Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

θα σου προτεινα να αποφυγεις ομιλο Stellantis (Peugeot/Citroen/Opel) και ντιζελ, καθως πολλα αυτοκινητα εχουν γνωστο προβλημα με το δοχειο Adblue. Το οποιο, και να φτιαξεις (αρκετα κοστοβορο) θα σου ξαναβγει καθως ειναι σχεδιαστικο

Γιατι ειπαμε απορριπτεις μια υβριδικη λυση τυπου Corolla? (πχ μεταχειρισμενο απο αντιπροσωπεια)

νομιζω τικαρει πολλα κουτακια σου

2 hours ago, MikhailBakurin said:

Για να επαναφέρω τη συζήτηση στο θέμα για τους λόγους που το άνοιξα, βρίσκω opel corsa 3ετίας με τον 1.500άρη Diesel κινητήρα και 102 άλογα. Χιλιόμετρα 50κ (λίγα, επί της αρχής, για ντίζελ).

Θα πηγαίνατε σε μία αγορά τέτοια; Κι αν ναι, μέχρι ποιο ποσό; 12 χιλιάρικα ας πούμε;

 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Απαντ. 148
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, tutuyo said:

θα σου προτεινα να αποφυγεις ομιλο Stellantis (Peugeot/Citroen/Opel) και ντιζελ, καθως πολλα αυτοκινητα εχουν γνωστο προβλημα με το δοχειο Adblue. Το οποιο, και να φτιαξεις (αρκετα κοστοβορο) θα σου ξαναβγει καθως ειναι σχεδιαστικο

Γιατι ειπαμε απορριπτεις μια υβριδικη λυση τυπου Corolla? (πχ μεταχειρισμενο απο αντιπροσωπεια)

νομιζω τικαρει πολλα κουτακια σου

 

Η λογική μου έχει γίνει narrow down σε 2 διακριτές κατηγορίες:

1) φτηνό μτχ, αλλά καινούριο (όχι άνω των 5 ετών), με χαμηλό κόστος κίνησης και δυνατότητα για κάνα ταξιδάκι --> ντίζελ, αν είναι κι αυτόματο, τόσο το καλύτερο (το κόρσα δεν είναι, αλλά το βρίσκω φτηνό). Με ταβάνι τα 13-14, να το κρατήσω 3-4 χρόνια ώσπου να ωριμάσει η αγορά, να 30+ρίσω εγώ και να δω τι ανάγκες θα έχω τότε.

 

 

2) Σκάμε 7-8-10 χιλιάρικα ακόμα (το πολύ ως 25-26) και πάμε σε καινούριο αμιγώς ηλεκτρικό, για να κρατήσουμε χαμηλά κόστη σέρβις και -κυρίως- κίνησης.

Τα απλά βενζινάκια έχουν φάει πόρτα από καιρό, τα υβριδικά βλέπω ότι δεν είναι ούτε τόσο οικονομικά όσο τα LPG/ηλεκτρικά/diesel και έχουν και ένα σωρό μεταβλητά συστήματα --> αυξάνονται τα πιθανά ανακύπτοντα προβλήματα.

Αν είχε βγει lpg αυτόματο σε τιμή duster υβριδικού, το είχα πάρει χθες. Καλύτερα 7.5 λίτρα λπγ, παρά 4.5 λίτρα βενζίνη.

Αλλιώς, κοιτάω ηλεκτρικά που βγαίνουν στο 20ρικο: dolphin, e-c3 + aircross, frontera και t03.

 

 

Επεξ/σία από MikhailBakurin
Δημοσ.
3 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε

Για να επαναφέρω τη συζήτηση στο θέμα για τους λόγους που το άνοιξα, βρίσκω opel corsa 3ετίας με τον 1.500άρη Diesel κινητήρα και 102 άλογα. Χιλιόμετρα 50κ (λίγα, επί της αρχής, για ντίζελ).

Θα πηγαίνατε σε μία αγορά τέτοια; Κι αν ναι, μέχρι ποιο ποσό; 12 χιλιάρικα ας πούμε;

Opel δε θα επαιρνα ουτε τσαμπα.

Ποσο το βρισκεις αυτο?

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Αν είχε βγει lpg αυτόματο σε τιμή duster υβριδικού, το είχα πάρει χθες. Καλύτερα 7.5 λίτρα λπγ, παρά 4.5 λίτρα βενζίνη.

οχι μονο εσυ, ολοι αυτο περιμενουμε

Δημοσ.
5 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Αν θυμάμαι καλά απο XC60 που πέρασε απο κοντινό μου πρόσωπο έχουν ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ σερβις στις επίσημες αντιπροσωπείες. Προβλήματα δεν πρόλαβε να βγάλει και απο κατανάλωση ήταν τίμιο.

Μπορείς να γίνεις πιό συγκεκριμένος. Για τι μοντέλο και κινητήρα μιλας;

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, louben είπε

Μπορείς να γίνεις πιό συγκεκριμένος. Για τι μοντέλο και κινητήρα μιλας;

Πάνε 5-6 χρόνια και δεν θυμάμαι τίποτα. Ρώτα την αντιπροσωπεία εάν πρόκειται να το πηγαίνεις εκεί γιατί μπορεί να έχουν αλλάξει και οι τιμές.

Δημοσ.
1 hour ago, Ntinaras said:

Opel δε θα επαιρνα ουτε τσαμπα.

Ποσο το βρισκεις αυτο?

12.500 αλλα θεωρώ υπάρχει περιθώριο για 11.500-12.

Οκ, βλέπω πολύ χέητ, χαχα.

Εμένα μια χαρά με έχει βολέψει οπελάκι του 2012. Ούτε ανταλλακτικά, ούτε τίποτα. 2 μικροζημιές σε 130.000 χλμ, σύνολο μαζί και οι δύο 500 ευρώ.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δοκίμασα και το Leapmotor T03:

Για να μη μακρηγορώ, όποιος θέλει κανονικό αυτοκίνητο (και όχι γελοιότητα microcar) για πόλη και προάστια, να πάει να το πάρει. Είναι κλεψιά. Εκτός κι αν θέλετε ταξίδια στην ηπειρωτική Ελλάδα (και/ή Ευρώπη).

Για να μακρηγορήσω:

Άψογη συναρμογή, άψογη σχέση με το γκάζι, τσινάει (παραπάνω από) όσο χρειάζεται σε σπορτ μοδ, το τιμόνι είναι υπερ-ξεκούραστο στη μεγάλη υποβοήθηση. Έκανα 40 λεπτά τεστ μόνος μου, φοβερή ηχομόνωση από τον έξω χώρο, εφάμιλλη μεγαλύτερων μπατζετ αυτοκινήτων. Σε πάνω από 10 (έως 15) χλμ αστικής οδήγησης, έφαγα 3% μπαταρία. Θεωρώ τα 400 χλμ θα τα πιάνει σε αυτονομία, οπότε σε ωφέλιμα χλμ αστικής χρήσης άνετα 350-370. Ό,τι πρέπει για commuting, φόρτιση Παρασκευή βράδυ και βόλτες το ΣΚ στα περίχωρα.

Πάρκινκ για πλάκα, με όλες τις σύγχρονες ανέσεις (αισθητήρες ΚΑΙ κάμερα).

ΠΟΛΥ ωραίο και φωτεινό εσωτερίκο με την ηλιοροφή, εύχρηστη και η ίδια.

ΩΡΑΙΑ απόκριση γκαζιού και ικανοποιητική ανάκτηση στο ECO, σχεδόν 1 pedal drive.

ΔΕΝ κάνει για εθνική. Δηλαδή, κάνει, αλλά πάρτε κάτι άλλο. Φτάνει τα 100  με σχετική ευκολία (τα έφτασα σε παράδρομο εθνικής ΧΩΡΙΣ κυκλοφορία), τα 110 αξιοπρεπώς. Για να πάει 120 και 130 που είναι ο κόφτης του, ταλαιπωρείται και κάνει αεροδυναμικούς θορύβους σοβαρούς.

Aρνητικά:

1) ΜΛΚ κλιματισμός. Δεν κατάφερα να τον κάνω αξιοπρεπή τα 40+ λεπτά που έμεινα μέσα. Ή πολλή ζέστη, ή πολύ κρύο, ή πολλή φασαρία. Ακατανόητος. Φαντάζομαι κάποιος που αγοράζει το όχημα, θα τον μάθει, αλλά υπάρχει learning curve εδώ. Δεν είναι BYD, βάλε 18 --> 18 θα έχεις.

2) BUGGED οθόνη χειρισμού. Έβαλα λίγη μουσικούλα στο αξιοπρεπές ηχοσύστημα, αποσυνέδεσα το BT, και το τραγούδι που άκουγα είχε μείνει στην οθόνη, δεν έφυγε ούτε μετά από σταρτ/στοπ του οχήματος. Sad.

3) ΠΡΗΞΙΜΟ από διάφορα συστήματα ασφαλείας (μεταξύ των οποίων και το ΣΒΟΥΥΥΥΥ σαν ηλεκτρική σκούπα όσο πας με <30 χλμ/ω), λες και είμαστε δίποδα ζώα, κρετίνοι ή προβληματικοί. Δεν μου αρέσει αυτό το πράγμα, από θέση αρχής. Είμαστε ενήλικοι και δε χρειαζόμαστε κανέναν να μας λέει ΕΠ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ, ή ΕΠ ΚΟΙΤΑ! Έκανα μία δοκιμή να κρύψω καμεράκια ταχύτητας και προσοχής οδηγού και δούλεψε. Έπαψε να με ενοχλεί. Φυσικά μπορείς να τα κλείσεις και από το UI κάθε φορά που ξεκινάς το όχημα, αλλά δε θα κάνουμε κάθε μέρα αυτή τη δουλειά. POSCA / χαρτάκια στις κάμερες και αλητεία.

Συμπέρασμα: Πάρτε το, είναι μεγάλο vfm παρά τις παιδικές του ασθένειες. Δεν καίει τίποτα, είναι ήσυχο, είναι γλυκούλι και ποιοτικό, έχει αξιοπρεπείς χώρους, παρκάρει παντού, λύνει τα χέρια και την τσέπη σε αστικό, περιαστικό και προαστιακό περιβάλλον. Τέλειο και για νησιά, ακόμα και για Κρήτη. Τα 80 και τα 90 που είναι η μέγιστη ασφαλής ταχύτητα σε οποιοδήποτε Ελληνικό νησί, τα έχει εύκολα και ξεκούραστα.

ΜΗΝ το πάρετε αν η δουλειά σας είναι πάνω από 30χλμ από το σπίτι σας, ΜΗΝ το πάρετε ελπίζοντας να κάνετε Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς να δαγκώσετε την καρωτίδα σας από τη βαρεμάρα. Αθήνα - Βόλος και πολύ είναι. ΜΗΝ το πάρετε για οικογενειακό.: Είναι ένα άψογο όχημα για 1-2, άντε 3 άτομα που θέλουν να πηγαινοέρθουν σε δουλειές, να κάνουν τα ψώνια τους, να πάνε τα παιδιά σε δραστηριότητες και να κάνουν κάποια εκδρομή εμβέλειας 50-70χλμ από τον τόπο κατοικίας τους.

Το τελευταίο αίρεται στην Κρήτη, τη Λέσβο και άλλα μεγάλα νησιά, που ούτως ή άλλως είσαι εγκλωβισμένος σε χαμηλές ταχύτητες. Αν μένετε εκεί, πάρτε το και για ταξιδιάρικο.

Επεξ/σία από MikhailBakurin
  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

ΜΗΝ το πάρετε αν η δουλειά σας είναι πάνω από 30χλμ από το σπίτι σας,

που θα έχει χώρο για φόρτιση ... αλλά γιατί ? θα ξεμείνει ? 😛

 

 

Δημοσ.

Χαζεύα κάτι Opel Crossland X αυτόματο πετρέλαιο 1.500cc 16-17κ πυτε καν λέτε ε?

Με εψησε το θέμα για ηλεκτρικό- hybrid αλλα σε κανά χρόνο - 2 που μπορεί να φτάνω τα 25κ + 🥲

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, valantis123 είπε

Χαζεύα κάτι Opel Crossland X αυτόματο πετρέλαιο 1.500cc 16-17κ πυτε καν λέτε ε?

Με εψησε το θέμα για ηλεκτρικό- hybrid αλλα σε κανά χρόνο - 2 που μπορεί να φτάνω τα 25κ + 🥲

προφανώς πας σε ηλεκτρικό αν σε βολεύει (φόρτιση / εμβέλεια /δικτυο φόρτισης)

Στη 2ετία όλο και κάτι καλό θα παίζει μιας και τώρα ξεκινά κάτι να γίνεται (κυρίως λόγω BYD)

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

προφανώς πας σε ηλεκτρικό αν σε βολεύει (φόρτιση / εμβέλεια /δικτυο φόρτισης)

Στη 2ετία όλο και κάτι καλό θα παίζει μιας και τώρα ξεκινά κάτι να γίνεται (κυρίως λόγω BYD)

Δεν έχω σταθερό σπίτι (ούτε το βλέπω σύντομα) οπότε η φόρτιση είναι ένα θέμα.

Δημοσ.
On 15/11/2024 at 16:47, korakios said:

που θα έχει χώρο για φόρτιση ... αλλά γιατί ? θα ξεμείνει ? 😛

 

 

Όχι, γιατί άμα χρειάζεσαι πάνω από 60χλμ τη μέρα πηγαινελα, θα χρειάζεσαι τακτικότερες φορτίσεις και χαλάει λίγο το πόσο ωραία αυτονομία σε αστικό κύκλο έχει το όχημα.

Επίσης, όπως προείπα, αν κάποιος κάνει κάθε μέρα τα ίδια 60 χλμ, μπορεί να θέλει να πατήσει και λίγο γκαζάκι παραπάνω, να πάει πχ με 140, αντί 130. 😛 

Ε, το αμαξάκι αυτό έχει κόφτη 130.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...