Super Moderators Snoob Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Super Moderators Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Οι εταιρίες φέρονται να εκμεταλλεύονται παραθυράκι ώστε να προωθούν εσκεμμένα διαφημίσεις σε παιδιά. Οι δύο κολοσσοί κατηγορούνται ότι συνεργάστηκαν προκειμένου να τρέξουν διαφημιστική καμπάνια, η οποία εσκεμμένα στόχευε άτομα ηλικίας 13 έως 17 ετών, προωθώντας τους διαφημίσεις του Instagram στο YouTube, σύμφωνα με ρεπορτάζ των Financial Times, παραβιάζοντας με τον τρόπο αυτό τους κανόνες που οι ίδιες οι εταιρίες έχουν θεσπίσει αναφορικά με τις διαφημίσεις απέναντι σε ανηλίκους. Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι η Google προωθούσε διαφημίσεις σε υποομάδα χρηστών οι οποίοι περιγράφονταν σαν "άγνωστοι" στα διαφημιστικά της συστήματα, σε μια απόπειρα να συγκαλύψει το γεγονός ότι τα μέλη της ομάδας αυτής συνήθως ήταν έφηβοι. Σύμφωνα με τη σελίδα βοήθειας των Google Ads, η συγκεκριμένη δημογραφική κατηγορία αναφέρεται σε άτομα των οποίων η ηλικία, το φύλο, η γονική κατάσταση ή το οικογενειακό εισόδημα υποτίθεται πως είναι αδιευκρίνιστα, γεγονός που μπορεί να επιτρέψει στους διαφημιστές να προσεγγίσουν ένα σημαντικά ευρύτερο κοινό, επιλέγοντας την ομάδα αυτή. Στην πράξη, όμως, η Google ήταν σε θέση να αξιοποιεί πληροφορίες για το τι είδους εφαρμογές κατέβαζαν οι χρήστες αυτοί και γενικά ποια ήταν η διαδικτυακή τους δραστηριότητα, προκειμένου να συμπεραίνει "με υψηλό βαθμό βεβαιότητας" ότι η ομάδα αυτή συγκροτούταν από χρήστες νεότερους σε ηλικία, σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Financial Times. Μάλιστα, στελέχη της Google φέρονται να εκμεταλλεύονται το συγκεκριμένο παραθυράκι προκειμένου να παρακάμπτουν τις πολιτικές της ίδιας της εταιρίας, καθώς από το 2021 υποτίθεται ότι έχουν επιβληθεί κανόνες που εμποδίζουν την προώθηση διαφημίσεων ανάλογα με "την ηλικία, το φύλο ή τα ενδιαφέροντα σε άτομα κάτω των 18 ετών". Η Spark Foundry, θυγατρική του διαφημιστικού κολοσσού Publicis, με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες, φέρεται να συνεργάστηκε με τις δύο εταιρίες προκειμένου να τρέξει παράνομη διαφημιστική καμπάνια στον Καναδά, στο διάστημα μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου του τρέχοντος έτους, πριν περάσει σε στάδιο δοκιμαστικής εφαρμογής το ίδιο πρόγραμμα στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Μάιο. Meta και Google είχαν σκοπό να διευρύνουν την καμπάνια στις διεθνείς αγορές και να προωθήσουν επιπλέον υπηρεσίες, όπως το Facebook, σύμφωνα με τους Financial Times. Το πρόγραμμα τέθηκε σε εφαρμογή σε μια περίοδο κατά την οποία καταγραφόταν πτώση στα διαφημιστικά έσοδα της Google, με παράλληλη μετακίνηση των νεότερων χρηστών της σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες, όπως το TikTok. Στο διάστημα που μεσολάβησε η Google ξεκίνησε έρευνα προκειμένου να διασταυρώσει κατά πόσο ισχύουν οι ισχυρισμοί αυτοί, ενώ η καμπάνια έχει ματαιωθεί, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ. "Απαγορεύουμε την προβολή εξατομικευμένων διαφημίσεων σε άτομα κάτω των 18 ετών, τελεία και παύλα", ανέφερε η Google σε δήλωσή της προς την αμερικανική εφημερίδα. "Παράλληλα, θα αναλάβουμε επιπλέον πρωτοβουλίες προκειμένου να υπογραμμίσουμε στα στελέχη του τμήματος πωλήσεων ότι δεν πρέπει να βοηθούν διαφημιστικούς πράκτορες ή εταιρίες να τρέχουν καμπάνιες που επιχειρούν να παρακάμψουν τις πολιτικές μας". Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
dbrillis Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Εγω εμπιστευομαι Google και Meta. Οι περισσοτεροι που δουλευουν εκει ειναι επιστημονες με πτυχια. Περνουν μεγαλους μισθους λογω των σπουδων τους. 1 7
Saggitaro Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 (επεξεργασμένο) Εδώ άφηναν παιδοφιλικά hashtags στις διαφημίσεις θα κολωσουν; Επεξ/σία 9 Αυγούστου 2024 από Saggitaro 3 1
Eloy Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δικοί τους οι κανόνες, δικές τους και οι παραβιάσεις. .. Ας κάνουν ότι θέλουν... Ας είχαν τα κράτη νομοθεσίες. 1 1
Diavolos666 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 (επεξεργασμένο) ...ιούλα δεν το πιστεύω. Επεξ/σία 9 Αυγούστου 2024 από Diavolos666 1
cpc464 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Από την στιγμή που τα πρόστιμα είναι αστεία σε σύγκριση με τα κέρδη και δεν υπάρχει νομοθέτης να τους κόβει τα γόνατα κάθε φορά που τους πιάνουν, δεν θα αλλάξει τίποτα. 6 2
giorgosk12 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Το τι αλγόριθμοι θα υπάρχουν για στοχευμενες διαφημίσεις δεν φαντάζεται κάνεις.Το θέμα είναι πως άθελά οι πιο πολλοι κάνουν αποδοχή. 2
freegr Δημοσ. 10 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2024 Το είχαμε επισημάνει ότι η κατασταση με τος ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ παράγινε αλλά κυρίως ότι προκαλούν ως εταιρίες τους χρήστες. Στο μάρκετινγκ λέμε για target group οπότε τώρα ξέρουμε ποιο κοινό και πως το στοχοποίησαν. 1
magicnumbers Δημοσ. 10 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2024 Αποκλείεται ποτε των ποτων. Ειναι οπως εντελως τυχαια γινονται "βαιραλ" με 10Κ βιουζ κατι ανυπαρκτοι τραπατζηδες της κακιας ωρας στις τασεις με φωνη φυσαρμονικα κ κατι αλλα βιντεο με 70Κ ειναι θαμμενα στο υπερπεραν. 1 1
gadgetseek Δημοσ. 10 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2024 θέλουν οι πουτ@ν@ς να κρυφτούν κι οι ακόμα μεγαλύτερες πουτ@ν@ς (δημοσιογράφοι..) δεν τις αφήνουν.. τα παιδιά και οι έφηβοι είναι το νέο -αμαρτωλό- Ελντοράντο των Big 4 (ή μήπως 5;..). Και πουλάς και εκπαιδεύεις καταναλωτικά φρέσκιες συνειδήσεις.. 1
harispao Δημοσ. 10 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2024 Πλοήγηση με safari και iPhone με ios 18 beta και δεν υπάρχει ΟΎΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ για δείγμα έστω... Έχω μείνει άφωνος έχω εντυπωσιάσει από την απλότητα του safari και την εμπειρία χρήσης της πλοήγησης ΟΠΟΥΔΉΠΟΤΕ στο Internet... Άμα έχετε κάποιο φίλο με iPhone και ios 18 beta δοκιμάστε και θα εντυπωσιαστείτε!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα