Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ παρουσίασε ένα φιλόδοξο σχέδιο για την ανάπτυξη τεχνολογίας Vehicle-to-Everything (V2X) σε εθνικό επίπεδο, με στόχο τη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Εθνικής Διοίκησης Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων, το προηγούμενο έτος σημειώθηκαν 40.990 θάνατοι σε τροχαία ατυχήματα στις ΗΠΑ.

Η τεχνολογία V2X επιτρέπει στα οχήματα να επικοινωνούν μεταξύ τους, με πεζούς, ποδηλάτες και την οδική υποδομή, ανταλλάσσοντας πληροφορίες για τη θέση, την ταχύτητα και τις συνθήκες του δρόμου. Το σύστημα λειτουργεί ακόμη και σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας, όπως σε στροφές ή πυκνή ομίχλη.

Το χρονοδιάγραμμα του σχεδίου εκτείνεται έως το 2036, με στόχο την πλήρη ανάπτυξη του V2X σε όλο το Εθνικό Σύστημα Αυτοκινητοδρόμων. Μέχρι το 2028, το υπουργείο στοχεύει στην εγκατάσταση της τεχνολογίας στο 20% του συστήματος και στο 25% των σηματοδοτούμενων διασταυρώσεων στις μεγάλες μητροπολιτικές περιοχές.

Η υλοποίηση του σχεδίου απαιτεί τη συνεργασία πολλών φορέων, συμπεριλαμβανομένης της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών, των προμηθευτών αυτοκινήτων και των προγραμματιστών εφαρμογών. Παρά τις ανησυχίες για την κυβερνοασφάλεια και το κόστος, η τεχνολογία V2X έχει τη δυνατότητα να αποτρέψει χιλιάδες θανάτους και σοβαρούς τραυματισμούς.

Ο Υπουργός Μεταφορών, Pete Buttigieg, τόνισε τη σημασία του σχεδίου για τη βελτίωση της ασφάλειας και τον μετασχηματισμό των μετακινήσεων. Η πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών, Jennifer Homendy, υπογράμμισε ότι η τεχνολογία V2X θα μπορούσε να αποτρέψει έως και 615.000 ατυχήματα.

Η ιδέα του V2X δεν είναι καινούργια. Πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως η Audi, η Toyota και η Volkswagen, εργάζονται εδώ και καιρό σε συστήματα επικοινωνίας μεταξύ οχημάτων και αστικών υποδομών, εν μέρει λόγω της σημασίας τους για την αυτόνομη οδήγηση.

Κατά τη διάρκεια της προεδρίας Obama, υπήρξαν προσπάθειες να καταστεί υποχρεωτική η επικοινωνία μεταξύ οχημάτων (V2V) στα νέα αυτοκίνητα. Ωστόσο, το σχέδιο αυτό εγκαταλείφθηκε κατά τη διάρκεια της προεδρίας Trump.

Ο John Bozzella, πρόεδρος της Συμμαχίας για την Καινοτομία στην Αυτοκινητοβιομηχανία, χαρακτήρισε το νέο σχέδιο ανάπτυξης ως "επαναφορά", τονίζοντας τη σημασία του για την επίλυση του "παζλ" του V2X. Η ρυθμιστική αβεβαιότητα είχε επιβραδύνει την ανάπτυξη της τεχνολογίας, αλλά το νέο σχέδιο αναμένεται να δώσει νέα ώθηση στην υιοθέτησή της.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

σε καμια 30αρια χρονια (αν όχι πιο νωρις) θα βλεπουμε άνθρωπο να οδηγά και θα λέμε "τι κανει ο τρελός, θα σκοτώσει κανέναν"

βασικα πιθανότατα δε θα επιτρεπεται/υπάρχει τροπος να οδηγάμε εμεις

  • Like 6
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, somt είπε

σε καμια 30αρια χρονια (αν όχι πιο νωρις) θα βλεπουμε άνθρωπο να οδηγά και θα λέμε "τι κανει ο τρελός, θα σκοτώσει κανέναν"

βασικα πιθανότατα δε θα επιτρεπεται/υπάρχει τροπος να οδηγάμε εμεις

Έτσι όπως οδηγεί το 80% καλύτερα θα είναι 

  • Like 15
  • Confused 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aν δεν χωράς στο ένα, θα σε μεταφέρει στο άλλο... Θα μπαίνεις απο την πόρτα του ενός και θα βγαίνεις απο την πόρτα του άλλου.  Σαν τα συγκοινωνούντα δοχεία... Θέλει λίγη δουλίτσα όμως ακόμα...

Επεξ/σία από Eloy
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ε τότε ας παίρνω ΜΜΜ. Δεν θα λέγετε οδήγηση. Και δεν θα έχει καμία απόλαυση. Αν αν όλα επικοινωνούν τότε ούτε μποτιλιάρισμα θα έχει. Όποτε γιατί να χρεωθείς με την αγορά ενός οχήματος;

Επεξ/σία από mariosraptor84
Δημοσ.
55 minutes ago, mariosraptor84 said:

Ε τότε ας παίρνω ΜΜΜ. Δεν θα λέγετε οδήγηση. Και δεν θα έχει καμία απόλαυση. Αν αν όλα επικοινωνούν τότε ούτε μποτιλιάρισμα θα έχει. Όποτε γιατί να χρεωθείς με την αγορά ενός οχήματος;

Ναι αλλα στο μμμ δεν θα είσαι μόνος...... 70+++% κόσμου που παει με αυτοκίνητο δουλεία και ταξίδια θα προτιμούσε να οδηγάει μόνο του..... και μμμ δεν παίρνει ακριβός για έναν λόγο......... δεν θέλει και αλλά άτομα μαζί τους (και εγώ προτιμώ να πάω με τα πόδια από το το να μπω στο λεωφορείο)
Ειδικά στο εξωτερικό σε πάρα πολλές χώρες όπου νόμος εναρμόζεται κατά γραμμα με βοήθεια καμερών.... Είναι πολύ μεγαλύτερο αυτό το ποσοστό......καθώς όποιος γουστάρει να οδηγάει και θα πάει ποιο γρήγορα και της στροφές απότομα θα πάρει και θα πετάξει λίγο κωλο και το φρένο θα πατάει ποιο παιχνιδιάρικα κλπ....... και όλα αυτά είναι πρόστιμο για επικίνδυνη οδήγησή και αν δεν μπορείς να κάνει αυτά χάνετε και το "μαρεσει να οδηγώ" για τους περισσοτέρους

Δημοσ.

Αυτό θυμίζει ξανά ταινία sci-fi καθώς κσι το βιβλίο γνωστού συγγραφέα που σχεδόν το είχε προβλέψει. Η ΤΝ κι εδώ μάλλον θα είναι παρούσα; 

Δημοσ.

Επιτέλους πρόοδος για τα τροχαια βέβαια θα βρίσκουν σε πραγματικό χρονο που ειναι το καθε οχημα. Με οτι συνεπαγεται αυτο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...