Xatzz Δημοσ. 19 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2024 (επεξεργασμένο) Πριν μερικές εβδομάδες είχα παραγγείλει ένα ποντίκι από το skroutz, το οποίο παρέλαβα κανονικά, το άνοιξα και το χρησιμοποίησα, αλλά μετα άλλαξα γνώμη και αποφάσισα να το επιστρέψω. Αυτήν την φόρα το επέστρεψα και η επιστροφή έγινε κανονικά χωρίς κάποιο πρόβλημα. Πριν μερικές μέρες λοιπόν παρήγγειλα ένα άλλο ποντίκι (το χρησιμοποίησα και αυτό), αλλά επειδή ούτε και αυτό μου έκανε αποφάσισα να το επιστρέψω. Το έβαλα λοιπόν πίσω στο Skroutz Point, όπως έλεγαν οι οδηγίες, και μετά απο λίγο δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από το 2152154200, και μου λένε είμαστε από το "τάδε κατάστημα" που παραγγείλατε ένα mouse και σας καλέσαμε γιατί είδαμε από τις φωτογραφίες που επισυνάψατε πως έχετε χρησιμοποιήσει το προιόν, οπότε εμείς θα κάνουμε αίτημα αποζημίωσης στο Skroutz και δεν θα σας επιστραφεί όλο το ποσό, γιατί δεν είναι σωστό να επιστρέφετε προιόντα που έχετε χρησιμοποιήσει. Εγώ λοιπόν θέλω να ρωτήσω από πότε γίνεται κάτι τετοιο; Έχω επιστρέψει πάρα πολλά προιόντα, τα οποία έχω αγοράσει μέσω Skroutz και ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. Ο κύριος που με κάλεσε είχε δίκιο ή όχι; Τί πρέπει να κάνω τώρα εγώ; Edit: Ξέχασα να αναφέρω πως όταν καλώ αυτό το νούμερο πίσω παίζει ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα από το Skroutz και έπειτα κλείνει, οπότε ούτε τρόπο επικοινωνίας έχω. Επεξ/σία 19 Αυγούστου 2024 από Xatzz Ξέχασα να αναφέρω κάτι 1
lector Δημοσ. 19 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2024 2 ώρες πριν, Xatzz είπε Έχω επιστρέψει πάρα πολλά προιόντα, τα οποία έχω αγοράσει μέσω Skroutz Το εχεις συνηθειο να αγοραζεις προιοντα, να τα χρησιμοποιεις, και μετα να τα επιστρεφεις μεταχειρισμενα και να ζητας τα λεφτα σου πισω; 1 2
Xatzz Δημοσ. 19 Αυγούστου 2024 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2024 7 minutes ago, lector said: Το εχεις συνηθειο να αγοραζεις προιοντα, να τα χρησιμοποιεις, και μετα να τα επιστρεφεις μεταχειρισμενα και να ζητας τα λεφτα σου πισω; Στο amazon ειδικά ναι.
sakis.kom Δημοσ. 19 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2024 (επεξεργασμένο) Αγοράζω προϊόντα πριν την ύπαρξη του ίντερνετ. Δεν έχω επιστρέψει ποτέ κάτι που δεν είναι με κάποιο πρόβλημα, χαλασμένο, καμμένο. Ακόμα και λάθος αγορά να είναι από μέρους μου, αφού είναι λειτουργικό το προϊόν, το οποιοδήποτε κατάστημα δεν φταίει σε τίποτα να του το πάω πίσω. Επεξ/σία 19 Αυγούστου 2024 από sakis.kom 4 2
lector Δημοσ. 19 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2024 Μόλις τώρα, sakis.kom είπε Χωρίς να παίρνω θέση, αγοράζω προϊόντα πριν την ύπαρξη του ίντερνετ. Δεν έχω επιστρέψει ποτέ κάτι που δεν είναι με κάποιο πρόβλημα, χαλασμένο, καμμένο. Ακόμα και λάθος αγορά να είναι από μέρους μου, αφού είναι λειτουργικό το προϊόν, το οποιοδήποτε κατάστημα δεν φταίει σε τίποτα να του το πάω πίσω. Τι εννοεις, οτι δεν κοιτας μονο την παρτη σου και δε σκεφτεσαι "να πα να πνιγει ο μικρομεσαιος εμπορος, τι με νοιαζει εμενα τι θα το κανει το ανοιγμενο μεταχειρισμενο προϊον, εγω τη δουλιτσα μου την εκανα"; 5 1
sakis.kom Δημοσ. 19 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2024 Μα γι' αυτό δεν επιστρέφω. Δεν θα μου άρεσε να είχα και εγώ κατάστημα, να έπαιρνε ο άλλος κάτι το οποίο να το δούλευε και μετά να έλεγε "α, δεν μου αρέσει τώρα, θα το πάω πίσω. Δεν μιλάω για κάτι χαλασμένο, άλλο εκεί. Εκεί έχω κάθε δικαίωμα επιστροφής. 2
Xatzz Δημοσ. 19 Αυγούστου 2024 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2024 Έτσι όπως το θέτετε μπορώ να πω πως έχετε δίκιο, απλά μου έκανε εντύπωση, διότι δεν μου έχει ξανασυμβεί.
teoqq Δημοσ. 20 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2024 20 ώρες πριν, Xatzz είπε Πριν μερικές εβδομάδες είχα παραγγείλει ένα ποντίκι από το skroutz, το οποίο παρέλαβα κανονικά, το άνοιξα και το χρησιμοποίησα, αλλά μετα άλλαξα γνώμη και αποφάσισα να το επιστρέψω. Αυτήν την φόρα το επέστρεψα και η επιστροφή έγινε κανονικά χωρίς κάποιο πρόβλημα. Πριν μερικές μέρες λοιπόν παρήγγειλα ένα άλλο ποντίκι (το χρησιμοποίησα και αυτό), αλλά επειδή ούτε και αυτό μου έκανε αποφάσισα να το επιστρέψω. Το έβαλα λοιπόν πίσω στο Skroutz Point, όπως έλεγαν οι οδηγίες, και μετά απο λίγο δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από το 2152154200, και μου λένε είμαστε από το "τάδε κατάστημα" που παραγγείλατε ένα mouse και σας καλέσαμε γιατί είδαμε από τις φωτογραφίες που επισυνάψατε πως έχετε χρησιμοποιήσει το προιόν, οπότε εμείς θα κάνουμε αίτημα αποζημίωσης στο Skroutz και δεν θα σας επιστραφεί όλο το ποσό, γιατί δεν είναι σωστό να επιστρέφετε προιόντα που έχετε χρησιμοποιήσει. Εγώ λοιπόν θέλω να ρωτήσω από πότε γίνεται κάτι τετοιο; Έχω επιστρέψει πάρα πολλά προιόντα, τα οποία έχω αγοράσει μέσω Skroutz και ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. Ο κύριος που με κάλεσε είχε δίκιο ή όχι; Τί πρέπει να κάνω τώρα εγώ; Edit: Ξέχασα να αναφέρω πως όταν καλώ αυτό το νούμερο πίσω παίζει ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα από το Skroutz και έπειτα κλείνει, οπότε ούτε τρόπο επικοινωνίας έχω. Σχετικά με το τελευταίο για να λύσω οποιαδήποτε απορία, είναι η πολιτική του Skroutz για να μην δίνει τηλέφωνα επικοινωνίας και γενικά στοιχεία πελατών. Πιο συγκεκριμένα αν γίνει κάποιο αίτημα επιστροφής κτλπ, ο Skroutz μας εμφανίζει ένα πεδίο που προσθέτουμε το δικό μας τηλέφωνο (του καταστήματος δηλαδή). Δεχόμαστε αμέσως μια κλήση από ένα τηλέφωνο του Skroutz το οποίο μας συνδέει με το τηλέφωνο επικοινωνίας του πελάτη. Έτσι δεν βλέπουμε το τηλέφωνο του πελάτη για να μην τον ενοχλούμε εμείς τα κακά καταστήματα, αλλά να το έχει ο καλός ο Skroutz !!
lector Δημοσ. 20 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2024 6 ώρες πριν, teoqq είπε Σχετικά με το τελευταίο για να λύσω οποιαδήποτε απορία, είναι η πολιτική του Skroutz για να μην δίνει τηλέφωνα επικοινωνίας και γενικά στοιχεία πελατών. Πιο συγκεκριμένα αν γίνει κάποιο αίτημα επιστροφής κτλπ, ο Skroutz μας εμφανίζει ένα πεδίο που προσθέτουμε το δικό μας τηλέφωνο (του καταστήματος δηλαδή). Δεχόμαστε αμέσως μια κλήση από ένα τηλέφωνο του Skroutz το οποίο μας συνδέει με το τηλέφωνο επικοινωνίας του πελάτη. Έτσι δεν βλέπουμε το τηλέφωνο του πελάτη για να μην τον ενοχλούμε εμείς τα κακά καταστήματα, αλλά να το έχει ο καλός ο Skroutz !! Ναι, γιατι αν επικοινωνει απευθειας ο πελατης με τα καταστηματα ή το αντιστροφο, η μιζα παει περιπατο.
gousias Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Στο Skroutz έχουν αφαιρέσει κάθε τρόπο άμεσης επικοινωνίας (email, τηλέφωνο κλπ) και ενώ είχα επιλέξει επιστροφή μερική (καθότι από συνολική παραγγελία, τα μισά έβαλαν στο κουτί-τώρα αν το έκανα επίτηδες δεν μπορώ να το γνωρίζω-και άλλα είναι ληγμένα), κανονίστηκε ραντεβού για παραλαβή από DHL και την ημέρα που ήρθε ζήτησε έγγραφα συνοδευτικά κι έμεινα κάγκελο, αφού ούτε στην πλατφόρμα (την άθλια) αναφερόταν κάτι, ούτε είχε το δέμα. Το θέμα είναι ότι η μεταφορική δεν παρέλαβε κι έτσι έχω μείνει ζημιωμένος έως τώρα και δίχως να βλέπω τρόπο να επικοινωνήσω με αυτούς. Γνωρίζετε τι μπορεί να γίνει; 1
greekparot Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Από την στιγμή που το χρησιμοποίησες δεν πρέπει να σου κάνουν επιστροφή. Γιατί αυτό θα το αγοράσει κάποιος άλλος κ θα είναι ουσιαστικά μεταχειρισμένο. Φαντάζομαι και εσύ δεν θα ήθελες να αγοράζεις προϊόν μεταχειρισμένο στην τιμή του καινούργιου. 1
gousias Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, greekparot είπε Από την στιγμή που το χρησιμοποίησες δεν πρέπει να σου κάνουν επιστροφή. Γιατί αυτό θα το αγοράσει κάποιος άλλος κ θα είναι ουσιαστικά μεταχειρισμένο. Φαντάζομαι και εσύ δεν θα ήθελες να αγοράζεις προϊόν μεταχειρισμένο στην τιμή του καινούργιου. Δεν ανέφερα οπουδήποτε για χρήση προϊόντος και σαφέστατα έχω ηθική επ' αυτού. Αντιθέτως, σημείωσα ότι από την συνολική παραγγελία έλειπαν αρκετά προϊόντα, καθώς και ότι ένα εξ αυτών παραδόθηκε με περασμένη ημερομηνία λήξης. Οπότε θεωρώ ότι ουδέν μεμπτό όταν αναζητώ το αυτονόητο και νόμιμα και ηθικά! Η αρχική απορία περί επιστροφής του ληγμένου καθώς και επιστροφής χρημάτων των μη παραδοθέντων παραμένει για όποιον έχει καλή πρόθεση και μπορεί να βοηθήσει. Επεξ/σία 20 Νοεμβρίου 2024 από gousias
sleepychris Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 On 19/08/2024 at 20:30, Xatzz said: απλά μου έκανε εντύπωση, διότι δεν μου έχει ξανασυμβεί. ε, αν εσυ εχεις χομπυ να χρησιμοποιεις κατι και μετα να το επιστρεφεις, και πολυ αργησε καποιο καταστημα να σου πει οτι δεν παιζει αλλο η φασουλα σου.
lector Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δεν υπηρχε παραστατικο οταν ηρθε η παραγγελια σου; 52 λεπτά πριν, gousias είπε Δεν ανέφερα οπουδήποτε για χρήση προϊόντος και σαφέστατα έχω ηθική επ' αυτού. Αντιθέτως, σημείωσα ότι από την συνολική παραγγελία έλειπαν αρκετά προϊόντα, καθώς και ότι ένα εξ αυτών παραδόθηκε με περασμένη ημερομηνία λήξης. Οπότε θεωρώ ότι ουδέν μεμπτό όταν αναζητώ το αυτονόητο και νόμιμα και ηθικά! Η αρχική απορία περί επιστροφής του ληγμένου καθώς και επιστροφής χρημάτων των μη παραδοθέντων παραμένει για όποιον έχει καλή πρόθεση και μπορεί να βοηθήσει.
gousias Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 15 λεπτά πριν, lector είπε Δεν υπηρχε παραστατικο οταν ηρθε η παραγγελια σου; Όχι. Μετά είδα μέσω Skroutz την απόδειξη η οποία είναι στα ρουμανικά, καθότι το Skroutz το επιτρέπει από ότι φαίνεται τελικά. Εντωμεταξύ ούτε email, ούτε τηλέφωνο υπάρχει στο Skroutz και το chat που έχουν είναι αυτοματοποιημένο που δεν οδηγεί πουθενά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα