Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 minutes ago, tasanton said:

Από το θέμα του email, καταλαβαίνω ότι είναι ασφάλιση ζωής (όχι κάρτας) και παίζει να σου έχει έρθει κατά λάθος. 

Κάλεσε τη Eurolife (όχι Eurobank) και ξέχεσέ τους διότι έχεις στα χέρια σου προσωπικά δεδομένα άλλου πιθανόν.

σοβαρευτειτε και το λεω με καλο τροπο. μην προτρεχετε οτι αμεσως διαρροη προσωπικων δεδομενων και δεν ξερω τι.μπορει απλα να ειναι spam email ωστε να πας να πληρωσεις και να παρει αλλος τα λεφτα που το email του μπορουν να  το εχουν παρει απο οπουδηποτε.οπως με τα ελτα που σου ερχεται email και σου λεει οτι ηρθε δεμα και δωσε χ ευρω για να το παρεις.ολο και καποιος μπορει να την πατησει αν περιμενει δεμα απο τα ελτα.ισως λεω ισως και αυτοι να κανουν το ιδιο για να πετυχουν καποιον που εχει συμβολαιο και να πληρωσει.

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Θα γράψω αύριο τι θα μου πουν στο τηλέφωνο. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Το mail έχει ένα link που -όπως γράφει (δεν το πάτησα)- οδηγεί στο ειδοποιητήριο. Είναι shortened, οπότε δεν μπορώ να δω τη διεύθυνση.

Έχει και ένα δεύτερο link που μου λέει να γραφτώ σε ένα "Eurolife Connect" με έναν μοναδικό κωδικό εισόδου, για να βλέπω τα προγράμματά μου. Αυτό είναι η online πλατφόρμα τους και υπάρχει πράγματι, και το link είναι το σωστό που βγάζει και το Google.

Και ο αυτόματος τηλεφωνητής τους είχε επιλογή του τύπου "αν καλέσατε επειδή λάβατε mail... κλπ". Προφανώς δεν βρήκα κάποιον σήμερα, 15Αύγουστο. Με κάνει να πιστεύω, ωστόσο, ότι είναι κάποιου είδους προωθητική πρακτική.

Αυτό που βρήκα ενοχλητικό και στο site και στον αυτόματο τηλεφωνητή είναι ότι για να βγάλω άκρη θα μου ζητήσουν ένα κάρο στοιχεία, πχ ΑΦΜ, για να με βρουν και να με "εξυπηρετήσουν".

 

Το mail, επίσης, δεν είχε ορθογραφικά κλπ. Απλώς κάποια images είναι σε μορφή συνημμένου.

Δημοσ.
3 minutes ago, Panagiotis5 said:

 

Το mail έχει ένα link που -όπως γράφει (δεν το πάτησα)- οδηγεί στο ειδοποιητήριο. Είναι shortened, οπότε δεν μπορώ να δω τη διεύθυνση.

 

α.οχι οτι θα γινει τιποτα αν το πατησεις.

β.με δεξι κλικ copy address και μετα paste δεν σου λεει το full link?

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Panagiotis5 είπε

 

Αυτό που βρήκα ενοχλητικό και στο site και στον αυτόματο τηλεφωνητή είναι ότι για να βγάλω άκρη θα μου ζητήσουν ένα κάρο στοιχεία, πχ ΑΦΜ, για να με βρουν και να με "εξυπηρετήσουν"..

Δεν μπορούν να δώσουν πληροφορίες έτσι στον καθένα.  Πρέπει με κάποιο τρόπο να σιγουρευτεί ότι είσαι αυτός πού λες.

Δημοσ.
7 minutes ago, smpt said:

Δεν μπορούν να δώσουν πληροφορίες έτσι στον καθένα.  Πρέπει με κάποιο τρόπο να σιγουρευτεί ότι είσαι αυτός πού λες.

θα διαφωνησω λιγο.και θα πω παραδειγμα. η alpha bank παλια εστελνε για ενα διαστημα το otp στο viber.καποια στιγμη σταματησε. παιρνω τηλεφωνο την εξυπηρετηση. ναι γεια σας να ρωτησω κατι. δεν λαμβανω otp στο viber αλλα μου ερχεται με sms. με ρωταει τα παντα μεχρι και δυο γραμματα απο το password. του τα δινω ολα και στο τελος. ΝΑΙ υπαρχει προβλημα με το viber και τα στελνουμε με sms. Πηγα να του πω ποσο μαλακας εισαι.μια ωρα σου λεω τα στοιχεια μου για να μου πεις οτι υπαρχει γενικο προβλημα? τα αχρηστα support και αυτα που τους βαζουν να λενε.

case 2o. απο φιλη. θελω να μου πειτε απο που μπορω να πληρωσω την ταδε οφειλη. κοινως που παω στο web banking για να πληρωσω πχ την δεη.

απαντηση:πειτε μου τα στοιχεια σας.λεει ολα τα στοιχεια και τις λεει : δεν εισαστε εσεις ο κατοχος του λογαριασου.πρεπει να μιλησω με τον κατοχο.

και λεει η φιλη δεν με νοιαζει να μου πεις κατι προσωπικο για τον λογαριασμο.ρωτησα μια γενικη ερωτηση. απο που μπορει καποιος να πληρωσει το λογαριασμο της δεη. απαντηση .δεν μπορω να σας πω μονο στον κατοχο.

πιστευω οτι α. χαζα ατομα στο support β.χαζες διαδικασιες γ. και για να μαζευουν στοιχεια απο μη πελατες.  οταν οι πληροφοριες ειναι γενικες οτι ναι πχ δεν στελνουμε ποτε εμεις email και αυτο ειναι spam δεν χρειαζεται να σου κανει ανακριση.

τωρα για τον φιλο μας αν δεν ειναι πελατης απλα δεν θα βρουν ποτε τα στοιχεια του στο συστημα.

στο ειδοποιητηριο αν το κανει κλικ θα δει αν εχει τα στοιχεια του ή θα τον πεταξει σε καμια spam βλακεια οτι ναι ενα γενικο ειδοποιητηριο οτι παρακαλω πληρωστε 800 ευρω.

  • Like 1
Δημοσ.

Συμφωνώ 100% μαζί σου. Μου σπάει και εμένα τα νεύρα αυτό.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως θα ζητήσει στοιχεία της ασφάλειας "που έχει" οπότε λογικά του ζητάνε περισσότερα ατομικά στοιχεία

Δημοσ.
1 minute ago, smpt said:

Συμφωνώ 100% μαζί σου. Μου σπάει και εμένα τα νεύρα αυτό.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως θα ζητήσει στοιχεία της ασφάλειας "που έχει" οπότε λογικά του ζητάνε περισσότερα ατομικά στοιχεία

σωστα στην συγκεκριμενη περιπτωση κατι θα πρεπει να ζητησουν για να δουν αν εχει ενεργη υπηρεσια .το πιο πιθανο αφμ/απλα το ανεφερα πιο γενικα γιατι με πιανει το παραπονο με τα support της συμφορας. και ναι εχω περασει και εγω απο support.

Δημοσ.

Μου είπαν ότι είχαν καταχωρίσει το mail μου σε πελάτη τους με το ίδιο ονοματεπώνυμο με μένα. Οπότε έλαβα από λάθος ειδοποιητήριο άλλου ανθρώπου. Δεν ήταν ούτε για μένα, ούτε απάτη τελικά.

Ευχαριστώ όσους απάντησατε.

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, Panagiotis5 said:

Μου είπαν ότι είχαν καταχωρίσει το mail μου σε πελάτη τους με το ίδιο ονοματεπώνυμο με μένα. Οπότε έλαβα από λάθος ειδοποιητήριο άλλου ανθρώπου. Δεν ήταν ούτε για μένα, ούτε απάτη τελικά.

Ευχαριστώ όσους απάντησατε.

μπορει να ειχατε κανα παρομοιο email ή πχ το ενα να ηταν hotmail.com και το αλλο gr.τελος καλα ολα καλα

Δημοσ.

Μπαίνεις στο e banking της eurobank από κάποιον browser. Από την κεντρική σελίδα κατεβαίνεις τέρμα κάτω "Τα ασφαλιστικά μου". Εκεί θα δεις αν έχεις κάποιο συμβόλαιο να τρέχει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, poulinos said:

μπορει να ειχατε κανα παρομοιο email ή πχ το ενα να ηταν hotmail.com και το αλλο gr.τελος καλα ολα καλα

Μπορεί επίσης να ξανασκεφτείς ότι μου είπες να σοβαρευτώ, όταν έγραψα ότι μάλλον αυτό συνέβη.

Δεν γράφω ό,τι μου κατέβει, μου έχει συμβεί κι εμένα.

Σε κάθε περίπτωση, foul από τη Eurolife καθώς απέκτησε ο φίλος πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα άλλου. Αυτό υπο το GDPR σηκώνει ενέργειες.

 

Επεξ/σία από tasanton
Δημοσ.
8 minutes ago, tasanton said:

Μπορεί επίσης να ξανασκεφτείς ότι μου είπες να σοβαρευτώ, όταν έγραψα ότι μάλλον αυτό συνέβη.

Δεν γράφω ό,τι μου κατέβει, μου έχει συμβεί κι εμένα.

Σε κάθε περίπτωση, foul από τη Eurolife καθώς απέκτησε ο φίλος πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα άλλου. Αυτό υπο το GDPR σηκώνει ενέργειες.

 

α.λαθος καλως ή κακώς παντα μπορει να γινει ειδικα οταν ενα email με το αλλο μπορει να εχει ενα γραμμα διαφορα. και εχω δει παρομοιο λαθος που δεν εφταιγε η εταιρεια αλλα ο ιδιοε ο κστοχος που εγραψε στοιχεια με χαλια γραμματα.

β.πολλα προσωπικα δεδομενα γραφει το ασφαλιστηριο..

γ. νευριαζω οταν βλεπω τις ατακες παρτπυς και ξεχεσε τους.οι λογοι 2. πανω απο ολα ειμαστε ανθρωποι και μιλαμε ευγενικα.το λαθος εγινε οποτε το να ξεχεσει δεν θα βοηθησει.

δ.να ξεχεσει ποιον?το customer care το οποιο μπορει να μην ειναι καν της eurolife και απλα θα ξεχεσει εναν υπαλληλο των 600 ευρω για κατι που δεν ειναι καν δικο του λαθος?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

Μπαίνεις στο e banking της eurobank από κάποιον browser. Από την κεντρική σελίδα κατεβαίνεις τέρμα κάτω "Τα ασφαλιστικά μου". Εκεί θα δεις αν έχεις κάποιο συμβόλαιο να τρέχει.

Το είχα ελέγξει αυτό πριν τους καλέσω. Δεν έχω προγράμματα.

Το mail είναι απλώς το ονοματεπώνυμο κολλημένο, οπότε μου φάνηκε λογικό ότι έγινε λάθος. Με ανησύχησε βέβαια, αλλά εντάξει δεν χάθηκε κι ο κόσμος. Δεν "ξέχεσα" κανέναν υπάλληλο, απλά ρώτησα.

Επεξ/σία από Panagiotis5
  • Like 2
Δημοσ.

Επειδή τυχαίνει να δουλεύω με εταιρείες και projects που -μεταξύ άλλων- περιλαμβάνουν και  συμμόρφωση εφαρμογών σε GDPR, μπορώ να σας πω πως (υποτίθεται ότι) τέτοια fouls δεν είναι ανεκτά, ούτε σε επίπεδο συστήματος ούτε και σε επίπεδο χειρισμού.

Τουλάχιστον έτσι λένε οι εταιρείες. Αν τώρα ο τελικός πελάτης λέει "ντάξει δεν έγινε και κάτι", αυτό είναι άλλο.

Όταν λέω "ξεχεσέ τους" δεν εννοώ προφανώς να φωνάζεις σε έναν υπαλληλάκο του call center, αλλά όμορφα και εμπεριστατωμένα να υποδείξεις στην εταιρεία το foul, ιδανικά γραπτώς με στοιχεία. Χάρη τους κάνεις στην τελική για να βρουν "τυφλά" σημεία στη διαδικασία τους.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...