Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παρατηρησα εδω κι 1,5 μηνα περιπου οτι δεν μου ερχονται καθολου ειδοποιησεις απο πτωσεις τιμων. Συμβαινει σε αλλους αυτο?

Δημοσ.

Τα ίδια και εγώ. Πιθανολογώ ότι αυτό συμβαίνει από τη μέρα που έληξε η συνδρομή Skroutz Plus και δεν ανανέωσα.

Δημοσ.

Κάπου τόσο κι εγώ. Κι εμένα ξεκίνησε αμέσως μετά τη λήξη του Skroutz+ που δεν ανανέωσα. Ίσως και να συνδέεται, κι ας μην αναφέρεται ρητά ως μία από τις "premium" υπηρεσίες. :)

Για να 'μαι ειλικρινής βέβαια δε μ' απασχολεί, διότι το 99% των ειδοποιήσεων ήταν για πτώση τιμής από 65,99€σε 65,75€, ή κάποιο κατάστημα ν' ανεβοκατεβάζει συνέχεια τις τιμές του ώστε να βγαίνει στις ειδοποιήσεις κάθε μέρα. Ήταν δηλαδή κυρίως ενόχληση, παρά εξυπηρέτηση. Πουυυ(υυυ) και που μπορεί να 'βρισκα και κάτι αξιόλογο, μετά από 50 ψευδείς ή αστείες πτώσεις τιμών.

  • Like 2
Δημοσ.
4 hours ago, Haldol said:

Κάπου τόσο κι εγώ. Κι εμένα ξεκίνησε αμέσως μετά τη λήξη του Skroutz+ που δεν ανανέωσα. Ίσως και να συνδέεται, κι ας μην αναφέρεται ρητά ως μία από τις "premium" υπηρεσίες. :)

Για να 'μαι ειλικρινής βέβαια δε μ' απασχολεί, διότι το 99% των ειδοποιήσεων ήταν για πτώση τιμής από 65,99€σε 65,75€, ή κάποιο κατάστημα ν' ανεβοκατεβάζει συνέχεια τις τιμές του ώστε να βγαίνει στις ειδοποιήσεις κάθε μέρα. Ήταν δηλαδή κυρίως ενόχληση, παρά εξυπηρέτηση. Πουυυ(υυυ) και που μπορεί να 'βρισκα και κάτι αξιόλογο, μετά από 50 ψευδείς ή αστείες πτώσεις τιμών.

Ακριβώς αυτό!
Και μάλιστα συνέβαινε σε συγκεκριμένα προϊόντα - αυτά τα bone conduction bluetooth ακουστικά της Baseus είχαν «αλλαγή τιμής» σχεδόν κάθε μέρα.
Κάποια στιγμή ξεtickαρα το κουτάκι ειδοποίησης πτώσης τιμών (είμαι κάτοχος) γιατί η κατάσταση είχε καταντήσει αηδία.

  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

Βρήκε κάνεις κάποια λύση με τις ειδοποιήσεις για τις πτώσεις των τιμών?

Κι εμένα από τότε που έληξε το skroutz plus σταμάτησαν όλες.Ειχα περίπου 100 την ημέρα γιατί έχω πολλά προϊόντα στ'αγαπημένα και τώρα μετά βίας να έχω 50 τον μήνα κι έχω χάσει αρκετές πτώσεις τιμών από προϊόντα που μ'ενδιεφεραν να παραγγείλω.

Μήπως πρέπει να επικοινωνήσουμε μαζί τους για να ενεργοποιήσουν τίποτα στον λογαριασμό μας.

Δημοσ.
24 minutes ago, HERTHAN said:

Βρήκε κάνεις κάποια λύση με τις ειδοποιήσεις για τις πτώσεις των τιμών?

Κι εμένα από τότε που έληξε το skroutz plus σταμάτησαν όλες.Ειχα περίπου 100 την ημέρα γιατί έχω πολλά προϊόντα στ'αγαπημένα και τώρα μετά βίας να έχω 50 τον μήνα κι έχω χάσει αρκετές πτώσεις τιμών από προϊόντα που μ'ενδιεφεραν να παραγγείλω.

Μήπως πρέπει να επικοινωνήσουμε μαζί τους για να ενεργοποιήσουν τίποτα στον λογαριασμό μας.

Δε πρόκειται να ασχοληθούν... έχουν ψιλοβαρέσει διάλυση. Εγώ που έχω και plus τους έχω κάνει παράπονα 3 φορές να προσθέσουν επιλογή ώστε να μη δεχόμαστε ειδοποιήσεις για μεταχειρισμένα (scoop). Πέρασαν μήνες και δεν έχουν κάνει τίποτα.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Δε πρόκειται να ασχοληθούν... έχουν ψιλοβαρέσει διάλυση. Εγώ που έχω και plus τους έχω κάνει παράπονα 3 φορές να προσθέσουν επιλογή ώστε να μη δεχόμαστε ειδοποιήσεις για μεταχειρισμένα (scoop). Πέρασαν μήνες και δεν έχουν κάνει τίποτα.

Θα κάνω μία επικοινωνία να δω τι θα μου απαντήσουν και βλέπουμε.

Αλλά όπως λες έχουν βαρέσει διάλυση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...