Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

On topic ..

Στις μεγάλες ξενοδοχειακές εταιρείες το check in γίνεται με tablet συνήθως ,στο οποίο οι πελάτες συμπληρώνουν τα στοιχεία τους ,

(διεύθυνση κατοικίας ,τηλέφωνο μέιλ κτλ ,το ονοματεπώνυμο είναι ήδη περασμένο από την δημιουργία της κράτησης ) ,

αφού έχει σκαναριστεί το διαβατήριο τους (με ειδικό scanner) από το εκάστοτε ξενοδοχειακό πρόγραμμα π.χ Protel ..και επιστρέφεται άμεσα στους κατόχους τους ..

η πληροφορία που κρατάει το Hotel software είναι όνομα επίθετο ,ημερομηνία γέννησης και ο αριθμός του διαβατηρίου ,τίποτα άλλο ..

Στους Έλληνες με ταυτότητα απλά περνάει την πληροφορία ο υπάλληλος χειροκίνητα στον υπολογιστή του  ..

Εννοείται ότι πρέπει να δείξεις ταυτότητα/διαβατήριο όπως επίσης και να υπογράψεις την σχετική φόρμα που συμπλήρωσες στο ταμπλετ ..

thats all

Επεξ/σία από nimik
  • Thanks 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

- Πολύ συνοπτικά, ρώτησα την ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ της Ελλάδας

να μου επιβεβαιώσει ότι "Τα ξενοδοχεία και τα τουριστικά/ταξιδιωτικά γραφεία δικαιούνται να συλλέγουν τον αρ. δελτίου ταυτότητας  / διαβατηρίου των πελατών και υπαλλήλων τους αλλά ΔΕΝ δικαιούνται να φωτοτυπούν/διατηρούν αντίγραφο τους" σύμφωνα με τον GDPR "Γενικός Κανονισμός για την προστασία των προσωπικών δεδομένων 2016/679"

- Και η απάντηση της ΑΡΧΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ της Ελλάδας μετά από δύο μήνες σκέψης....

Σε απάντηση του με αριθμό πρωτοκόλλου............... αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε ότι με το αίτημα αυτό δεν διατυπώνετε ερώτημα σχετικό με την άσκηση δικαιώματος υποκειμένου δεδομένων που προβλέπεται από τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων 2016/679 του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 (ΓΚΠΔ) και ως εκ τούτου το εν λόγω αίτημα  εκφεύγει των αρμοδιοτήτων της Αρχής (βλ. συναφώς Απόφαση υπ’ αρ. 52/2018 της Αρχής, διαθέσιμη στον ιστότοπο αυτής: www.dpa.gr), καθώς σύμφωνα με τη νομοθεσία προβλέπεται δυνατότητα ενημέρωσης από την Αρχή μόνον των υποκειμένων των δεδομένων για την άσκηση των δικαιωμάτων τους. (βλ. και τα συναφώς προβλεπόμενα στον ιστότοπο της Αρχής https://www.dpa.gr/el/polites/aitima ).

Επισημαίνεται περαιτέρω, ότι η Αρχή εξετάζει καταγγελίες που εμπίπτουν στην αρμοδιότητά της, μεταξύ των οποίων και όσες αφορούν την παραβίαση των προβλεπόμενων στα άρθρα 15 έως 22 του ΓΚΠΔ δικαιωμάτων των υποκειμένων των δεδομένων, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν προηγουμένως ασκήσει προς τον υπεύθυνο της επεξεργασίας τα δικαιώματά τους, όπου αυτά εφαρμόζονται, και είτε δεν έλαβαν απάντηση από τον υπεύθυνο επεξεργασίας εντός της προβλεπόμενης από το άρθρο 12 παρ. 4 ΓΚΠΔ προθεσμίας (ένας μήνας με –υπό προϋποθέσεις– παράταση δύο μηνών) ή η απάντηση που έλαβαν από τον υπεύθυνο επεξεργασίας δεν είναι ικανοποιητική.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα της Αρχής: https://www.dpa.gr/el/polites/katagelia_stin_arxi .

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε συμπληρωματική πληροφορία.

 

 

Επεξ/σία από stavpup
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...