Προς το περιεχόμενο

Nέο/μεταχειρισμένο όχημα έως 20κ. Γνώμες!


MikhailBakurin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, NeCrOmAnCeR19 είπε

πο θεμα καταναλωσεων εντος πόλης παντως με παρα πολυ σταματα ξεκινα ( και οχι μια σταθερη αργη ροή ) δεν τα παει παρα πολυ καλα ... toyota δεν ειναι !!! και μαλλον δεν θα γινει . παιζει πανω απο τα 5lt/100 km (5,3 εχω τωρα στα 500 χλμ )

Spoiler

καντο υγραέριο 😛

τόσο έχουν αναφέρει και άλλοι και για τα toyota όσοι κινούνται κανονικά , δλδ μέσα ~5λίτρα . Τα "σταματα ξεκινα" είναι εκεί που υποτίθεται κάνεις οικονομία και όχι τόσο η σταθερη αργη ροή (για ανάκτηση απο το φρένο)

πιστεύω αν κάνεις προσπάθεια θα πέσεις και εσύ στα 4 και λιγότερο αν πας για διαγωνισμό οικονομίας (τη μεγαλύτερη ανάκτηση στο φρένο) , σίγουρα παίζει ρόλο οτι δεν το έχεις ακόμα συνηθίσει

  

13 ώρες πριν, NeCrOmAnCeR19 είπε

Το εχω 1 μηνα περίπου. 

α, και καλοτάξιδο φυσικά με υγεία :)

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, NeCrOmAnCeR19 είπε

συγνώμη αλλά σε αυτά τα χρήματα ενός sdv6 μτχ θα έπαιρνα XC60 T8 PHEV ...  σε καινούριο θα έπαιρνα XC90 PHEV ... 

καλυτέρα να μιλήσουμε σε ρεαλιστικά νούμερα σχετικά προσιτά για μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων

Με αγορά λίγο πάνω από 40Κ όταν 30Κ έχει το yaris cross που μοσχοπουλαει στην Ελλάδα δεν τη λες και τεράστια τη διαφορά. Anyway εγώ ήθελα απλά να πω ότι δεν είναι πανάκεια τα toyota και τι κάνουν. Υπάρχουν καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, korakios είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

καντο υγραέριο 😛

τόσο έχουν αναφέρει και άλλοι και για τα toyota όσοι κινούνται κανονικά , δλδ μέσα ~5λίτρα . Τα "σταματα ξεκινα" είναι εκεί που υποτίθεται κάνεις οικονομία και όχι τόσο η σταθερη αργη ροή (για ανάκτηση απο το φρένο)

πιστεύω αν κάνεις προσπάθεια θα πέσεις και εσύ στα 4 και λιγότερο αν πας για διαγωνισμό οικονομίας (τη μεγαλύτερη ανάκτηση στο φρένο) , σίγουρα παίζει ρόλο οτι δεν το έχεις ακόμα συνηθίσει

  

α, και καλοτάξιδο φυσικά με υγεία :)

Ευχαριστώ για την ευχή. 

Το αρνητικό με το σταματα ξεκινα ειναι πως δεν εχεις τροπο να φορτισει η μπαταρία οποτε ετσι δουλευει αρκετα ο θερμικος . Αφου δεν μπορεις να κανεις ανάκτηση για αυτα τα 20 30 μετρα που κανεις καθε φορα . 

Σε μια συνεχόμενη ροη λιγο η ανάκτηση λιγο το generator φορτιζει η μπαταρία και για αρκετη ωρα μπορείς να πας ev . 

Σε 80χλμ αποστασης χαλαρης βολτας ειδα μεχρι και 3.9 !!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, aionnou είπε

όταν 30Κ έχει το yaris cross που μοσχοπουλαει στην Ελλάδα

To Yaris Cross που μοσχοπουλησε στην Ελλαδα εκανε 22-24. Μην μπερδευεσαι με τα καινουρια. Θα δουμε τι και αν θα πουλησουν το ιδιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Πήγα σήμερα να δω τα δόλφιν και αττο 3.

Πολύς κόσμος, νέος κόσμος, δεν ξέρω αν θα πάρουν όλοι αυτοί τα οχήματα εκείνα, ή αν απλώς χαζολογούν. Πάντως φαίνεται ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον, τουλάχιστον για απλή γνωριμία με τη μάρκα και τα μοντέλα. Ο Σφακιανάκης κλασικός γυφτέξ ελληνάρας εργοδότης, 1 υπάλληλος Σαββατιάτικα να εξυπηρετεί τελείως απρόσωπα 15 νομάτους, λες και πρόκειται για αγορά κασκόλ ή παπουτσιών, κι όχι για οχήματα που vfm-ξεβφμ, κοστίζουν (με επιδότηση) όσο το διπλό ετήσιο εισόδημα του μέσου Έλληνα...

Εγώ είδα με προσοχή τα εσωτερικά και των 2. Το δόλφιν είναι ΠΑΡΑ πολύ μπάτζετ στο εσωτερικό του. Τολμώ να πω ότι δε με τρέλανε, ίσα - ίσα με προβλημάτισε ως ποιότητα. Το mg3+ πολύ ανώτερο σε συναρμογή, αίσθηση, στιβαρότητα πλαστικών, θα έλεγα και σε χώρους μπροστά. Μόνο σε ποσότητα χώρου για επιβάτες πίσω υπερτερεί έναντι του mg3+. Δε νομίζω ότι αξίζει σε αυτή την τιμή, κι ας λένε ότι είναι βφμ.

Από την άλλη, το αττο3 είναι εκ-πλη-κτι-κό σε όλα του! Έξυπνες - φουτουριστικές σχεδιάσεις παντού. Μεγάλοι χώροι, απίστευτη πριμιουμίλα σε ποιότητες πλαστικών και συναρμογής. Τολμώ να πω, αντίστοιχη πολύ ακριβότερών του BMW SUV. Γιγάντιοι χώροι και πίσω, τολμηρότατες σχεδιάσεις στη διεπαφή (έλεγχος γριλιών κλιματισμού, λεβιέδες πόρτας, αποθηκευτικός χώρος πόρτας με... χορδές αντί πλαστικής θήκης).

Από επιδόσεις δεν ξέρω τι γίνεται, αλλά για μένα είναι φοβερό βφμ το ΑΤΤΟ. Με ''μόλις'' 6,5 χιλιάρικα έξτρα από το dolphin, παίρνεις κάτι τελείως άλλο, με υπερπλούσιο εξοπλισμό και πρημιουμίλα σε κάθε αίσθηση. Είναι και θέμα μεγέθους τιμής. Αν το δόλφιν έκανε 13 και το άττο 20, τότε το ξανασυζητούσα. Αλλά τώρα με το ένα στα 20 και με το άλλο στα 26.500, πας στο πρώτο μόνο αν σε περιορίζει εκεί το μπάτζετ (που, κατανοητό κι αυτό, δεδομένου ότι 6,5κ είναι 9-10 μήνες εργασίας για πολλούς συμπολίτες μας).

Κι όλα αυτά τα λέω πηγαίνοντας έτοιμος να γλυκαθώ από το δόλφιν. Αλλά, τελικά, συγκριτικά, είναι φτωχό(τερο)ς συγγενής. Θα προτιμούσα το mg3+ έναντι αυτού. Τώρα σκέφτομαι μήπως περιμένω λίγο ακόμα την αγορά και πάω στο ΑΤΤΟ. 🤐

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε

Πήγα σήμερα να δω τα δόλφιν και αττο 3.

Πολύς κόσμος, νέος κόσμος, δεν ξέρω αν θα πάρουν όλοι αυτοί τα οχήματα εκείνα, ή αν απλώς χαζολογούν. Πάντως φαίνεται ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον, τουλάχιστον για απλή γνωριμία με τη μάρκα και τα μοντέλα. Ο Σφακιανάκης κλασικός γυφτέξ ελληνάρας εργοδότης, 1 υπάλληλος Σαββατιάτικα να εξυπηρετεί τελείως απρόσωπα 15 νομάτους, λες και πρόκειται για αγορά κασκόλ ή παπουτσιών, κι όχι για οχήματα που vfm-ξεβφμ, κοστίζουν (με επιδότηση) όσο το διπλό ετήσιο εισόδημα του μέσου Έλληνα...

Εγώ είδα με προσοχή τα εσωτερικά και των 2. Το δόλφιν είναι ΠΑΡΑ πολύ μπάτζετ στο εσωτερικό του. Τολμώ να πω ότι δε με τρέλανε, ίσα - ίσα με προβλημάτισε ως ποιότητα. Το mg3+ πολύ ανώτερο σε συναρμογή, αίσθηση, στιβαρότητα πλαστικών, θα έλεγα και σε χώρους μπροστά. Μόνο σε ποσότητα χώρου για επιβάτες πίσω υπερτερεί έναντι του mg3+. Δε νομίζω ότι αξίζει σε αυτή την τιμή, κι ας λένε ότι είναι βφμ.

Από την άλλη, το αττο3 είναι εκ-πλη-κτι-κό σε όλα του! Έξυπνες - φουτουριστικές σχεδιάσεις παντού. Μεγάλοι χώροι, απίστευτη πριμιουμίλα σε ποιότητες πλαστικών και συναρμογής. Τολμώ να πω, αντίστοιχη πολύ ακριβότερών του BMW SUV. Γιγάντιοι χώροι και πίσω, τολμηρότατες σχεδιάσεις στη διεπαφή (έλεγχος γριλιών κλιματισμού, λεβιέδες πόρτας, αποθηκευτικός χώρος πόρτας με... χορδές αντί πλαστικής θήκης).

Από επιδόσεις δεν ξέρω τι γίνεται, αλλά για μένα είναι φοβερό βφμ το ΑΤΤΟ. Με ''μόλις'' 6,5 χιλιάρικα έξτρα από το dolphin, παίρνεις κάτι τελείως άλλο, με υπερπλούσιο εξοπλισμό και πρημιουμίλα σε κάθε αίσθηση. Είναι και θέμα μεγέθους τιμής. Αν το δόλφιν έκανε 13 και το άττο 20, τότε το ξανασυζητούσα. Αλλά τώρα με το ένα στα 20 και με το άλλο στα 26.500, πας στο πρώτο μόνο αν σε περιορίζει εκεί το μπάτζετ (που, κατανοητό κι αυτό, δεδομένου ότι 6,5κ είναι 9-10 μήνες εργασίας για πολλούς συμπολίτες μας).

Κι όλα αυτά τα λέω πηγαίνοντας έτοιμος να γλυκαθώ από το δόλφιν. Αλλά, τελικά, συγκριτικά, είναι φτωχό(τερο)ς συγγενής. Θα προτιμούσα το mg3+ έναντι αυτού. Τώρα σκέφτομαι μήπως περιμένω λίγο ακόμα την αγορά και πάω στο ΑΤΤΟ. 🤐

τα ιδια συμπερασματα εβγαλα και εγω αλλα ο σχεδιασμος εσωτερικα του αττο ειναι πολυ παιδικος και δεν μου αρεσε. νομιζω δεν βγαινει καν σε μαυρο εσωτερικο. ασπρο αμαξι δεν θα επαιρνα, δεν ειμαι απο αυτους που προσεχουν τα αμαξια σαν τα παιδια τους. 

το ντολφιν εχει αλογα, αντλια και αυτονομια. μονο αυτα το κανουν να ξεχωριζει απο τα αλλα φθηνα ηλεκτρικα. 

βεβαια ολα αυτα ειναι οσα βλεπει το ματι και γραφει το χαρτι. γιατι under the hood υπαρχουν ενα καρο πραγματα και κανενας δεν ξερει ποση ποιοτητα εχει το ενα και το αλλο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 28/09/2024 at 16:27, MikhailBakurin said:

Πήγα σήμερα να δω τα δόλφιν και αττο 3.

Πολύς κόσμος, νέος κόσμος, δεν ξέρω αν θα πάρουν όλοι αυτοί τα οχήματα εκείνα, ή αν απλώς χαζολογούν. Πάντως φαίνεται ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον, τουλάχιστον για απλή γνωριμία με τη μάρκα και τα μοντέλα. Ο Σφακιανάκης κλασικός γυφτέξ ελληνάρας εργοδότης, 1 υπάλληλος Σαββατιάτικα να εξυπηρετεί τελείως απρόσωπα 15 νομάτους, λες και πρόκειται για αγορά κασκόλ ή παπουτσιών, κι όχι για οχήματα που vfm-ξεβφμ, κοστίζουν (με επιδότηση) όσο το διπλό ετήσιο εισόδημα του μέσου Έλληνα...

Εγώ είδα με προσοχή τα εσωτερικά και των 2. Το δόλφιν είναι ΠΑΡΑ πολύ μπάτζετ στο εσωτερικό του. Τολμώ να πω ότι δε με τρέλανε, ίσα - ίσα με προβλημάτισε ως ποιότητα. Το mg3+ πολύ ανώτερο σε συναρμογή, αίσθηση, στιβαρότητα πλαστικών, θα έλεγα και σε χώρους μπροστά. Μόνο σε ποσότητα χώρου για επιβάτες πίσω υπερτερεί έναντι του mg3+. Δε νομίζω ότι αξίζει σε αυτή την τιμή, κι ας λένε ότι είναι βφμ.

Από την άλλη, το αττο3 είναι εκ-πλη-κτι-κό σε όλα του! Έξυπνες - φουτουριστικές σχεδιάσεις παντού. Μεγάλοι χώροι, απίστευτη πριμιουμίλα σε ποιότητες πλαστικών και συναρμογής. Τολμώ να πω, αντίστοιχη πολύ ακριβότερών του BMW SUV. Γιγάντιοι χώροι και πίσω, τολμηρότατες σχεδιάσεις στη διεπαφή (έλεγχος γριλιών κλιματισμού, λεβιέδες πόρτας, αποθηκευτικός χώρος πόρτας με... χορδές αντί πλαστικής θήκης).

Από επιδόσεις δεν ξέρω τι γίνεται, αλλά για μένα είναι φοβερό βφμ το ΑΤΤΟ. Με ''μόλις'' 6,5 χιλιάρικα έξτρα από το dolphin, παίρνεις κάτι τελείως άλλο, με υπερπλούσιο εξοπλισμό και πρημιουμίλα σε κάθε αίσθηση. Είναι και θέμα μεγέθους τιμής. Αν το δόλφιν έκανε 13 και το άττο 20, τότε το ξανασυζητούσα. Αλλά τώρα με το ένα στα 20 και με το άλλο στα 26.500, πας στο πρώτο μόνο αν σε περιορίζει εκεί το μπάτζετ (που, κατανοητό κι αυτό, δεδομένου ότι 6,5κ είναι 9-10 μήνες εργασίας για πολλούς συμπολίτες μας).

Κι όλα αυτά τα λέω πηγαίνοντας έτοιμος να γλυκαθώ από το δόλφιν. Αλλά, τελικά, συγκριτικά, είναι φτωχό(τερο)ς συγγενής. Θα προτιμούσα το mg3+ έναντι αυτού. Τώρα σκέφτομαι μήπως περιμένω λίγο ακόμα την αγορά και πάω στο ΑΤΤΟ. 🤐

Και εγώ εάν πήγαινα τώρα για αμάξι, θα κοιτούσα BYD Atto. Στα μεγάλα συν, η τεχνολογία μπαταρίας και η ποιότητα του. Η αντλία θερμότητας ότι καλύτερο για οικονομία σε θέρμανση/ψύξη και όλα τα έξτρα που έχει στάνταρ, όπως ανοιγόμενη ηλιοροφή, θερμαινόμενα ηλεκτρικά καθίσματα. 

Πραγματικά η τιμή του για αυτά που προσφέρει είναι χώμα. 

Θα σου πρότεινα και ένα τεστ ντραιβ να δεις πως πάνε στον δρόμο τα ηλεκτρικά. Είναι σφαίρα με μέγιστη ροπή από 0 χλμ.  

Με το δικό μου, όταν ανεβαίνω τα βουνά της Αργιθέας, εκείνες οι U στροφές με τεράστια ανηφόρα, λίγο να πατήσεις το γκάζι, μόνο σούζα που δεν σηκώνεται, την ώρα που το 2.000κ του πατέρα μου, πρέπει να βάλεις πρώτη και αγκομαχάει.

Δεν ξέρω τι θα φέρει και η Skoda με το Elroq, παρουσιάζεται σε ελάχιστες μέρες, αλλά πολύ αμφιβάλω ότι θα έχει παραπλήσια τιμή και έξτρα.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έτοιμο και το Elroq με τιμή εκκίνησης τα 24.000€ με την επιδότηση, το οποίο αφορά την 52άρα μπαταρία.

Με την 63άρα δεν ξέρω ακόμα. Πανέμορφο φαίνεται ! Σαν μικρογραφία του Enyaq με πιο σύγχρονο Design μπροστά. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/8/2024 στις 4:57 ΜΜ, TechnoState είπε

... έχω δύο Peugeot (ένα Partner κ ένα 3008) diesel με συνολικά πάνω απο 500Κ km και έχω αλλάξει 4 αντλίες ad-blue (PSA made)....εεεε μα!!!😜

Για το 3008 πιστεύεις πως ο κινητήρας βενζίνης είναι καλύτερη επιλογή?

Ψάχνω αυτοκίνητο suv κάπου στα 20 με 22Κ Μαξ. Έχω ακούσει ότι τα 3008 έχουν θέματα με τα ad blue.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, john_023 είπε

Για το 3008 πιστεύεις πως ο κινητήρας βενζίνης είναι καλύτερη επιλογή?

Ψάχνω αυτοκίνητο suv κάπου στα 20 με 22Κ Μαξ. Έχω ακούσει ότι τα 3008 έχουν θέματα με τα ad blue.

Kodiaq 1.5 όχι πριν το 2021 στα 20Κ με λιγότερο από 50.000 χλμ βρίσκεις γιατί λογο μεγέθους ειναι δύσκολο αμάξι στα μτχ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, john_023 said:

Για το 3008 πιστεύεις πως ο κινητήρας βενζίνης είναι καλύτερη επιλογή?

Ψάχνω αυτοκίνητο suv κάπου στα 20 με 22Κ Μαξ. Έχω ακούσει ότι τα 3008 έχουν θέματα με τα ad blue.

Ο βενζινοκινητηρας στην απλη εκδοση (οχι PHEV) ειναι ο "ζημιαρης" με τους ιμαντες μεσα στα λαδια, οπου απαιτει συχνοτερες αλλαγες λαδιου (ξεχνας τα 45k που λενε) και οπτικο ελεγχο του ιμαντα για την περιπτωση που εχει αρχισει να ξεφτιζει. Ναι μεν εχει βελτιωθει απο την 1η γενια, η Peugeot εχει επεκτεινει την εγγυηση για αυτο το προβλημα, αλλα υπαρχει. Το μοτερ στην εκδοση PHEV ειναι καδενατο. Στο πετρελαιο, το θεμα του δοχειου / αντλιας συνεχιζει να εμφανιζεται…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγα χθες στην έκθεση , και μπορώ να πω ότι ήδη έχω αλλάξει αρκετά το scope της έρευνας που θα δείτε στο πρώτο ποστ.

Πρωτίστως, έχω απομακρυνθεί από τους αμιγώς ΜΕΚ ως επιλογή. Θεωρώ ότι θα τη φάνε άσχημα από φορολογία - τέλη. Επίσης, τα πολλά παραπάνω μηχανικά - κινούμενα μέρη τους, θα οδηγούν νομοτελειακά σε περισσότερο συνεργείο.

Πλέον, κοιτάω μόνο ηλεκτρικά και full hybrid. Θα ήθελα και κάνα plug-in, αλλά είναι οι τιμές στο θεό. Τα ηλεκτρικά, με τις σύγχρονες αυτονομίες τους, θεωρώ θα με καλύπτουν στο 90% της χρήσης τους. Για το υπόλοιπο 10%, που είναι το σπίτι μου σε δύσβατο σημείο, χωρίς οδική πρόσβαση, θα πληρώνω για γέμισμα τιμή φθηνής βενζίνης, φορτίζοντας σε δημόσιο φορτιστή (υπάρχουν αρκετοί, αλλά με ακριβή KW).

Σε full hybrid μου άρεσε ΠΟΛΥ η υλοποίηση της MG κι έχω μείνει εκεί κοντά. ΤΟΥΟΤΑ δεν πάω, επιμένω, αφού είδα και το μαζντογιάρις χθες στην έκθεση. Είναι, επί της ουσίας, αυτοκίνητο 2 επιβατών.

Τι ξεχώρισα;

Jeep avenger: Πολύ ωραίο, ποιοτικό, σχετικά μικρό για πόλεις, αλλά αρκούντως τίμιο και για αυτοκινητόδρομο. Φτηνό για τζιπ, ακόμα και στην υβριδική του έκδοση. Εξαιρετική εσωτερική συναρμογή. Το μόνο μείον του είναι ότι, επειδή προέρχομαι από οικογενειακό jeep, τσούζουν τα σέρβις και τα ανταλλακτικά.

Mg ZS MAX HYBRID: Το ποιοτικότερο όσων είδα, όπως και το μικρό αδερφάκι mg3+ που παραμένει ο βασικός υποψήφιος. Απίστευτοι χώροι, εξαιρετικές ποιότητες παντού. Συγκέντρωνε ΠΑΡΑ πολύ κόσμο, ήταν πολύ δύσκολο να το δεις. Το περιμένει ο λαός του, θα κάνει πάταγο. Τα πίσω καθίσματα ήταν αεροδρόμιο, ήταν ένας τυπάρας λίγο μεγαλύτερός μου που ήρθε κι έκατσε μπροστά και μου λέει ''είσαι καλά πίσω;'' . Λέω ''ναι''. Τραβάει κάθισμα ΦΟΥΛ πίσω για να είναι κι αυτός άνετος. ''Τώρα είσαι ακόμα καλά;'' - ''Ναι! ''. Αυτός 1.80, εγώ 1.85. Μείον: Η αξιοπιστία του υβριδικού του συστήματος και το μέγεθός του. Δε νομίζω ότι αυτή η αγορά, όσο vfm και να είναι, κάνει για την πηγμένη Αθήνα που θα είναι το 70-80% των διαδρομών του. Επίσης, παρότι υβριδικό, θεωρώ ότι δε θα είναι τόσο οικονομικό σε κατανάλωση, ούτε τόσο μαγκιόρικο σε επιδόσεις. Το μικρό του αδερφάκι, που το σκέφτομαι πάρα πολύ, θα είναι σε όλα καλύτερο, θα έχει τα ίδια ελαττώματα και θα μου μείνει και ένα 5χίλιαρο στην τσέπη (21 vs 26 οι δύο μεσαίες εκδόσεις που υπολογίζω ότι είναι στο σωστό επίπεδο εξοπλισμού).

Dacia Duster + Renault Captur: Λιτά στο εσωτερικό, μεγάλα οχήματα με χώρους. Το LPG είναι το υβριδικό του φτωχού. Κόστος κίνησης υπολογίζω ελάχιστα υψηλότερο του zs, πιο δοκιμασμένη όμως αρχή λειτουργίας. Το εσωτερικό τους, κι αυτό του φτωχού. Σκληρά πλαστικά και υφάσματα παντού, δέρμα ούτε για δείγμα. Μεγάλο (και μόνο) μείον: Μόνο χειροκίνητα κιβώτια σε LPG. Αν είχαν αυτόματο, το σκεφτόμουν αυτό το δίδυμο πολύ καλά. Κι αυτό προβληματικό για πόλη.

Seat Ibiza: Μου άρεσε η απλότητά του, η συναρμογή του και το σπορ στυλ του. Επίσης, σε μια εποχή απόλυτης παγκοσμιοποίησης και αυτοκινήτων - τανκς απέξω και παιχνιδιών από μέσα, παραμένουν σοβαροί οι Ισπανοί. Το έχουν κι ως selling point: Αγοράζεις αυτοκίνητο Ισπανίας, από αυτό το εργοστάσιο. Όχι έναν φρανκενστάην Κίνας - Μεξικό - Τουρκίας - Μαρόκο και Ινδονησίας. Η αυτόματη εκδοχή του είναι οικονομική. Παρότι το μόνο αμιγώς ΜΕΚ της λίστας, έχει καταναλώσεις ήπια υβριδικού. Μου ''καλόκατσε'' σε στατική φάση, θέλω να κάνω ένα τεστ ντραηβ από περιέργεια.

HΛΕΚΤΡΙΚΑ:

E-c3 aircross + Opel grandland : Ίδιο όχημα σε κινητήρα και σασί, αλλάζουν κάποια πράματα εξωτερικά. Είναι όμορφα κι επιβλητικά χωρίς να είναι γκουμούτσες. Το εσωτερικό τους είναι ποιοτικό, αλλά όχι κάτι σπουδαίο. Η τιμή τους (πέριξ 20κ με επιδότηση) είναι πολύ εντάξει. Θα πουλήσουν καλά γιατί είναι all-rounders. Ζήτησα test drive και έκλεισα για αρχές Νοεμβρίου πιθανότατα. Το απλό e-c3 είναι πάνω - κάτω το ίδιο σε μέγεθος, πάνω - κάτω το ίδιο σε τιμή, αλλά οι πίσω χώροι των επιβατών είναι ανύπαρκτοι. Οπότε κανένας λόγος να πάει κάποιος εκεί, θεωρώ.

BYD Dolphin: Μου άρεσε πολύ η έκδοση με την ηλιοροφή. Φωτίζει ένα κατά τ' άλλα μαύρο και σκοτεινό εσωτερικά όχημα. Το ξαναβάζω στη λίστα, λόγω αυτονομίας ασύγκριτης και ιδιαίτερου εσωτερικού. Το atto3 το απορρίπτω προς ώρας γιατί, ενώ μου άρεσε περισσότερο, το να δώσω 36κ για να πάρω (αν πάρω...) πίσω τα 9, δε με συγκινεί. Πολύ ρίσκο. Ενώ τα 27, με βάσιμη ελπίδα να πάρεις πίσω τα 6, είναι πολύ καλύτερη περίπτωση. 😃

Leapmotor T03: Η έκπληξη! Ήρθε κι έκατσε πρώτο στη λίστα.

1) Αντικαθιστά επάξια ένα αυτοκίνητο πόλης 10ετίας. Μήκος 3.75, το dolphin 4.30 και το mg3+ 4.15. Παρκάρεις σε μέρη που σε λίγα χρόνια (ήδη) δε θα χωράει ΚΑΝΕΙΣ.  Δεν υπάρχει ανταγωνισμός.

2) Διαθέτει στη βασική έκδοση ηλιοροφή. Δεν υπάρχει ανταγωνισμός.

3) Παρότι πόλης και μικρό, έχει καλό land clearance. Δεν θα τρομάξει να μπει σε ήπιο χωματόδρομο, όπως το dolphin που σέρνεται κυριολεκτικά στο έδαφος. Δεν υπάρχει ανταγωνισμός.

4) Με αρχική τιμή 20.500 και κατόπιν επιδότησης 15.900, ούτε εδώ υπάρχει ανταγωνισμός.

Μιλάμε για sui generis όχημα, που ταιριάζει με το πού απευθύνεται: πόλη και νησιωτικές διαδρομές. Στα σημεία που έχει ανταγωνισμό (ποιότητα εσωτερικού και χώροι), είναι απρόσμενα τίμιο - καλό: Η συναρμογή του είναι όμορφη και στιβαρή. Καλύτερη από renault - dacia, όπως και τα υλικά του. Ο χώρος των πίσω επιβατών είναι μεγαλύτερος από το yaris. Έσυρα τέρμα πίσω το μπροστά κάθισμα και μπορούσα να κάτσω χωρίς πολλές παραχωρήσεις από πίσω. Στο mazdoyaris δε χωρούσε το 46 νούμερο παπούτσι μου να μπει κάτω από το μπροστινό κάθισμα, τέτρις έπαιζα. Στα θετικά, η αντλία θερμότητας, που την έχουν κι άλλα ηλεκτρικά, αλλά μπλοκαρισμένη. Εδώ οι άνθρωποι το είχαν ξεχάσει, ή δεν κλειδώνει σε αυτό το μοντέλο. Έκατσα κι έπαιξα λίγο, βάζοντας τη μία φορά θερμοκρασία σάουνας και εντός 5 λεπτών κάνοντας το όχημα βόρειο πόλο. :P

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/10/2024 στις 9:25 ΠΜ, SaFiS είπε

Ο βενζινοκινητηρας στην απλη εκδοση (οχι PHEV) ειναι ο "ζημιαρης" με τους ιμαντες μεσα στα λαδια, οπου απαιτει συχνοτερες αλλαγες λαδιου (ξεχνας τα 45k που λενε) και οπτικο ελεγχο του ιμαντα για την περιπτωση που εχει αρχισει να ξεφτιζει. Ναι μεν εχει βελτιωθει απο την 1η γενια, η Peugeot εχει επεκτεινει την εγγυηση για αυτο το προβλημα, αλλα υπαρχει. Το μοτερ στην εκδοση PHEV ειναι καδενατο. Στο πετρελαιο, το θεμα του δοχειου / αντλιας συνεχιζει να εμφανιζεται…

Ο βενζινοκινητηρας του Κασκαι 2022 (1,3 140 ίππους) είναι αξιόπιστος? Πρέπει να προσέξω κάτι?

Παρουσιάστηκε μια καλή ευκαιρία για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, έχει μάλιστα και εγγύηση Νισσαν, και σκέφτομαι να κάνω την αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...