Προς το περιεχόμενο

Nέο/μεταχειρισμένο όχημα έως 20κ. Γνώμες!


MikhailBakurin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, nk9 said:

Ακόμα ικανότερο, όμως, εκτός δρόμου είναι το μικρότερο Vitara (νομίζω πως έχει 18 cm απόσταση από το έδαφος με την εργοστασιακή ανάρτηση).

Αλλά για 15 μέρες τον χρόνο σε βατους χωματόδρομους δεν έχει νόημα κάτι τέτοιο. Εκτός κι αν ψήνεσαι για suv. Αλλά ως αναγκη δεν υφίσταται.

Και πώς θα πηγαίνω να επιβλέπω ελιές; 15-20 μέρες μεν, αλλά θα νοικιάζω suv ειδικά γι' αυτή τη χρήση, ή θα βασίζομαι στην καλή βούληση άλλων;

Έχουμε άλλη πρόταση σε απλό - αξιόπιστο suv αυτής της κατηγορίας; Θα δω και το βιτάρα, αν έχει 18εκ...

Επεξ/σία από MikhailBakurin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 141
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε

Και πώς θα πηγαίνω να επιβλέπω ελιές; 15-20 μέρες μεν, αλλά θα νοικιάζω suv ειδικά γι' αυτή τη χρήση, ή θα βασίζομαι στην καλή βούληση άλλων;

Έχουμε άλλη πρόταση σε απλό - αξιόπιστο suv αυτής της κατηγορίας; Θα δω και το βιτάρα, αν έχει 18εκ...

Το πώς θα πηγαίνεις στις ελιές σου το ξέρεις εσύ. Εμείς, που τις έχουμε σε σημεία με βατους χωματόδρομους (με κάνα 2-3 νεροφαγώματα μόνο), πάμε με συμβατικά επιβατικά. Άλλος φίλος πάει με επιβατικό με τρέιλερ πίσω. Ο καθένας όπως βολεύεται. Για να είναι αναγκαίο αυτοκίνητο τύπου Vitara μιλάμε καθαρά για εντελώς κατσικοδρομο, που μπαίνει μόνο αγροτικό.

Το Vitara τόσο είναι. Και όπως σου είπα σε καταστασεις off road είναι ικανότερο του S Cross. Και νομίζω πως, μαζί με το Duster, είναι ίσως τα μοναδικά πραγματικα off road αυτοκίνητα στην κατηγορία τιμής κάτω των 30.000€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, meletis11 είπε

Χαίρετε για συμβατικη χρηση Dacia υγραεριοκινητα (sandero ή καλυτερα duster) ή καποιο renault captur υγραεριοκινητο.

O χιλιαρης lpg είναι λίγος για το αμάξωμα του Duster. Για την ακρίβεια είναι οριακά επαρκής.

Ναι για Sandero (αλλά δεν είναι suv).

Όχι για Duster.

Επεξ/σία από nk9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, meletis11 είπε

Και με ενα τσιπ αυξανεται η απόδοση.

Με ένα τσιπ σε όλα τα τουρμπο αυξάνεται η απόδοση.

Αλλά εγγυηση γιοκ.

Σε κάθε περίπτωση, ο κινητήρας αυτός του πέφτει λιγος και οι επιδοσεις του Duster lpg είναι μέτριες (και κακές με την χρήση της βενζίνης).

Επεξ/σία από nk9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν φαινεται το τσιπ αφου αποσυνδεθεί, συνεπώς δεν χανεται τοσο ευκολα η εγγυηση.

Γι'αυτό εγραψα για απλη-συμβατικη χρηση, επειδη δεν εχουν πολλη ιπποδύναμη (αν και το captur δυνατοτερο ειναι).

Αν καποιος επιθυμει ή χρειάζεται περισσοτερη δύναμη ή αλλα χαρακτηριστικά τοτε ας αναζητησει αλλα μοντελα.

Χρηση στην πολη (και εκτος) toyota,

χρηση εκτος οδων suzuki,

αγροτικα isuzu κλπ.

Βεβαίως και υπάρχουν suzuki ή toyota για όλες τις χρησεις, ενδεικτικως αναφέρονται για αυτες τις χρησεις ως τα πιο αρμοζοντα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/8/2024 στις 4:33 ΜΜ, MikhailBakurin είπε

Έκλεισα τεστόνι και για suzuki sx4. B)

Θα πάω με την κοπέλα, που τα ψιλοσνομπάρει, να δούμε τι άποψη θα σχηματίσει.

Θα ήθελα να δω και τα ιγκνις - βιτάρα από περιέργεια, αλλά δεν ξέρω αν έχει νόημα, οπότε έκλεισα να οδηγήσω το μοντέλο που μάλλον θα μου κάνει περισσότερο.

@MikhailBakurin Καλησπέρα, εντυπώσεις από το test drive στα Suzuki; Ποια μοντέλα είδατε τελικά;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, geo_drama said:

@MikhailBakurin Καλησπέρα, εντυπώσεις από το test drive στα Suzuki; Ποια μοντέλα είδατε τελικά;

Είδα το βιτάρα. Το sx4 ήταν πολύ ακριβότερο του μπατζετ μου και δεν δείχνει πολύ καλύτερο.

Λοιπόν, είναι ένα αμάξι... τυπικό. Τίποτα το εντυπωσιακό (ίσως το πόσο απορροφητική ανάρτηση έχει μόνο). Δε σβήνει με τίποτα, ακόμα και το χειροκίνητο, όσο άγαρμπα και να παίξεις με το συμπλέκτη. Το κιβώτιό του και ο συμπλέκτης του είναι εύκολα και γλυκά, δε θα κουράσουν.

Καλός εξοπλισμός από τη βασική έκδοση (σταρτ-στοπ, κάμερα οπισθοπορείας, ωραία και γρήγορη οθόνη, τίμιο σύστημα πλοήγησης, τήρηση λωρίδας κλπ κλπ).

Το μοτόρι έχει ισχύ, δοκίμασα τη βασικότερη έκδοση. Πατάς γκάζι και αισθάνεσαι να τσινάει, αλλά όχι τίποτα τρελό.Το auto start-stop είναι από τα πιο πολιτισμένα που έχω δει και από τα πιο έξυπνα. Δε σβήνει όπου και όπως να'ναι, ενώ το ρελαντί με το απόλυτο σβήσιμο δεν γίνονται αντιληπτά ως διαφορά.

Γενικά είναι ωραίο, αλλά ίσως είναι για ωριμότερη φάση της ζωής κάποιου. Τώρα θέλω όχημα να έχει ''το κάτι'' 🙃

 

Σκέφτομαι για επόμενη δοκιμή, να κοιτάξω κάτι πολύ μεηνστριμ. Σκόντα Σκάλα, hyundai i20 και yaris cross - αφού το κανονικό δε βλέπεται και/ή corolla. Επίσης, με την έρευνα των τελευταίων μερών, μου έχει αρέσει αρκετά και το φιατ τίπο, ειδικά η ντίζελ εκδοχή, όπως και το LPG Renault Captur, το οποίο είναι το μιτσουμπίσι ASX που έγραψα στο πρώτο ποστ ότι μου φαίνεται όμορφο.

Επεξ/σία από MikhailBakurin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να επαναφέρω τις επιλογές σε φυσικό αέριο, πρόσφατα πήρα ένα Golf mk7 TGI, και πιστεύω θα γεράσω με αυτό.

Πέρα από τα αυτονόητα της επιλογής, ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, με 6ρι σασμάν είσαι εθνική με 140 και 3k rpm, αστεία κατανάλωση σε ταξίδια. Για όπου δεν έχει Φ.Α έχεις και κανονικό (μεγάλο) ντεπόζιτο βενζίνης, οπότε άγχος μηδέν.

Επίσης λόγω CNG δεν υπάρχει και το πρόβλημα των TSI με τις επικαθίσεις.

 

Από δύναμη οκ, δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, με CNG δουλεύει στα 110hp, (με βενζίνη μου φαίνεται πιο γρήγορο), αλλά έχει αξιοπρεπή ροπή και ταξιδεύεις πολύ άνετα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε

Τώρα θέλω όχημα να έχει ''το κάτι'' 🙃

Για εμένα ένα είναι αυτό το αμάξι και έχουν περάσει πάρα πολλά από τα χέρια μου. VW Golf GTi/GTE/R.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε

 

Σκέφτομαι για επόμενη δοκιμή, να κοιτάξω κάτι πολύ μεηνστριμ. Σκόντα Σκάλα, hyundai i20 και yaris cross - αφού το κανονικό δε βλέπεται και/ή corolla. Επίσης, με την έρευνα των τελευταίων μερών, μου έχει αρέσει αρκετά και το φιατ τίπο, ειδικά η ντίζελ εκδοχή, όπως και το LPG Renault Captur, το οποίο είναι το μιτσουμπίσι ASX που έγραψα στο πρώτο ποστ ότι μου φαίνεται όμορφο.

να χει το κατιτις και να κοιτάς τα παραπάνω δεν πας πουθενά... .μόνο το hyundai 20 Nline (οχι Ν γιατι σταμάτησε) λέει αν λεει κάτι... αν είναι για asx παίρνεις και ρενω  ιδια είναι εκτός του σήματος 😅

με τα yaris βρωμαει ο τοπος και το scala αδιάφορο 

και πάντα καινούργιο έτσι... οχι κανα σαπιο που μεσα στην τετραετια το καγκουρισε καποιος επίσης μέσος  σαπιος τσιφτετέλληνας μεσω leasing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/8/2024 στις 2:16 ΜΜ, ProponitisTouKanape είπε

Η έκρηξη των κινεζικών αυτοκινήτων οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην τεράστια κρατική βοήθεια που λαμβάνουν. Οι κινέζικες εταιρίες την τελευταία δεκαετία έχουν όλο και μεγαλύτερο εναγκαλισμό με την κυβέρνηση ώστε να προωθούν τη γεωπολιτική ατζέντα του κόμματος, είτε αυτό έχει να κάνει με τεράστιες υποδομές στο εξωτερικό (το γνωστό Belt & Road Initiative που φόρτωσε χρέη σε αναπτυσσόμενες χώρες για λιμάνια, δρόμους, αεροδρόμια κλπ), είτε με εγκαταστάσεις δικτύων (Huawei) είτε με οχήματα.

Δεν είναι καθόλου εύκολο οι δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες να είναι ανταγωνιστικές ως προς τις κινέζικες όταν ο Ευρωπαίος ή ο Αμερικάνος ή ο Ιάπωνας παίρνει π.χ. χάλυβα σε τιμή αγοράς ενώ ο Κινέζος τον αγοράζει σε τιμή χώμα γιατί το υπόλοιπο το σπονσοράρει η κυβέρνηση ή καλύπτει τη χασούρα μιας κρατικής εταιρίας. 

Τέλος το off topic απλά με αφορμή την BYD

Ακριβως το αναποδο.

Οι ευρωπαιοοι και ειδικα οι γαλλογερμανοι ειναι αυτοι που τους κραταγαν εν ζωη οι κυβερνησεις. Ειτε με λεφτα, ειτε με ρυθμιστικους νομους που περναγαν και τους βολευαν.

Οπως πριν 12 χρονια ειχε σκασει η μερκελ στην αθηνα, και ξαφνικα μετα απο λιγες μερες αποφασισε η ελληνικη κυβερνηση να επιτρεψει την πωληση των ντιζελ στην αθηνα και θεσσαλονικη.

Ειχαν τρομερο προστατευτισμο γιατι αλλιως δε θα επιβιωναν.

Η εκρηξη των κινεζων ηρθε επειδη οι ευρωπαιοι ειχαν βολευτει τοσα χρονια, και οταν ηρθε η αλλαγη απο ice σε ηλεκτρικα, δεν ειχαν τιποτα της προκοπης να παρουσιασουν εκτος απο κατι αηδιες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, liopyr said:

Για να επαναφέρω τις επιλογές σε φυσικό αέριο, πρόσφατα πήρα ένα Golf mk7 TGI, και πιστεύω θα γεράσω με αυτό.

Πέρα από τα αυτονόητα της επιλογής, ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, με 6ρι σασμάν είσαι εθνική με 140 και 3k rpm, αστεία κατανάλωση σε ταξίδια. Για όπου δεν έχει Φ.Α έχεις και κανονικό (μεγάλο) ντεπόζιτο βενζίνης, οπότε άγχος μηδέν.

Επίσης λόγω CNG δεν υπάρχει και το πρόβλημα των TSI με τις επικαθίσεις.

 

Από δύναμη οκ, δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, με CNG δουλεύει στα 110hp, (με βενζίνη μου φαίνεται πιο γρήγορο), αλλά έχει αξιοπρεπή ροπή και ταξιδεύεις πολύ άνετα.

 

 

Aν υπήρχε καινούριο, θα το σκεφτόμουν σοβαρά. Έχω ένα από τα 35 cng πρατήρια δίπλα μου (1 χλμ μαξ) και άρα θα ξεχνάω τη βενζίνα το χειμώνα, μόνο σε καμιά εκδρομή- αν και Βόλος - Θεσσαλονίκη έχουν πρατήρια. Το καλοκαίρι στα νησιά θα πηγαίνω με γεμάτο, κι όσο με βγάλει, σιγά τις 1000άδες χλμ που κόβω στην Κρήτη και τη Λέσβο.

Απλά, δε θέλω να μπλέξω με παλαίοθεν καγκουρέματα κλπ κλπ. Αν ένα μτχ έχει 14-15κ και ένα καινούριο με lpg έχει 20, προφανώς θα πάω στο δεύτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...