Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υπάρχει καινούριο το mk8 TGI αλλά βγαίνει εκτός budget, έχει 9 λίτρα ντεπόζιτο βενζίνης και νομίζω είναι μόνο με DSG.

Εναλλακτικά, νομίζω βγαίνει το Polo με TGI κινητήρα, πιο κοντά στα λεφτά σου, αλλά πάλι με 9 λίτρα βενζίνη και 1000 κυβικά 90hp.

To mk7 συνδυάζει όλα τα καλά (μηχανικό κιβώτιο, μεγάλο ντεπόζιτο βενζίνης, επιδόσεις), μπορείς να βρεις κάποιο 6ετίας με πολύ λίγα χλμ., και να σου μείνουν στην άκρη 4-5 χιλιάρικα να φτιάξεις ό,τι μπορεί να προκύψει (πιθανότατα τίποτα) ή να βάλεις κάτι after market (ηχοσύστημα - ζάντες), ή να κάνετε κάνα road trip την μισή Ευρώπη, κάτι που η σύντροφός σου θα εκτιμήσει πολύ περισσότερο από το ίδιο το αυτοκίνητο. 😜 

Δημοσ.
4 minutes ago, liopyr said:

Υπάρχει καινούριο το mk8 TGI αλλά βγαίνει εκτός budget, έχει 9 λίτρα ντεπόζιτο βενζίνης και νομίζω είναι μόνο με DSG.

Εναλλακτικά, νομίζω βγαίνει το Polo με TGI κινητήρα, πιο κοντά στα λεφτά σου, αλλά πάλι με 9 λίτρα βενζίνη και 1000 κυβικά 90hp.

To mk7 συνδυάζει όλα τα καλά (μηχανικό κιβώτιο, μεγάλο ντεπόζιτο βενζίνης, επιδόσεις), μπορείς να βρεις κάποιο 6ετίας με πολύ λίγα χλμ., και να σου μείνουν στην άκρη 4-5 χιλιάρικα να φτιάξεις ό,τι μπορεί να προκύψει (πιθανότατα τίποτα) ή να βάλεις κάτι after market (ηχοσύστημα - ζάντες), ή να κάνετε κάνα road trip την μισή Ευρώπη, κάτι που η σύντροφός σου θα εκτιμήσει πολύ περισσότερο από το ίδιο το αυτοκίνητο. 😜 

Στον διαμορφωτή της ΦΒ βλέπω μόνο βενζίνη - πετρέλαιο - υβριδικούς - ηλεκτρικούς κινητήρες πάντως. Θεωρώ δεν βγαίνουν πλέον αυτά που λες.

Δημοσ.

Έχει κανείς εμπειρία από το mg3 σε ταξίδι που λογικά δουλεύει πολύ το θερμικό μοτέρ? Σε ταχύτητες 100 - 120 + Κάνει θόρυβο? Τι καίει? Εγώ το οδήγησα σε ταχύτητες μέχρι 80, όλο ηλεκτρικά, απλά φοβερό... Αλλά δεν πήρα γνώμη για τα παραπάνω 

Δημοσ.
Στις 7/9/2024 στις 9:51 ΠΜ, Chocolatisv είπε

Έχει κανείς εμπειρία από το mg3 σε ταξίδι που λογικά δουλεύει πολύ το θερμικό μοτέρ? Σε ταχύτητες 100 - 120 + Κάνει θόρυβο? Τι καίει? Εγώ το οδήγησα σε ταχύτητες μέχρι 80, όλο ηλεκτρικά, απλά φοβερό... Αλλά δεν πήρα γνώμη για τα παραπάνω 

Το εχω 1 μηνα περίπου. 

Στα 100 χαω ο θερμικός δουλεύει περιπου στις 2200 με 2300 στροφες . 

Αν γεμισει την μπαταρία του τοτε σβήνει τελείως και παει με την μπαταρία στα ιδια χαω ( για κανα 3 λεπτό βέβαια) 

Αθόρυβο πλήρως προς στιγμήν. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, NeCrOmAnCeR19 είπε

Το εχω 1 μηνα περίπου. 

Στα 100 χαω ο θερμικός δουλεύει περιπου στις 2200 με 2300 στροφες . 

Αν γεμισει την μπαταρία του τοτε σβήνει τελείως και παει με την μπαταρία στα ιδια χαω ( για κανα 3 λεπτό βέβαια) 

Αθόρυβο πλήρως προς στιγμήν. 

Ισχυει οτι εχει 3 ταχυτητες το κιβωτιο?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ισχυει οτι εχει 3 ταχυτητες το κιβωτιο?

ισχυει αλλα δεν το καταλαβαινεις αν δεν εισαι ατσουμπαλος στα γκάζια . μονο αν θες να κανεις μεγαλη επιταχυνση τυπου προσπεραση θα νιωσεις οτι κατι μεταβάλλεται . 

απο θεμα καταναλωσεων εντος πόλης παντως με παρα πολυ σταματα ξεκινα ( και οχι μια σταθερη αργη ροή ) δεν τα παει παρα πολυ καλα ... toyota δεν ειναι !!! και μαλλον δεν θα γινει . παιζει πανω απο τα 5lt/100 km (5,3 εχω τωρα στα 500 χλμ )

ισως μελλοντικα με καμια αναβαθμιση να αλλαξουν αυτα τα στοιχεια . 

Επεξ/σία από NeCrOmAnCeR19
Δημοσ.
3 ώρες πριν, NeCrOmAnCeR19 είπε

απο θεμα καταναλωσεων εντος πόλης παντως με παρα πολυ σταματα ξεκινα ( και οχι μια σταθερη αργη ροή ) δεν τα παει παρα πολυ καλα ... toyota δεν ειναι !!! και μαλλον δεν θα γινει . παιζει πανω απο τα 5lt/100 km (5,3 εχω τωρα στα 500 χλμ )

Καλο ειναι και παλι βεβαια.

Οσοι λεγαν οτι θα ηταν αντιστοιχο με Τoyota δεν ειχαν ιδεα ή απλα ηλπιζαν για να μπορουν να αγορασουν οικονομικο αμαξι πολης. Πως γινεται μια εταιρια να πιασει μια τεχνολογια που αναπτυσεται 30 χρονια+ τοσο γρηγορα?

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Καλο ειναι και παλι βεβαια.

Οσοι λεγαν οτι θα ηταν αντιστοιχο με Τoyota δεν ειχαν ιδεα ή απλα ηλπιζαν για να μπορουν να αγορασουν οικονομικο αμαξι πολης. Πως γινεται μια εταιρια να πιασει μια τεχνολογια που αναπτυσεται 30 χρονια+ τοσο γρηγορα?

δεν υπαρχει καμια περιπτωση να πιασει καποιος την τεχνολογια των υβριδικών της toyota !!!!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Καλο ειναι και παλι βεβαια.

Οσοι λεγαν οτι θα ηταν αντιστοιχο με Τoyota δεν ειχαν ιδεα ή απλα ηλπιζαν για να μπορουν να αγορασουν οικονομικο αμαξι πολης. Πως γινεται μια εταιρια να πιασει μια τεχνολογια που αναπτυσεται 30 χρονια+ τοσο γρηγορα?

Εχουν ιδιο μεγεθος και βαρος?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 minutes ago, NeCrOmAnCeR19 said:

δεν υπαρχει καμια περιπτωση να πιασει καποιος την τεχνολογια των υβριδικών της toyota !!!!

H Toyota λέγεται ότι θα πάρει κινητήρες από BYD για τα επόμενα plug-in hybrid της. 

2026 Toyota Corolla to feature BYD Hybrid Tech (thesun.my)

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, NeCrOmAnCeR19 είπε

δεν υπαρχει καμια περιπτωση να πιασει καποιος την τεχνολογια των υβριδικών της toyota !!!!

Εάν οδηγήσεις το  SDV6 μου θα καταλάβεις πως πρέπει να είναι τα υβριδικά. Μέρα με τη νύχτα με το 2019 υβριδικό yaris της συζύγου μου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, aionnou είπε

Εάν οδηγήσεις το  SDV6 μου θα καταλάβεις πως πρέπει να είναι τα υβριδικά. Μέρα με τη νύχτα με το 2019 υβριδικό yaris της συζύγου μου.

συγνώμη αλλά σε αυτά τα χρήματα ενός sdv6 μτχ θα έπαιρνα XC60 T8 PHEV ...  σε καινούριο θα έπαιρνα XC90 PHEV ... 

καλυτέρα να μιλήσουμε σε ρεαλιστικά νούμερα σχετικά προσιτά για μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων ..

4 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Εχουν ιδιο μεγεθος και βαρος?

λιγο μεγαλυτερο και βαρύτερο απο ενα yaris hybrid ( οχι το cross)

Επεξ/σία από NeCrOmAnCeR19

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...