Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σας παιδιά! Εύχομαι να περνάτε όλοι καλά 🤗

Είμαι καινούρια στο φόρουμ και όχι πολύ σχετική με την τεχνολογία οπότε σας παρακαλώ δείξτε λίγο επιείκεια. 😅

Θέλω να κλείσω ραντεβού σε γιατρό για τον λαιμό μου, μάλλον σε ιδιώτη παθολόγο ή ΩΡΛ συμβεβλημένους με τον ΕΟΠΥΥ και θα χρειαστώ λίγο τα φώτα σας. 🙏

Είμαι 34 ετών, μακροχρόνια άνεργη και με λίγα ένσημα, ωστόσο είμαι ακόμα εγγεγραμμένη στον ΟΑΕΔ.

1. Από ότι έχω καταλάβει είμαι μάλλον ανασφάλιστη αυτήν τη στιγμή και το βιβλιάριο υγείας δεν θα είναι σε ισχύ, έτσι δεν είναι; 😕

2. Στην περίπτωση που είμαι όντως ανασφάλιστη, μπορώ να κλείσω ραντεβού σε γιατρό του ΕΟΠΥΥ, κι αν ναι, θα έχει κάποιο κόστος; 😕

3. Τι χαρτιά θα χρειαζόταν να έχω μαζί μου; Ας πούμε, πρέπει οπωσδήποτε να έχω βιβλιάριο υγείας, γιατί δυστυχώς δεν μπορώ να το βρω αυτήν τη στιγμή. 😭

Συγνώμη αν κάνω χαζές ερωτήσεις αλλά είμαι άσχετη με το θέμα και πολύ αγχωμένη και απελπισμένη. 😢

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Μαρία. 🤗

Δημοσ.

Καλημέρα.

Στον παρακάτω σύνδεσμο, μπορείτε να δείτε την ασφαλιστική ικανότητά σας: https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/asphalise/asphalistike-ikanoteta

Αν είστε όντως ανασφάλιστη (το πιο πιθανό ως εγγεγραμμένη στη ΔΥΠΑ), δεν γίνεται να κλείσετε ραντεβού σε ιδιώτη γιατρό, συμβεβλημένο με τον ΕΟΠΥΥ. Γίνεται μόνο σε δημόσιες δομές (Κέντρο Υγείας ή Νοσοκομείο).

Μπορείτε να κλείσειτε ραντεβού μέσω του συνδέσμου https://ehealth.gov.gr/p-rv/p (Υπάρχουν 4 τρόποι σύνδεσης. Επιλέγεις όποιον σε βολεύει). Τα ραντεβού είναι δωρεάν, απλά ανάλογα και το Κ.Υ., συνήθως υπάρχει ραντεβού μετά από 2 εβδομάδες.

Δεν χρειάζεται το βιβλιάριο υγείας, απλά το ΑΜΚΑ, καθώς ελάχιστοι ιατροί γράφουν πλέον στο βιβλιάριο. Το βιβλιάριο ισχύει. Αν το έχετε χάσει, μπορείτε να πάτε σε ΕΦΚΑ για επανέκδοση.

• Like 6
Δημοσ.