Προς το περιεχόμενο

ρυθμιση χειρόφρενου opel vectra c


papoys1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το χειρόφρενό μου μετά από αλλαγή δισκόπλακες και τακάκια πίσω πιάνει πολύ ψηλά κάπου στα 10 κλικ ενώ πρέπει να είναι κάπου στα 4-5. Έχω ψάξει αρκετά στο youtube δεν βρήκα κάποιο καλύτερο βίντεο , εχω φτάσει στο σημείο ρύθμισης αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως μαζεύει ρυθμίζοντας από τα δύο βιδάκια γιατί δεν καταλαβαίνω τη γλώσσα αν όντως ο τύπος δείχνει πως μαζεύει το χειρόφρενο. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει αν γνωρίζει τη γλώσσα;;

https://youtu.be/nlEZDF5z9O4?si=G0YeLccSd_JGxpKT&t=282

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, papoys1 είπε

Το χειρόφρενό μου μετά από αλλαγή δισκόπλακες και τακάκια πίσω πιάνει πολύ ψηλά κάπου στα 10 κλικ ενώ πρέπει να είναι κάπου στα 4-5. Έχω ψάξει αρκετά στο youtube δεν βρήκα κάποιο καλύτερο βίντεο , εχω φτάσει στο σημείο ρύθμισης αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως μαζεύει ρυθμίζοντας από τα δύο βιδάκια γιατί δεν καταλαβαίνω τη γλώσσα αν όντως ο τύπος δείχνει πως μαζεύει το χειρόφρενο. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει αν γνωρίζει τη γλώσσα;;

https://youtu.be/nlEZDF5z9O4?si=G0YeLccSd_JGxpKT&t=282

 

Μήπως στο κάνει επειδή δεν έστρωσαν ακόμα δισκόπλακες με τακάκια; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι σίγουρος ότι το χειρόφρενο πιάνει στους δίσκους; Γτ το προηγούμενο Vectra είχε εσωτερικά ταμπούρα αποκλειστικά για το χειρόφρενο.

Μήπως ο μάστορας χαλάρωσε κατι στα ταμπούρα κ για αυτό άλλαξε τόσο πολύ η διαδρομή του χειρόφρενου;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες κ αυτό το βίντεο

https://youtu.be/AnD6-Cn_TCk?feature=shared

Ουσιαστικά σφίγγεις ή ξεσφιγγεις το παξιμάδι στην βίδα για να τεντώσεις ή να χαλαρώσεις αντίστοιχα.

Αλλά θεωρώ ότι κάτι έκανε ο μάστορας στα πίσω συρματόσχοινα κ χαλαρωσαν.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, bill999r είπε

Δες κ αυτό το βίντεο

https://youtu.be/AnD6-Cn_TCk?feature=shared

Ουσιαστικά σφίγγεις ή ξεσφιγγεις το παξιμάδι στην βίδα για να τεντώσεις ή να χαλαρώσεις αντίστοιχα.

Αλλά θεωρώ ότι κάτι έκανε ο μάστορας στα πίσω συρματόσχοινα κ χαλαρωσαν.

 

 

Μπιλ στους δίσκους πιανει , μόνος τους αλλαξα το εκανα πρωτη φορα μαλλον εκανα κατι και χαλαρωσε. Ναι με τις δυο αλλενοβιδες κατι γινεται και μαζευει αλλα ακομη ψαχνω το κόλπο.

Εχω δει σε αλλο βιντεο χωριστα τη δαγκανα πως δουλευει εκει που πιανει το συρματόσχοινο.Αν πιεσεις με δυναμη περιστρεφεται εσωτερικα το εμβολο της δαγκανας και βγαινει πιο εξω ετσι μειωνει τη διαδρομη του τακακιου απο τι δισκοπλακα και πιανει με πιο λιγα κλικ. Καπου εκει παιζουν το ρολο τους τα δυο βιδακια, το ψαχνω αν δεν το βρω θα παω με ανοιχτό τεμπελη σε μαστορα να το κανει μολις επιστρεψω από την αδεια.😛

Μπιλ δες εδω την κινηση πιεζοντας εκει που πιανει το συρματοσχοινο από το χειροφρενο. Καθε φορα που πιεζει βγαινει πιο εξω το εμβολο της δαγκανας. Μαλλον αυτο πρεπει να κανουν τα δυο βιδακια αλλα πως;;

https://youtu.be/BsYGc5nxdpg?si=R2e35n5mB01D7bKz&t=19

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@papoys1

Παππου στο 4.49 λέει

hátrébb: nagyobb ráállitás allacsonanyabb kézifékkar esetleg melegedó hátsófékék

πιο πίσω: υψηλότερη ρύθμιση, χαμηλότερος μοχλός χειρόφρενου, πιθανώς θέρμανση πίσω φρένων

Ουσιαστικά λέει για την πίσω βίδα.

 

Στο 5.18

elöretolva = kevesbb ráálitás, laza Bowden, nem melegszik a hátso fék

 

φθαρμένο = λιγότερος θόρυβος, χαλαρό Bowden, το πίσω φρένο δεν θερμαίνεται

Λογικά με τον όρο φθαρμένο αναφέρεται στην χαλάρωση της βιδας.

 

Στο 5.36

alaphelyzetbe állitás = benyomni a rugót

επαναφορά = πάτα το ελατήριο

Άρα όταν ξεσφιγγεις την βίδα προς τα πίσω μειώνεται η διαδρομή του χειρόφρενου. Για να αναφέρει θέρμανση πίσω φρένων ίσως ισχύει αυτό που λες με το έμβολο.

Όταν η βίδα πάει προς τα μπροστά τοτε αυξάνεται η διαδρομή 

Εγώ αυτό που κατάλαβα από το βιντεάκι είναι ότι λύνεις το χειρόφρενο, χαλαρωνεις το οριζόντιο βιδακι και στη συνέχεια παίζεις μόνο με την πίσω βίδα μέσα ή έξω μέχρι να πετύχεις την διαδρομή που θες. Τέλος σφίγγεις  το οριζόντιο βιδακι που λογικά είναι κάτι σαν ασφάλεια για την πίσω βίδα και κάνεις μια επαναφορά του ελατηρίου για να πάρει την νέα ρύθμιση.

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, bill999r είπε

@papoys1 τελικά τι έγινε;

Είδες τελικά πως λειτουργούν οι βίδες;

Εχω κλεισει τον τεμπέλη . Μία από αυτές τις μέρες  θα τον ξαναβγάλω να δοκιμάσω όπως περιέγραψες ετσι πρεπει να λειτουργει. Θα ενημερώσω.

Ασχολούμουν να αλλάξω πίσω δαγκάνες στο φορτηγάκι μου εβγαλε το λάδι το πάνω ελατήριο μέχρι να βρω το κόλπο να το περασω😁

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...