο.

Διάβασα ότι εσυ δεν είσαι έτσι αλλά δυστυχώς επειδή οι πιο πολλοί πελάτες κατεβάζουν τα μούτρα όταν τους λεει ο μάστορας να πληρώσουν την ώρα για την διάγνωση δεν ασχολούνται παραπάνω από το ελάχιστο δυνατο για να σου αλλάξουν κάτι που είναι πιθανό να φταίει. Αν δεν λυθεί το πρόβλημα πάμε στο επόμενο ανταλλακτικό. Επίσης σχεδόν κανένας δεν έχει σωστό διαγνωστικό είτε γιατι δεν ξέρουν να το χρησιμοποιήσουν και είναι άχρηστο είτε γιατί πάλι κοστίζει χρήματα και η αγορά και οι αναβαθμίσεις και κανένας πελάτης δεν πληρώνει. 

Εγώ στη θέση σου θα πήγαινα σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο. Αν κάποιος την ξερει την μάρκα μπορεί πιο εύκολα και εμπειρικά να βρει τι φταίει όπως και τα κοινά προβλήματα στη μάρκα και μοντέλο.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, SoullessRider είπε

Αν όντως άνοιξε, είσαι κομπλέ από βαλβίδες.

Η συμπίεση μετριέται με ένα...."πιεσόμετρο" / μανόμετρο που μπαίνει στην υποδοχή του μπουζί για κάθε κύλινδρο - να το πω έτσι απλά - και βλέπει πόση πιέση ανεβάζει ο κάθε κύλινδρος κατα την λειτουργία του
αν δεν είναι η πίεση μέσα στις προδιαγραφές, έχεις θέμα και χρειάζετε έλεγχος για διαρροές στο σύστημα.
μπορεί αν είναι από τις φλάτζες του κινητήρα / κεφαλών, μπορεί από τις μεταλλικές φλάτζες στα πιστόνια....

 

αν έχεις θέμα με τις φλάντζες κινητήρα / κεφαλής
θα έχεις και ενδείξεις όπως λάδι (ή /και "αέρα") να βγαίνει από κάποια "σκασμένη" φλάντζα και να κυλάει στον κινητήρα είτε εσωτερικά στους κυλίνδρους είτε εξωτερικά,  ή "μπλε καπνό" στα καυσαέρια
 



Αυτά σε γενικές γραμμές, με μπακαλίστικη ορολογία και μετά από 2 μπύρες...

Για βαλβιδες το ανοιξε σιγουρα γτ περασα απο εκει να δω τι γινεται και το ειδα.

5 ώρες πριν, gakost είπε

Εμένα μου ακούγονται όλα αυτά περίεργα. Κυρίως το βρήκα τη γωνία ανάφλεξης λάθος. Αν είναι εντός Ορίων θα δουλεύει σωστά. Αν δεν είναι θα σου ανάβει λαμπάκι.
 

Απο την άλλη το κροτάλισμα δεν λέει κάτι συγκεκριμένο σαν σύμπτωμα. Εννοώ αυτό που λες εσυ κροτάλισμα άλλος το ακούει  όταν έχει θέμα  με τις βαλβίδες άλλος  το ακούει όταν κάτι που κινείτε από τον ιμάντα πχ τεντοτηρας κάνει φασαρία. Το τρεμουλο είναι πιο συγκεκριμένο.

Διάβασα ότι εσυ δεν είσαι έτσι αλλά δυστυχώς επειδή οι πιο πολλοί πελάτες κατεβάζουν τα μούτρα όταν τους λεει ο μάστορας να πληρώσουν την ώρα για την διάγνωση δεν ασχολούνται παραπάνω από το ελάχιστο δυνατο για να σου αλλάξουν κάτι που είναι πιθανό να φταίει. Αν δεν λυθεί το πρόβλημα πάμε στο επόμενο ανταλλακτικό. Επίσης σχεδόν κανένας δεν έχει σωστό διαγνωστικό είτε γιατι δεν ξέρουν να το χρησιμοποιήσουν και είναι άχρηστο είτε γιατί πάλι κοστίζει χρήματα και η αγορά και οι αναβαθμίσεις και κανένας πελάτης δεν πληρώνει. 

Εγώ στη θέση σου θα πήγαινα σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο. Αν κάποιος την ξερει την μάρκα μπορεί πιο εύκολα και εμπειρικά να βρει τι φταίει όπως και τα κοινά προβλήματα στη μάρκα και μοντέλο.

Εγω δεν εχω θεμα να πληρωσω. Αλλα να μου βρει τη λυση. Δε ζηταω κατι αλλο. Η γωνια αναφλεξης μου ειπε λιγο πεσμενη. Οτι ειναι στην αρχη της βλαβης του πολλαπλασιαστη. Αυτο μ ειπε.

6 ώρες πριν, bill999r είπε

Το κακο μείγμα στο ρελαντί είναι σχεδόν πάντα αέρας. Αν είναι καύσιμο το μπεκ θα κάνει κόλπα και σε υψηλότερες στροφές.

Ακόμα κ η πεταλούδα αν είναι βρομικη μπορεί να σου κάνει αρρυθμίες.

Κ εμένα αυτή η γωνία που σου είπε ο ηλεκρολογος μου ακούγεται περίεργη. 

Το πηγές το αυτοκίνητο καμία βόλτα να δεις αν βελτιώθηκε με τα νέα μπουζί;

Κάνε κ ένα καθάρισμα στην πεταλούδα γκαζιού. 

Βελτιωθηκε καπως το τρεμουλο με τα νεα μπουζι νομιζω. Μπερδεματα σε υψηλοτερες στρπφες εγω δεν εχω καταλαβει.

  • Like 1
Δημοσ.

Πηγα τωρα να δω τι παιζει το εχω απο τις 7.15 το πρωι. Πολυ φοβαμαι πως δεν ειναι πολλαπλασιαστης γτ ειδα εβαζε εναν πανω κι αν ειχε διορθωσει θα επρεπε να με ειχε παρει τηλ να παω να το παρω. Ειναι πολυ ευκολο να μπει. Εμενα δε μου ειπε κατι βεβαια αρκεστηκε να μου πει ψαχνω ψαχνω. Εγω ειδα εναν υπαλληλο που εβαζε πολλαπλασιαστη.

Δημοσ.

Νεα ενημερωση πολλαπλασιαστης δεν ειναι. Παμε για μπεκ η εγκεφαλο θα δοκιμασει το επομενο διωρο και θα μου πει. Γολγοθας ατελειωτος

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...