Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου SUV απόψεις


heisenberg993

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας 

ειμαι ανάμεσα σε δυο μοντελα

Volvo xc 40 t3 r design 1500 κυβικά 156 άλογα βενζίνη με 40.000 χλμ (Φούλ εξτρα έκδοση )μοντέλο 19

και δεύτερη επιλογη

 Peugeot 3008 1500 κυβικά bluhdi 130 άλογα πετρέλαιο με 25.000 χιλιόμετρα μοντέλο 23

Εχουν ίδια τιμή και τα δυο , λόγω ότι μένω επαρχία και χιλιομέτρων το Peugeot  που είναι πετρέλαιο εχει πολυ καλύτερη κατανάλωση καυσίμου  , απ την άλλη το Volvo είναι έρωτας .

οποιος έχει κάποια άποψη ή ακόμα καλύτερα είναι κάτοχος κάποιου απ τα δυο , ας δώσει πληροφορίες κόστος σέρβις , καταναλώσεις , άνεση , ζημιές γενικά κάθε πληροφορία και άποψη δεκτή . ( χιλιόμετρα που θα διανύσω τον χρονο λιγότερα από 10.000) με ενδιαφέρει η άνεση και η ασφάλεια καθώς πρόκειται για οικογενειακό . Έχω μπει στο εσωτερικό και των δυο το Volvo κλάσεις ανώτερο το Peugeot αξιοπρεπές , δεν έχω οδηγήσει κάποιο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, heisenberg993 said:

Καλησπέρα σας 

ειμαι ανάμεσα σε δυο μοντελα

Volvo xc 40 t3 r design 1500 κυβικά 156 άλογα βενζίνη με 40.000 χλμ (Φούλ εξτρα έκδοση )μοντέλο 19

και δεύτερη επιλογη

 Peugeot 3008 1500 κυβικά bluhdi 130 άλογα πετρέλαιο με 25.000 χιλιόμετρα μοντέλο 23

Εχουν ίδια τιμή και τα δυο , λόγω ότι μένω επαρχία και χιλιομέτρων το Peugeot  που είναι πετρέλαιο εχει πολυ καλύτερη κατανάλωση καυσίμου  , απ την άλλη το Volvo είναι έρωτας .

οποιος έχει κάποια άποψη ή ακόμα καλύτερα είναι κάτοχος κάποιου απ τα δυο , ας δώσει πληροφορίες κόστος σέρβις , καταναλώσεις , άνεση , ζημιές γενικά κάθε πληροφορία και άποψη δεκτή . ( χιλιόμετρα που θα διανύσω τον χρονο λιγότερα από 10.000) με ενδιαφέρει η άνεση και η ασφάλεια καθώς πρόκειται για οικογενειακό . Έχω μπει στο εσωτερικό και των δυο το Volvo κλάσεις ανώτερο το Peugeot αξιοπρεπές , δεν έχω οδηγήσει κάποιο .

δεν ειμαι κατοχος αλλα τα ειχα ως εταιρικα:

το κοστος και καταναλωση δε θα σχολιασω εγω.

Η διαφορα  στη ποιοτητα και το εσωτερικο μεταξυ τους ειναι χαοτικη. Στο βολβο αισθανεσαι καποια ποιοτητα και οτι αυτο το αμαξι δε θα σπασει με τιποτα. Επισης εγω ενιωθα οτι καθε μερα ηταν καινουργιο (ειχε καπου στα 20.000 χλμ)

Το πεζω σιγουρα ειναι πολυ καλυτερο απο το παρελθον αλλα και παλι αρχιζα να το βαριεμαι (ιδιως αν εξοικειωθείς με τα μπυχλιμπιδια) ενω και τα πλαστικα δε μου γεμισαν το ματι (σιγουρα μετα απο κανα χρονο θα ειχα τριγμους).

Μη ξεχνας το παραγοντα μεταπωληση (καμμια σχεση).

Αυτο που πρεπει να ξερει ειναι οτι το βολβο ειναι πιο ακριβο στο συνεργειο απο πεζω (επισημο παντα) αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να εχεις δυσσαρεστες εκπληξεις αν το συντηρεις (ακομα και σε γενικο συνεργειο). Αντιθετα στο πεζω ειναι σιγουρα πιο φθηνο αλλα εχω ακουσει για θεματακια τοσο κινητηρα οσο και ηλεκτρονικα (εγω δεν ειχα κατι απλως που και που κολληματα με τα ηλεκτρονικα).

 

Υ.Γ : Ελεγξε σχολαστικα την οθονη βολβο για προβληματα/κολληματα και δες αν εχει γινει αλλαγη ποτε (βιβλβιαρακι)) αυτης. Αν ειναι εκτος εγγυησης και σου σκασει τη...στρουμφισες. Αποσο ξερω καποιες παρτιδες της κεντρικης οθονης multimedia ειχαν βγει ελαττωματικες (και στη χωρα μας) και αναλογα με τη χρηση το προβλημα βγαινει τα πρωτα χρονια. Μιλαμε για τρελο προβλημα μιας και αποτι θυμαμαι απο την οθονη μπορεις να ρυθμισεις ακομα και κλιμα/καλοριφέρ οποτε αν πεθανει τα χανεις..

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

 Μιλαμε για τρελο προβλημα μιας και αποτι θυμαμαι απο την οθονη μπορεις να ρυθμισεις ακομα και κλιμα/καλοριφέρ οποτε αν πεθανει τα χανεις..

Από όλες τις καινοτομίες που έχουν εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια στα αυτοκίνητα αυτό με το clima στην οθόνη δεν θα το καταλάβω ποτέ , Ακόμα και να δουλεύει άψογα η οθόνη που σε συνθήκες καύσωνα μπορεί να μη δουλεύει είναι απαράδεκτο να μην υπάρχουν δυο κουμπιά για να ανάψεις κλιματισμό με το που θα μπεις στο αυτοκίνητο . 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, tutuyo είπε

Το 3008, πολύ πιθανόν να σου βγάλει το πρόβλημα που έχουν όλα τα ντίζελ της Peugeot, σχετικά με το δοχείο adblue

Τι τιμή πωλούνται;

Καλησπέρα περίπου 25-28k

11 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

δεν ειμαι κατοχος αλλα τα ειχα ως εταιρικα:

το κοστος και καταναλωση δε θα σχολιασω εγω.

Η διαφορα  στη ποιοτητα και το εσωτερικο μεταξυ τους ειναι χαοτικη. Στο βολβο αισθανεσαι καποια ποιοτητα και οτι αυτο το αμαξι δε θα σπασει με τιποτα. Επισης εγω ενιωθα οτι καθε μερα ηταν καινουργιο (ειχε καπου στα 20.000 χλμ)

Το πεζω σιγουρα ειναι πολυ καλυτερο απο το παρελθον αλλα και παλι αρχιζα να το βαριεμαι (ιδιως αν εξοικειωθείς με τα μπυχλιμπιδια) ενω και τα πλαστικα δε μου γεμισαν το ματι (σιγουρα μετα απο κανα χρονο θα ειχα τριγμους).

Μη ξεχνας το παραγοντα μεταπωληση (καμμια σχεση).

Αυτο που πρεπει να ξερει ειναι οτι το βολβο ειναι πιο ακριβο στο συνεργειο απο πεζω (επισημο παντα) αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να εχεις δυσσαρεστες εκπληξεις αν το συντηρεις (ακομα και σε γενικο συνεργειο). Αντιθετα στο πεζω ειναι σιγουρα πιο φθηνο αλλα εχω ακουσει για θεματακια τοσο κινητηρα οσο και ηλεκτρονικα (εγω δεν ειχα κατι απλως που και που κολληματα με τα ηλεκτρονικα).

 

Υ.Γ : Ελεγξε σχολαστικα την οθονη βολβο για προβληματα/κολληματα και δες αν εχει γινει αλλαγη ποτε (βιβλβιαρακι)) αυτης. Αν ειναι εκτος εγγυησης και σου σκασει τη...στρουμφισες. Αποσο ξερω καποιες παρτιδες της κεντρικης οθονης multimedia ειχαν βγει ελαττωματικες (και στη χωρα μας) και αναλογα με τη χρηση το προβλημα βγαινει τα πρωτα χρονια. Μιλαμε για τρελο προβλημα μιας και αποτι θυμαμαι απο την οθονη μπορεις να ρυθμισεις ακομα και κλιμα/καλοριφέρ οποτε αν πεθανει τα χανεις..

Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις πληροφορίες ! Μου επιβεβαίωσες ακριβώς ότι αισθάνθηκα και εγώ μπαίνοντας στα δυο αμάξια ! Βέβαια το Peugeot το έβαλα σαν επιλογή σαν κάτι ποιο σύγχρονο με διαφορά μπιχλιμπίδια ακριβώς όπως είπες , έχοντας 4-5 χρόνια διαφορά με το βολβο. Θα τσεκάρω και αυτό που μου είπες για τις οθόνες !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

διάβασα πολλά άρθρα σε έγκυρο περιοδικό αυτοκινήτου και θεωρούν το συγκεκριμένο Volvo υπερτιμημένο με πολλά αρνητικά.Ουσιαστικά αγοράζεις όνομα και ομορφιά μόνο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, KOPENHAGEN_1 said:

διάβασα πολλά άρθρα σε έγκυρο περιοδικό αυτοκινήτου και θεωρούν το συγκεκριμένο Volvo υπερτιμημένο με πολλά αρνητικά.Ουσιαστικά αγοράζεις όνομα και ομορφιά μόνο...

και ασφαλεια😜

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για να μην ανοίξουμε νέο θέμα, αφου ο τίτλος    Αγορά μεταχειρισμένου SUV απόψεις , είναι εύστοχος και γενικός...μπορουμε να το συνεχίσουμε.

Απ ότι έχω καταλάβει η μισή Ελλάδα ψάχνει suv .Αλλά δυσκολεύεται να αγοράσει αυτό που πραγματικά θέλει και βολεύεται με αυτό που μπορεί οικονομικά.

Ψάχνοντας και διαβάζοντας ειδικά για το Volvo xc40, εντυπωσιάστηκα με το πόσο δεν εξέπληξε αυτους που κρίνουν στα τεχνικά περιοδικά .

Εκπληκτικής ομορφιάς αυτοκίνητο για μένα...με πολλά  (λέει αρνητικά) πχ στα τεστ θέλει 40.1 μετρα για να σταματησει απ τα 100χλμ/ωρα. Η επίδοση λεει αυτη ειναι η χειρότερη ανάμεσα σε όλα τα οικογενειακά suv !!!! Εκπληκτικό ?μας ακύρωσαν το όνειρο....


Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως το xc40 χάνει σε πολλά σημεία, όμως αυτό θα το καταλάβεις μόνο εάν έχεις οδηγήσεις για σύγκριση τα πιο μεγάλα αδέρφια του 60,90 

Θα έλεγα ότι είναι ένα v40 πιο ογκώδες και υπερυψωμένο από το έδαφος. Και η λιανική τιμή που παιζει είναι όντως πολύ ακριβή. Καλύτερο value εχουν Tiguan , 3008 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποίος διαβάζει auto triti και το θεωρεί τεχνικό περιοδικό είναι άξιος της μοίρας του.

Το auto triti, όπως και τα περισσότερα ελληνικά περιοδικά, θάβουν συγκεκριμένες μάρκες απροκάλυπτα με άρθρα που είναι αστεία το πόσο κατευθυνόμενα είναι. Όποιος εισαγωγέας δε τους δίνει λεφτά, βγαίνουν μετά άρθρα για γέλιο και κλάματα με τα ψέματα που γράφουν.

Το Volvo είναι διαμαντάκι, το οδηγώ 2 χρόνια.

Ξεχάστε τα ελληνικά μέσα και δείτε κανένα σοβαρό reviewer ξένο, όπως τον Thomas από το Autogefuhl στο Youtube.

Επεξ/σία από Hik
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Hik είπε

Οποίος διαβάζει auto triti και το θεωρεί τεχνικό περιοδικό είναι άξιος της μοίρας του.

Το auto triti, όπως και τα περισσότερα ελληνικά περιοδικά, θάβουν συγκεκριμένες μάρκες απροκάλυπτα με άρθρα που είναι αστεία το πόσο κατευθυνόμενα είναι. Όποιος εισαγωγέας δε τους δίνει λεφτά, βγαίνουν μετά άρθρα για γέλιο και κλάματα με τα ψέματα που γράφουν.

Το Volvo είναι διαμαντάκι, το οδηγώ 2 χρόνια.

Ξεχάστε τα ελληνικά μέσα και δείτε κανένα σοβαρό reviewer ξένο, όπως τον Thomas από το Autogefuhl στο Youtube.

Ακριβώς.

Auto Triti ειδικά είναι χειρότεροι και από την εκπομπή traction που απλά διαβάζει το κείμενο που τους δίνεται για το κάθε αυτοκίνητο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γελάει ο κόσμος με τον «ειδικό τύπο» της Ελλάδας. Είναι τόσο γτπ που αναρωτιέσαι αν αυτοί που γράφουν έχουν όντως δίπλωμα οδήγησης κ έχουν οδηγήσει ποτε…

Μεταξύ των 2 ξεκάθαρα το βολβό. Δε κοιτάς όμως και τίποτα άλλο; Πχ σε Tiguan ή q3?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο ίδιος αυτός τύπος...περιοδικά δλδ σε άλλους τομείς θα παινέψουν και θα αναδείξουν πχ ένα άλλο μοντέλο Volvo.

Όταν λέμε ότι υπερααναλύουμε κάποια πράγματα  η σύγκριση θα φτάσει σε όλες τις λεπτομέρειες.Πχ και μετά την αγορά....το κόστος των ανταλλακτικών για κάποιους ειναι παραμετρος...για άλλους αδιάφορο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...