Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και γω είναι είμαι στο ψάξιμο σαν εσένα και κατέληξα σε μεταχειρισμένο Volvo V40 D3 η D4. 5 κύλινδροι κινητήρες της Volvo αρκετά αξιόπιστοι. Μου είπαν να αποφύγω τον D2.

Μου άρεσε το αμάξι ποιοτικά, εμφανισιακά και οδηγικά.

  • Απαντ. 148
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε

Το ξέρω, αλλά μπορεί σε 1-2-3 χρόνια να ανέβει το όριο. Γιατί να μη μπορώ να ακολουθήσω; B)

Μ'αρεσουν οι προνοητικοι ανθρωποι.

Δημοσ.
1 hour ago, sakks80 said:

Και γω είναι είμαι στο ψάξιμο σαν εσένα και κατέληξα σε μεταχειρισμένο Volvo V40 D3 η D4. 5 κύλινδροι κινητήρες της Volvo αρκετά αξιόπιστοι. Μου είπαν να αποφύγω τον D2.

Μου άρεσε το αμάξι ποιοτικά, εμφανισιακά και οδηγικά.

Eνδιαφέρον, μάλλον θα δω ένα εντός της εβδομάδας και θα επανέλθω. Από κατανάλωση πώς πάμε;

Δημοσ.
Στις 21/8/2024 στις 12:39 ΜΜ, MikhailBakurin είπε

Χαιρετώ τους γνώστες των οχημάτων, καθότι εγώ είμαι πλήρως άμπαλος. Δεν έπαιζα ποτέ με αυτά, δεν ασχολήθηκα ποτέ με τις επιδόσεις. Αυτό που μου άρεσε από μικρός (και αρέσει ακόμα πολύ! ) , είναι τα volvo, κυρίως λόγω της φινέτσας που έχουν και της ασφαλέστατής τους φύσης. Δυστυχώς, πλέον δε βγάνουν τέτοια, αλλιώς αν κυκλοφορούσε ακόμα κάνα v40 στο 20άρι - 25άρι, δε θα άνοιγα καν αυτό το τόπικ πιθανώς. 😛 

Λοιπόν, έφτασε η ώρα να αυτονομηθώ από το πατρικό - οικογενειακό αμάξι. Όχι μόνο γιατί μεγαλώνω, αλλά γιατί αλλάζουν και οι ανάγκες, ενώ τα υπάρχοντα οχήματα παλιώνουν (12 και 16 ετών - σε γκαράζ και με λίγα χιλιόμετρα, αλλά τα τόσα χρόνια... είναι τόσα χρόνια).

Θέλω:

1) Κίνηση 70% σε πόλη και προάστια (Αθήνας), ή επαρχιακό δρόμο (κατάγομαι από νησιά). Ένα 30% θα το κάνω σε ανοικτό δρόμο (Αθήνα - Θεσσαλονίκη), θέλω να μπορώ να πάω με 130-140-150 μαξ, χωρίς να καίω τη μηχανή ή να παθαίνω αγκύλωση από το πάτημα του γκαζιού. Και χωρίς να σκοτωθώ εύκολα, οπότε ψάχνουμε καλή παθητική ασφάλεια. Τα πολλά ενεργητικά, τα βρίσκω λίγο φιοριτούρες, αλλά δε μας χαλάνε αν υπάρχουν κι αυτά.

2) Γύρω στα 20-30χλμ τη μέρα, σπίτι - γραφείο και λίγη αναψυχή. Μου αρέσει πολύ να οδηγώ, οπότε τα ΣΚ θα ανεβαίνουμε σε διανυόμενες αποστάσεις 50-250χλμ τη μέρα.

3) Οικονομία καυσίμου και σέρβις.

4) Όχι πολλά μπλιμπλικόνια, ούτε στην κίνηση, ούτε στο χειρισμό. Όσο φορτώνεις ένα σύστημα, τόσο ευκολότερο είναι να αποτύχει. Δε θέλω να έχω αισθητήρες βροχής, μπορώ και μόνος μου να ανάψω υαλοκαθαριστήρες.

5) Wife acceptance factor, το οποίο σεβόμαστε. Όχι toyota, opel και λοιπά οχήματα ''που έχουν όλοι''. Όχι υπερβολικά σπορ εμφάνιση.

 

Έχω κάνει μία αρκετά χρονοβόρα έρευνα αγοράς, αλλά δεν ξέρω καθόλου τι έχω επιλέξει. Πάω μόνο βάσει κριτικών και τεχνικών χαρ/κών που δεν πολυκαταλαβαίνω:

Α) MG3 Hybrid μου καλύπτει τα πάντα εκτός του 4 και με ερωτηματικό στην ασφάλεια του 1.

Β) C3 Aircross diesel μου καλύπτει τα πάντα με ενδοιασμό στο 1, γιατί θυμάμαι να λέγεται ότι δεν κάνει το ντίζελ για πόλη.

Γ) Mitsubishi ASX μου καλύπτει τα πάντα και μου αρέσει πολύ, αλλά οι φίλοι μου λένε ΟΧΙ 1000άρη κινητήρα, ΟΧΙ τρικύλινδρο.

Δ) Μεταχειρισμένα Volvo V40 που βρίσκω κατά καιρούς στο καρ εντός μπατζετ, αλλά είναι βενζίνη και αυτόματα, οπότε θεωρώ ότι μάλλον δε θα μου καλύπτουν το 3.

Ε) Hyundai i20 σε πάναπλη έκδοση καινούριο ή μτχ με λίγα χλμ, ως buy + forget αγορά μετάθεσης του προβλήματος στο μέλλον.

 

Υπολογίζω να το κρατήσω 5-7 χρόνια μαξ, καθώς μετά θα περάσω λογικά σε οικογενειακό - καλύτερο - μεγαλύτερο. ΔΕΝ πάω να πάρω αμάξι με νεοελληνικό τρόπο (35 χρόνια και 1.000.000 χλμ). Υπό αυτή την έννοια, θα δεχόμουν και καμιά συμβουλή (καλοπροαίρετη) για κάποιο πιο... γκαζιάρικο και ατίθασο, αφού είμαι 29 και δεν έχω οικογένεια. Πάντα, στο μπατζετ που έθεσα. 20 τώρα, 25 ως το τέλος του έτους.

Δέχομαι και αναθεωρήσεις των απόψεών μου, δεν είμαι πεισματάρης. B)

MG3 Hybrid καινουριο  για να μη μπλεκεις με μεταχειρισμενα

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε

Φαρμακερά ανταλλακτικά και σέρβις. Στείλε σε πμ την αγγελία όμως, μήπως γλυκαθώ και περιμένω κάνα μήνα ακόμα για την αγορά. 😛 

Ξαναρωτώ το φλέγον αυτή τη στιγμή: Το diesel για αστικό περιβάλλον, είναι όντως ζημιογόνο για τον κινητήρα; Έχω αρχίσει να σκέφτομαι γενικά το σενάριο της ντιζελοκίνησης, λόγω οικονομίας αλλά και ανθεκτικότητας των κινητήρων.

Δεν το έχω ανεβάσει, ακόμα ψήνω τη γυναίκα να το δώσουμε για να πάρουμε το EX30. 😁

Το diesel θέλει χιλιόμετρα. Δεν είναι τόσο το αστικό περιβάλλον όσο τα χιλιόμετρα. Αν κάνεις 30-40 χλμ τη μέρα μέσα την Αθήνα πιθανόν να μην έχεις πρόβλημα. Αν κάνεις 10 θα έχεις και θα είναι και ακριβό. Γενικά το diesel δεν ενδείκνυται για σύντομες διαδρομές.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου αρέσει οτι σε νοιάζει το wife acceptance factor και συζητάς το ι20 απορρίπτοντας Τογιότα/Οπελ. 

Την πρώτη φορά που συγκατοίκησα με γυναίκα, με είχε γνωρίσει με Golf Variant. Στην αρχή της φαινόταν μεγάλο κι άχαρο, μετά της άρεσε γιατί όσα και να φόρτωνε για ταξίδι δε γέμιζε και γιατί πηγαίναμε ταξίδια και έκαιγε το τίποτα (ήταν και ντίζελ) :P 

Στα σοβαρά τώρα, είσαι σε πολύ early stages, όταν λες ότι η αναζήτηση σου στηρίζεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Πήγαινε σιγά σιγά και δες κανένα απο αυτά που έχεις στη λίστα σου ώστε να ξεδιαλύνεις την κατάσταση στο μυαλό σου. Όσα σου αρέσουν, ζήτησε να τα οδηγήσεις για να έχεις μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Σίγουρα κάποια θα σε απογοητεύσουν και θα τα βγάλεις από τη λίστα σου, είτε δε θα σου αρέσει η ποιότητα του εσωτερικού τους, είτε δε θα σου αρέσουν στο δρομο κλπ. Και φυσικά κάνε παζάρι για να πάρεις καλύτερη προσφορά. 

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
  • Like 3
Δημοσ.

Αυτό που λες για τη γυναίκα κάπως τα μπερδεύει αλλιώς εγώ θα κοιτούσα scala, c3, sandero stepway, clio, εκεί γύρω στα 20 για καινούργιο.

Για ηλεκτρικά δεν ξέρω.

Δημοσ.
17 hours ago, jimmy1966 said:

MG3 Hybrid καινουριο  για να μη μπλεκεις με μεταχειρισμενα

Συμφωνώ, αλλά βρίσκω πολύ καλό βόλβο στη γειτονιά μου με χαμηλά χλμ και τίμια τιμή. Τέτοιες υπο-περιπτώσεις, θα τις κοιτάξω.

 

15 hours ago, Burgos said:

Δεν το έχω ανεβάσει, ακόμα ψήνω τη γυναίκα να το δώσουμε για να πάρουμε το EX30. 😁

Το diesel θέλει χιλιόμετρα. Δεν είναι τόσο το αστικό περιβάλλον όσο τα χιλιόμετρα. Αν κάνεις 30-40 χλμ τη μέρα μέσα την Αθήνα πιθανόν να μην έχεις πρόβλημα. Αν κάνεις 10 θα έχεις και θα είναι και ακριβό. Γενικά το diesel δεν ενδείκνυται για σύντομες διαδρομές.

ΕΧ30 το καλοκοιτούσα στην αρχή, αλλά μετά είδα ότι είναι μία κινεζιά με κολλημένο το βόλβο πάνω, οπότε είπα να πάμε απευθείας στην κινεζιά, αν είναι έτσι. 😛 

Όσον αφορά τα ντίζελ, με έπρηξαν κάποιοι φίλοι σε μια παρέα πριν λίγες μέρες. Βέβαια, είναι αυτό που λες εσύ, όλοι τους: χιλιομετράκηδες. Εγώ δεν σκέφτομαι να κάνω το Αθήνα - Θεσσαλονίκη πάνω από 2-3 φορές το χρόνο. Οι διαδρομές μου θα είναι Αθήνα, Κρήτη. Κι από ηπειρωτική Ελλάδα, μαξ Βόλος - Καλαμάτα.

 

12 hours ago, ProponitisTouKanape said:

Μου αρέσει οτι σε νοιάζει το wife acceptance factor και συζητάς το ι20 απορρίπτοντας Τογιότα/Οπελ. 

Την πρώτη φορά που συγκατοίκησα με γυναίκα, με είχε γνωρίσει με Golf Variant. Στην αρχή της φαινόταν μεγάλο κι άχαρο, μετά της άρεσε γιατί όσα και να φόρτωνε για ταξίδι δε γέμιζε και γιατί πηγαίναμε ταξίδια και έκαιγε το τίποτα (ήταν και ντίζελ) :P 

Στα σοβαρά τώρα, είσαι σε πολύ early stages, όταν λες ότι η αναζήτηση σου στηρίζεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Πήγαινε σιγά σιγά και δες κανένα απο αυτά που έχεις στη λίστα σου ώστε να ξεδιαλύνεις την κατάσταση στο μυαλό σου. Όσα σου αρέσουν, ζήτησε να τα οδηγήσεις για να έχεις μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Σίγουρα κάποια θα σε απογοητεύσουν και θα τα βγάλεις από τη λίστα σου, είτε δε θα σου αρέσει η ποιότητα του εσωτερικού τους, είτε δε θα σου αρέσουν στο δρομο κλπ. Και φυσικά κάνε παζάρι για να πάρεις καλύτερη προσφορά. 

Το ι20 έχει ωραίο αππίλ, όπως και τα κόρσα/μοκκα της Όπελ. Απλά το Ι20 είναι μετάθεση της απόφασης στο μέλλον. Παίρνεις ένα οικονομικό (σε όλα του) και απλό όχημα, καινούριο ή μτχ, και το ξεζουμίζεις όσο θες 5-6-7 χρόνια. Μετά είσαι σε άλλη φάση ζωής, το πουλάς κοψοχρονιά και βάνεις λίγο ακόμα κεφάλαιο να πάρεις ένα άλλο. Όπελ δεν είναι ούτε τόσο φτηνά, ούτε τόσο οικονομικά στη χρήση, ούτε τόσο μεταπωλητικά (λόγω των άλλων 2 παραγόντων).

Τα τογιότα προσωπικά δε μου αρέσουν καθόλου. Λίγο το πρίους μόνο. Δεν αμφισβητώ οικονομία και αντοχή, αμφισβητώ εμφάνιση, να είμαστε ξηγημένοι.

Σήμερα θα πάω Σουζούκι για βιτάρα και εσεξ4, να μου φύγει η περιέργεια, παρόλο που δεν τα έχω στη λίστα. Προσεχείς μέρες θα δω μιτσουμπίσι και το βόλβο μτχ. Μετά, θα πάω και MG.

Επιδέχονται όλοι παζάρια από τον ονομαστικό κατάλογο; Τι λέει η εμπειρία;

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Συμφωνώ, αλλά βρίσκω πολύ καλό βόλβο στη γειτονιά μου με χαμηλά χλμ και τίμια τιμή. Τέτοιες υπο-περιπτώσεις, θα τις κοιτάξω.

 

ΕΧ30 το καλοκοιτούσα στην αρχή, αλλά μετά είδα ότι είναι μία κινεζιά με κολλημένο το βόλβο πάνω, οπότε είπα να πάμε απευθείας στην κινεζιά, αν είναι έτσι. 😛 

Όσον αφορά τα ντίζελ, με έπρηξαν κάποιοι φίλοι σε μια παρέα πριν λίγες μέρες. Βέβαια, είναι αυτό που λες εσύ, όλοι τους: χιλιομετράκηδες. Εγώ δεν σκέφτομαι να κάνω το Αθήνα - Θεσσαλονίκη πάνω από 2-3 φορές το χρόνο. Οι διαδρομές μου θα είναι Αθήνα, Κρήτη. Κι από ηπειρωτική Ελλάδα, μαξ Βόλος - Καλαμάτα.

 

Το ι20 έχει ωραίο αππίλ, όπως και τα κόρσα/μοκκα της Όπελ. Απλά το Ι20 είναι μετάθεση της απόφασης στο μέλλον. Παίρνεις ένα οικονομικό (σε όλα του) και απλό όχημα, καινούριο ή μτχ, και το ξεζουμίζεις όσο θες 5-6-7 χρόνια. Μετά είσαι σε άλλη φάση ζωής, το πουλάς κοψοχρονιά και βάνεις λίγο ακόμα κεφάλαιο να πάρεις ένα άλλο. Όπελ δεν είναι ούτε τόσο φτηνά, ούτε τόσο οικονομικά στη χρήση, ούτε τόσο μεταπωλητικά (λόγω των άλλων 2 παραγόντων).

Τα τογιότα προσωπικά δε μου αρέσουν καθόλου. Λίγο το πρίους μόνο. Δεν αμφισβητώ οικονομία και αντοχή, αμφισβητώ εμφάνιση, να είμαστε ξηγημένοι.

Σήμερα θα πάω Σουζούκι για βιτάρα και εσεξ4, να μου φύγει η περιέργεια, παρόλο που δεν τα έχω στη λίστα. Προσεχείς μέρες θα δω μιτσουμπίσι και το βόλβο μτχ. Μετά, θα πάω και MG.

Επιδέχονται όλοι παζάρια από τον ονομαστικό κατάλογο; Τι λέει η εμπειρία;

 

Η δική μου εμπειρία, από το 2021 βέβαια, λέει οτι οι αντιπρόσωποι δέχονται αρκετό παζάρι. Την πιο ακριβή τιμή θα την πάρεις απο τον εισαγωγέα, π.χ. την Καρέντα. Μετα ξεκινάς τηλέφωνα σε άλλες αντιπροσωπείες να δεις τι τιμές σου δινουν. 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Συμφωνώ, αλλά βρίσκω πολύ καλό βόλβο στη γειτονιά μου με χαμηλά χλμ και τίμια τιμή. Τέτοιες υπο-περιπτώσεις, θα τις κοιτάξω.

 

ΕΧ30 το καλοκοιτούσα στην αρχή, αλλά μετά είδα ότι είναι μία κινεζιά με κολλημένο το βόλβο πάνω, οπότε είπα να πάμε απευθείας στην κινεζιά, αν είναι έτσι. 😛 

Όσον αφορά τα ντίζελ, με έπρηξαν κάποιοι φίλοι σε μια παρέα πριν λίγες μέρες. Βέβαια, είναι αυτό που λες εσύ, όλοι τους: χιλιομετράκηδες. Εγώ δεν σκέφτομαι να κάνω το Αθήνα - Θεσσαλονίκη πάνω από 2-3 φορές το χρόνο. Οι διαδρομές μου θα είναι Αθήνα, Κρήτη. Κι από ηπειρωτική Ελλάδα, μαξ Βόλος - Καλαμάτα.

 

Το ι20 έχει ωραίο αππίλ, όπως και τα κόρσα/μοκκα της Όπελ. Απλά το Ι20 είναι μετάθεση της απόφασης στο μέλλον. Παίρνεις ένα οικονομικό (σε όλα του) και απλό όχημα, καινούριο ή μτχ, και το ξεζουμίζεις όσο θες 5-6-7 χρόνια. Μετά είσαι σε άλλη φάση ζωής, το πουλάς κοψοχρονιά και βάνεις λίγο ακόμα κεφάλαιο να πάρεις ένα άλλο. Όπελ δεν είναι ούτε τόσο φτηνά, ούτε τόσο οικονομικά στη χρήση, ούτε τόσο μεταπωλητικά (λόγω των άλλων 2 παραγόντων).

Τα τογιότα προσωπικά δε μου αρέσουν καθόλου. Λίγο το πρίους μόνο. Δεν αμφισβητώ οικονομία και αντοχή, αμφισβητώ εμφάνιση, να είμαστε ξηγημένοι.

Σήμερα θα πάω Σουζούκι για βιτάρα και εσεξ4, να μου φύγει η περιέργεια, παρόλο που δεν τα έχω στη λίστα. Προσεχείς μέρες θα δω μιτσουμπίσι και το βόλβο μτχ. Μετά, θα πάω και MG.

Επιδέχονται όλοι παζάρια από τον ονομαστικό κατάλογο; Τι λέει η εμπειρία;

 

Στην θέση σου θα κοίταζα σοβαρά για s cross 1.400. 

Δημοσ.
28 minutes ago, ProponitisTouKanape said:

Η δική μου εμπειρία, από το 2021 βέβαια, λέει οτι οι αντιπρόσωποι δέχονται αρκετό παζάρι. Την πιο ακριβή τιμή θα την πάρεις απο τον εισαγωγέα, π.χ. την Καρέντα. Μετα ξεκινάς τηλέφωνα σε άλλες αντιπροσωπείες να δεις τι τιμές σου δινουν. 

Ωραίος, πολύ χρήσιμο! Ζω σε περιοχή με πολλές αντιπροσωπείες που δεν είναι οι πρώτες, οπότε θα κάνω μια γύρα.

20 minutes ago, p_under said:

Στην θέση σου θα κοίταζα σοβαρά για s cross 1.400. 

Μ' αρέσει εμφανισιακά, αλλά καταναλώνει αρκετά (παρότι λιγότερο από την κατηγορία του) και δε βγαίνει σε αυτόματο. Είναι εκτός μπάτζετ οι καλές του εκδόσεις (25κ+ ).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/8/2024 στις 2:47 ΜΜ, MikhailBakurin είπε

Δε φθείρει λιγότερο τους κινητήρες το Φ.Α.;

όχι , ειδικά το 1400άρι-1500άρι μοτέρ που δουλεύουν ταξί είναι πολύ πάνω απο 500000χλμ

το θέμα είναι να έχεις στην περιοχή σου πρατήρια

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.

Απο την στιγμή που με τα χρήματα που διαθέτεις μπορείς να πάρεις καινούργιο αυτοκίνητο (που σε καλυβει) μην σκέφτεσαι για μεταχειρισμένο. MG ZS ή MG3 HYBRID είναι μια χαρά και μην ακούς τις βλακιες για κινέζικο κτλ. Γνώμη μου απέφυγε τα ηλεκτρικά και τα γαλλικά. 

Δημοσ.

Συγγνώμη αλλά το MG ZS επειδή το έχω οδηγήσει, είναι ένα πολύ κακό αυτοκίνητο. Οκ έχει όγκο και είναι φθηνό, και τα θετικά του τελειώνουν εκεί. 

1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

Ωραίος, πολύ χρήσιμο! Ζω σε περιοχή με πολλές αντιπροσωπείες που δεν είναι οι πρώτες, οπότε θα κάνω μια γύρα.

Μ' αρέσει εμφανισιακά, αλλά καταναλώνει αρκετά (παρότι λιγότερο από την κατηγορία του) και δε βγαίνει σε αυτόματο. Είναι εκτός μπάτζετ οι καλές του εκδόσεις (25κ+ ).

Σε VW στην Αθήνα είχα βρει μέχρι 1,000 ευρώ κάτω, κι επειδή ήταν για ετοιμοπαράδοτο, μιλούσαμε για ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο. Σίγουρα δεν είναι λεφτά που είναι αμελητέα 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...