Προς το περιεχόμενο

Απόσυρση (ως ιδιώτης) ή πώληση αυτοκινήτου ή μετατροπή σε υγραέριο και πώληση;


greekfragma

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οικογενειακός φίλος έχει ένα Grand Vitara του '04 super προσεγμένο 2000cc βενζίνη

 

Λόγω θεμάτων υγείας όπου δε μπορεί να ξαναοδηγήσει θέλει να το δώσει για οικονομικό όφελος. Πριν με ρωτήσει ήθελε ένας μαντράς γειτονιάς να του το πάρει κοψοχρονιά 500ευρώ. Ευτυχώς τον πρόλαβα και τον σταμάτησα από το να του το φάνε έτσι.

Το αμάξι λόγω του θέματος υγείας είναι σε γκαράζ ασφαλισμένο αλλά χρωστάει τα τέλη 24 περίπου 300ευρώ. 

Τι συμφέρει περισσότερο; Απόσυρση ή πώληση;

Είδα οτι η κρατική επιδότηση για απόσυρση καταργήθηκε το 2016. Αν καταργήθηκε μήπως είναι προτιμότερο να γίνει ανταλλακτικά σε ιστοσελίδες αντι πώλησης ως ολόκληρου;

Screenshot 2024-08-13 124528.jpg

μήπως συμφέρει και καμιά μετατροπή σε υγραέριο αν είναι να το πάρει κάποιος στον κοντινό κύκλο;

έχουμε κοστολόγιο για το συγκεκριμένο μοτέρ;

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Απόσυρση (ως ιδιώτης) ή πώληση αυτοκινήτου ή μετατροπή σε υγραέριο και πώληση;
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να κοιτάξει πόσο τα δίνουν στο car gr και να το πουλήσει μόνος του χωρίς καμμια μετατροπή. 

Ακου 500 ευρώ. Αν είναι δυνατόν 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Γιάννης Platano said:

Να κοιτάξει πόσο τα δίνουν στο car gr και να το πουλήσει μόνος του χωρίς καμμια μετατροπή. 

Ακου 500 ευρώ. Αν είναι δυνατόν 

 

λόγω θέματος υγείας δε μπορεί να ασχοληθεί. Μάλλον θα αναλάβω εγώ εντός του Αυγούστου για όλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κανένα λόγο μετρατροπή και πώληση. Γενικώς, δεν υπάρχει κανένας λόγος ο πωλητής να κάνει τέτοιου τύπου... «θελήματα» για τον αγοραστή. Αν υφίσταται σαν σενάριο η πώληση "σε κοντινό κύκλο", ας γίνει με το όχημα ως έχει, και ας το μετατρέψει ο αγοραστής. 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, Haldol said:

Για κανένα λόγο μετρατροπή και πώληση. Γενικώς, δεν υπάρχει κανένας λόγος ο πωλητής να κάνει τέτοιου τύπου... «θελήματα» για τον αγοραστή. Αν υφίσταται σαν σενάριο η πώληση "σε κοντινό κύκλο", ας γίνει με το όχημα ως έχει, και ας το μετατρέψει ο αγοραστής. 

συμφωνούμε.

η φθηνότερη τιμή που βλέπω πάντως στο car για τέτοιο όχημα είναι μεταξύ 3500-4500 αναλόγως κατάστασης και χιλιομέτρων.

αυτά που έχουν και υγραέριο ξεκινάνε απο 4.500+

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βαλτο αγγελια γυρω στα 4,000-4,500 αναλογα την κατασταση του 

Τα τελη ειναι 630€ και πρεπει να πληρωθουν ολοκληρα για να γινει μεταβιβαση (πωληση δλδ ) 

Βλεπω τιμες αρκετα παραπανω απο τα 4,000€ στο car . Oποτε βαλτο παραπανω , αναλογα ποσο βιαζεστε να φυγει 

Επεξ/σία από 2MM
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα τέλη κυκλοφορίας είναι αποτρεπτικά για το ευρύ κοινό ΑΛΛΑ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει εκτός δρόμου δυνατότητες που σε αυτά τα χρήματα δύσκολα βρίσκεις. Αυτό το κάνει περιζήτητο σε ανθρώπους που το θέλουν για δουλειά ή χόμπι (αγρότες, κυνηγούς κλπ).

Μην πειράξεις τίποτα μηχανικά, όποιος το θέλει ας βάλει αέριο. Καλό πλύσιμο, φωτογραφίες και αγγελία στο car.gr σε λογική τιμή με βάση το μέσο όρο τιμών στις αγγελίες. Σε δύο βδομάδες θα έχει φύγει.

Επεξ/σία από doctorkostis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, greekfragma είπε

 

λόγω θέματος υγείας δε μπορεί να ασχοληθεί. Μάλλον θα αναλάβω εγώ εντός του Αυγούστου για όλα.

Με μια εξουσιοδότηση και πολύ καλά θα κάνεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, NickTG said:

Αν το σκεφτόταν για 500€ πάντως δίνω 1000€ και πληρώνω και τέλη και μεταβίβαση. 😝

Σοβαρό θέμα υγείας και αστεία ή ημισόβαρα τέτοιου είδους δε πάνε μαζί ξέρεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, greekfragma είπε

Οικογενειακός φίλος έχει ένα Grand Vitara του '04 super προσεγμένο 2000cc βενζίνη

 

Λόγω θεμάτων υγείας όπου δε μπορεί να ξαναοδηγήσει θέλει να το δώσει για οικονομικό όφελος. Πριν με ρωτήσει ήθελε ένας μαντράς γειτονιάς να του το πάρει κοψοχρονιά 500ευρώ. Ευτυχώς τον πρόλαβα και τον σταμάτησα από το να του το φάνε έτσι.

Το αμάξι λόγω του θέματος υγείας είναι σε γκαράζ ασφαλισμένο αλλά χρωστάει τα τέλη 24 περίπου 300ευρώ. 

Τι συμφέρει περισσότερο; Απόσυρση ή πώληση;

Είδα οτι η κρατική επιδότηση για απόσυρση καταργήθηκε το 2016. Αν καταργήθηκε μήπως είναι προτιμότερο να γίνει ανταλλακτικά σε ιστοσελίδες αντι πώλησης ως ολόκληρου;

Screenshot 2024-08-13 124528.jpg

μήπως συμφέρει και καμιά μετατροπή σε υγραέριο αν είναι να το πάρει κάποιος στον κοντινό κύκλο;

έχουμε κοστολόγιο για το συγκεκριμένο μοτέρ;

Εάν έχει σκοπό να το κρατήσει κοντινό συγγενικό πρόσωπο ας το ψάξει με υγραέριο. Με σωστό κιτ δε θα έχει θέμα .

Μη μπεις καν στη διαδικασία να βάλεις υγραέριο και μετά για πούλημα . Δωστό όπως είναι αφού δεις τιμές στο ίντερνετ που κυμαίνονται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, greekfragma said:

Σοβαρό θέμα υγείας και αστεία ή ημισόβαρα τέτοιου είδους δε πάνε μαζί ξέρεις. 

Δεν βλέπω στο μήνυμά μου κάτι σχετικό με το θέμα υγείας. 

Αν μη τι άλλο σχόλιο για την τιμή που του έδωσαν ήταν. 

Πάντως ούτε οι τιμές του car είναι ενδεικτικές πάντα καθώς πολλά αυτοκίνητα, ειδικά σε αυτά τα κυβικά και πάνω, απλά μένουν εκεί απούλητα ανεβάζοντας το μέσο όρο. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/8/2024 στις 12:51 ΜΜ, greekfragma είπε

Οικογενειακός φίλος έχει ένα Grand Vitara του '04 super προσεγμένο 2000cc βενζίνη

 

Λόγω θεμάτων υγείας όπου δε μπορεί να ξαναοδηγήσει θέλει να το δώσει για οικονομικό όφελος. Πριν με ρωτήσει ήθελε ένας μαντράς γειτονιάς να του το πάρει κοψοχρονιά 500ευρώ. Ευτυχώς τον πρόλαβα και τον σταμάτησα από το να του το φάνε έτσι.

Το αμάξι λόγω του θέματος υγείας είναι σε γκαράζ ασφαλισμένο αλλά χρωστάει τα τέλη 24 περίπου 300ευρώ. 

Τι συμφέρει περισσότερο; Απόσυρση ή πώληση;

Είδα οτι η κρατική επιδότηση για απόσυρση καταργήθηκε το 2016. Αν καταργήθηκε μήπως είναι προτιμότερο να γίνει ανταλλακτικά σε ιστοσελίδες αντι πώλησης ως ολόκληρου;

Screenshot 2024-08-13 124528.jpg

μήπως συμφέρει και καμιά μετατροπή σε υγραέριο αν είναι να το πάρει κάποιος στον κοντινό κύκλο;

έχουμε κοστολόγιο για το συγκεκριμένο μοτέρ;

    Καλημέρα σας , η προτιμότερη λύση είναι η μεταπώληση όπως ήδη προτάθηκε . Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και σαν μοντέλο έχει ακόμη το δικό του αγοραστικό κοινό . 

   Χρήσιμες σημειώσεις , αυτά τα " χρωστάει τα τέλη του τάδε κλπ " καλό είναι να αποφεύγονται δλδ πρέπει να είναι πληρωμένα διότι ο υποψήφιος αγοραστής έχει καθαρή εικόνα η οποία δεν αφήνει περιθώρια για σκέψεις του είδους καλύτερης τιμής κλπ . Ένα καθαρό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο , έτοιμο για κυκλοφορία , αφού πληρωθεί φυσικά και γίνει η μεταβίβαση . Προσωπικά φεύγω μακριά , κάθε φορά που διαβάζω , θέλει αυτό , θέλει εκείνο , θέλει το άλλο , χρωστάει τα τέλη του τάδε και πάει λέγοντας . Εννοείται πως αντιλαμβάνομαι τις όποιες οικονομικές δυσκολίες που μπορεί να οδήγησαν στο να μην πληρωθούν κάποια τέλη . 

   Θυμίζω κάθε φορά , πως εφόσον πρόκειται να μπει σε αγγελία , η φωτογράφιση του γίνεται σε χώρο μακριά από το σημείο που βρίσκεται πραγματικά το αυτοκίνητο , για ευνόητους λόγους . Όπως επίσης δεν δίδεται το αυτοκίνητο για " test drive " πριν την πώληση , ακόμη κι' αν είμαι εγώ μέσα . Αποφεύγονται υποψήφιοι αγοραστές που έρχονται από μακριά " φτάνω σε λίγο φιλαράκι " για να αγοράσουν το αυτοκίνητο και άλλα ευτράπελα . Ομοίως τα ραντεβού για να δεί κάποιος το " Μάξι " κλείνονται σε άσχετο χώρο . 

  Καλή επιτυχία !

  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην κοιτάς τι ζητάνε στο car γιατί οι περισσότεροι βάζουν τιμή που ονειρεύονται και δεν βιάζονται να πουλήσουν. Για να χρωστάει τα τέλη της χρονιάς σημαίνει ότι είναι τουλάχιστον 8 μήνες ακινησία που δεν είναι και ότι καλύτερο, οπότε αντί να σκέφτεσαι για υγραέριο καλύτερα κάνε  ένα καλό μάζεμα (τα λάστιχα θα έχουν γίνει τετράγωνα, θα βγάλει καμία αντλία, μπαταρία κτλ κτλ κτλ) και μετά βαλε αγγελία γιατί όταν θα έρθει αγοραστής και δει τίποτα τέτοιο η θα κάνει μεταβολή ή θα πέσει ψαλίδι .  Τέλος τα 300€ τέλη είναι για να το κυκλοφορήσει ο ίδιος σε περίπτωση μεταβίβασης θα πρέπει να πληρωθει.ολοκληρο το 24 + ΚΤΕΟ σε περίπτωση που έχει λήξει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά θα πιασει άμεσα γύρω στα 3.000-3.500 μείον τα οφειλόμενα τέλη (εφόσον είναι σε νόμιμη ακινησία και δεν έχουν "ξεχαστεί" να παραδοθούν οι πινακίδες)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...