SaFiS Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 1 hour ago, john_023 said: Ο βενζινοκινητηρας του Κασκαι 2022 (1,3 140 ίππους) είναι αξιόπιστος? Πρέπει να προσέξω κάτι? Παρουσιάστηκε μια καλή ευκαιρία για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, έχει μάλιστα και εγγύηση Νισσαν, και σκέφτομαι να κάνω την αγορά. Σχετικα νεος, αναπτυχθηκε σε συνεργασια με Mitsubishi, Renault, Mercedes. Θεωρητικα ειναι καλος μιας και η βαση ειναι πανω σε κινητηρες της Renault που γενικα εχει βγαλει αξιοπιστα και μη βεβαια συνολα… 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
getty Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Στις 11/10/2024 στις 11:13 ΠΜ, john_023 είπε Ο βενζινοκινητηρας του Κασκαι 2022 (1,3 140 ίππους) είναι αξιόπιστος? Πρέπει να προσέξω κάτι? Παρουσιάστηκε μια καλή ευκαιρία για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, έχει μάλιστα και εγγύηση Νισσαν, και σκέφτομαι να κάνω την αγορά. Να προσέξεις την κατανάλωσή του στην πόλη που είναι εκτός κλίματος εποχής. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vasilisxd Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Την επιδότηση θα την πάρεις, θα κάνει κάνα 6μηνο αλλά θα την πάρεις και εφόσον δεν αργήσεις παααρα πολύ στην απόφαση σου και έρθει το καλοκαίρι του 2025 γιατί όσο περισσότεροι κάνουν αιτήσεις, τόσο θα μειώνονται τα κονδύλια Βασικό να μην χρωστάς εφορίες κλπ. Για εμένα κοίτα BYD λόγω τεχνολογίας μπαταρίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
totalius Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Επειδή έβαλες και τα ηλεκτρικά στη συζήτηση να ξέρεις οτι αν σκέφτεσαι να το πουλήσεις σε 5 χρόνια πχ θα είσαι σε μια περίοδο που οι τιμές θα έχουν πέσει σημαντικά στα ηλεκτρικά και δεν θα είναι εύκολο να πουληθεί ένα μεταχειρισμένο .Επισης δεν ξερουμε πως θα πάει η τιμή των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών γιατί η τεχνολογία αλλάζει πολύ γρήγορα και σύντομα θα βγουν μπαταρίες με διπλάσια αυτονομία με αποτέλεσμα να μη κοιτάει κανείς σε ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό . 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vasilisxd Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου On 17/10/2024 at 18:12, totalius said: Επειδή έβαλες και τα ηλεκτρικά στη συζήτηση να ξέρεις οτι αν σκέφτεσαι να το πουλήσεις σε 5 χρόνια πχ θα είσαι σε μια περίοδο που οι τιμές θα έχουν πέσει σημαντικά στα ηλεκτρικά και δεν θα είναι εύκολο να πουληθεί ένα μεταχειρισμένο .Επισης δεν ξερουμε πως θα πάει η τιμή των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών γιατί η τεχνολογία αλλάζει πολύ γρήγορα και σύντομα θα βγουν μπαταρίες με διπλάσια αυτονομία με αποτέλεσμα να μη κοιτάει κανείς σε ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό . Εκτός εάν μιλάς για ένα breakthrough με λιγότερο κόστος που θα υιοθετήσουν όλοι οι κατασκευαστές, αυτό δεν πρόκειται να γίνει (και λόγω πατέντας). Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης που είναι ακόμα στην ανάπτυξη και υπόσχονται διπλάσια πυκνότητα, θα είναι πανάκριβες και θα τις δεις μόνο σε αμάξια άνω των 200Κ λόγω προβλημάτων/πολυπλοκότητας κατασκευής. Οι μπαταρίες έχουν πολύ μεγάλο παρελθόν και προσαρμογή ανά τους καιρούς, δεν πρόκειται ξαφνικά σε 5 χρόνια να δεις 100% βελτίωση. Το πολύ τα entry Μοντέλα που τώρα ξεκινούν με 60άρες μπαταρίες να πάνε σε 80άρες σε βάθος 5ετίας. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MikhailBakurin Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Oδήγησα και το BYD Dolphin, στο pop-up store Κρήτης. Ειδική μνεία στον εκεί πωλητή, ο οποίος μου έδωσε συμβουλές ως προς το πώς επιλέγουμε αυτοκίνητο, από τη δική του πάντα σκοπιά. Χωρίς να σημαίνει ότι συμφωνώ σε όλα μαζί του, είχε καλή πρόθεση και τις όποιες αστοχίες μου στην επιλογή βεντάλιας οχημάτων, τις υπέδειξε ευγενώς. Δηλαδή, οκ, να το κάνουμε το τεστδριβ, αλλά είσαι σίγουρος ότι θες ένα αμάξι 4.30 για 70-80% Αθήνα; Μήπως είναι καλύτερα να συμβιβαστείς στο υπόλοιπο 20-30%; Αν το πάρεις στην πόλη, θα είσαι ευχαριστημένος σε 6 μήνες; (Εδώ συμφώνησα). Στα οδηγικά, το αυτοκίνητο είναι πολύ... ανέραστο. Δεν το περίμενα ότι θα το πω ποτέ αυτό, αλλά είναι ένα generic όχημα που επιταχύνει πολύ απότομα και δεν ακούγεται - τρέμει από τη μηχανή του. Περίμενα περισσότερο χαρακτήρα. Κατά τα άλλα, πολύ καλή ηχομόνωση (θεωρώ λίγο χαμηλότερη από το mg3 και αντίστοιχη του Βιτάρα), πολύ ωραίες αποκρίσεις κλπ κλπ. Ορατότητες καλές και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν έπρηζαν στα στενά δρμάκια του Δυτικού Ηρακλείου. Βέβαια εκεί, δεν υπάρχει διαγράμμιση σε ακτίνα χιλιομέτρων. 😛 Μου άρεσε το φρένο του, η λιτότητα στο εσωτερικό (όποιος θέλει λεντ να τα πάρει σπίτι του) και γενικά η εργονομία του. Με ξένισε μόνο ο επιλογέας ταχυτήτων. Αρνητικό της εταιρείας - πωλητή, ότι δεν ήταν και τρομερά ενημερωμένος (θα μου πεις, τι περιμένεις από pop-up). Τον ρώτησα σε ποια ρύθμιση ανάκτησης είμαστε και μου είπε ''ανάκτηση; Δε ρυθμίζεται! '', ενώ κάπου είχα δει ότι αυτό γίνεται, και το επιβεβαίωσα σήμερα. Μου έκανε κλικ; Όχι. Θα το έβαζα κάτω από μγ3 και βιτάρα. Δεν ξέρω αν είναι ευρύτερο θέμα των ηλεκτρικών αυτό, ή αν είναι του οχήματος (που είναι κάπως bulky + βαρύ). Έχω κλείσει τδ και στο e-c3 και στο leap t03, όπου αμφότερα είναι άλλης κατηγορίας (μικρότερο μέγεθος, μικρότερη ισχύς, μικρότερη αυτονομία). Θα δούμε. Κρίμα, περίμενα να ενθουσιαστώ και δε συνέβη... Ωραίο είναι, οκ. Πιο πολύ μου αρέσει η προοπτική να γλιτώσω από το μαστοράκο-λεβεντιά της γειτονιάς και τα διαρκή λιγδιάρικα σέρβις, αλλαγές λαδιών κλπ κλπ, παρά η ίδια η ηλεκτροκίνηση. Το κουέστ συνεχίζεται... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 32 minutes ago, MikhailBakurin said: Έχω κλείσει τδ και στο e-c3 και στο leap t03 Για το leapmotor πως εκλεισες τεστ ( αυτο δεν εννοεις?) δεν υπαρχουν καποια στοιχεια επικοινωνιας ουτε εχουν ερθει σε εκθεση.. 33 minutes ago, MikhailBakurin said: Πιο πολύ μου αρέσει η προοπτική να γλιτώσω από το μαστοράκο-λεβεντιά της γειτονιάς και τα διαρκή λιγδιάρικα σέρβις, αλλαγές λαδιών κλπ κλπ Θα εχεις αλλαγη λαδια φρενων και ισως αντιψυκτικου υγρου της μπαταριας. Αναγκαστικα μεχρι να ληξει η εγγυηση θα τα κανεις στην αντιπροσωπεια με το οποιο κοστος. Μονο τα τεσλα δεν εχουν τακτικο service. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teodor_ch Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Στις 10/10/2024 στις 12:06 ΜΜ, MikhailBakurin είπε Πρωτίστως, έχω απομακρυνθεί από τους αμιγώς ΜΕΚ ως επιλογή. Θεωρώ ότι θα τη φάνε άσχημα από φορολογία - τέλη. Επίσης, τα πολλά παραπάνω μηχανικά - κινούμενα μέρη τους, θα οδηγούν νομοτελειακά σε περισσότερο συνεργείο. Πλέον, κοιτάω μόνο ηλεκτρικά και full hybrid. Εκτός αν κάτι χάνω, τα υβριδικά είναι τα πιο ζημιάρικα δεδομένου ότι έχουν και ΜΕΚ και ηλεκτρικό κομμάτι. Δηλαδή στα 10++ έτη θα πρέπει να αλλάξεις και μπαταρία εκτός απο όλα τα υπόλοιπα ενός ΜΕΚ!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MikhailBakurin Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 26 minutes ago, teodor_ch said: Εκτός αν κάτι χάνω, τα υβριδικά είναι τα πιο ζημιάρικα δεδομένου ότι έχουν και ΜΕΚ και ηλεκτρικό κομμάτι. Δηλαδή στα 10++ έτη θα πρέπει να αλλάξεις και μπαταρία εκτός απο όλα τα υπόλοιπα ενός ΜΕΚ!!! Δεν είμαι σε καμία περίπτωση ειδικός. ΑΛΛΑ, θεωρώ ότι λειτουργεί κι αντίστροφα: ένας μη ζημιάρης εν γένει κινητήρας (Ηλεκτρικός) αναλαμβάνει ένα καλό ποσοστό έργου από τον ΜΕΚ, τον ζημιάρη. Οπότε ο ΜΕΚ ταλαιπωρείται λιγότερο. Ας μην πούμε για τα φρένα, που λόγω ανάκτησης χρησιμοποιούνται επίσης αρκετά λιγότερο. Το ερώτημα - απορία που έχω ως μη γνώστης, είναι τι συμβαίνει με το διαρκές αψε-σβήσε του ΜΕΚ στα υβριδικά. Δε φθείρεται διαρκώς κάποιο εξάρτημα, πχ μίζα/μπουζί, δεν ξέρω πώς τα λένε αυτά; Εκεί θα εστίαζα το ''ζημιάρικο'' των υβριδικών. Φυσικά, μιλάμε για τα φουλ υβριδικά. Τα mild είναι να'χαμε να λέμε και να'χαμε να πούμε. Το μόνο που δίνουν είναι 0.5 λίτρο εξοικονόμηση στα 100χλμ και το ότι δε σου σβήνει η μηχανή σχεδόν υπό οιαδήποτε συνθήκη. Η μπαταρία των υβριδικών είναι ανάξια λόγου (0,8 - 1.5 κβ). Σε 7-10 χρόνια που ΙΣΩΣ θέλει αλλαγή, θα κάνει ψίχουλα σε σχέση με σήμερα. Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου από MikhailBakurin Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teodor_ch Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 14 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε Η μπαταρία των υβριδικών είναι ανάξια λόγου (0,8 - 1.5 κβ). Σε 7-10 χρόνια που ΙΣΩΣ θέλει αλλαγή, θα κάνει ψίχουλα σε σχέση με σήμερα. Αυτό πρέπει να το συγκρίνεις με το όφελος που θα έχεις πάρει. Τα φρένα δεν χαλάνε εύκολα. Έχουν λιγότερες φθορές στα μέρη που είναι σχεδιασμένα για αλλαγή έτσι και αλλιώς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, teodor_ch είπε Εκτός αν κάτι χάνω, τα υβριδικά είναι τα πιο ζημιάρικα δεδομένου ότι έχουν και ΜΕΚ και ηλεκτρικό κομμάτι. Δηλαδή στα 10++ έτη θα πρέπει να αλλάξεις και μπαταρία εκτός απο όλα τα υπόλοιπα ενός ΜΕΚ!!! Οταν μιλαμε για full υβριδικα(αλλα πχι phev ή mild hybrid), ουσιαστικα μιλαμε για toyota γιατι αυτη εχει την μεριδα του λεοντος. Τα υβριδικα toyota εχουν αποδειξει ποσο αξιοπιστα ειναι και πραγματικα αν η κυρια χρηση ειναι στην πολη, ο κινητηρας καταληγει να λειτουργει λιγοτερο του 50% του χρονο που θα λειτουργουσε σε ενα κανονικο αυτοκινητο. 40 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε Δεν είμαι σε καμία περίπτωση ειδικός. ΑΛΛΑ, θεωρώ ότι λειτουργεί κι αντίστροφα: ένας μη ζημιάρης εν γένει κινητήρας (Ηλεκτρικός) αναλαμβάνει ένα καλό ποσοστό έργου από τον ΜΕΚ, τον ζημιάρη. Οπότε ο ΜΕΚ ταλαιπωρείται λιγότερο. Ας μην πούμε για τα φρένα, που λόγω ανάκτησης χρησιμοποιούνται επίσης αρκετά λιγότερο. Το ερώτημα - απορία που έχω ως μη γνώστης, είναι τι συμβαίνει με το διαρκές αψε-σβήσε του ΜΕΚ στα υβριδικά. Δε φθείρεται διαρκώς κάποιο εξάρτημα, πχ μίζα/μπουζί, δεν ξέρω πώς τα λένε αυτά; Εκεί θα εστίαζα το ''ζημιάρικο'' των υβριδικών. Φυσικά, μιλάμε για τα φουλ υβριδικά. Τα mild είναι να'χαμε να λέμε και να'χαμε να πούμε. Το μόνο που δίνουν είναι 0.5 λίτρο εξοικονόμηση στα 100χλμ και το ότι δε σου σβήνει η μηχανή σχεδόν υπό οιαδήποτε συνθήκη. Η μπαταρία των υβριδικών είναι ανάξια λόγου (0,8 - 1.5 κβ). Σε 7-10 χρόνια που ΙΣΩΣ θέλει αλλαγή, θα κάνει ψίχουλα σε σχέση με σήμερα. Σωστας τα λες. Πρωτον, συμφωνουμε οτι τα mild hybrid ειναι ψιλο-απατη. Η εξοικονομηση που προσφερουν ειναι αστεια. Δευτερον, τα full υβριδικα τυπου toyota ταλαιπωρουν/χρησιμοποιουν τον ΜΕΚ πολυ λιγοτερο. Επισης, ο ΜΕΚ αυτος ειναι συνηθως με μικροτερη συμπιεση μιας και εχει τον ηλεκτροκινητηρα να βοηθαει . Ο ΜΕΚ των full υβριδικων ειναι ενας κινητηρας που δεν ειναι τοσο πουσαρισμενος και χρησιμοποιειται αισθητα λιγοτερο απο εναν συνηθισμενο ΜΕΚ, για αυτο βλεπουμε τα full υβριδικα να ειναι απο τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα. Το διαρκες αψε-σβησε των ΜΕΚ στα υβριδικα γινεται μεσω του ηλεκτροκινητηρα και δεν αποτελει προβλημα. Αντιστοιχα, πολλες λειτουργιες που γινοντουσαν με ιμαντα σε νορμαλ ΜΕΚ(αντλια βενζινης, air-con) γινονται τωρα ηλεκτρικα και ετσι εχει λιγοτερα κινοηυμενα, μηχανικα μερη που χαλανε. Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου από haHa 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teodor_ch Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Μόλις τώρα, haHa είπε Οταν μιλαμε για full υβριδικα(αλλα πχι phev ή mild hybrid), ουσιαστικα μιλαμε για toyota γιατι αυτη εχει την μεριδα του λεοντος. Τα υβριδικα toyota εχουν αποδειξει ποσο αξιοπιστα ειναι και πραγματικα αν η κυρια χρηση ειναι στην πολη, ο κινητηρας καταληγει να λειτουργει λιγοτερο του 50% του χρονο που θα λειτουργουσε σε ενα κανονικο αυτοκινητο. Τώρα μου συγκρίνεις όμως toyota vs all others και όχι την τεχνολογία και τις πιθανότητες αστοχίας λόγο πολυπλοκότητας. Για παράδειγμα Σύγκρινε Jeep full hybrid vs Toyota ICE και θα βγεί ο ICE πιο αξιόπιστος EVs less reliable than ICE cars, but hybrids best: survey - carsales.com.au Αναφορά σε κείμενο It’s perhaps no surprise that the bulk of the hybrid success comes back to Toyota – the world’s leading hybrid car manufacturer – and in this case focused on the Camry Hybrid, Highlander (Kluger) Hybrid and RAV4 Hybrid, as well as the upmarket Lexus UX and NX Hybrids. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 1 λεπτό πριν, teodor_ch είπε Τώρα μου συγκρίνεις όμως toyota vs all others και όχι την τεχνολογία και τις πιθανότητες αστοχίας λόγο πολυπλοκότητας. Ελα ομως που και μεταξυ των Toyota, τα υβριδικα toyota ειναι πιο αξιοπιστα απο τα απλα toyota. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teodor_ch Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Μόλις τώρα, haHa είπε Ελα ομως που και μεταξυ των Toyota, τα υβριδικα toyota ειναι πιο αξιοπιστα απο τα απλα toyota. αν ισχύει πάω πάσο αυτό είναι γενικό σε όλες τις εταιρίες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, teodor_ch είπε αν ισχύει πάω πάσο αυτό είναι γενικό σε όλες τις εταιρίες? Mild-hybrid: Αναξια συζητησης, δεν προσφερουν τιποτα ουσιαστικο, παρα μονο μια πολυ μικρη εξοικονομηση καυσιμου. Full-hybrid: Η toyota πουλαει νομιζω πανω απο 50% των full hybrid που κυκλοφορουν και τα υβριδικα της ειναι απο τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα. Ειναι τεχνολογια που την εξελισσει εδω και 25+ χρονια. PHEV: Εδω περιπλεκονται τα πραγματα και οι περισσοτερες εταιριες εχουν μικρη εμπειρια. Στην θεωρια θα ειναι πιο αξιοπιστα, αλλα μεχρι να διορθωσουν τα αρχικα θεματακια, ο κοσμος θα εχει παει πιστευω σε φουλ ηλεκτρικα. Ειναι αλλωστε και μικρες οι πωλησεις που κανουν, οποτε δεν ξερω τι συμπερασμα βγαινει. Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα