Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά!
Καθώς τον Μάρτιο κλείνω τα 6 χρόνια διπλώματος Α1 και εχω περάσει και τα 27 δικαιούμαι να οδηγήσω μηχανή 125 κυβικών. Μένω κέντρο θεσσαλονίκης και με το αμάξι δυσκολεύομαι πολύ με την κίνηση και το πάρκινγκ (για απόσταση 4 χλμ απο την δουλειά και να παρκάρω σε νορμάλ απόσταση απο το σπίτι θέλω μίνιμουμ 40 λέπτα και Μ.Ο. 1 ώρα), να αλλάξω σπίτι δεν παίζει για τα επόμενα 2 χρόνια καθώς έχω ιδιαίτερα χαμηλό ενοίκιο. Σκέφτηκα λοιπόν να προβώ στην αγορά δικύκλου για να μειώσω την ώρα της μετακίνησης τουλάχιστον στο μισό, αν όχι και περισσότερο.

Δεν έχω ξανα οδηγήσει μηχανή αλλά θεωρώ ότι έχω καλή αντίληψη του δρόμου συν ότι υπάρχει μια ροπή προς τα δίκυκλα από άποψη γούστων.

Στο δια ταύτα σκέφτομαι να μην πάρω scooter ή παπί αλλά κάποια μηχανή κυρίως για ασφάλεια αλλά κρυφά και λόγω αισθητικών απαιτήσεων.
Δηλάδη κάποια vintage μηχανή ή κάποιο naked. Τουτέστιν yamaha xsr 125 ή yamaha MT125.

Χρειάζομαι συμβουλή ως προς το τι να επιλέξω από αυτά (η παρεμφερή αισθητικά μοντέλα και από άλλες εταιρίες), δεν θέλω να πάρω κάποιο παπί είναι η αλήθεια. Σημειωτέον το αγαπημένο μου φιέστα θα παραχωρηθεί τις μέρες που δεν το χρειάζομαι στην αδερφή μου οπότε το αμάξι δεν θα περάσει στην απραξία.
Ευχαριστώ!

Δημοσ.
4 hours ago, micos000 said:

Γιατί δεν παίρνεις ένα καλό ηλεκτρικό πατίνι; Θα σε βόλευε για τη δουλειά λόγο μέρους/κίνησης;

Πέρα από το γεγονός ότι τα θεωρώ πολύ επικίνδυνα και σαν οδηγός αυτοκινήτου στο δρόμο, η δουλειά μου είναι 6 χλμ από το σπίτι και χρησιμοποιώ τη Λαγκαδά, πέραν αυτού λόγω της φύσης της δουλειάς ενδεχομένως να χρειάζεται να μετακινουμαι καθημερινά από το γραφείο σε εξωτερικές δουλειές και επαφή με πελάτες που το πατινι δεν δείχνει ωραίο, και αυτός είναι και ένας λόγος που δεν θέλω παπι

Δημοσ.

Τα 27 έτη που κολλάνε;

Κακά τα ψέμματα. Δεν υπάρχει σοβαρό μηχανάκι στα 125cc (εκτός αν είσαι πιτσιρικάς). Το MT125 ειδικά, κάνει 5k και έχει 15 άλογα!!!  
 

Επειδή βλέπω ότι σε νοιάζει το θέμα του image, δε μπορείς να πείσεις κανένα με τέτοιο μηχανάκι, ακόμα και με κάτι όσο ωραίο εμφανισιακά, όσο το MT.

Κάνε ένα κόπο και ανέβα στο δίπλωμα ή σκέψου κάποιο άλλο τρόπο μετακίνησης.  

Δημοσ.
14 ώρες πριν, vaggos231 είπε

Πέρα από το γεγονός ότι τα θεωρώ πολύ επικίνδυνα και σαν οδηγός αυτοκινήτου στο δρόμο, η δουλειά μου είναι 6 χλμ από το σπίτι και χρησιμοποιώ τη Λαγκαδά, πέραν αυτού λόγω της φύσης της δουλειάς ενδεχομένως να χρειάζεται να μετακινουμαι καθημερινά από το γραφείο σε εξωτερικές δουλειές και επαφή με πελάτες που το πατινι δεν δείχνει ωραίο, και αυτός είναι και ένας λόγος που δεν θέλω παπι

Αν βγαίνεις σε αυτοκινητοδρομο τότε λογικό είναι να απορρίψεις τελείως τα πατίνια.

Αν θέλεις και το... image τότε συμφωνώ με τον @majunior.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Καθώς τον Μάρτιο κλείνω τα 6 χρόνια διπλώματος Α1 και εχω περάσει και τα 27 δικαιούμαι να οδηγήσω μηχανή 125 κυβικών. "

Προφανώς εννοείς δίπλωμα Β2 αυτοκινήτου.

 

"Στο δια ταύτα σκέφτομαι να μην πάρω scooter ή παπί αλλά κάποια μηχανή κυρίως για ασφάλεια αλλά κρυφά και λόγω αισθητικών απαιτήσεων.
Δηλάδη κάποια vintage μηχανή ή κάποιο naked. Τουτέστιν yamaha xsr 125 ή yamaha MT125."

 

Εξαιρετικά υπερτιμημένα τα μοτοσυκλετάκια, περισσότερο μούρη παρά ουσία. Για τον λόγο αυτό όχι μόνο η μηχανή αλλά και οι αναλογίες, μεγέθη τους δεν βολεύουν έναν άνω του μέσου όρου σε ύψος ή κιλά ενήλικα.

Τα πουλάνε στα 4-5-6 χιλιάρικα για γκαζόκ@υλους πιτσιρικάδες wannabe rossi.

Αν επιθυμείς παρ όλα αυτά ένα μπορείς να τα βρεις ελαφρώς μεταχειρισμένα σε πολύ καλύτερες του καινούριου τιμές. Απλά θέλει ψάξιμο γιατί όσοι πιτσιρικάδες παίρνουν τέτοια μηχανάκια, τους πίνουν το αίμα, έχουν στατιστικά περισσότερες πτώσεις, κλπ.

 

Η πρόταση μου είναι ότι η οδηγική εμπειρία που θα λάβεις από τόσα λίγα άλογα, κυβικά του Α1 και μέσα στο χάος της κίνησης θα είναι ελάχιστη και μετά θα βλασφημάς το ότι έχασες την άνεση και γαλήνη σου για την υποτιθέμενη αίσθηση ελέγχου που σου δίνει να πατάς συμπλέκτη κάθε 5-10 δευτερόλεπτα σε βαθμό να ταλαιπωρείς το αριστερό σου χέρι.

Θα πρότεινα να δεις ένα πρακτικό  scooter σαν τα Honda SH125, Piaggio Medley, SYM Symphony 125, Kymco Agility (μεγάλο προσόν το επίπεδο φαρδύ πάτωμα) κι αφού σου αρέσουν τα πιο σπορ βλέπεις τα αντίστοιχα Honda pcx, Yamaha Nmax, SYM Jet 125 που σπορτίζουν.

Ότι και να πάρεις, δώσε μίνιμουμ 15-20% της αξίας τους σε εξοπλισμό, αν όχι άμεσα μεσοπρόσθεσμα.

Θα χρειαστείς οπωσδήποτε ένα καλό EN 22.06 κράνος που να κάνει καλή εφαρμογή στο δικό σου κεφάλι (τσέκαρε και αξιολογίσεις αξιολογήσεις βρετανικού οργανισμού shark), ένα καλό 3 εποχών μπουφάν, γάντια κι ανάλογα με το που μένεις, αν έχεις πάρκιγκ, που το αφήνεις, που κυκλοφορείς έναν συναγερμό και καλή κλειδαριά δισκόφρενου, ίσως και αλυσίδα (ιδίως αν πάρεις honda, yamaha).

Προσωπικά πήρα δεύτερο σετ γάντια, δερμάτικα διάτρυτα καλοκαιρινά και για Αθήνα με βολεύουν χειμώνα καλοκαίρι (έχω προσθέσει και μεγάλο ανεμοθώρακα), άλλα 2 μπουφάν (καλοκαιρινό, πιο χειμερινό). Πολύ σημαντικά τα γάντια γιατί είναι το πρώτο πράγμα που θα χτυπήσεις και το χρειάζεσαι 100% λειτουργικό ότι δουλειά και να κάνεις.

Επόμενη κίνηση μου είναι να πάρω παπούτσια ημιμποτάκια για τον χειμώνα διότι στις 3 χαμηλής ταχύτητας πτώσεις, όλες με βροχή ή χιονόνερο/χιόνι κάτω αυτό που χτύπησα/γρατζούνησα ήταν το πόδι/παπούτσι, το ένα χέρι και μία φορά και τον ώμο, χωρίς ευτυχώς να χρειαστώ νοσηλεία ή κάτι.

 

Το "ρίσκο" του δίκυκλου αξίζει 1000% και μου έχει σώσει ήδη μέρες ζωής που θα τις έτρωγα ρίχνοντας καντήλια στα φανάρια και την κίνηση 5 χρόνια στην Αθήνα. Αν δεν παρασύρεσαι και οδηγείς αμυντικά μειώνεις δραστικά τις πιθανότητες να σου τύχει στραβή. Να θυμάσαι πάντα ότι ο Νο1 κίνδυνος του δικύκλου είναι ότι δεν σε βλέπουν και τα πιο επικίνδυνα σημεία τα φανάρια (επειδή ξεκινάς πρώτος) και οι διασταυρώσεις

Τσέκαρε κανάλι όπως του Fortnine, MotoJitsu, Moto Control που είναι εγκυκλοπαίδειες για βασικά πράγματα που δεν διδάσκουν ή και δεν γνωρίζουν "δάσκαλοι" σχολών οδήγησης όπως counter steering, γυροσκοπικό φαινόμενο, σωστό τρόπο φρεναρίσματος και δεν αναφέρουν καν οι εξετάσεις...

Ψάξε και βίντεο του Χουντρή για ασφαλή οδήγηση. Θα σου ανοίξει τα μάτια.

 

ΥΓ.Κι αν επιλέξεις SYM όπως εγώ, άλλαξε τα λάστιχα. Τα πρώτης τοποθέτησης τους είναι τραγικά σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το έμαθα εμπειρικά  κι επιβεβαίωσα και στην online κοινότητα.

Επεξ/σία από Barbattilas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αποφάσισα κι εγώ στα ...ήντα μου να πάρω μηχανάκι που το είχα χρόνια μεράκι. Βέβαια ζω επαρχία, κάνω 15χλμ σπίτι-δουλειά συν κάποιες μικρότερες διαδρομές σαν ταξιτζής για την κόρη. Βρήκα από γνωστό χέρι και πολύ προσεκτικό άτομο, ένα suzuki burgman 400 στα 1500€ με 50.000 χλμ, πολύ προσεγμένο. Με δυσκόλεψε λίγο στην αρχή ο όγκος του και ο τρόπος του για τις στροφές γιατί οδηγούσα (αραιά και που) μόνο μηχανάκια, από πάπια μέχρι και 300cc on-off. Το συνήθισα βέβαια αλλά δεν κάνω σφήνες και δεν τρέχω. Αυτό που έχω να πω είναι ότι είναι μεγάλη ευκολία και άνεση αλλά επειδή είμαι βόρεια Ελλάδα δεν το βλέπω να το κυκλοφορώ μετά τα μέσα Νοεμβρίου και μέχρι τον Απρίλιο. 😞

Μπορείτε βρε τσακάλια να προτείνεται κάποια  κράνη, γάντια και μπουφάν για όλες τις εποχές;

Το ξέρω ότι μπήκα "σφήνα" αλλά νομίζω ότι οι προτάσεις σας θα βοηθήσουν και τον t.s.

Επεξ/σία από micos000
Δημοσ.
14 hours ago, majunior said:

Τα 27 έτη που κολλάνε;

Κακά τα ψέμματα. Δεν υπάρχει σοβαρό μηχανάκι στα 125cc (εκτός αν είσαι πιτσιρικάς). Το MT125 ειδικά, κάνει 5k και έχει 15 άλογα!!!  
 

Επειδή βλέπω ότι σε νοιάζει το θέμα του image, δε μπορείς να πείσεις κανένα με τέτοιο μηχανάκι, ακόμα και με κάτι όσο ωραίο εμφανισιακά, όσο το MT.

Κάνε ένα κόπο και ανέβα στο δίπλωμα ή σκέψου κάποιο άλλο τρόπο μετακίνησης.  

δεν με ενδιαφερει να πείσω κάποιον ούτε να πουλήσω μούρη, καθαρά αισθητικά τι μαρέσει εμένα είναι. Το 125αρι το σκέφτηκα σαν μια είσοδο στον κόσμο των δικύκλων ούτως ώστε αργότερα να ανέβω και σε δίπλωμα και σε κυβισμό, άλλος τρόπος μετακίνησης δεν υφίσταται καθώς ΜΜΜ στην θεσσαλονίκη είναι απαράδεκτα. Τα 27 έτη κολλάνε στο γεγονός ότι προυπόθεση να οδηγήσεις 125 κυβικά με δίπλωμα αυτοκινήτου είναι να έχεις κλείσει τα 27 έτη, και γω τώρα μπαίνω στα 28

 

 

4 hours ago, Barbattilas said:

"Καθώς τον Μάρτιο κλείνω τα 6 χρόνια διπλώματος Α1 και εχω περάσει και τα 27 δικαιούμαι να οδηγήσω μηχανή 125 κυβικών. "

Προφανώς εννοείς δίπλωμα Β2 αυτοκινήτου.

 

"Στο δια ταύτα σκέφτομαι να μην πάρω scooter ή παπί αλλά κάποια μηχανή κυρίως για ασφάλεια αλλά κρυφά και λόγω αισθητικών απαιτήσεων.
Δηλάδη κάποια vintage μηχανή ή κάποιο naked. Τουτέστιν yamaha xsr 125 ή yamaha MT125."

 

Εξαιρετικά υπερτιμημένα τα μοτοσυκλετάκια, περισσότερο μούρη παρά ουσία. Για τον λόγο αυτό όχι μόνο η μηχανή αλλά και οι αναλογίες, μεγέθη τους δεν βολεύουν έναν άνω του μέσου όρου σε ύψος ή κιλά ενήλικα.

Τα πουλάνε στα 4-5-6 χιλιάρικα για γκαζόκ@υλους πιτσιρικάδες wannabe rossi.

Αν επιθυμείς παρ όλα αυτά ένα μπορείς να τα βρεις ελαφρώς μεταχειρισμένα σε πολύ καλύτερες του καινούριου τιμές. Απλά θέλει ψάξιμο γιατί όσοι πιτσιρικάδες παίρνουν τέτοια μηχανάκια, τους πίνουν το αίμα, έχουν στατιστικά περισσότερες πτώσεις, κλπ.

 

Η πρόταση μου είναι ότι η οδηγική εμπειρία που θα λάβεις από τόσα λίγα άλογα, κυβικά του Α1 και μέσα στο χάος της κίνησης θα είναι ελάχιστη και μετά θα βλασφημάς το ότι έχασες την άνεση και γαλήνη σου για την υποτιθέμενη αίσθηση ελέγχου που σου δίνει να πατάς συμπλέκτη κάθε 5-10 δευτερόλεπτα σε βαθμό να ταλαιπωρείς το αριστερό σου χέρι.

Θα πρότεινα να δεις ένα πρακτικό  scooter σαν τα Honda SH125, Piaggio Medley, SYM Symphony 125, Kymco Agility (μεγάλο προσόν το επίπεδο φαρδύ πάτωμα) κι αφού σου αρέσουν τα πιο σπορ βλέπεις τα αντίστοιχα Honda pcx, Yamaha Nmax, SYM Jet 125 που σπορτίζουν.

Ότι και να πάρεις, δώσε μίνιμουμ 15-20% της αξίας τους σε εξοπλισμό, αν όχι άμεσα μεσοπρόσθεσμα.

Θα χρειαστείς οπωσδήποτε ένα καλό EN 22.06 κράνος που να κάνει καλή εφαρμογή στο δικό σου κεφάλι (τσέκαρε και αξιολογίσεις αξιολογήσεις βρετανικού οργανισμού shark), ένα καλό 3 εποχών μπουφάν, γάντια κι ανάλογα με το που μένεις, αν έχεις πάρκιγκ, που το αφήνεις, που κυκλοφορείς έναν συναγερμό και καλή κλειδαριά δισκόφρενου, ίσως και αλυσίδα (ιδίως αν πάρεις honda, yamaha).

Προσωπικά πήρα δεύτερο σετ γάντια, δερμάτικα διάτρυτα καλοκαιρινά και για Αθήνα με βολεύουν χειμώνα καλοκαίρι (έχω προσθέσει και μεγάλο ανεμοθώρακα), άλλα 2 μπουφάν (καλοκαιρινό, πιο χειμερινό). Πολύ σημαντικά τα γάντια γιατί είναι το πρώτο πράγμα που θα χτυπήσεις και το χρειάζεσαι 100% λειτουργικό ότι δουλειά και να κάνεις.

Επόμενη κίνηση μου είναι να πάρω παπούτσια ημιμποτάκια για τον χειμώνα διότι στις 3 χαμηλής ταχύτητας πτώσεις, όλες με βροχή ή χιονόνερο/χιόνι κάτω αυτό που χτύπησα/γρατζούνησα ήταν το πόδι/παπούτσι, το ένα χέρι και μία φορά και τον ώμο, χωρίς ευτυχώς να χρειαστώ νοσηλεία ή κάτι.

 

Το "ρίσκο" του δίκυκλου αξίζει 1000% και μου έχει σώσει ήδη μέρες ζωής που θα τις έτρωγα ρίχνοντας καντήλια στα φανάρια και την κίνηση 5 χρόνια στην Αθήνα. Αν δεν παρασύρεσαι και οδηγείς αμυντικά μειώνεις δραστικά τις πιθανότητες να σου τύχει στραβή. Να θυμάσαι πάντα ότι ο Νο1 κίνδυνος του δικύκλου είναι ότι δεν σε βλέπουν και τα πιο επικίνδυνα σημεία τα φανάρια (επειδή ξεκινάς πρώτος) και οι διασταυρώσεις

Τσέκαρε κανάλι όπως του Fortnine, MotoJitsu, Moto Control που είναι εγκυκλοπαίδειες για βασικά πράγματα που δεν διδάσκουν ή και δεν γνωρίζουν "δάσκαλοι" σχολών οδήγησης όπως counter steering, γυροσκοπικό φαινόμενο, σωστό τρόπο φρεναρίσματος και δεν αναφέρουν καν οι εξετάσεις...

Ψάξε και βίντεο του Χουντρή για ασφαλή οδήγηση. Θα σου ανοίξει τα μάτια.

 

ΥΓ.Κι αν επιλέξεις SYM όπως εγώ, άλλαξε τα λάστιχα. Τα πρώτης τοποθέτησης τους είναι τραγικά σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το έμαθα εμπειρικά  κι επιβεβαίωσα και στην online κοινότητα.

 Σε ευχαριστώ πολύ για την λεπτομερή συνδρομή σου, αν τα πάρω με τη σειρά θα σου πω ότι απο σωματική διάπλαση ειμαι 1,70 και 65 κιλά οπότε θεωρώ αυτών των κυβικών μηχανάκια θα μου κάτσουν πολύ άνετα συγκριτικά με μεγαλύτερου κυβισμού μηχανές.

Η αλήθεια είναι οτι μετά την οδυνηρή και επίπονη διαδικασία αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου που ευτυχώς μετά από 3 χρόνια βγήκε καλή αγορά και απροβλημάτιστο το αυτοκίνητο, δεν ξέρω αν θέλω να μπω ξανα στην διαδικασία μεταχειρισμένου οχήματος γιατί ειναι πραγματικά τζόγος και σπάσιμο νεύρων.

Το σκέφτομαι για scooter, ο πατέρας μου χρησιμοποιεί ενα symphony 125 και είναι πολύ ευχαριστημένος. Για τύπου gemini scrambler 125 τι έχεις να πεις; Μου έχει κολλήσει στο μυαλό το πιο vintage στυλ και δεν ξερω κατα πόσο μπορω να κάνω υποχώρηση για κάποιο σκουτερ. Ουσιαστικά οι απαιτήσεις μου ειναι να είναι ενα μηχανάκι όμορφο(υποκειμενικά καταλάβατε τι μαρέσει), οικονομικό( που το xsr125 είναι αισθητά συγκριτικά με ένα αυτοκίνητο πάντα), και αξιόπιστο(yamaha είναι), και να μπορει να πιάσει και κάποια χλμ αν χρειαστεί να παω 10 15 χλμ εκτός πόλης.


Ευχαριστώ και για τις συμβουλές, για τον εξοπλισμό μηχανής θα σε ακούσω και μάλιστα κατευθείαν με την αγορά, δεν ρισκαρω ούτε βόλτα χωρίς προστασία, καθώς θα δω και τα βιντεακια!

Δημοσ.
3 ώρες πριν, micos000 είπε

Αποφάσισα κι εγώ στα ...ήντα μου να πάρω μηχανάκι που το είχα χρόνια μεράκι. Βέβαια ζω επαρχία, κάνω 15χλμ σπίτι-δουλειά συν κάποιες μικρότερες διαδρομές σαν ταξιτζής για την κόρη. Βρήκα από γνωστό χέρι και πολύ προσεκτικό άτομο, ένα suzuki burgman 400 στα 1500€ με 50.000 χλμ, πολύ προσεγμένο. Με δυσκόλεψε λίγο στην αρχή ο όγκος του και ο τρόπος του για τις στροφές γιατί οδηγούσα (αραιά και που) μόνο μηχανάκια, από πάπια μέχρι και 300cc on-off. Το συνήθισα βέβαια αλλά δεν κάνω σφήνες και δεν τρέχω. Αυτό που έχω να πω είναι ότι είναι μεγάλη ευκολία και άνεση αλλά επειδή είμαι βόρεια Ελλάδα δεν το βλέπω να το κυκλοφορώ μετά τα μέσα Νοεμβρίου και μέχρι τον Απρίλιο. 😞

Μπορείτε βρε τσακάλια να προτείνεται κάποια  κράνη, γάντια και μπουφάν για όλες τις εποχές;

Το ξέρω ότι μπήκα "σφήνα" αλλά νομίζω ότι οι προτάσεις σας θα βοηθήσουν και τον t.s.

μεγαλη ζελατινα που κρυβει και τα χερια, γαντια ζεστα αλλα οχι χοντρα ταξιδιωτικα και αδιαβροχο πανω κατω βρεχει δεν βρεχει. το μπουφαν ας ειναι και ενα απλο χειμερινο. 4 εποχων ρουχα δεν υπαρχουν για ελλαδα, εχουμε νορμαλ χειμωνα αλλα αδιανοητη ζεστη. δεν υπαρχει μπουφαν να σε καλυπτει, θες δυο.

  • Like 1
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ελλαδα, εχουμε νορμαλ χειμωνα

Νορμάλ χειμώνα... προς τα κάτω!

Εμεις βαράμε κάτι -10, -20 🥶

Όπως είπα όμως, το χειμώνα θα αποσύρω πινακίδες.

Δημοσ.
Στις 10/8/2024 στις 8:26 ΜΜ, vaggos231 είπε

Πέρα από το γεγονός ότι τα θεωρώ πολύ επικίνδυνα και σαν οδηγός αυτοκινήτου στο δρόμο, η δουλειά μου είναι 6 χλμ από το σπίτι και χρησιμοποιώ τη Λαγκαδά, πέραν αυτού λόγω της φύσης της δουλειάς ενδεχομένως να χρειάζεται να μετακινουμαι καθημερινά από το γραφείο σε εξωτερικές δουλειές και επαφή με πελάτες που το πατινι δεν δείχνει ωραίο, και αυτός είναι και ένας λόγος που δεν θέλω παπι

Για τη χρηση που περιγραφεις, δηλαδη πολλες μικρομεσαιες μετακινησεις καθημερινα, το πιο βολικο ειναι το παπι.

Σκεψου αν θες να βαλεις προτεραιοτητα στη βολη σου ή στην αισθητικη σου. 

 

Δημοσ.

το παπι για ποιον λογο; ακομα βολικοτερο και απο ενα σκουτερ τυπου Νμαξ;;

16 hours ago, lector said:

Για τη χρηση που περιγραφεις, δηλαδη πολλες μικρομεσαιες μετακινησεις καθημερινα, το πιο βολικο ειναι το παπι.

Σκεψου αν θες να βαλεις προτεραιοτητα στη βολη σου ή στην αισθητικη σου. 

 

 

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, vaggos231 είπε

το παπι για ποιον λογο; ακομα βολικοτερο και απο ενα σκουτερ τυπου Νμαξ;;

 

ναι θεωρω οτι ειναι πιο σβελτο και πιο ευελικτο για πολη

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...