Προς το περιεχόμενο

Nέο/μεταχειρισμένο όχημα έως 20κ. Γνώμες!


MikhailBakurin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για τα full hybrid vs ice άλλων εταιριών ρώτησα. Η toyota είναι μία κατηγορία μόνη της. Οι υπόλοιποι ακολουθούν το ίδιο μοτίβο ως προς την αξιοπιστία?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 141
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Για τα full hybrid vs ice άλλων εταιριών ρώτησα. Η toyota είναι μία κατηγορία μόνη της. Οι υπόλοιποι ακολουθούν το ίδιο μοτίβο ως προς την αξιοπιστία?

Μα ειναι ελαχιστα και με μικρες πωλησεις.
Ποσα μοντελα full hybrid που δεν ειναι τεχνολογιας toyota κυκλοφορουν και ποσες πωλησεις κανουν;
Αληθεια, μπορει καποιος να ποσταρει ενδεικτικα μερικα μοντελα που κυκλοφορουν καιρο στην αγορα;

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Δεν είμαι σε καμία περίπτωση ειδικός.

ΑΛΛΑ, θεωρώ ότι λειτουργεί κι αντίστροφα: ένας μη ζημιάρης εν γένει κινητήρας (Ηλεκτρικός) αναλαμβάνει ένα καλό ποσοστό έργου από τον ΜΕΚ, τον ζημιάρη. Οπότε ο ΜΕΚ ταλαιπωρείται λιγότερο. Ας μην πούμε για τα φρένα, που λόγω ανάκτησης χρησιμοποιούνται επίσης αρκετά λιγότερο.

Το ερώτημα - απορία που έχω ως μη γνώστης, είναι τι συμβαίνει με το διαρκές αψε-σβήσε του ΜΕΚ στα υβριδικά. Δε φθείρεται διαρκώς κάποιο εξάρτημα, πχ μίζα/μπουζί, δεν ξέρω πώς τα λένε αυτά; Εκεί θα εστίαζα το ''ζημιάρικο'' των υβριδικών.

Φυσικά, μιλάμε για τα φουλ υβριδικά. Τα mild είναι να'χαμε να λέμε και να'χαμε να πούμε. Το μόνο που δίνουν είναι 0.5 λίτρο εξοικονόμηση στα 100χλμ και το ότι δε σου σβήνει η μηχανή σχεδόν υπό οιαδήποτε συνθήκη.

Η μπαταρία των υβριδικών είναι ανάξια λόγου (0,8 - 1.5 κβ). Σε 7-10 χρόνια που ΙΣΩΣ θέλει αλλαγή, θα κάνει ψίχουλα σε σχέση με σήμερα.

Τα υβριδικα εχουν πολυ λεπτα λαδια, 0w-8 σε πολλες περιπτωσεις, ακριβως επειδη δεν δουλευουν συνεχεια και δεν προλαβαινουν να ζεσταθουν.

Επισης εχουν εξτρα ειδικα προσθετα στο λαδι, που "διωχνει" την υγρασια που μαζευεται απο τις χαμηλες θερμοκρασιες.

Θεωρητικα τα υβριδικα εχουν μεγαλυτερη καταπονηση στον κινητηρα απο τα συμβατικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΠΑιδιά να κάνω μια ερώτηση και εγώ. Είμαι με το δάκτυλο στη σκανδάλη για Volvo XC60 ή XC90 του 12-15. Θα κάνει λίγα χιλιομετρα ετησίως (5-6000) οπότε δεν με ενδιαφέρει το diesel.Απλά από όσους έχω ρωτήσει οι μισοι τα εκθειάζουν kai οι άλλοι μισοί τα θάβουν , δεν έχω δει αυτοκίνητο με περισσότερο πολωμένο κοινό. Υπάρχει κάποιος (κάτοχος κατά προτίμηση) που να μπορεί να με διαφωτίσει για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 minutes ago, Ntinaras said:

Τα υβριδικα εχουν πολυ λεπτα λαδια, 0w-8 σε πολλες περιπτωσεις, ακριβως επειδη δεν δουλευουν συνεχεια και δεν προλαβαινουν να ζεσταθουν.

Επισης εχουν εξτρα ειδικα προσθετα στο λαδι, που "διωχνει" την υγρασια που μαζευεται απο τις χαμηλες θερμοκρασιες.

Θεωρητικα τα υβριδικα εχουν μεγαλυτερη καταπονηση στον κινητηρα απο τα συμβατικα.

Θεωρητικά ναι.

 

Για μένα το καλύτερο - ασφαλέστερο, ειδικά για πόλεις, είναι ένα μικρό ηλεκτρικό με ικανοποιητικές ενεργητικές και παθητικές ασφάλειες, καθώς και με αντλία θερμότητας (όχι αυτές οι αηδίες μαηκροκαρς που είναι σκουτερ με πλαστικό περίβλημα).

Ελάχιστες φθορές σε όλα του, χαμηλό κόστος χρήσης κι αθόρυβο. Περιμένω το TD του λιπμοτορ Τ03.

Μετά ανακύπτει θέμα ταξιδιών. Με ένα υβριδικό κάνεις διαδρομές Αθήνας, αλλά πας οδικώς κι ως την Πορτογαλία αν το βάλεις στόχο. Με τα 300-300-300 χλμ του ηλεκτρικού, περιορίζεσαι στην Ελλάδα, άντε και σε κάνα κοντινό Βαλκάνιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Θεωρητικά ναι.

 

Για μένα το καλύτερο - ασφαλέστερο, ειδικά για πόλεις, είναι ένα μικρό ηλεκτρικό με ικανοποιητικές ενεργητικές και παθητικές ασφάλειες, καθώς και με αντλία θερμότητας (όχι αυτές οι αηδίες μαηκροκαρς που είναι σκουτερ με πλαστικό περίβλημα).

Ελάχιστες φθορές σε όλα του, χαμηλό κόστος χρήσης κι αθόρυβο. Περιμένω το TD του λιπμοτορ Τ03.

Μετά ανακύπτει θέμα ταξιδιών. Με ένα υβριδικό κάνεις διαδρομές Αθήνας, αλλά πας οδικώς κι ως την Πορτογαλία αν το βάλεις στόχο. Με τα 300-300-300 χλμ του ηλεκτρικού, περιορίζεσαι στην Ελλάδα, άντε και σε κάνα κοντινό Βαλκάνιο.

Σου ρχεται https://www.carandmotor.gr/nea/byd-seagull-tha-einai-pio-prosito-ilektriko-aytokinito-stin-eyropi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, Ntinaras said:

To LEAP είναι πιο γκαζιάρικο, 95 αλογάτα. :lol:

Αν το δόλφιν είχε διαστάσεις ΜΓ3 (4.11 αντί 4.30) θα το είχα πάρει ήδη. Πραγματικά αψυχολόγητα μεγάλες διαστάσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

To LEAP είναι πιο γκαζιάρικο, 95 αλογάτα. :lol:

Αν το δόλφιν είχε διαστάσεις ΜΓ3 (4.11 αντί 4.30) θα το είχα πάρει ήδη. Πραγματικά αψυχολόγητα μεγάλες διαστάσεις...

Μα ειναι ουσιαστικα διαφορετικης κατηγοριας αυτοκινητα:

Byd Dolphin πορτπαγκαζ: 345 λιτρα
Byd Dolphin μεταξονιο: 2700 mm

MG3 πορτπαγκαζ: 293 λιτρα
MG3 μεταξονιο: 2570 mm

Οι διαφορες ειναι παρομοιες με τις διαφορες που εχουν πχ ενα VW Polo vs Golf, Toyota Yaris vs Corolla κλπ.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, haHa είπε

Ελα ομως που και μεταξυ των Toyota, τα υβριδικα toyota ειναι πιο αξιοπιστα απο τα απλα toyota.

Δυστυχώς δεν ισχύει αυτό.. μια βόλτα στο ελληνικό yaris group στο FB θα δεις το αντίθετο. Σκύλος είναι το 1.5 111hp.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, aionnou είπε

Δυστυχώς δεν ισχύει αυτό.. μια βόλτα στο ελληνικό yaris group στο FB θα δεις το αντίθετο. Σκύλος είναι το 1.5 111hp.

Δεν κρινουμε αποκλειστικα απο ενα μοντελο και μιλαμε γενικοτερα ανα τα χρονια.
 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, haHa είπε

Δεν κρινουμε αποκλειστικα απο ενα μοντελο και μιλαμε γενικοτερα ανα τα χρονια.
 

Ακριβώς αυτό.. σχόλια και γκρίνια από το 2019 μέχρι και σήμερα.  Τα posts είναι εκεί μπορείς να τα ξεφυλλίσεις.

9/10 προβλήματα είναι για το υβριδικό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, louben said:

ΠΑιδιά να κάνω μια ερώτηση και εγώ. Είμαι με το δάκτυλο στη σκανδάλη για Volvo XC60 ή XC90 του 12-15. Θα κάνει λίγα χιλιομετρα ετησίως (5-6000) οπότε δεν με ενδιαφέρει το diesel.Απλά από όσους έχω ρωτήσει οι μισοι τα εκθειάζουν kai οι άλλοι μισοί τα θάβουν , δεν έχω δει αυτοκίνητο με περισσότερο πολωμένο κοινό. Υπάρχει κάποιος (κάτοχος κατά προτίμηση) που να μπορεί να με διαφωτίσει για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα;

link?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θυμάμαι καλά απο XC60 που πέρασε απο κοντινό μου πρόσωπο έχουν ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ σερβις στις επίσημες αντιπροσωπείες. Προβλήματα δεν πρόλαβε να βγάλει και απο κατανάλωση ήταν τίμιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να επαναφέρω τη συζήτηση στο θέμα για τους λόγους που το άνοιξα, βρίσκω opel corsa 3ετίας με τον 1.500άρη Diesel κινητήρα και 102 άλογα. Χιλιόμετρα 50κ (λίγα, επί της αρχής, για ντίζελ).

Θα πηγαίνατε σε μία αγορά τέτοια; Κι αν ναι, μέχρι ποιο ποσό; 12 χιλιάρικα ας πούμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...