Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για το kaizershop.gr


Pan456

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 26/7/2024 το απόγευμα παρέλαβα από το κατάστημα kaizershop.gr
τα ακουστικά Samsung Galaxy Buds2 Pro με εργοστασιακό πρόβλημα στο δεξί ακουστικό.
Έβγαζε ένα συνεχόμενο θόρυβο ή δεν λειτουργούσε και το δεξί μεσαίου μεγέθους Eartip, ήταν χαλασμένο.

Τα επέστρεψα το πρωί της επόμενης ημέρας 27/7/2024 με την ACS με δικά μου έξοδα,
ζητώντας να αντικατασταθούν με άλλα ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ και ΣΦΡΑΓΙΣΤΑ
ή αν αυτό δεν είναι δυνατόν, να μου επιστραφούν τα χρήματα, όπως προβλέπει η νομοθεσία.

Στις 13/8/2024 μου έστειλαν μερικώς επισκευασμένα ακουστικά,
στην ίδια συσκευασία και με το Eartip χαλασμένο.

Το κουτί και η θήκη φόρτισης είχαν τα ίδια serial number με τα ελλαττωματικά που είχα επιστρέψει,
ενώ στα ακουστικά έγινε αντικατάσταση του σώματος της συσκευής,
όπως αναγράφεται στο χαρτί "Έλεγχος Ποιότητας" που μου έστειλαν.

Ζήτησα ξανά να μου στείλουν άλλα ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ και ΣΦΡΑΓΙΣΤΑ ή να μου επιστρέψουν τα χρήματα,
γιατί ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ πλήρωσα και όχι ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΜΈΝΑ - ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ
και μάλιστα ελλαττωματικά, αλλά αρνήθηκαν με πολύ άσχημο και υβριστικό τρόπο.

Στις 14/8/2024 πήρα τηλέφωνο στο νούμερο που μου υπόδειξαν, καθώς και στη Samsung,
αλλά αυτοί με παρέπεμψαν στο kaizershop.gr
για οποιαδήποτε συνεννόηση ή αντικατάσταση με καινούργια ή επιστροφή χρημάτων.

Ζήτησα ξανά από το kaizershop.gr να μου στείλουν ένα ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ και ΣΦΡΑΓΙΣΤΌ προϊόν
και αν αυτό δεν είναι δυνατόν, να μου επιστρέψουν τα χρήματα,
αλλά δεν πήρα απάντηση και όταν παίρνω τηλέφωνο δεν απαντούν ή το κλείνουν.

Η καταγγελία μου έχει στόχο να επιστήσω την προσοχή σας, για το κατάστημα kaizershop.gr,
γιατί σε περίπτωση που παραλάβετε ένα ελλαττωματικό προϊόν δεν θα βγάλετε άκρη.

Δεν θα σας επιστραφούν τα χρήματα. Δεν θα σας στείλουν καινούργιο, παρόλο που καινούργιο αγοράσατε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπάθησα 3 φορές σήμερα να κάνω καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή στο www.gov.gr αλλά βγάζει συνέχεια σφάλμα.
Θα προσπαθήσω και αύριο ακόμη και τηλεφωνικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Pan456 said:

Στις 14/8/2024 πήρα τηλέφωνο στο νούμερο που μου υπόδειξαν, καθώς και στη Samsung,
αλλά αυτοί με παρέπεμψαν στο kaizershop.gr
για οποιαδήποτε συνεννόηση ή αντικατάσταση με καινούργια ή επιστροφή χρημάτων.

Αυτό είναι εξαιρετικά περίεργο. Κανονικά η Samsung είναι υπεύθυνη, όχι το kaizershop, εκτός αν είναι καμία περίεργη παρα-εισαγωγή..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, filip123go said:

Αυτό είναι εξαιρετικά περίεργο. Κανονικά η Samsung είναι υπεύθυνη, όχι το kaizershop, εκτός αν είναι καμία περίεργη παρα-εισαγωγή..

 O TS όμως θέλει αντικατάσταση επειδή ήταν χαλασμένα εξ'αρχής. Η Samsung (που ειδικά το service της Smartec είναι πολύ καλό) έχει ευθύνη να επισκευάσει το προιον και να το δώσει στον καταναλωτή. Αν δεν μπορεί να το επισκευάσει τότε του δίνει πιστωτικό ή οτι άλλο γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Επειδή εδώ όμως είναι εξαρχής χαλασμένο θα πρέπει να τον εξυπηρετήσει το κατάστημα για να του αλλάξει το προιον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, VonLoutsos είπε

 O TS όμως θέλει αντικατάσταση επειδή ήταν χαλασμένα εξ'αρχής. Η Samsung (που ειδικά το service της Smartec είναι πολύ καλό) έχει ευθύνη να επισκευάσει το προιον και να το δώσει στον καταναλωτή. Αν δεν μπορεί να το επισκευάσει τότε του δίνει πιστωτικό ή οτι άλλο γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Επειδή εδώ όμως είναι εξαρχής χαλασμένο θα πρέπει να τον εξυπηρετήσει το κατάστημα για να του αλλάξει το προιον.

Όντως ήταν χαλασμένα εξ'αρχής. Το επιβεβαίωσαν και οι ίδιοι μέσω του service της Smartec.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Pan456 είπε

γιατί σε περίπτωση που παραλάβετε ένα ελλαττωματικό προϊόν δεν θα βγάλετε άκρη.

Δεν θα σας επιστραφούν τα χρήματα. Δεν θα σας στείλουν καινούργιο, παρόλο που καινούργιο αγοράσατε.

Μια χαρά βγάζεις άκρη αν πληρώνεις με κάρτα. Ξεκινάς διαδικασία chargeback και δεν ασχολήσε ξανά με το κατάστημα. Σίγουρα δεν είναι μια γρήγορη διαδικασία αλλά τα χρήματα σου δεν τα χάνεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, VonLoutsos said:

 O TS όμως θέλει αντικατάσταση επειδή ήταν χαλασμένα εξ'αρχής. Η Samsung (που ειδικά το service της Smartec είναι πολύ καλό) έχει ευθύνη να επισκευάσει το προιον και να το δώσει στον καταναλωτή. Αν δεν μπορεί να το επισκευάσει τότε του δίνει πιστωτικό ή οτι άλλο γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Επειδή εδώ όμως είναι εξαρχής χαλασμένο θα πρέπει να τον εξυπηρετήσει το κατάστημα για να του αλλάξει το προιον.

Τι λέτε μωρέ, μη λέτε ότι να ναι!!! Αντικατάσταση κατευθείαν από αντιπροσωπεία γίνεται, αν έχει εγγύηση κατασκευαστή. Το έχω κάνει και με LG και με Samsung.! Και οι δύο, έστειλαν κούριερ, πήραν το προϊόν και αφού διαπιστώθηκε ότι είναι ελαττωματικό και δεν επισκευάζεται, μου έστειλαν καινούριο.! Στην LG μάλιστα, επειδή δεν είχαν την ίδια οθόνη, μου έστειλαν καλύτερο μοντέλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, filip123go said:

Τι λέτε μωρέ, μη λέτε ότι να ναι!!! Αντικατάσταση κατευθείαν από αντιπροσωπεία γίνεται, αν έχει εγγύηση κατασκευαστή. Το έχω κάνει και με LG και με Samsung.! Και οι δύο, έστειλαν κούριερ, πήραν το προϊόν και αφού διαπιστώθηκε ότι είναι ελαττωματικό και δεν επισκευάζεται, μου έστειλαν καινούριο.! Στην LG μάλιστα, επειδή δεν είχαν την ίδια οθόνη, μου έστειλαν καλύτερο μοντέλο.

Που εν τω μεταξύ μόνος σου είπες "ειναι ελατωμματικό και δεν επισκευάζεται", τότε ή αντικατάσταση με ίδιο ή και καλύτερων προδιαγραφών ή πιστωτικό. Εδώ ο TS του το επισκεύασαν (κάτι το οποίο για νέο προιον ειναι απαράδεκτο μέσα σε τόσες λίγες ημέρες) οπότε αν ήθελε επιστροφή και νέο προιον το κατάστημα είναι υπέυθυνο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, VonLoutsos είπε

Που εν τω μεταξύ μόνος σου είπες "ειναι ελατωμματικό και δεν επισκευάζεται", τότε ή αντικατάσταση με ίδιο ή και καλύτερων προδιαγραφών ή πιστωτικό. Εδώ ο TS του το επισκεύασαν (κάτι το οποίο για νέο προιον ειναι απαράδεκτο μέσα σε τόσες λίγες ημέρες) οπότε αν ήθελε επιστροφή και νέο προιον το κατάστημα είναι υπέυθυνο.

Ακριβώς. Το επισκεύασαν, αντί να μου στείλουν ένα καινούργιο,
γιατί το είχα λίγες μόνο ώρες στην κατοχή μου και μάλιστα χωρίς να μπορώ να το χρησιμοποιήσω.
Το απόγευμα  το παρέλαβα, διαπίστωσα ότι δεν λειτουργεί,
το πακετάρισα και το επόμενο πρωί πριν πάω στην εργασία μου τους το έστειλα με την ACS.
Παρεμπιπτόντως. Δεν είναι παραεισαγωγή, έχει κανονικά εγγύηση αι το πλήρωσα με αντικαταβολή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, VonLoutsos said:

Που εν τω μεταξύ μόνος σου είπες "ειναι ελατωμματικό και δεν επισκευάζεται", τότε ή αντικατάσταση με ίδιο ή και καλύτερων προδιαγραφών ή πιστωτικό. Εδώ ο TS του το επισκεύασαν (κάτι το οποίο για νέο προιον ειναι απαράδεκτο μέσα σε τόσες λίγες ημέρες) οπότε αν ήθελε επιστροφή και νέο προιον το κατάστημα είναι υπέυθυνο.

Ρε φίλε, με όλα αυτά ασχολείται η αντιπροσωπεία. Η αντιπροσωπεία είναι υπεύθυνη για το οτιδήποτε τον πρώτο χρόνο (κάποιοι δίνουν και 2) no matter what. Και το Κάιζερ στην αντιπροσωπεία θα το στείλει, εκτός αν, όπως είπα, ειναι κάποια πάρα εισαγωγή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, filip123go said:

Ρε φίλε, με όλα αυτά ασχολείται η αντιπροσωπεία. Η αντιπροσωπεία είναι υπεύθυνη για το οτιδήποτε τον πρώτο χρόνο (κάποιοι δίνουν και 2) no matter what. Και το Κάιζερ στην αντιπροσωπεία θα το στείλει, εκτός αν, όπως είπα, ειναι κάποια πάρα εισαγωγή 

Ας συμφωνήσουμε πως διαφωνουμε στο ποιός έχει ευθύνη όταν ειναι κάτι DOA ή χαλασμένο με το που ανοίξει η συσκευασία. Πάντως στην συγκεκριμένη περίπτωση το κατάστημα αντιμετωπίζει λάθος τον πελάτη. Η αντιπροσωπεία από την στιγμή που επισκευάζεται το επισκευάζει (μάντεψε το ίδιο θα έκανε και σε εσένα αν επιδέχονταν επισκευή). Μονο όταν δεν επισκευάζετε σου δίνει άλλο προιον ή πιστωτικό. Μπορεί βεβαίως ο φιλος μας να διαβάσει και τον νομο και θα αντιληφθεί ποιος λανθάνει και γιατί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/8/2024 στις 3:06 ΜΜ, Pan456 είπε

Τα επέστρεψα το πρωί της επόμενης ημέρας 27/7/2024 με την ACS με δικά μου έξοδα,
ζητώντας να αντικατασταθούν με άλλα ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ και ΣΦΡΑΓΙΣΤΑ
ή αν αυτό δεν είναι δυνατόν, να μου επιστραφούν τα χρήματα, όπως προβλέπει η νομοθεσία.

Στις 13/8/2024 μου έστειλαν μερικώς επισκευασμένα ακουστικά,
στην ίδια συσκευασία και με το Eartip χαλασμένο.

Η νομοθεσια δεν προβλεπει επιστροφη χρηματων αν γινει σωστα η αντικατασταση/επισκευη. Και ναι, στην ιδια νομοθεσια που αναφερεσαι, η επισκευη προβλεπεται.

Το μονο που μπορεις να πατησεις εισαι για το eartip, αλλα μπορουν να ισχυριστουν οτι εσυ το εκανες 

Στις 20/8/2024 στις 7:24 ΜΜ, CMOS_Z είπε

Μια χαρά βγάζεις άκρη αν πληρώνεις με κάρτα. Ξεκινάς διαδικασία chargeback και δεν ασχολήσε ξανά με το κατάστημα. Σίγουρα δεν είναι μια γρήγορη διαδικασία αλλά τα χρήματα σου δεν τα χάνεις. 

Στις 20/8/2024 στις 11:19 ΜΜ, Pan456 είπε

το πλήρωσα με αντικαταβολή

Αλλος ενας λογος για τον οποιο φωναζουμε για πληρωμη με καρτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Η νομοθεσια δεν προβλεπει επιστροφη χρηματων αν γινει σωστα η αντικατασταση/επισκευη. Και ναι, στην ιδια νομοθεσια που αναφερεσαι, η επισκευη προβλεπεται.

Το μονο που μπορεις να πατησεις εισαι για το eartip, αλλα μπορουν να ισχυριστουν οτι εσυ το εκανες 

Αλλος ενας λογος για τον οποιο φωναζουμε για πληρωμη με καρτα...

Δεν αντικαθιστούν ούτε το Eartip.

Πλέον την υπόθεση την έχει αναλάβει ο Συνήγορος του Καταναλωτή
και αν χρεισατεί θα απευθυνθώ και στη δικαιοσύνη.

Κανένα κατάστημα δεν μπορεί να βάζει δικούς του όρους. Υπάρχει νομοθεσία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...