Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Black Myth: Wukong σημειώνει ιστορικό ρεκόρ στο Steam, ξεπερνώντας τους 1,9 εκατομμύρια ταυτόχρονους παίκτες μέσα σε λίγες ώρες από την κυκλοφορία του.

Το action RPG του κινεζικού στούντιο Game Science έχει ήδη καταφέρει να ξεπεράσει το Counter-Strike 2, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση στη λίστα με τα παιχνίδια που έχουν συγκεντρώσει τους περισσότερους ταυτόχρονους παίκτες στην πλατφόρμα της Valve.

Η εντυπωσιακή επίδοση του Black Myth: Wukong το κατατάσσει πλέον πίσω μόνο από το PUBG και το Palworld, με το τελευταίο να βρίσκεται στο στόχαστρο του νεοφερμένου τίτλου. Η ραγδαία άνοδος των αριθμών υποδηλώνει ότι το παιχνίδι έχει τη δυναμική να σκαρφαλώσει ακόμη ψηλότερα στη λίστα, καθώς το Σαββατοκύριακο πλησιάζει και περισσότεροι παίκτες αναμένεται να το αποκτήσουν.

Η επιτυχία του Black Myth: Wukong δεν περιορίζεται μόνο στους αριθμούς των παικτών. Σε λιγότερο από 24 ώρες από την κυκλοφορία του, το παιχνίδι έχει συγκεντρώσει σχεδόν 30.000 κριτικές χρηστών στο Steam, με τη συντριπτική πλειοψηφία να είναι θετικές. Αυτό το γεγονός υποδηλώνει ότι το παιχνίδι δεν προσελκύει απλώς το ενδιαφέρον, αλλά ανταποκρίνεται και στις προσδοκίες των παικτών.

Black-Myth_08-19-22.jpg.302d74f377f9c8d6deb488d8ce6adbc3.jpg

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πραγματική επιτυχία του Black Myth: Wukong είναι πιθανώς ακόμη μεγαλύτερη από ό,τι υποδεικνύουν τα νούμερα του Steam. Το παιχνίδι έχει κυκλοφορήσει επίσης στο PlayStation 5, στην κινεζική πύλη παιχνιδιών WeGame της Tencent και στο Epic Games Store. Επιπλέον, μια έκδοση για Xbox Series X και S αναμένεται στο μέλλον, διευρύνοντας ακόμη περισσότερο το δυνητικό κοινό του.

Η εκπληκτική επίδοση του Black Myth: Wukong αποτελεί ορόσημο για την κινεζική βιομηχανία παιχνιδιών, καθώς δείχνει τη δυναμική των στούντιο της χώρας στη δημιουργία τίτλων με παγκόσμια απήχηση. Παράλληλα, υπογραμμίζει τη ζήτηση για ποιοτικά action RPG με μυθολογικά στοιχεία, καθώς το παιχνίδι βασίζεται στο κλασικό κινεζικό μυθιστόρημα "Ταξίδι στη Δύση".

Για πολλούς, η ταχεία άνοδος του Black Myth: Wukong στις προτιμήσεις των παικτών αποτελεί ένδειξη της δυναμικής του gaming ως μέσου διασκέδασης και της ικανότητάς του να ξεπερνά πολιτισμικά σύνορα. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Κάθε τρεις και λίγο η τάδε ταινία/το τάδε game: "σπάει κάθε ρεκόρ", "παγκόσμιο φαινόμενο".

Ένα έχω να πω. Αυτή η γενιά πρέπει να βγάζει κυριολεκτικά 200IQ ανθρώπους και κάνουν τέτοια επιτεύγματα.

  • Confused 11
  • Haha 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, gokuthelegend είπε

Πόσοι ξέρουν ότι στον Sun Wukong βασίστηκε ένας άλλος χαρακτήρας, και πιο συγκεκριμένα ο Son Goku από το Dragon Ball;

ενας είμαι εγώ. σιγουρα το ξέρουν και άλλοι!!!!!! 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ιδια λεγανε και για το dlc του elden ring,μια βλακεια και καθολου δυσκολο οπως ελεγαν,τζαμπα το hype!

Επεξ/σία από gurgurant
  • Confused 5
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευκολακι....

Το παιχνίδι αποτελεί κίνδυνο για την εθνική ασφάλεια των ΗΠΑ οι οποίες φυσικά για το καλό και της υπόλοιπης ανθρωπότητας "προτείνουν" (επιβάλουν δλδ) να απαγορευτεί και στις υπόλοιπες αγορές...

Έτσι δεν γίνεται πλέον?

Επεξ/σία από kostasfalcon
  • Like 6
  • Thanks 1
  • Haha 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω παιξει 4 ωρες μεχρι στιγμης σημερα και απλα WOW. Γραφικα που βλεπαμε πριν μηνες η χρονια σε demo τα βλεπουμε σε real rendering. Ειναι πολυ βαρυ οπως ειναι λογικο αλλα το αποτελεσμα ανταμειβει. Και σιγουρα δεν θα αργησουν να ερθουν και patches να το στρωσουν και αλλο.

Απολαυστε το δικα μου screens ολα. Θαυμαστε το μελλον των γραφικων. 

Spoiler

Black-Myth-Wukong-13.png
Black-Myth-Wukong-14.png
Black-Myth-Wukong-15.png
Black-Myth-Wukong-16.png
Black-Myth-Wukong-17.png
Black-Myth-Wukong-20.png
Black-Myth-Wukong-25.png
Black-Myth-Wukong-27.png
Black-Myth-Wukong-28.png
Black-Myth-Wukong-29.png
Black-Myth-Wukong-30.png
Black-Myth-Wukong-31.png
Black-Myth-Wukong-32.png
Black-Myth-Wukong-36.png
Black-Myth-Wukong-37.png
Black-Myth-Wukong-38.png
Black-Myth-Wukong-39.png
Black-Myth-Wukong-4.png
Black-Myth-Wukong-40.png
Black-Myth-Wukong-41.png
Black-Myth-Wukong-42.png
Black-Myth-Wukong-43.png
Black-Myth-Wukong-44.png
Black-Myth-Wukong-45.png
Black-Myth-Wukong-47.png
Black-Myth-Wukong-6.png
Black-Myth-Wukong-Screenshot-2024-08-20-
Black-Myth-Wukong-Screenshot-2024-08-20-
Black-Myth-Wukong-Screenshot-2024-08-20-
Black-Myth-Wukong-Screenshot-2024-08-20-
Black-Myth-Wukong-Screenshot-2024-08-20-
Black-Myth-Wukong-Screenshot-2024-08-20-
Black-Myth-Wukong-Screenshot-2024-08-20-
Black-Myth-Wukong-Screenshot-2024-08-20-
Black-Myth-Wukong-Screenshot-2024-08-20-
Black-Myth-Wukong-Screenshot-2024-08-20-
Black-Myth-Wukong-Screenshot-2024-08-20-

 

Επισης το αρθρο εχει καποια λαθη. Εχει περασει δευτερο μετα το PUBG σε all time peak players και δεν ειναι πισω απο palworld. Και οι κρητικες στο steam δεν ειναι 30 χιλιαδες αλλα πανω απο 100 χιλιαδες τη στιγμη που γραφουμε. 

Screenshot_2.png.6f2fcd642c74734aaf73036

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 14
Δημοσ.

Ντάξει, το παιχνίδι βγάζει τέτοια νούμερα στο Steam μιας και ενδιαφέρει αρκετά και για προφανείς λόγους τους Κινέζους - οι οποίοι είναι, ειρήσθω εν παρόδω, μπόλικοι.

  • Like 4
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έτσι μπράβο, να ανακτούν σιγά-σιγά τα παιχνίδια τον unapologetic χαρακτήρα που είχαν τις παλιές εποχές, τότε που σκοπό είχαν να σου δώσουν ένα καλό gameplay και μια καλή ιστορία χωρίς να τους νοιάζει τι θα πει ο κάθε παρατρεχάμενος με την ατζέντα του που δεν έχει σκοπό να παίξει το παιχνίδι ούτως ή άλλος.

Για να σας το πω απλά: Νομίζετε ότι παιχνιδάρες όπως το Doom, το Tomb Raider και το Need For Speed θα έβγαιναν σήμερα από τα μεγάλα στούντιο; Προφανώς όχι. Έχει πολύ βία (Doom), η Lara δεν είναι αρκετά diverse/inclusive (Doom), το να κάνεις αγώνες ταχύτητας δρόμου με Lamborghini παρέα με αστυνομικούς που έχουν δει τις καταδιώξεις ως blood sport είναι rich privilege (Need For Speed) κλπ κλπ.

Δεν είναι τυχαίο που τα μεγάλα στούντιο έχουν ξεμείνει από ιδέες και αναμασούν ότι έχουν κληρονομήσει από τα '90s και τα '00s: Πολύ απλά, δεν μπορείς να κατεβάσεις νέες ιδέες όταν τα πάντα είναι offensive και έχεις προσλάβει και συμβούλους diversity/inclusiveness που δικαιολογούν τους μισθούς σου λέγοντας σου ότι τα πάντα στο παιχνίδι σου είναι offensive/non-diverse/non-inclusive!

Για όσους δεν ξέρουν, το Black Myth: Wukong το κατακεραύνωσαν οι "ειδικοί" του "ειδικού τύπου" ως non-diverse/non-inclusive, άντε λοιπόν να σπάσει ταμεία να γελοιοποιηθούν όλοι αυτοί οι "ειδικοί", και τα μεγάλα στούντιο να μυριστούν ότι υπάρχει χρήμα στην γελοιοποίηση αυτών των "ειδικών", μπας και δούμε φρέσκες ιδέες ξανά στα παιχνίδια.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 15
  • Thanks 8
  • Confused 4
  • Sad 1
  • Haha 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, gokuthelegend είπε

Πόσοι ξέρουν ότι στον Sun Wukong βασίστηκε ένας άλλος χαρακτήρας, και πιο συγκεκριμένα ο Son Goku από το Dragon Ball;

Αρκετοί 

Έχει φάει φουλ πόλεμο τους τελευταίους μήνες το παιχνίδι από τα δυτικά '' gaming '' sites .τους χαλάει τη πάστα γενικά. Προσωπικά εύχομαι να δούμε και άλλα παιχνίδια από Κίνα και Κορέα ,γενικά βγάζουν πολύ καλά παιχνίδια χρόνια τώρα ,απλά άγνωστα σε μας .

  • Like 5
  • Thanks 3
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, kurkosdr είπε

Έτσι μπράβο, να ανακτούν σιγά-σιγά τα παιχνίδια τον unaplogetic χαρακτήρα που είχαν τις παλιές εποχές, τότε που σκοπό είχαν να σου δώσουν ένα καλό gameplay και μια καλή ιστορία χωρίς να τους νοιάζει τι θα πει ο κάθε παρατρεχάμενος με την ατζέντα του που δεν έχει σκοπό να παίξει το παιχνίδι ούτως ή άλλος.

Για να σας το πω απλά: Νομίζετε ότι παιχνιδάρες όπως το Doom, το Tomb Raider και το Need For Speed θα έβγαιναν σήμερα από τα μεγάλα στούντιο; Προφανώς όχι. Έχει πολύ βία (Doom), η Lara δεν είναι αρκετά diverse/inclusive (Doom), το να κάνεις αγώνες ταχύτητας δρόμου με Lamborghini παρέα με αστυνομικούς που έχουν δει τις καταδιώξεις ως blood sport είναι rich priviledge (Need For Speed) κλπ κλπ.

Δεν είναι τυχαίο που τα μεγάλα στούντιο έχουν ξεμείνει από ιδέες και αναμασούν ότι έχουν κληρονομήσει από τα '90s και τα '00s: Πολύ απλά, δεν μπορείς να κατεβάσεις νέες ιδέες όταν τα πάντα είναι offensive και έχεις προσλάβει και συμβούλους diversity/inclusiveness που δικαιολογούν τους μισθούς σου λέγοντας σου ότι τα πάντα στο παιχνίδι σου είναι offensive/non-diverse/non-inclusive!

Για όσους δεν ξέρουν, το Black Myth: Wukong το κατακεραύνωσαν οι "ειδικοί" του "ειδικού τύπου" ως non-diverse/non-inclusive, άντε λοιπόν να σπάσει ταμεία να γελοιοποιηθούν όλοι αυτοί οι "ειδικοί", και τα μεγάλα στούντιο να μυριστούν ότι υπάρχει χρήμα στην γελοιοποίηση αυτών των "ειδικών", μπας και δούμε φρέσκες ιδέες ξανά στα παιχνίδια.

Απόλυτο δίκιο (ΝΟΤ) με αράδες από πομφόλυγες, σε σημείο να υποστηρίζεις πως δε βγάζουν τα studio βίαια videogames για να περάσεις την προσωπική σου άποψη, ως τη σωστή (hint: there is no such thing), ήτοι πως φταίει η woke agenda. Τρικυμία εν κρανιώ και 2 αυγά Τουρκίας. Οι δε ¨ειδικοί" που ανάγεις ως πλειοψηφία είναι 1 (ολογράφως ένα) μέσο, που σε ενόχλησε τόσο πολύ.

Αυτά.

  • Like 4
  • Thanks 3
  • Confused 4
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Braveheart1980 είπε

Απόλυτο δίκιο (ΝΟΤ) με αράδες από πομφόλυγες, σε σημείο να υποστηρίζεις πως δε βγάζουν τα studio βίαια videogames για να περάσεις την προσωπική σου άποψη, ως τη σωστή (hint: there is no such thing)

Η βία είναι η "κληρονομιά των '90s και τω '00s" που ανέφερα, άρα θεωρείται (προς το παρόν) acceptable. Όλα τα υπόλοιπα όμως είναι πλέον offensive σύμφωνα με αυτούς τους συμβουλάτορες οι οποίοι πληρώνονται για να περιορίζουν τη δημιουργικότητα ενός στούντιο αντί να την επαυξάνουν. Και εκεί ακριβώς είναι το πρόβλημα: Το να πληρώνεις συμβούλους για να κάνουν το παιχνίδι πιο νερόβραστο, δηλαδή χειρότερο, μη τυχόν και προσβληθούν άτομα που δεν θέλουν να το παίξουν ούτως ή άλλως.

Για να στο πω πιο απλά: Πλήρωσε ο John Carmack, o Tom Hall, και ο John Romero συμβούλους για να τους πουν ότι το Doom έτσι όπως είναι είναι προσβλητικό σε μερικούς; Προφανώς όχι. Ίσα-ίσα όταν βγήκε το συγκεκριμένο παιχνίδι υπήρξαν αντιδράσεις από τους γνωστούς pearl-clutchers. Αλλά ποιος νοιάστηκε γι'αυτούς; Το παιχνίδι βγήκε η παιχνιδάρα που βγήκε και σε όποιον αρέσει, δεν είναι υποχρεωτικό όλα τα παιχνίδια να απευθύνονται σε όλους. Ομοίως και για το πρώτο Tomb Raider.

Όχι δεν υπάρχει κάποια "γουκ αντζέντα", γυρολόγοι συμβουλάτορες υπάρχουν με ατζέντα να βγάζουν χρήματα βγάζοντας την οποιαδήποτε μη-νερόβραστη δημιουργικότητα offensive/non-diverse/non-inclusive, και ηλίθιοι κουστουμάτοι των μεγάλων στούντιο που τους πληρώνουν.
 

1 ώρα πριν, Braveheart1980 είπε

Οι δε ¨ειδικοί" που ανάγεις ως πλειοψηφία είναι 1 (ολογράφως ένα) μέσο, που σε ενόχλησε τόσο πολύ.

Το γεγονός ότι οι κουστουμάτοι των μεγάλων στούντιο πληρώνουν αδρά τους συμβουλάτορες που ανέφερα πιο πάνω, σημαίνει ότι υπάρχει γενικότερη πίεση από τον "ειδικό τύπο" σε αυτή τη κατεύθυνση, και προφανώς αυτή η πίεση δεν είναι καθόλου τυχαία:
https://www.smashjt.com/post/screenrant-review-of-black-myth-wukong-exposes-consultancy-firm-extortion
(και δεν είναι το μόνο παράδειγμα, απλά το πιο τρανταχτό)

Άντε λοιπόν να ξεφτιλιστούν αυτοί οι "ειδικοί" μπας και καταλάβουν οι κουστουμάτοι ότι πληρώνουν συμβουλάτορες για να κάνουν τα παιχνίδια που πουλάνε χειρότερα.

Για να στο πω ακόμα πιο απλά: Αν ως καλλιτέχνης δεν κάνεις τους pearl-clutchers να φωνάζουν, δεν είσαι καλλιτέχνης, μπογιατζής πολυτελείας και code grinder είσαι.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 12
  • Thanks 1
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...