Προς το περιεχόμενο

Σε δοκιμαστικές πτήσεις φορτηγών drones και ιπτάμενων ταξί προχωρά η Κίνα


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Οι κινήσεις αυτές καταγράφονται καθώς τα μεγέθη της λεγόμενης οικονομίας χαμηλού υψομέτρου ενισχύονται.

Μηχανικοί πραγματοποίησαν μέσα στο σαββατοκύριακο δοκιμαστική πτήση του μεγαλύτερου μέχρι στιγμής φορτηγού drone που έχει αναπτύξει η Κίνα, ενώ ταξί-ελικόπτερο πραγματοποίησε πτήση 100 χιλιομέτρων με προορισμό τη Σαγκάη, καταγράφοντας νέα ορόσημα για την αναπτυσσόμενη οικονομία χαμηλού υψομέτρου της ασιατικής χώρας.

Διαθέτοντας ωφέλιμο φορτίο δύο μετρικών τόνων, το δικινητήριο φορτηγό drone αναπτύχθηκε μέσω κρατικής χρηματοδότησης από την Tengden Sci-tech Innovation και απογειώθηκε από την επαρχία Σιτσουάν την Κυριακή, για την πρώτη του πτήση, η οποία διήρκεσε περίπου 20 λεπτά, σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν τα κρατικά μέσα ενημέρωσης.

Το drone διαθέτει άνοιγμα φτερών 16,1 μέτρα, ύψος 4,6 μέτρα και είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το δημοφιλέστερο ελαφρύ αεροσκάφος διεθνώς, το τετραθέσιο Cessna 172.

Οι κατασκευαστές στην Κίνα, τη χώρα που κατέχει ηγετική θέση στην παραγωγή drones, δοκιμάζουν προτάσεις ικανές να μεταφέρουν όλο και μεγαλύτερα φορτία, ενώ παράλληλα μεταφορικές εταιρίες σχεδιάζουν υπηρεσίες αεροταξί, επανδρωμένων και μη, καθώς η Κίνα χαλαρώνει τους περιορισμούς στη χρήση του εναέριου χώρου της και παρέχει κίνητρα για τη διαμόρφωση μιας νέας οικονομίας χαμηλού υψομέτρου. Οι αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές, μάλιστα, προβλέπουν ότι η βιομηχανία θα καταγράφει τζίρο 2 τρισεκατομμυρίων γιουάν (250 δισεκατομμυρίων ευρώ) μέχρι το 2030, τετραπλασιάζοντας τα μεγέθη της σε σχέση με το 2023.

Η δοκιμαστική πτήση της Tengden ακολούθησε την πρώτη πτήση τον Ιούνιο φορτηγού drone που αναπτύχθηκε από την κρατική AVIC, την κορυφαία εταιρία στο χώρο της αεροπορίας και του διαστήματος στην Κίνα.

Το ΗΗ-100 της AVIC είναι ικανό να μεταφέρει φορτία 700 κιλών και έχει ακτίνα δράσης 520 χιλιομέτρων. Τον επόμενο χρόνο, η AVIC σχεδιάζει να δοκιμάσει το μεγαλύτερο φορτηγό drone που έχει αναπτύξει, το TP2000, ικανό να μεταφέρει φορτία έως και δύο τόνων, ενώ θα μπορεί να καλύπτει έως και τετραπλάσιες αποστάσεις σε σχέση με το ΗΗ-100.

Εντωμεταξύ, η Κίνα έχει ξεκινήσει ήδη τις εμπορικές παραδόσεις φορτίων με τη χρήση drones.

Το Μάιο, η εταιρία Phoenix Wings, μέρος του κολοσσού μεταφορών SF Express, άρχισε να παραδίδει φρέσκα φρούτα από τη νησιωτική επαρχία της Χαϊνάν, χρησιμοποιώντας drones τύπου Fengzhou-90, τα οποία ανέπτυξε η SF, μέλος του ομίλου S.F. Holding.

Τα φορτηγά drones υπόσχονται συντομότερους χρόνους παράδοσης και μικρότερο κόστος μεταφοράς, ενώ θα έχουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης περιοχών που στερούνται συμβατικές υποδομές για τη χρήση αεροσκαφών, αξιοποιώντας για παράδειγμα τις ταράτσες σε πυκνά χτισμένες πόλεις.

Παράλληλα, θα μπορούν να χρησιμοποιούνται ως ταξί για τη μεταφορά ανθρώπων.

Τον Απρίλιο, οι αρμόδιες κινεζικές αρχές χορήγησαν πιστοποιητικό παραγωγής μη επανδρωμένου εναέριου οχήματος (UAV) στη EHang Holdings, η οποία εδρεύει στην πόλη Γκουανγκτζού, στη νότια Κίνα, για το πρώτο επιβατηγό drone της, με την πιστοποίηση αυτή να είναι η πρώτη για αυτόνομο drone αυτής της κατηγορίας.

Το Σάββατο, επανδρωμένο εμπορικό επιβατηγό ελικόπτερο απογειώθηκε για πρώτη φορά από την Κουνσάν, πόλη στην επαρχία Τζιανγκσού, με προορισμό το Αεροδρόμιο Πουντόνγκ της Σαγκάης, όπως ανέφεραν τα κρατικά μέσα ενημέρωσης.

Με τιμές για απλή μετάβαση που φτάνουν τα 1.800 γιουάν (230 ευρώ), η Shanghai NewSky Heli σκοπεύει να περιορίσει το χρόνο μετάβασης από τη μία πόλη στην άλλη στα 20 λεπτά, ενώ αυτή τη στιγμή απαιτούνται κάποιες ώρες. Προβλέπεται ότι τη διαδρομή θα αξιοποιούν έως και 30.000 επιβάτες το χρόνο, με τα δρομολόγια να ξεκινούν στις 18 Αυγούστου.

Απώτερος στόχος είναι να επεκταθεί το δίκτυο ώστε να εξυπηρετούνται και άλλες πόλεις στο δέλτα του Ποταμού Γιανγκτζέ.   


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα μωρε σιγα τα αυγα.Εμεις εδω προσπαθουμε ακομα να ξεχωρισουμε τα σκουπιδια σε ανακυκλωσιμα και μη και σε τι χρωμα καδους τα πεταμε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, floba είπε

Ελα μωρε σιγα τα αυγα.Εμεις εδω προσπαθουμε ακομα να ξεχωρισουμε τα σκουπιδια σε ανακυκλωσιμα και μη και σε τι χρωμα καδους τα πεταμε.

αν υπαρχουν καδοι αλλα και παλι περναει ενα απορριματοφορο πολλες φορες και τα σαβουρωνει ολα και οχι

μονο τυχαια σε καποιον δημο , ειναι γενικευμενο.

Μεγαλεια ,  Ο Κινεζικος δρακος κυριαρχει στα drones τοσο πολυ που ο Θειος Σαμ τα απαγορεψε τα

DJI.

Επεξ/σία από nepomuk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Κίνα μπορεί να τα κάνει αυτά γιατί δεν έχει μια φοβική κρατική νοοτροπία που σπάει το κεφάλι της μέρα νύχτα να βρει τρόπους και να φτιάξει κανόνες να απαγορεύσει τα πάντα. Αν μια εταιρεία στην Ευρώπη προσπαθούσε να φτιάξει φορτηγά drone (που δεν είναι και καμιά σούπερ τεχνολογία) θα έπρεπε να περάσει δια πυρός και σιδήρου για να πείσει την φοβική αρτηριοσκληρωτική γραφειοκρατία να της δώσει άδεια ακόμα και για δοκιμές και οι πιθανότητες να της επιτρέψει να πετάει πάνω από πόλεις και κατοικημένες περιοχές θα ήταν σχεδόν μηδενικές. Όταν οι κοινωνίες κυριαρχούνται από φοβικούς νευρωτικούς και λουδίτες αυτά συμβαίνουν, μένουν πίσω μέχρι να καταρρεύσουν.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, adastra είπε

Η Κίνα μπορεί να τα κάνει αυτά γιατί δεν έχει μια φοβική κρατική νοοτροπία που σπάει το κεφάλι της μέρα νύχτα να βρει τρόπους και να φτιάξει κανόνες να απαγορεύσει τα πάντα. Αν μια εταιρεία στην Ευρώπη προσπαθούσε να φτιάξει φορτηγά drone (που δεν είναι και καμιά σούπερ τεχνολογία) θα έπρεπε να περάσει δια πυρός και σιδήρου για να πείσει την φοβική αρτηριοσκληρωτική γραφειοκρατία να της δώσει άδεια ακόμα και για δοκιμές και οι πιθανότητες να της επιτρέψει να πετάει πάνω από πόλεις και κατοικημένες περιοχές θα ήταν σχεδόν μηδενικές. Όταν οι κοινωνίες κυριαρχούνται από φοβικούς νευρωτικούς και λουδίτες αυτά συμβαίνουν, μένουν πίσω μέχρι να καταρρεύσουν.

Να υποθέσω ότι δεν κατοικείς σε κάποια ΄τέτοια Ευρωπαϊκή χώρα!

Επεξ/σία από aposkama
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα αεροταξι drone με χωρητικότητα 2 ατομα κ απομακρυσμενο χειρισμο θα σωσει την κινηση. Κυριολεκτικα πεταγομαι στη δουλεια. Πανω απτον κηφισο/συγγρου you name it.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεδομένου πως οι αεροπορικές πτήσεις είναι ο τρόπος μεταφοράς με μακράν το μεγαλύτερο carbon footprint, είμαι περίεργος να δω πώς θα κάνουν ścale την "οικονομία χαμηλού υψομέτρου" χωρίς να πνιγούν στο διοξείδιο του άνθρακα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, floba είπε

Ελα μωρε σιγα τα αυγα.Εμεις εδω προσπαθουμε ακομα να ξεχωρισουμε τα σκουπιδια σε ανακυκλωσιμα και μη και σε τι χρωμα καδους τα πεταμε.

Για να ρθει η σκουπιδιαρα να ταδειασει όλα μαζί κ τσαμπα φωναζε η Αλκμήνη-Νεφελη στον Μαξιμο που πεταξε το κεσεδακι απτο γιαουρτι με 2 κουταλιες μεσα ακομα.

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, adastra είπε

Η Κίνα μπορεί να τα κάνει αυτά γιατί δεν έχει μια φοβική κρατική νοοτροπία που σπάει το κεφάλι της μέρα νύχτα να βρει τρόπους και να φτιάξει κανόνες να απαγορεύσει τα πάντα. Αν μια εταιρεία στην Ευρώπη προσπαθούσε να φτιάξει φορτηγά drone (που δεν είναι και καμιά σούπερ τεχνολογία) θα έπρεπε να περάσει δια πυρός και σιδήρου για να πείσει την φοβική αρτηριοσκληρωτική γραφειοκρατία να της δώσει άδεια ακόμα και για δοκιμές και οι πιθανότητες να της επιτρέψει να πετάει πάνω από πόλεις και κατοικημένες περιοχές θα ήταν σχεδόν μηδενικές. Όταν οι κοινωνίες κυριαρχούνται από φοβικούς νευρωτικούς και λουδίτες αυτά συμβαίνουν, μένουν πίσω μέχρι να καταρρεύσουν.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 hours ago, adastra said:

Η Κίνα μπορεί να τα κάνει αυτά γιατί δεν έχει μια φοβική κρατική νοοτροπία που σπάει το κεφάλι της μέρα νύχτα να βρει τρόπους και να φτιάξει κανόνες να απαγορεύσει τα πάντα. Αν μια εταιρεία στην Ευρώπη προσπαθούσε να φτιάξει φορτηγά drone (που δεν είναι και καμιά σούπερ τεχνολογία) θα έπρεπε να περάσει δια πυρός και σιδήρου για να πείσει την φοβική αρτηριοσκληρωτική γραφειοκρατία να της δώσει άδεια ακόμα και για δοκιμές και οι πιθανότητες να της επιτρέψει να πετάει πάνω από πόλεις και κατοικημένες περιοχές θα ήταν σχεδόν μηδενικές. Όταν οι κοινωνίες κυριαρχούνται από φοβικούς νευρωτικούς και λουδίτες αυτά συμβαίνουν, μένουν πίσω μέχρι να καταρρεύσουν.

Γιαυτο εχεις ευρωβουλευτη το γιωργη τον αυτια για να κανει lobbying για την scania και οχι για την dji ρε κολλητε!Ολα μπιζνες ειναι!Αυτα ξερουμε αυτους εμπιστευομαστε!😂

1 hour ago, OLDjunior said:

ο μαικλ μπει το γυρισε αυτο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Δεν θέλουμε ιπτάμενα ταξί στην Ελλάδα, γιατί θα καταργηθεί η ειδικότητα "Επιστήμη σε 4 τροχούς".Τα πτυχία θα γίνουν κορνίζα.

Κάτω τα χέρια απο τα ταξί, θέλουμε να οδηγούμε, όχι να πετάμε.

Επίσης:

#ta_pos_einai_to_telos_mas

Επεξ/σία από AntiCambeR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...