Xatzz Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Πριν μερικές εβδομάδες είχα παραγγείλει ένα ποντίκι από το skroutz, το οποίο παρέλαβα κανονικά, το άνοιξα και το χρησιμοποίησα, αλλά μετα άλλαξα γνώμη και αποφάσισα να το επιστρέψω. Αυτήν την φόρα το επέστρεψα και η επιστροφή έγινε κανονικά χωρίς κάποιο πρόβλημα. Πριν μερικές μέρες λοιπόν παρήγγειλα ένα άλλο ποντίκι (το χρησιμοποίησα και αυτό), αλλά επειδή ούτε και αυτό μου έκανε αποφάσισα να το επιστρέψω. Το έβαλα λοιπόν πίσω στο Skroutz Point, όπως έλεγαν οι οδηγίες, και μετά απο λίγο δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από το 2152154200, και μου λένε είμαστε από το "τάδε κατάστημα" που παραγγείλατε ένα mouse και σας καλέσαμε γιατί είδαμε από τις φωτογραφίες που επισυνάψατε πως έχετε χρησιμοποιήσει το προιόν, οπότε εμείς θα κάνουμε αίτημα αποζημίωσης στο Skroutz και δεν θα σας επιστραφεί όλο το ποσό, γιατί δεν είναι σωστό να επιστρέφετε προιόντα που έχετε χρησιμοποιήσει. Εγώ λοιπόν θέλω να ρωτήσω από πότε γίνεται κάτι τετοιο; Έχω επιστρέψει πάρα πολλά προιόντα, τα οποία έχω αγοράσει μέσω Skroutz και ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. Ο κύριος που με κάλεσε είχε δίκιο ή όχι; Τί πρέπει να κάνω τώρα εγώ; Edit: Ξέχασα να αναφέρω πως όταν καλώ αυτό το νούμερο πίσω παίζει ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα από το Skroutz και έπειτα κλείνει, οπότε ούτε τρόπο επικοινωνίας έχω. Επεξ/σία 19 Αυγούστου από Xatzz Ξέχασα να αναφέρω κάτι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lector Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2 ώρες πριν, Xatzz είπε Έχω επιστρέψει πάρα πολλά προιόντα, τα οποία έχω αγοράσει μέσω Skroutz Το εχεις συνηθειο να αγοραζεις προιοντα, να τα χρησιμοποιεις, και μετα να τα επιστρεφεις μεταχειρισμενα και να ζητας τα λεφτα σου πισω; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xatzz Δημοσ. 19 Αυγούστου Μέλος Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 7 minutes ago, lector said: Το εχεις συνηθειο να αγοραζεις προιοντα, να τα χρησιμοποιεις, και μετα να τα επιστρεφεις μεταχειρισμενα και να ζητας τα λεφτα σου πισω; Στο amazon ειδικά ναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Λύση sakis.kom Δημοσ. 19 Αυγούστου Λύση Share Δημοσ. 19 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Αγοράζω προϊόντα πριν την ύπαρξη του ίντερνετ. Δεν έχω επιστρέψει ποτέ κάτι που δεν είναι με κάποιο πρόβλημα, χαλασμένο, καμμένο. Ακόμα και λάθος αγορά να είναι από μέρους μου, αφού είναι λειτουργικό το προϊόν, το οποιοδήποτε κατάστημα δεν φταίει σε τίποτα να του το πάω πίσω. Επεξ/σία 19 Αυγούστου από sakis.kom 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lector Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου Μόλις τώρα, sakis.kom είπε Χωρίς να παίρνω θέση, αγοράζω προϊόντα πριν την ύπαρξη του ίντερνετ. Δεν έχω επιστρέψει ποτέ κάτι που δεν είναι με κάποιο πρόβλημα, χαλασμένο, καμμένο. Ακόμα και λάθος αγορά να είναι από μέρους μου, αφού είναι λειτουργικό το προϊόν, το οποιοδήποτε κατάστημα δεν φταίει σε τίποτα να του το πάω πίσω. Τι εννοεις, οτι δεν κοιτας μονο την παρτη σου και δε σκεφτεσαι "να πα να πνιγει ο μικρομεσαιος εμπορος, τι με νοιαζει εμενα τι θα το κανει το ανοιγμενο μεταχειρισμενο προϊον, εγω τη δουλιτσα μου την εκανα"; 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakis.kom Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου Μα γι' αυτό δεν επιστρέφω. Δεν θα μου άρεσε να είχα και εγώ κατάστημα, να έπαιρνε ο άλλος κάτι το οποίο να το δούλευε και μετά να έλεγε "α, δεν μου αρέσει τώρα, θα το πάω πίσω. Δεν μιλάω για κάτι χαλασμένο, άλλο εκεί. Εκεί έχω κάθε δικαίωμα επιστροφής. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xatzz Δημοσ. 19 Αυγούστου Μέλος Share Δημοσ. 19 Αυγούστου Έτσι όπως το θέτετε μπορώ να πω πως έχετε δίκιο, απλά μου έκανε εντύπωση, διότι δεν μου έχει ξανασυμβεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teoqq Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 20 ώρες πριν, Xatzz είπε Πριν μερικές εβδομάδες είχα παραγγείλει ένα ποντίκι από το skroutz, το οποίο παρέλαβα κανονικά, το άνοιξα και το χρησιμοποίησα, αλλά μετα άλλαξα γνώμη και αποφάσισα να το επιστρέψω. Αυτήν την φόρα το επέστρεψα και η επιστροφή έγινε κανονικά χωρίς κάποιο πρόβλημα. Πριν μερικές μέρες λοιπόν παρήγγειλα ένα άλλο ποντίκι (το χρησιμοποίησα και αυτό), αλλά επειδή ούτε και αυτό μου έκανε αποφάσισα να το επιστρέψω. Το έβαλα λοιπόν πίσω στο Skroutz Point, όπως έλεγαν οι οδηγίες, και μετά απο λίγο δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από το 2152154200, και μου λένε είμαστε από το "τάδε κατάστημα" που παραγγείλατε ένα mouse και σας καλέσαμε γιατί είδαμε από τις φωτογραφίες που επισυνάψατε πως έχετε χρησιμοποιήσει το προιόν, οπότε εμείς θα κάνουμε αίτημα αποζημίωσης στο Skroutz και δεν θα σας επιστραφεί όλο το ποσό, γιατί δεν είναι σωστό να επιστρέφετε προιόντα που έχετε χρησιμοποιήσει. Εγώ λοιπόν θέλω να ρωτήσω από πότε γίνεται κάτι τετοιο; Έχω επιστρέψει πάρα πολλά προιόντα, τα οποία έχω αγοράσει μέσω Skroutz και ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. Ο κύριος που με κάλεσε είχε δίκιο ή όχι; Τί πρέπει να κάνω τώρα εγώ; Edit: Ξέχασα να αναφέρω πως όταν καλώ αυτό το νούμερο πίσω παίζει ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα από το Skroutz και έπειτα κλείνει, οπότε ούτε τρόπο επικοινωνίας έχω. Σχετικά με το τελευταίο για να λύσω οποιαδήποτε απορία, είναι η πολιτική του Skroutz για να μην δίνει τηλέφωνα επικοινωνίας και γενικά στοιχεία πελατών. Πιο συγκεκριμένα αν γίνει κάποιο αίτημα επιστροφής κτλπ, ο Skroutz μας εμφανίζει ένα πεδίο που προσθέτουμε το δικό μας τηλέφωνο (του καταστήματος δηλαδή). Δεχόμαστε αμέσως μια κλήση από ένα τηλέφωνο του Skroutz το οποίο μας συνδέει με το τηλέφωνο επικοινωνίας του πελάτη. Έτσι δεν βλέπουμε το τηλέφωνο του πελάτη για να μην τον ενοχλούμε εμείς τα κακά καταστήματα, αλλά να το έχει ο καλός ο Skroutz !! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lector Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 6 ώρες πριν, teoqq είπε Σχετικά με το τελευταίο για να λύσω οποιαδήποτε απορία, είναι η πολιτική του Skroutz για να μην δίνει τηλέφωνα επικοινωνίας και γενικά στοιχεία πελατών. Πιο συγκεκριμένα αν γίνει κάποιο αίτημα επιστροφής κτλπ, ο Skroutz μας εμφανίζει ένα πεδίο που προσθέτουμε το δικό μας τηλέφωνο (του καταστήματος δηλαδή). Δεχόμαστε αμέσως μια κλήση από ένα τηλέφωνο του Skroutz το οποίο μας συνδέει με το τηλέφωνο επικοινωνίας του πελάτη. Έτσι δεν βλέπουμε το τηλέφωνο του πελάτη για να μην τον ενοχλούμε εμείς τα κακά καταστήματα, αλλά να το έχει ο καλός ο Skroutz !! Ναι, γιατι αν επικοινωνει απευθειας ο πελατης με τα καταστηματα ή το αντιστροφο, η μιζα παει περιπατο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα