napzal Δημοσ. 11 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2024 Μοντελα 2013, diesel και τα δυο, με 200.000 χλμ και τα δυο. Το Fiat 1.3 έχει 85 αλογακια ενω το Citroen 1.4 εχει 70. Το Citroen μου αρεσει περισσότερο σαν αυτοκινητο αλλα τα αλογα του μου φαινονται λιγα. Φοβαμαι ομως λιγο το Fiat απο αποψη προβληματων γιατι ακουω διαφορα. Εσεις ποιο θα προτιμουσατε; (παρακαλω μη μου πειτε για αλλα αυτοκινητα, εχω επιλογή ενα απο αυτα τα δυο τωρα)
napzal Δημοσ. 11 Αυγούστου 2024 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2024 ελληνικα ειναι και τα δυο. ειδα τα κτεο τους.
AmixReckless Δημοσ. 11 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2024 Punto απο εμενα. Τι εχεις ακουσει για το Fiat ; Ρωταω επειδη ασχολουμε χρονια με το συγκεκριμενο μοντελο και εκτος απο 2-3 προβληματακια που βγαζει , κυριος ηλεκτρολογικα , ειναι απροβληματιστο . 1
northjohn Δημοσ. 11 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2024 3 ώρες πριν, napzal είπε ελληνικα ειναι και τα δυο. ειδα τα κτεο τους Αν ήταν εταιρικά (leasing) αυτό που γράφει το κτεο μπορεί να έχει απόκλιση αρκετές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα προς τα κάτω. Βιβλίο service έλεγξε τουλάχιστον τα 2 πρώτα χρόνια της εγγύησης σφραγισμένο σε επίσημη αντιπροσωπεία. Αν δεν υπάρχει υπολόγισε τουλάχιστον 300.000 χλμ για το καθένα.
pananton Δημοσ. 12 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2024 εγώ θα πω να τα ελέγξεις σε μηχανικό ΔΙΚΟ ΣΟΥ και να επιλέξεις όποιο είναι πιο καλό συντηρημένο. 1
tutuyo Δημοσ. 12 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2024 Τα έχουμε πει πολλές φορές. Το ντίζελ το παίρνει ο άλλος για χλμ. Ειδικά εκεί στην χρονολογία πέριξ που άνοιξε η πετρελαιοκίνηση σε αθηνα- Θεσσαλονίκη Οπότε σε ότι χλμ και να βλέπεις εσύ θα είσαι καχύποπτος. Στο αρχικό ερώτημα σου, τάφοι είναι και τα 2 τι ψάχνεις. Ούτε το ένα θα πηγαίνει, ούτε το άλλο. Αλλά αυτός είναι ο σκοπός τους ,από το μέρος α στο β
primeragt Δημοσ. 12 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2024 Το citroen είναι η επιτομή του τάφου. Δεν τραβάει ούτε σε κατηφόρα. Με διαφορά ότι πιο χάλια έχει περάσει από τα χέρια μου.
filarhos Δημοσ. 13 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2024 Για το punto με 85 μόνο καλά λόγια έχω να πω. Ταξίδι σταθερά 120 με gps και ότι ανηφόρα και να έβρισκε στην εθνική οδό Αθήνα Θεσσαλονίκη δεν έπεφτε κάτω από 118χλμ. Απλώς δεν είναι για 0-100 αφού η πρώτη δεν δουλεύει στο 1.5-1.7 αλλά στο 0.9 για να προστατεύσει το κιβώτιο από την ροπή που έχει 20κιλα από τις 1300-1400 στροφές. Και νιώθεις ότι η πρώτη είναι κοντή και με επιταχύνει με τον ίδιο ρυθμό είτε με πρώτη είτε με δεύτερα. Επειδή είχε τύχει πολύ φίλος μου να πάρει το 208 με τα 70 κάναμε διάφορες δοκιμές. Έχουν πολύ μικρή διαφορά στην κατανάλωση υπέρ του Peugeot αν το φοράς στις χαμηλές στροφές, 0.1-0.2 λιγότερο ανα 100χλμ αλλά οι επιδόσεις είναι με διαφορά χειρότερες. Μετά από intecooler (δεν έχει εργοστασιακά) και πρόγραμμα του είπαν ότι πήγε στα 110, Ε τοτε πήγαιναν μαζί με το punto. Και ένα "κακό" που έχει κι adblue που πρέπει να συμπληρώνεις κι ένα εξάρτημα που έχουν ακουστεί διάφορα για ζημιές... Από ζημιές ένα αισθητήρα γωνία τιμονιού και και αισθητήρες στην τρόμπα. Βέβαια εγώ επειδή δεν είμαι από αυτούς που περιμένουν να μείνουν έκανα επισκευές στα 140χιλχλμ σε αντλία υψηλής και τουρμπίνα. Μετά το έδωσα και 20χιλχλμ δεν έχει ζητήσει τίποτα αλλο... Ο φίλος δεν θυμάμαι να είχε πει για ζημιες τίποτα... Αλλά είχε κάνει και αρκετά λιγότερα χλμ λόγω μηχανής. Καταναλώσεις επαρχιακό δίκτυο μέγιστη 80χλμ/ώρα 3,7λ/100χλμ, Αθήνα κέντρο μέγιστη 6, Αθήνα περιφερειακά 4,5 και εθνική οδό 5 κατανάλωση με κλιματισμο (χωρίς κλιματισμό 0.5λ κάτω). 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα