Προς το περιεχόμενο

Κροταλισμα κινητηρα


nikpan316

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα. Εχω ενα citroen c3 του 2010. Στο ρελαντι κροταλιζει ο κινητηρας νιωθω ενα ψιλο τρεμουλο και καταλαβαινω κατι πολυ ελαφρα σκασιματα στην εξατμιση. Το πηγα σε εξατμισα μου πε πως απο εξατμιση ειμαι ενταξει. Το πηγα σε ηλεκτρολογο μου πε πως θελει ρυθμιση βαλβιδων. Το πηγα σημερα στο συνεργειο για σερβις και του πα να ρυθμισει και τις βαλβιδες. Μου πε πως οι βαλβιδες ηταν κομπλε. Μου ειπε ομως πως τα μπουζι ειχε ο προηγουμενος να τ αλλαξει πολυ καιρο και δεν ειχαν το σωστο διακενο στην ακιδα μπροστα ηταν το διπλασιο διακενο απο αυτο που επρεπε. Ηταν δηλαδη πολυ μεγαλυτερο. Δυστυχως δεν το τελειωσε σημερα για να δουμε αν εφταιγαν τα μπουζι. Εχω αγχωθει και δεν μπορω να περιμενω μεχρι αυριο. Πιστευει κανεις πως εφτιαγαν τα μπουζι? Να τονισω πως φορτωνει κανονικα δεν ειχε προβλημα στην επιταχυνση. Επισης δεν αναβε το λαμπακι της μηχανης για βλαβη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 104
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μπεκ, πολλαπλάσιαστες, μπουζί, διαρροή αέρα από την εισαγωγή, αισθητήρας θερμοκρασίας, αισθητήρας maf , αισθητήρας λάμδα κ.α

Περίεργο που δεν ανάβει λαμπάκι ότι δεν γίνεται καλή καύση .

Μακαρι να είναι τα μπουζί να ξεμπερδεψεις φτηνά 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, 2MM είπε

Ισως και αντλια βενζινης ή μπεκ 

Δεν ειπες ομως ποιο μοτερ ειναι και ποσα χλμ 

1100 κυβικα 222.000 χλμ

7 λεπτά πριν, bill999r είπε

Μπεκ, πολλαπλάσιαστες, μπουζί, διαρροή αέρα από την εισαγωγή, αισθητήρας θερμοκρασίας, αισθητήρας maf , αισθητήρας λάμδα κ.α

Περίεργο που δεν ανάβει λαμπάκι ότι δεν γίνεται καλή καύση .

Μακαρι να είναι τα μπουζί να ξεμπερδεψεις φτηνά 

Τα εχω διαβασει αυτα που λετε αλλα δεν μπορω εγω να καταλαβω τι γινεται. Εδω δεν μπορουν οι μαστορες να το πετυχουν. Αυριο θα ξερω αν ηταν τα μπουζι. Εχω απελπιστει και δεν ξερω τι αλλο να κανω πραγματικα.

Αν ηταν πολλαπλασιαστης πιστευω θα αναβε το λαμπακι της μηχανης. Το χα παθει σε ενα κορολλα που εχω αυτο. Μονο στο ρελαντι εχω θεμα. Οταν προχωραω ανεβαζει στροφες κανονικα δεν εχει θεμα.

Αφου και οι μαστορες μου λενε δεν εχει τιποτα ειναι αμυδρο το κροταλισμα. Εγω θελω να ρωτησω αν πθστευετε πως το διακενο μπορει να δημιουργησει αυτο το θεμα. Εν τω μεταξυ και στον ηλεκτρολογο δεν εχει καταγεγραμμενο κανενα σφαλμα.

Αν δεν ακουγα να ψιλοσκαει η εξατμιση ισως και να μην το προσεχα οτι ερχεται απο μπροστα το θεμα τοτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nikpan316 είπε

Εγω θελω να ρωτησω αν πθστευετε πως το διακενο μπορει να δημιουργησει αυτο το θεμα.

Θα μπορουσε ναι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μονο στο ρελαντι? Εγω εκει προβληματιζομαι. Που στην πορεια παει ρολοι και ανεβαζει στροφες κομπλε. Και το ρελαντι του δεν ειναι πεσμενο. Γυρω στις 800 με 900 στροφες αλλα εκει ειναι που εγω το ακουω το αμαξι να τρεμει λιγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο ρελαντί φίλε μου μπερδεύει γτ δεν κάνει καλό μίγμα. 

Όταν επιταχύνεις επειδή παίρνει κ αέρα κ καύσιμο διορθώνεται.

Το κακό μίγμα οφείλεται σε λάθος αναλογία αέρα καυσίμου.

Ή κάποιο μπεκ κατουράει περισσότερο ή από κάπου παίρνει αέρα, κάποιο κολάρο ή από την πολλαπλή εισαγωγής.

Κάτι που έτυχε σε δικό μου αυτοκίνητο, στο ρελαντί έκανε τα ίδια με το δικό σου με τη διαφορά ότι το δικό μου έδειχνε misfire στον 2ο κύλινδρο.

Αφού γύρισα από συνεργεία, ηλεκτρολόγους, γενικά συνεργεία και άφησα μόνο τις χαρτοριχτρες, κ ενώ είχα αλλάξει κ ελέγξει ότιδηποτε σχετίζεται με την καύση απηυδησα και με ένα obd άρχισα να τσεκαρω όλους τους αισθητήρες.

Τελικά αποδείχτηκε ότι ο εγκέφαλος δεν έβλεπε την θερμοκρασία του κινητήρα λόγω φθαρμένης καλωδίωσης.

Το βρήκα μόνος μου το σφάλμα και ενώ είχα ήδη δώσει ένα σκασμό λεφτά σε συνεργεία.

Δεν υποτιμώ τους μάστορες, αλλά δυστυχώς κάποιες βλάβες θέλουν πολύ ψάξιμο που οι περισσότεροι δεν θα κάτσουν να ασχοληθούν.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλο ειναι ενιοτε το αμαξι να οδηγειται σε υψηλές στροφες με δευτερα-τριτη ταχυτητα.

Ειτε διορθωθει ειτε δεν διορθωθει αν θελεις δοκιμασε καποιο καθαριστικο καυσιμου και οδηγησε το σε υψηλες στροφες με δευτερα-τριτη.

Επεξ/σία από meletis11
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, bill999r said:

Στο ρελαντί φίλε μου μπερδεύει γτ δεν κάνει καλό μίγμα. 

Όταν επιταχύνεις επειδή παίρνει κ αέρα κ καύσιμο διορθώνεται.

Το κακό μίγμα οφείλεται σε λάθος αναλογία αέρα καυσίμου.

Ή κάποιο μπεκ κατουράει περισσότερο ή από κάπου παίρνει αέρα, κάποιο κολάρο ή από την πολλαπλή εισαγωγής.

Κάτι που έτυχε σε δικό μου αυτοκίνητο, στο ρελαντί έκανε τα ίδια με το δικό σου με τη διαφορά ότι το δικό μου έδειχνε misfire στον 2ο κύλινδρο.

Αφού γύρισα από συνεργεία, ηλεκτρολόγους, γενικά συνεργεία και άφησα μόνο τις χαρτοριχτρες, κ ενώ είχα αλλάξει κ ελέγξει ότιδηποτε σχετίζεται με την καύση απηυδησα και με ένα obd άρχισα να τσεκαρω όλους τους αισθητήρες.

Τελικά αποδείχτηκε ότι ο εγκέφαλος δεν έβλεπε την θερμοκρασία του κινητήρα λόγω φθαρμένης καλωδίωσης.

Το βρήκα μόνος μου το σφάλμα και ενώ είχα ήδη δώσει ένα σκασμό λεφτά σε συνεργεία.

Δεν υποτιμώ τους μάστορες, αλλά δυστυχώς κάποιες βλάβες θέλουν πολύ ψάξιμο που οι περισσότεροι δεν θα κάτσουν να ασχοληθούν.

απο το στομα μου το πηρες:

 

βαλε καποιο διαγνωστικο ή πηγαινε σε συνεργειο με διαγνωστικο (που συνδεει δηλαδη κομπιουτερ με το αμαξι) και εκει θα δει ακριβως τι παιζει. Και εγω μπορει να λεω μπουζι ή μιγμα αλλα αν δε δει ενας μηχανικος ή εσυ (αν εχεις διαγνωστικο) τι ακριβως παιζει...δυστηχως θα γινει η τσεπη σου πειραματοζωο και θα ελαφρυνει

 

αλλαξε αυτο μπας και, αν δε δουλεψει θα αλλαξω αυτο και αλλες τετοιες $#2ες απο μηχανικους της $#τ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα πηγα σε εναν ηλεκτρολογο που επιτελους αποφασισε να ασχοληθει με το αυτοκινητο σοβαρα. Εβαλε το μηχανημα δε διαβασε σφαλμα. Μετα μετρησε το σπινθηρα και βρηκε πως η γωνια αναφλεξης ειναι ελαφρως μικροτερη απο αυτο που πρεπει. Ειναι στην αρχη της βλαβης γι αυτο δεν βγαζει λαμπακι μηχανης Διαγνωση πολλαπλασιαστης. Γνωμη του πως δεν ρεταρει ειναι ελαφρυ το τρεμουλο και να μην τον αλλαξω μεχρι να παραδωσει πνευμα μονος του. Ουτως η αλλως ειναι ευκολη διαδικασια μου ειπε. Θα πληρωσω μονο το ανταλλακτικο για εργασια δεν παιρνει τιποτα. Φυσικα θα βγαλει καποια χρηματα απο το ανταλλακτικο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι και 1000% σιγουρος απ οτι καταλαβα αλλα ειναι το μονο που του δειχνει κατι. Μετρησε και τα μπεκ ηταν οκ. Φοβαμαι αν δεν ειναι αυτο μη δωσω το 100αρικο τσαμπα.

34 λεπτά πριν, bill999r είπε

Καλύτερα να το αλλάξεις γτ θα σε αφήσει κάποια στιγμή.

Πάλι καλά, φτηνά τη γλύτωσες.

Τα μπεκ τα μετρησε μεσα απο τον υπολογιστη. Μου ειπε πως οτι του δειχνει το μηχανημα ειναι σωστο. Απο κει και περα ομως μπορει να πρεπει να λυσει για να δει μου ειπε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα τι θελει να δει δεν ξερω

Μόλις τώρα, 2MM είπε

Τα μπουζι τα αλλαξες? 

Εννοειται εκανα γενικο σερβις λαδια φιλτρα μπουζι ιμαντες αντλια νερου και ξεβιδωμα το ψευτοκαπακο για ρυθμιση βαλβιδων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...