MikhailBakurin Δημοσ. 21 Αυγούστου Δημοσ. 21 Αυγούστου Χαιρετώ τους γνώστες των οχημάτων, καθότι εγώ είμαι πλήρως άμπαλος. Δεν έπαιζα ποτέ με αυτά, δεν ασχολήθηκα ποτέ με τις επιδόσεις. Αυτό που μου άρεσε από μικρός (και αρέσει ακόμα πολύ! ) , είναι τα volvo, κυρίως λόγω της φινέτσας που έχουν και της ασφαλέστατής τους φύσης. Δυστυχώς, πλέον δε βγάνουν τέτοια, αλλιώς αν κυκλοφορούσε ακόμα κάνα v40 στο 20άρι - 25άρι, δε θα άνοιγα καν αυτό το τόπικ πιθανώς. 😛 Λοιπόν, έφτασε η ώρα να αυτονομηθώ από το πατρικό - οικογενειακό αμάξι. Όχι μόνο γιατί μεγαλώνω, αλλά γιατί αλλάζουν και οι ανάγκες, ενώ τα υπάρχοντα οχήματα παλιώνουν (12 και 16 ετών - σε γκαράζ και με λίγα χιλιόμετρα, αλλά τα τόσα χρόνια... είναι τόσα χρόνια). Θέλω: 1) Κίνηση 70% σε πόλη και προάστια (Αθήνας), ή επαρχιακό δρόμο (κατάγομαι από νησιά). Ένα 30% θα το κάνω σε ανοικτό δρόμο (Αθήνα - Θεσσαλονίκη), θέλω να μπορώ να πάω με 130-140-150 μαξ, χωρίς να καίω τη μηχανή ή να παθαίνω αγκύλωση από το πάτημα του γκαζιού. Και χωρίς να σκοτωθώ εύκολα, οπότε ψάχνουμε καλή παθητική ασφάλεια. Τα πολλά ενεργητικά, τα βρίσκω λίγο φιοριτούρες, αλλά δε μας χαλάνε αν υπάρχουν κι αυτά. 2) Γύρω στα 20-30χλμ τη μέρα, σπίτι - γραφείο και λίγη αναψυχή. Μου αρέσει πολύ να οδηγώ, οπότε τα ΣΚ θα ανεβαίνουμε σε διανυόμενες αποστάσεις 50-250χλμ τη μέρα. 3) Οικονομία καυσίμου και σέρβις. 4) Όχι πολλά μπλιμπλικόνια, ούτε στην κίνηση, ούτε στο χειρισμό. Όσο φορτώνεις ένα σύστημα, τόσο ευκολότερο είναι να αποτύχει. Δε θέλω να έχω αισθητήρες βροχής, μπορώ και μόνος μου να ανάψω υαλοκαθαριστήρες. 5) Wife acceptance factor, το οποίο σεβόμαστε. Όχι toyota, opel και λοιπά οχήματα ''που έχουν όλοι''. Όχι υπερβολικά σπορ εμφάνιση. Έχω κάνει μία αρκετά χρονοβόρα έρευνα αγοράς, αλλά δεν ξέρω καθόλου τι έχω επιλέξει. Πάω μόνο βάσει κριτικών και τεχνικών χαρ/κών που δεν πολυκαταλαβαίνω: Α) MG3 Hybrid μου καλύπτει τα πάντα εκτός του 4 και με ερωτηματικό στην ασφάλεια του 1. Β) C3 Aircross diesel μου καλύπτει τα πάντα με ενδοιασμό στο 1, γιατί θυμάμαι να λέγεται ότι δεν κάνει το ντίζελ για πόλη. Γ) Mitsubishi ASX μου καλύπτει τα πάντα και μου αρέσει πολύ, αλλά οι φίλοι μου λένε ΟΧΙ 1000άρη κινητήρα, ΟΧΙ τρικύλινδρο. Δ) Μεταχειρισμένα Volvo V40 που βρίσκω κατά καιρούς στο καρ εντός μπατζετ, αλλά είναι βενζίνη και αυτόματα, οπότε θεωρώ ότι μάλλον δε θα μου καλύπτουν το 3. Ε) Hyundai i20 σε πάναπλη έκδοση καινούριο ή μτχ με λίγα χλμ, ως buy + forget αγορά μετάθεσης του προβλήματος στο μέλλον. Υπολογίζω να το κρατήσω 5-7 χρόνια μαξ, καθώς μετά θα περάσω λογικά σε οικογενειακό - καλύτερο - μεγαλύτερο. ΔΕΝ πάω να πάρω αμάξι με νεοελληνικό τρόπο (35 χρόνια και 1.000.000 χλμ). Υπό αυτή την έννοια, θα δεχόμουν και καμιά συμβουλή (καλοπροαίρετη) για κάποιο πιο... γκαζιάρικο και ατίθασο, αφού είμαι 29 και δεν έχω οικογένεια. Πάντα, στο μπατζετ που έθεσα. 20 τώρα, 25 ως το τέλος του έτους. Δέχομαι και αναθεωρήσεις των απόψεών μου, δεν είμαι πεισματάρης. 1
Haldol Δημοσ. 21 Αυγούστου Δημοσ. 21 Αυγούστου 41 minutes ago, MikhailBakurin said: αλλά οι φίλοι μου λένε ΟΧΙ 1000άρη κινητήρα, ΟΧΙ τρικύλινδρο Καλά σου λένε! Έχω το T-ROC 1.0 με 130.000 χλμ μέχρι σήμερα. Έχω αλλάξει 3 μοτέρ! Μακριά! Spoiler Κι εμένα έτσι μου λέγανε, αλλά στην πραγματικότητα είναι το πιο απροβλημάτιστο αυτοκίνητο που έχει περάσει από τον ευρύτερο κύκλο (οικογενειακό και φιλικό). Αλλά βάση όσων μου λέγανε, θα 'πρεπε να 'χει... εκραγεί αρκετές φορές ως τώρα. 2 3 3
tutuyo Δημοσ. 21 Αυγούστου Δημοσ. 21 Αυγούστου Στο θεμα της ασφαλειας που επικεντρωνεσαι και πολυ καλα κανεις, η πλειοψηφια των μοντελων στην ευρωπαικη αγορα εχει πολυ καλα στανταρ, εκτος απο κατι αθλια Dacia. Οποτε στις περισσοτερες περιπτωσεις εισαι καλυμενος Μην ακους την αρβυλα για τα 3κιλυνδρα μοτερ, κυκλοφορουν χρονια, χωρις κανενα προβλημα. Απλα πολλοι ανθρωποι ειναι δυσκολο να δεχτουν τις νεες τεχνολογιες. Απο αυτα που εχεις ξεχωρισει, θα απεφευγα το MG οχι για κανενα αλλο λογο, απλα δεν εχει κυκλοφορησει αρκετα ωστε να βγαλει τυχον παιδικες ασθενειες. Μπορει να γινεις beta tester αθελα σου. Μπορει να αποδειχθει εξαιρετικο, απλα τωρα που μιλαμε, δεν εχει κλεισει ουτε χρονο κυκλοφοριας το C3 θα πρεπει να το προσεξεις ιδιαιτερα διοτι υπαρχει (και συνεχιζεται) ενα γνωστο θεμα με την αντλια adblue του ομιλου Stellantis δυστυχως, υπαρχει σοβαρη περιπτωση να στο βγαλει στο μελλον.
TechnoState Δημοσ. 21 Αυγούστου Δημοσ. 21 Αυγούστου (επεξεργασμένο) ... έχω δύο Peugeot (ένα Partner κ ένα 3008) diesel με συνολικά πάνω απο 500Κ km και έχω αλλάξει 4 αντλίες ad-blue (PSA made)....εεεε μα!!!😜 Επεξ/σία 21 Αυγούστου από TechnoState 2
Vasilisxd Δημοσ. 21 Αυγούστου Δημοσ. 21 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Εάν έχεις δικό σου χώρο στάθμευσης, δες και το BYD Dolphin, εκμεταλλεύσου τη μεγάλη ~12.000€ επιδότηση και πάρε ένα αμάξι που δε θα σε πάει συνεργείο ή βενζινάδικο. Άκρως οικονομικό, φουλ έξτρα, 5 αστέρια EuroNcap με όλα τα συστήματα ασφαλείας και πολύ δυνατό. Επεξ/σία 21 Αυγούστου από Vasilisxd 5
MikhailBakurin Δημοσ. 21 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 21 Αυγούστου 2 hours ago, TechnoState said: ... έχω δύο Peugeot (ένα Partner κ ένα 3008) diesel με συνολικά πάνω απο 500Κ km και έχω αλλάξει 4 αντλίες ad-blue (PSA made)....εεεε μα!!!😜 Αυτό είναι πολύ ή λίγο; Δε γνωρίζω από αυτά, ούτε τι είναι το αδ-βλου (θα το γουγλάρω). Γενικά, θα προτείνατε ντιζελάκι σε αστικό περιβάλλον, ή να το αφήσω προς ώρας στην άκρη; 1 hour ago, Vasilisxd said: Εάν έχεις δικό σου χώρο στάθμευσης, δες και το BYD Dolphin, εκμεταλλεύσου τη μεγάλη ~12.000€ επιδότηση και πάρε ένα αμάξι που δε θα σε πάει συνεργείο ή βενζινάδικο. Άκρως οικονομικό, φουλ έξτρα, 5 αστέρια EuroNcap με όλα τα συστήματα ασφαλείας και πολύ δυνατό. Έχω δικό μου χώρο στάθμευσης σε 2/3 των μερών που δύναμαι να μείνω. Στο τρίτο μέρος, δεν υπάρχει οδική πρόσβαση στο σπίτι δυστυχώς. Θα πρέπει να φορτίζω σε κάποιο μαγαζί/δημόσιο χώρο/στο λιμάνι της επαρχιακής πόλης αυτής. Επίσης, με φοβίζουν 2 πράγματα στα ηλεκτρικά: 1) το μέγεθος των ζημιών αν τρακάρεις και πληγεί η μπαταρία 2) η μικρή εμβέλεια και η ανασφάλεια που μπορεί να προκύψει εξ αυτής, ειδικά σε απομακρυσμένα μέρη. Οπότε, προς ώρας, τα ηλεκτρικά τα έχω αφήσει στην άκρη, γιατί στο πιο απομακρυσμένο σημείο της Κρήτης θα βρεις ένα μπιτόνι βενζίνη/ πετρέλαιο, αλλά μάλλον όχι μπαλαντέζα. 3 hours ago, tutuyo said: Στο θεμα της ασφαλειας που επικεντρωνεσαι και πολυ καλα κανεις, η πλειοψηφια των μοντελων στην ευρωπαικη αγορα εχει πολυ καλα στανταρ, εκτος απο κατι αθλια Dacia. Οποτε στις περισσοτερες περιπτωσεις εισαι καλυμενος Μην ακους την αρβυλα για τα 3κιλυνδρα μοτερ, κυκλοφορουν χρονια, χωρις κανενα προβλημα. Απλα πολλοι ανθρωποι ειναι δυσκολο να δεχτουν τις νεες τεχνολογιες. Απο αυτα που εχεις ξεχωρισει, θα απεφευγα το MG οχι για κανενα αλλο λογο, απλα δεν εχει κυκλοφορησει αρκετα ωστε να βγαλει τυχον παιδικες ασθενειες. Μπορει να γινεις beta tester αθελα σου. Μπορει να αποδειχθει εξαιρετικο, απλα τωρα που μιλαμε, δεν εχει κλεισει ουτε χρονο κυκλοφοριας το C3 θα πρεπει να το προσεξεις ιδιαιτερα διοτι υπαρχει (και συνεχιζεται) ενα γνωστο θεμα με την αντλια adblue του ομιλου Stellantis δυστυχως, υπαρχει σοβαρη περιπτωση να στο βγαλει στο μελλον. Έχεις δίκιο για το μπετα-τεστινκ. Το MG με πείθει όμως, γιατί 1) ο Κινέζος εδώ και 10-15 χρόνια δείχνει ότι φτιάχνει πράγματα ανθεκτικά και τεχνολογικά ανεπτυγμένα, πέρα από φτηνά. Αυτοί που κοροϊδεύουν πλέον είναι αμερικάνοι και ευρωπαίοι συχνότερα. 2) σου δίνει 7 χρόνια για όλα, γιατί ξέρει ότι θα σκεφτείς το μπετα-τεστινκ, και σου λέει ''μην το σκέφτεσαι έτσι, σε καλύπτω''. Ωστόσο, ο λόγος που δεν έχω πάει απλώς να το πάρω ακόμη, είναι ότι ουσιαστικά πρόκειται για αμάξι - παιχνίδι. Το παίρνεις το 2024 προς 23κ και το 2030 το πουλάς 15-16 για να πάρεις την επόμενη πίστα, πριν λήξει η εγγύηση. Δεν είναι ένα γιάρις με το οποίο πας ως 2035 και βλέπουμε. 1
Vasilisxd Δημοσ. 21 Αυγούστου Δημοσ. 21 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 2 hours ago, MikhailBakurin said: Έχω δικό μου χώρο στάθμευσης σε 2/3 των μερών που δύναμαι να μείνω. Στο τρίτο μέρος, δεν υπάρχει οδική πρόσβαση στο σπίτι δυστυχώς. Θα πρέπει να φορτίζω σε κάποιο μαγαζί/δημόσιο χώρο/στο λιμάνι της επαρχιακής πόλης αυτής. Επίσης, με φοβίζουν 2 πράγματα στα ηλεκτρικά: 1) το μέγεθος των ζημιών αν τρακάρεις και πληγεί η μπαταρία 2) η μικρή εμβέλεια και η ανασφάλεια που μπορεί να προκύψει εξ αυτής, ειδικά σε απομακρυσμένα μέρη. Οπότε, προς ώρας, τα ηλεκτρικά τα έχω αφήσει στην άκρη, γιατί στο πιο απομακρυσμένο σημείο της Κρήτης θα βρεις ένα μπιτόνι βενζίνη/ πετρέλαιο, αλλά μάλλον όχι μπαλαντέζα. Να φορτίσεις θα βρεις, δεν υπάρχει περίπτωση, όπου και να πας θα έχει τουλάχιστον μια απλή πρίζα - και όσο περνάει ο καιρός θα προστίθενται φορτιστές. Το συγκεκριμένο, έχει 400+ χιλιόμετρα εμβέλεια, δεν είναι και λίγα. Η μπαταρία του είναι Top και θα κρατήσει άπειρα χρόνια. Ίσως, να του έριχνες μια ματιά, σε αυτή την τιμή δεν πρόκειται να βρεις κάτι καλύτερο, εάν ξεπεράσεις τη "φοβία" σου. Εγώ βλέπω σε χωριά που δεν είχε, τώρα βάζουν έστω και μικρούς 11άριδες. Έχω ένα ηλεκτρικό 2 χρόνια, έχω κάνει ~ 50.000χλμ και έχω αλλάξει φίλτρο καμπίνας και υγρά φρένων, ότι δηλαδή θα αλλάξω και στο επόμενο μου σέρβις στα 100.000χλμ. Επεξ/σία 21 Αυγούστου από Vasilisxd 2
lector Δημοσ. 21 Αυγούστου Δημοσ. 21 Αυγούστου 8 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε να μπορώ να πάω με 130-140-150 μαξ Απαγορευεται πανω απο 130. 2 1 1 3
Nabuko Δημοσ. 21 Αυγούστου Δημοσ. 21 Αυγούστου Έχεις απαντήσει ο ίδιος για το ποιο θα πάρεις 8 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε Γ) Mitsubishi ASX μου καλύπτει τα πάντα και μου αρέσει πολύ 3
Black Demis Δημοσ. 21 Αυγούστου Δημοσ. 21 Αυγούστου το καινουργιο mg3 hybrid θα έλεγα εγω ο Κινέζος Είναι πολυ μπροστά χωρίς πολλα πολλα μετα πας σε asx (renaul πρακτικά ειναι)
terry308 Δημοσ. 21 Αυγούστου Δημοσ. 21 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε αλλά οι φίλοι μου λένε ΟΧΙ 1000άρη κινητήρα, ΟΧΙ τρικύλινδρο. Εγώ που δεν είμαι φίλος σου θα σου πω επί προσωπικής χρήσης / άποψης κτλ κτλ κτλ 175.000km ibiza tgi no1 165.000km ibiza tgi no2 2018 μοντέλα και τα 2 # φυσικό αέριο 999 κ.εκ.90ps 3κυλίνδρο Επεξ/σία 21 Αυγούστου από terry308 2
Seldon68 Δημοσ. 22 Αυγούστου Δημοσ. 22 Αυγούστου 16 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε 5) Wife acceptance factor, το οποίο σεβόμαστε. Όχι toyota, opel και λοιπά οχήματα ''που έχουν όλοι''. Όχι υπερβολικά σπορ εμφάνιση. αφού είμαι 29 και δεν έχω οικογένεια. 🙄 3
MikhailBakurin Δημοσ. 22 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 22 Αυγούστου 17 hours ago, Vasilisxd said: Να φορτίσεις θα βρεις, δεν υπάρχει περίπτωση, όπου και να πας θα έχει τουλάχιστον μια απλή πρίζα - και όσο περνάει ο καιρός θα προστίθενται φορτιστές. Το συγκεκριμένο, έχει 400+ χιλιόμετρα εμβέλεια, δεν είναι και λίγα. Η μπαταρία του είναι Top και θα κρατήσει άπειρα χρόνια. Ίσως, να του έριχνες μια ματιά, σε αυτή την τιμή δεν πρόκειται να βρεις κάτι καλύτερο, εάν ξεπεράσεις τη "φοβία" σου. Εγώ βλέπω σε χωριά που δεν είχε, τώρα βάζουν έστω και μικρούς 11άριδες. Έχω ένα ηλεκτρικό 2 χρόνια, έχω κάνει ~ 50.000χλμ και έχω αλλάξει φίλτρο καμπίνας και υγρά φρένων, ότι δηλαδή θα αλλάξω και στο επόμενο μου σέρβις στα 100.000χλμ. Η μία απλή πρίζα θέλει ώρα πολλή όμως να φορτίσει. Επίσης, όπως σου ξαναείπα, δεν έχω πρόσβαση σε πρίζα στο 1/3 των σπιτιών που μένω δυνητικά. Θα πρέπει να παρακαλάω γείτονες σε μισο-έρημα χωριά, ή να έχω μία μπαλαντέζα 40-50 μέτρων. 17 hours ago, lector said: Απαγορευεται πανω απο 130. Το ξέρω, αλλά μπορεί σε 1-2-3 χρόνια να ανέβει το όριο. Γιατί να μη μπορώ να ακολουθήσω; 17 hours ago, Nabuko said: Έχεις απαντήσει ο ίδιος για το ποιο θα πάρεις Διάβασα ότι είναι ένα ρενό (καπτύρ ή κατζάρ, δε θυμάμαι) με άλλο μπραντινγκ. Δε νομίζω ότι τελικά είναι τόσο καλή επιλογή, παρότι όμορφο. 16 hours ago, terry308 said: Εγώ που δεν είμαι φίλος σου θα σου πω επί προσωπικής χρήσης / άποψης κτλ κτλ κτλ 175.000km ibiza tgi no1 165.000km ibiza tgi no2 2018 μοντέλα και τα 2 # φυσικό αέριο 999 κ.εκ.90ps 3κυλίνδρο Δε φθείρει λιγότερο τους κινητήρες το Φ.Α.; 14 hours ago, Burgos said: Θέλεις μια BMW 118i του 2021 στα 24Κ;; Φαρμακερά ανταλλακτικά και σέρβις. Στείλε σε πμ την αγγελία όμως, μήπως γλυκαθώ και περιμένω κάνα μήνα ακόμα για την αγορά. 😛 Ξαναρωτώ το φλέγον αυτή τη στιγμή: Το diesel για αστικό περιβάλλον, είναι όντως ζημιογόνο για τον κινητήρα; Έχω αρχίσει να σκέφτομαι γενικά το σενάριο της ντιζελοκίνησης, λόγω οικονομίας αλλά και ανθεκτικότητας των κινητήρων.
terry308 Δημοσ. 22 Αυγούστου Δημοσ. 22 Αυγούστου 1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε Δε φθείρει λιγότερο τους κινητήρες το Φ.Α.; ίσως να τους φθειρει & περισσότερο..🤷♂️δε τ έχω ψάξει... Για οικονομία μπορείς να δεις leon /golf/a3 στα 1500 κ.εκ. με 131 άλογα σε φ.α. 😎
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα