Προς το περιεχόμενο

Nέο/μεταχειρισμένο όχημα έως 20κ. Γνώμες!


MikhailBakurin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, korakios said:

όχι , ειδικά το 1400άρι-1500άρι μοτέρ που δουλεύουν ταξί είναι πολύ πάνω απο 500000χλμ

το θέμα είναι να έχεις στην περιοχή σου πρατήρια

Έχω ένα δίπλα στο σπίτι μου σχεδόν στην Αθήνα. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχει ούτε ένα CNG πρατήριο η Κρήτη.

Το lpg το σκέφτομαι παραπάνω, αν και το θεωρώ ύψιστη ταλιμπανίλα - βαλκανίλα - σημείο των καιρών. Τουλάχιστον έχει πυκνό δίκτυο.

 

1 hour ago, likos_de said:

Απο την στιγμή που με τα χρήματα που διαθέτεις μπορείς να πάρεις καινούργιο αυτοκίνητο (που σε καλυβει) μην σκέφτεσαι για μεταχειρισμένο. MG ZS ή MG3 HYBRID είναι μια χαρά και μην ακούς τις βλακιες για κινέζικο κτλ. Γνώμη μου απέφυγε τα ηλεκτρικά και τα γαλλικά. 

Σεβαστή η άποψή σου. Αν ένα καινούριο κινέζικο κάνει 20κ όμως, ενώ ένα γνωστό - ασφαλές - όμορφο - αξιόπιστο σουηδικό με 40-50κ χιλιόμετρα κάνει 18-19, νομίζω ότι είναι καλό δίλημμα.

1 hour ago, ProponitisTouKanape said:

Συγγνώμη αλλά το MG ZS επειδή το έχω οδηγήσει, είναι ένα πολύ κακό αυτοκίνητο. Οκ έχει όγκο και είναι φθηνό, και τα θετικά του τελειώνουν εκεί. 

Σε VW στην Αθήνα είχα βρει μέχρι 1,000 ευρώ κάτω, κι επειδή ήταν για ετοιμοπαράδοτο, μιλούσαμε για ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο. Σίγουρα δεν είναι λεφτά που είναι αμελητέα 

Το MG ZS μου φαίνεται κι εμένα μεγάλη (κυριολεκτικά και μεταφορικά) πατάτα. Τελοσπάντων, θα το δω αύριο.

Κρατάω τη συμβουλή σου για παζάρι πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, MikhailBakurin είπε

Έχω ένα δίπλα στο σπίτι μου σχεδόν στην Αθήνα. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχει ούτε ένα CNG πρατήριο η Κρήτη.

Το lpg το σκέφτομαι παραπάνω, αν και το θεωρώ ύψιστη ταλιμπανίλα - βαλκανίλα - σημείο των καιρών. Τουλάχιστον έχει πυκνό δίκτυο.

αν κινείσαι συχνά Κρήτη , τότε lpg , βενζίνη-πετρέλαιο είναι απλησίαστο το κόστος μετακίνησης . Ιδανικά υβριδικό και το κάνεις lpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Το MG ZS μου φαίνεται κι εμένα μεγάλη (κυριολεκτικά και μεταφορικά) πατάτα. Τελοσπάντων, θα το δω αύριο.

Που να το οδηγήσεις για πάνω απο 5'. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε

Σεβαστή η άποψή σου. Αν ένα καινούριο κινέζικο κάνει 20κ όμως, ενώ ένα γνωστό - ασφαλές - όμορφο - αξιόπιστο σουηδικό με 40-50κ χιλιόμετρα κάνει 18-19, νομίζω ότι είναι καλό δίλημμα.

Στο μεταχειρισμένο πάντα θα έχεις το φόβο-άγχος τι χρήση έχει γίνει και τι θα σου βγάλει αργότερα απο αυτήν την χρήση. Στην ουσία δεν έχεις εγγύηση (ή αν έχεις απο μαντρά θα είναι 1 χρόνο το πολύ) και αν γίνει το οτιδήποτε (άκρη δεν θα βγάλεις) το πληρώνεις και προχωράς. Στο καινούργιο (ας είναι και κινέζικο) έχεις την εγγύηση σου (στην περίπτωση της MG 7 χρόνια) και όποια σοβαρή ακριβή ζημιά παρουσιαστεί το πας πίσω και βρίσκεις λύση (ακόμα και αν κινηθείς νομικά). Στα λέω εγω που πείρα μεταχειρισμένο suv 20κ αυτόματο πετρέλαιο επειδή δεν έβγαιναν τα μαρούλια για καινούργιο. Απο την στιγμή που στα χρήματα υπάρχει η δυνατότητα να πας στο καινούργιο με 0 χιλιόμετρα που να εξυπηρετεί τις ανάγκες σου δεν βλέπω τον λόγο να παίζεις την ψυχική σου υγεία σε μεταχειρισμένα. 

Επεξ/σία από likos_de
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 hours ago, ProponitisTouKanape said:

Που να το οδηγήσεις για πάνω απο 5'. 

σαν οχήματα μια χαρά είναι τα έχει ολα....... Απλά λίγα άλογά για τόσο ογκο, εγώ έχω Κάνει βόλτα μια διαδρομή από επαρχιακό και πόλη καμία 70 χιλιόμετρα στο σύνολο) την έκδοση με 1,5 κινητήρα, ηταν και το μονο που παραπονο ειδικα όταν άνοιξα κλιματιστικό άρχισαν τα πολλά ζόρια...... αν ο ίδιος κινητήρας ηταν σε κάποιο supermini 950 κλον θα ήταν πολύ καλά αλλά όχι και σε αυτό
με τον 1,0 turbo κινητήρα (μεγάλη έκδοσή δλδ στα 25 θα είναι λιγο καλύτερά στα σημεία λιγο χειρότερα στα άλλα)
αν το ίδιο αυτοκίνητο το είχαν με τον κινητήρα 1,0 σε hybrid θα ήταν super ......... Βέβαια η τημη θα είχε πάει στον Θεό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η δική μου εμπειρία ήταν διαφορετική. Οδήγησα το 1.0 για περίπου 700χλμ με αρκετή εθνική αλλά και κίνηση εντός πόλης. Κιβώτιο; Τραγικό (δεν είναι το ίδιο με το 1.5). Κινητήρας; Ψόφιος τελειως σε χαμηλές στροφές. Ποιότητα κύλισης, απαράδεκτη ακόμα και στους αρκετά ομαλούς γερμανικούς δρόμους, πόσο μάλλον στην Ελλάδα. Οδηγική συμπεριφορά σε υψηλές ταχύτητες βάρκα στο γυαλό. Θέση οδήγησης πολύ άβολη. Το infotainment λειτουργούσε με τα κέφια του. Το τιμόνι βάραινε σε άκυρες στιγμές. Σε ταχύτητες εθνικής είχε απίστευτο θόρυβο. 

Στα θετικά του είναι οτι έχει πολύ ευρύχωρο εσωτερικό, είχε πολύ εξοπλισμό, είναι σχετικά καλό εμφανισιακά (εμένα μου θυμιζει Mazda για κάποιο λόγο) κι είναι φθηνό

1 λεπτό πριν, Black Demis είπε

σαν οχήματα μια χαρά είναι τα έχει ολα....... Απλά λίγα άλογά για τόσο ογκο, εγώ έχω Κάνει βόλτα μια διαδρομή από επαρχιακό και πόλη καμία 70 χιλιόμετρα στο σύνολο) την έκδοση με 1,5 κινητήρα, ηταν και το μονο που παραπονο ειδικα όταν άνοιξα κλιματιστικό άρχισαν τα πολλά ζόρια...... αν ο ίδιος κινητήρας ηταν σε κάποιο supermini 950 κλον θα ήταν πολύ καλά αλλά όχι και σε αυτό
με τον 1,0 turbo κινητήρα (μεγάλη έκδοσή δλδ στα 25 θα είναι λιγο καλύτερά στα σημεία λιγο χειρότερα στα άλλα)
αν το ίδιο αυτοκίνητο το είχαν με τον κινητήρα 1,0 σε hybrid θα ήταν super ......... Βέβαια η τημη θα είχε πάει στον Θεό

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, likos_de said:

Στο μεταχειρισμένο πάντα θα έχεις το φόβο-άγχος τι χρήση έχει γίνει και τι θα σου βγάλει αργότερα απο αυτήν την χρήση. Στην ουσία δεν έχεις εγγύηση (ή αν έχεις απο μαντρά θα είναι 1 χρόνο το πολύ) και αν γίνει το οτιδήποτε (άκρη δεν θα βγάλεις) το πληρώνεις και προχωράς. Στο καινούργιο (ας είναι και κινέζικο) έχεις την εγγύηση σου (στην περίπτωση της MG 7 χρόνια) και όποια σοβαρή ακριβή ζημιά παρουσιαστεί το πας πίσω και βρίσκεις λύση (ακόμα και αν κινηθείς νομικά). Στα λέω εγω που πείρα μεταχειρισμένο suv 20κ αυτόματο πετρέλαιο επειδή δεν έβγαιναν τα μαρούλια για καινούργιο. Απο την στιγμή που στα χρήματα υπάρχει η δυνατότητα να πας στο καινούργιο με 0 χιλιόμετρα που να εξυπηρετεί τις ανάγκες σου δεν βλέπω τον λόγο να παίζεις την ψυχική σου υγεία σε μεταχειρισμένα. 

Α, ξέχασα να σας πω ότι μετά το V40, το αγαπημένο μου εμφανισιακά αμάξι είναι το mazda 3. Λατρεύω αυτή την έλεγκαντ και αιχμηρή τζαπανίλα (σε αντίθεση με το αηδιαστικό παιχνιδιάρικο φατσάκι που έχουν τα τογιότα και κάποια νισσάν).

Αλλά με τις τιμές που έχει, είναι εντελώς εκτός. Αφήστε που έχει και ψιλοακριβά τέλη λόγω κυβισμού, και θα καίει πολύ καύσιμο.

Εκεί τι να κάνω αν μ' αρέσει; Υποχρεωτικά μεταχειρισμένο! Είναι εκτός μπάτζετ by far.

 

Τι γίνεται με αγορά νέου από το εξωτερικό; Πχ Γερμανία ή Ιταλία; Ξέρω ότι τα ΜΤΧ έχουν δασμούς, αλλά θα φάω το ίδιο καπέλο κι αν αγοράσω καινούριο απ' έξω; Έχω τη δυνατότητα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, ProponitisTouKanape said:

Η δική μου εμπειρία ήταν διαφορετική. Οδήγησα το 1.0 για περίπου 700χλμ με αρκετή εθνική αλλά και κίνηση εντός πόλης. Κιβώτιο; Τραγικό (δεν είναι το ίδιο με το 1.5). Κινητήρας; Ψόφιος τελειως σε χαμηλές στροφές. Ποιότητα κύλισης, απαράδεκτη ακόμα και στους αρκετά ομαλούς γερμανικούς δρόμους, πόσο μάλλον στην Ελλάδα. Οδηγική συμπεριφορά σε υψηλές ταχύτητες βάρκα στο γυαλό. Θέση οδήγησης πολύ άβολη. Το infotainment λειτουργούσε με τα κέφια του. Το τιμόνι βάραινε σε άκυρες στιγμές. Σε ταχύτητες εθνικής είχε απίστευτο θόρυβο. 

Στα θετικά του είναι οτι έχει πολύ ευρύχωρο εσωτερικό, είχε πολύ εξοπλισμό, είναι σχετικά καλό εμφανισιακά (εμένα μου θυμιζει Mazda για κάποιο λόγο) κι είναι φθηνό

 

πεθαμενο χαμηλα ειναι λογο κινιτηρα ολη η κινιτηρες με 1000 1200cc turbo ετσι ειναι και η χρηση του χειροκινιτου κυβοτιου ειναι μαρτιριο οταν πρεπει να συμπλεκταρεις εσυ συνεχεια και να κατεβαζεις ταχυτητες..... με αυτοματο θα ηταν μουρλια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δοκίμασα το MG3 hybrid σήμερα.

Είναι αρκετά στιβαρό, ποιοτικό και ελεγκαντ. Καμία σχέση με Κινεζιά. Πολύ ποιοτικότερο του γιάρις, με καλύτερη ηχομόνωση. Πατάει γερά στο οδόστρωμα και δίνει αίσθηση σιγουριάς.

Οι κινητήρες του δουλεύουν πολύ αρμονικά, δεν καταλαβαίνεις με βεβαιότητα πότε δουλεύει ποιος (ο βενζινό περνάει πιο πολλή ώρα σβηστός, παρά αναμμένος, στην πόλη). Οι επιδόσεις του για το κόστος του, δεν υπάρχουν στην κατηγορία. Πρώτο γκάζι, ωραίο φρένο. Τρέχεις με 90-100 και νομίζεις ότι πας με 60 βάσει ηχομόνωσης και αίσθησης.

Οι χώροι πίσω είναι μέτριοι, ενώ τα καθίσματα όχι μόνο κλείνουν όλα μαζί (φάουλ), αλλά κλείνουν και γιωτομπαλίστικα (κάνουν ''σκαλάκι'', με αποτέλεσμα να μη μπορείς να σύρεις βαρέα αντικείμενα, θα βρίσκουν).

Η ορατότητα δεξιά - αριστερά είναι μέτρια για όχημα που απευθύνεται άνω του 50-60% για αστική μετακίνηση. Χοντρές κολώνες και μεγάλοι καθρέπτες.

Το τιμόνι είναι λίγο χαμηλά για εμάς τους κάπως ψηλούς (1.84 και οριακά δε με ενόχλησε στα γόνατα). Και δε ρυθμίζεται.

Τα ψηφιακά καλούδια είναι πολλά και παρέχονται από την πρώτη έκδοση. Η πιο ''πλούσια'' έκδοση έχει κάποια αχρείαστα κατά τη γνώμη μου έξτρα (ΑΙ 360 μοίρες απεικόνιση οχήματος κλπ), με την εξαίρεση της ειδοποίησης νεκρής γωνίας και τον λεντ φωτισμό. Δε νομίζω ότι αξίζουν 3κ+ αυτά, μαζί με το σταρτ-στοπ χωρίς κλειδί και θερμαινόμενα καθίσματα - τιμόνι. Σιγά.

Η ανάκτηση μου άρεσε πάρα πολύ, γιατί ουσιαστικά ελαττώνεται η ανάγκη πολλών εναλλαγών στα πεντάλ. Με το γκάζι μόνο του, μπορείς να ρυθμίζεις το πώς κινείσαι, ειδικά αν οδηγείς συντηρητικά όπως εγώ. Ταυτόχρονα, η απότομη πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, εγγυάται ότι θα έχεις μια δυνατή και γλυκειά επιτάχυνση που δεν έχω δει ποτέ σε βενζινοκίνητο.

Φουλ ξεκούραστο και ήσυχο για πόλη, μπορείς να κάνεις και το λελογισμένο σου καγκουριλίκι. Μου άρεσε αρκετά, προσωπικά αν πέσει κάνα χιλιάρικο - διχίλιαρο η τιμή του, δεν θα προλαβαίνουν να το φέρνουν.

Διατηρώ επιφύλαξη για το κόστος σέρβις - ανταλλακτικών και ενδεχόμενες παιδικές ασθένειες που θα προκύψουν.

Θα πάω σύντομα να δω και πιο ''εδραιωμένα'' οχήματα, αν κι έχω ψηθεί λιγάκι τώρα μ' αυτό, ως προς την οικονομία επίσης. Κυριολεκτικά ο κινητήρας με συντηρητική οδήγηση, ανάβει 5 λεπτά ανά τέταρτο στο ρελαντί για να φορτίσει μπαταρία και σβήνει. Αυτό το όφελος σε κόστος κίνησης θα το βρει αντικειμενικά κάποιος μόνο στο δοκιμασμένο, αλλά πανάσχημο, γιάρις.

Επεξ/σία από MikhailBakurin
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

αλλά πανάσχημο, γιάρις.

λεω κι εγώ, δε μπορεί μόνο εγώ να το βρίσκω άσχημο. Αυτό το yaris cross συναγωνίζεται σε ασχήμια με το fiat multipla.

Δε νομίζω να κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή αυτοκίνητο με χειρότερη μούρη

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα 6μση χρόνια το Skoda Kodiaq. Τίμιο αμάξι δεν έβγαλε τίποτα απόλυτος,  θηρίο σε χώρους μέτρια ποιότητα κατασκευής.

Το είχα για ταξίδια κυρίως,  δεν με κέρδισε ποτέ όμως σαν οδήγηση. Έφυγε κοντά στα 20Κ με 60.000χλμ μετά από 2 μήνες στο car.gr. 

Μην ακούς τις βλακιες από ανθρώπους που δεν είχαν ποτέ ηλεκτρικό.

Έχω model3 2018 με πάνω από 160.000 χλμ. Δεν έχει βγάλει τίποτα σοβαρό,  σερβις δεν έχει και το one pedal drive ειναι έρωτας.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά συγνώμη για το ημί off topic, αλλά βλέπω ότι προτείνετε με χαρακτηριστική ευκολία κάτι blue dolphin, grey whale κλπ 

Εκτός από το κομμάτι αξιοπιστίας, έχουμε εικόνα τι γίνεται από ανταλλακτικά ;

Δηλαδη αν κάνεις κάνα χαζό τρακάρισμα και θες κάνα ημιαξόνιο ή κάτι αντίστοιχο, υπάρχει διαθεσιμότητα ή πρέπει να περιμένεις κάνα τρίμηνο το κοντέινερ από τη Κίνα ; 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, aionnou said:

Είχα 6μση χρόνια το Skoda Kodiaq. Τίμιο αμάξι δεν έβγαλε τίποτα απόλυτος,  θηρίο σε χώρους μέτρια ποιότητα κατασκευής.

Το είχα για ταξίδια κυρίως,  δεν με κέρδισε ποτέ όμως σαν οδήγηση. Έφυγε κοντά στα 20Κ με 60.000χλμ μετά από 2 μήνες στο car.gr. 

Μην ακούς τις βλακιες από ανθρώπους που δεν είχαν ποτέ ηλεκτρικό.

Έχω model3 2018 με πάνω από 160.000 χλμ. Δεν έχει βγάλει τίποτα σοβαρό,  σερβις δεν έχει και το one pedal drive ειναι έρωτας.

 

Να το πω και 4η-5η φορά, ότι το αμάξι το θέλω και για εθνική και για επαρχία; Και άντε, πες, στο Αθήνα - Βελιγράδι θα φαω μια-δυο ώρες να φορτίσω.

Στο χωριό μου (ορεινό + νησιωτικό) θα πάω να τραβήξω μπαλαντέζα στον κεντρικό δρόμο από εκεί που μένω; Στο χωριό μου σε άλλο, αντιτουριστικό νησί του Αιγαίου, θα τραβήξω μπαλαντέζα από το σπίτι στο ψαρολίμανο που έχει από κάτω, στα 300 μέτρα;

Κι άμα ταξιδέψω σε γειτονικές χώρες και δε βρίσκω φορτιστή; Αν αυτός ο ένας που υπολογίζω να με καλύψει, έχει βλάβη ή πτώση τάσης, ή δεν ξέρω τι;

Πλιζ, μην κάνουμε το θέμα ηλεκτροκίνηση vs υβριδικά vs καύση. Υπάρχει ήδη. Τα ηλεκτρικά είναι οικονομικά να τα οδηγείς, να τα συντηρείς, είναι φαν, είναι ήσυχα και είναι οι άρχοντες της πόλης, των προαστιακών ΚΑΙ των περι-αστικών μετακινήσεων. Για τις ερημιές, τα σάπια ηλεκτρικά δίκτυα των παλιών σπιτιών μας στην επαρχία, τα κλειστοφοβικά νησιά μας και τα υπανάπτυκτα Βαλκάνια (που είμαστε κι εμείς σε ένα βαθμό), εγώ δεν παίρνω το ρίσκο να πάρω τέτοιο όχημα.

Για το κόντιακ συμφωνώ ότι είναι μπαρμπαδο-άμαξο. Είναι για 40ρηδες με δύο παιδιά που θέλουν να πάρουν φουσκωτό στρώμα για την άδεια του 15αύγουστου. Απέχω 9-11 χρόνια από αυτό, ψάχνω κάτι άλλο.

1 hour ago, AristidisZ said:

Ρε παιδιά συγνώμη για το ημί off topic, αλλά βλέπω ότι προτείνετε με χαρακτηριστική ευκολία κάτι blue dolphin, grey whale κλπ 

Εκτός από το κομμάτι αξιοπιστίας, έχουμε εικόνα τι γίνεται από ανταλλακτικά ;

Δηλαδη αν κάνεις κάνα χαζό τρακάρισμα και θες κάνα ημιαξόνιο ή κάτι αντίστοιχο, υπάρχει διαθεσιμότητα ή πρέπει να περιμένεις κάνα τρίμηνο το κοντέινερ από τη Κίνα ; 

Αυτό είναι επίσης επίφοβο. Να δώσω και μια άλλη διάσταση: Ζούμε σε περίεργους καιρούς, με εμπορικούς και δασμολογικούς πολέμους. Ποιος μου λέει ότι αύριο δεν ξυπνάει η Κομισιόν και λέει ''30% ταρίφα στις εισαγωγές από Κίνα, σόρρυ μάγκες, αθέμιτος ανταγωνισμός'' ;  Δεν αλλάζει η αγορά έτσι; Και καινούριων, και μτχ, και ανταλλακτικών.  Ντάξει, απίθανο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

 

(έγινε πριν 3-4 μέρες αυτό)

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/8/2024 στις 10:03 ΜΜ, Neptu είπε

λεω κι εγώ, δε μπορεί μόνο εγώ να το βρίσκω άσχημο. Αυτό το yaris cross συναγωνίζεται σε ασχήμια με το fiat multipla.

 

Για το Cross συμφωνω, το απλο ομως ισως ειναι το πιο ομορφο Yaris που εχει κυκλοφορησει. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 25/08/2024 at 11:19, AristidisZ said:

Ρε παιδιά συγνώμη για το ημί off topic, αλλά βλέπω ότι προτείνετε με χαρακτηριστική ευκολία κάτι blue dolphin, grey whale κλπ 

Εκτός από το κομμάτι αξιοπιστίας, έχουμε εικόνα τι γίνεται από ανταλλακτικά ;

Δηλαδη αν κάνεις κάνα χαζό τρακάρισμα και θες κάνα ημιαξόνιο ή κάτι αντίστοιχο, υπάρχει διαθεσιμότητα ή πρέπει να περιμένεις κάνα τρίμηνο το κοντέινερ από τη Κίνα ; 

Επίσημη εισαγωγή από τον όμιλο Σφακιανάκη με τα όλα του. Η BYD πουλάει 4πλάσια αμάξια από την Toyota στην Κίνα, λες να έχουν έλλειψη τα ανταλλακτικά ? 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...