Προς το περιεχόμενο

Ξανά ΑΝΤ1+ για 9 μήνες από το myΔΕΗ


ak156

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν βάλετε την κάρτα μίας χρήσης της Revolut που τα στοιχεία ανανεώνονται μετά από κάθε χρήση, δεν θεωρώ πως υπάρχει πρόβλημα, μιας και η κάρτα θα είναι ουσιαστικά ανενεργή μετά τη χρήση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, sakis.kom είπε

Επικοινώνησα με ANTENNA PLUS:

Έχω κωδικό από την ΔΕΗ για ΔΩΡΕΑΝ 9 μήνες συνδρομής. ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ μου ζητάτε να περάσω τα στοιχεία τραπεζικής μου κάρτας? Αφού η προσφορά είναι για ΔΩΡΕΑΝ υπηρεσία. Τι χρειάζεστε την κάρτα?

Καλησπέρα σας, περνάω την κάρτα και κάνω ενεργοποίηση με τον κωδικό. Έχω δυνατότητα να αφαιρέσω την κάρτα μετά την ενεργοποίηση και να μην περιμένω να περάσουν 8 μήνες?

Δεν το κατάλαβα. Εγώ μπορώ ΤΩΡΑ να περάσω την κάρτα μου, να ενεργοποιηθώ με τον κωδικό της ΔΕΗ, να αφαιρέσω την κάρτα μου και να επικοινωνήσω μαζί σας για να ενεργοποιηθεί εκ νέου χωρίς κάρτα?

Αν περάσω κάρτα και κωδικό ΔΕΗ, έχω δυνατότητα μέσα από τον λογαριασμό μου να δηλώσω ΜΗ ΑΥΤΟΜΑΤΗ ανανέωση συνδρομής?

Ναι αλλά έτσι όπως είναι η διαδικασία, ουσιαστικά λαμβάνετε και συνδρομές από ανθρώπους που απλά ξέχασαν το πότε λήγει η συνδρομή τους και απ' ότι είδα στους όρους σας ΔΕΝ έχουμε δικαίωμα να πάρουμε τα χρήματα πίσω. Οπότε αν εγώ ενεργοποιηθώ και ξεχαστώ τον 9ο μήνα να κάνω ακύρωση, τότε εσείς θα πάρετε συνδρομή ΧΩΡΙΣ εγώ να θέλω και ΧΩΡΙΣ να μπορώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω, σωστά?

Απάντηση δεν πήρα στο τελευταίο. Αν υπάρξει, θα την αναρτήσω.

Καλώς ήρθες στον κόσμο των συνδρομητικών υπηρεσιών φίλε. Βάλε μια ειδοποίηση στο κινητό σου, δεν είναι τόσο δύσκολο. Αλλιώς προσπέρασε την προσφορά, αυτό το πράγμα που αντιδικείτε για τα κριτήρια και τους όρους χρήσης που βάζουν δεν έχει πολλή λογική.

Επεξ/σία από p4n0s86
  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, p4n0s86 είπε

Καλώς ήρθες στον κόσμο των συνδρομητικών υπηρεσιών φίλε. Βάλε μια ειδοποίηση στο κινητό σου, δεν είναι τόσο δύσκολο. Αλλιώς προσπέρασε την προσφορά, αυτό το πράγμα που αντιδικείτε για τους κανονισμούς που βάζουν σε κάτι δωρεάν δεν έχει πολλή λογική.

Πιο σωστά δεν θα μπορούσες να το θέσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, p4n0s86 said:

Καλώς ήρθες στον κόσμο των συνδρομητικών υπηρεσιών ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ φίλε. Βάλε μια ειδοποίηση στο κινητό σου, δεν είναι τόσο δύσκολο. Αλλιώς προσπέρασε την προσφορά, αυτό το πράγμα που αντιδικείτε για τα κριτήρια και τους όρους χρήσης που βάζουν δεν έχει πολλή λογική.

fixed
Έχει απόλυτη λογική αυτό που λέει ο φίλος, οι ξένοι κάνουν προσφορές για να δεις πόσο καλά είναι τα προϊόντα τους και να συνεχίσεις τη συνδρομή, εδώ κάνουν προσφορές με τη λογική ότι ένα % θα ξεχάσει να κάνει cancel, κανονικό scam.

Επεξ/σία από elpenor
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα αυτα τα κουπονια βγαινουν καθαρα ωστε να ξεχαστει μετα ο αλλος στο 9μηνο και να τον χρεωσουν. Δεν πρεπει να υπαρχει ανθρωπος που εχει πληρωσει για ant1+ το προσπαθησαν καποιοι οταν βγηκε επειδη ειχε μουντιαλ τελικα τα σκατωσαν και εκαναν τους αγωνες free οποτε σκεφτηκαν μεσω της ΔΕΗ που θα το κανει ολη η Ελλαδα το 1/10 να ξεχαστουν μιλαμε για πανω απο μισο εκατομμυριο συνδρομες επι 8 ευρω ισα με 4 εκατομμυρια ευρω ετσι απλα. Ετσι και αλλιως δεν προσφερει και τιποτα σαν υπηρεσια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, elpenor είπε

fixed
Έχει απόλυτη λογική αυτό που λέει ο φίλος, οι ξένοι κάνουν προσφορές για να δεις πόσο καλά είναι τα προϊόντα τους και να συνεχίσεις τη συνδρομή, εδώ κάνουν προσφορές με τη λογική ότι ένα θα ξεχάσει να κάνει cancel, κανονικό scam.

Όλες οι συνδρομητικές υπηρεσίες έτσι είναι, προσπαθείς να βρεις που είναι η ακύρωση της συνδρομής και ψάχνεσαι. Αλλά ακόμα κι αν είναι στην Ελλάδα, όπως είπα, απλά προσπέρασε το αν το βρίσκεις scam. Δεν σε υποχρεώνει καμιά εταιρία να το δεχτείς και είναι αστείο να προσπαθείς να επιβάλλεις εσύ τους όρους που θες για να το δεχτείς.

  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, p4n0s86 said:

Όλες οι συνδρομητικές υπηρεσίες έτσι είναι, προσπαθείς να βρεις που είναι η ακύρωση της συνδρομής και ψάχνεσαι.

Όχι στον πολιτισμένο κόσμο. Η κοινή πρακτικη είναι ότι όταν πατήσεις το κουμπί cancel subscription συνεχίζεις να έχεις πρόσβαση για όσο χρόνο είχες πάρει από την προσφορά. Αυτά που γράφεις για δυσκολία στο να βρεις που είναι η ακύρωση της συνδρομής είναι εντελώς παράνομα σε άλλες χώρες. Π.χ.

Στην Καλιφόρνια ο Automatic Renewal Law (Cal. Bus. & Prof. Code § 17602) απαιτεί από τις εταιρείες να κάνουν την ακύρωση όσο εύκολη όσο είναι το sign up, αν ζητάς σαν εταιρεία να σε πάρουν τηλέφωνο για την ακύρωση τρως ένα πρόστιμο και αναθεωρείς. Στην Γερμανία (Sections 312 and 355 of the BGB) ο νόμος είναι ακόμα πιο σκληρός και υπέρ του καταναλωτή, δεν σου περνάει καν από το μυαλό σαν εταιρεία να κάνεις τέτοιες απάτες.

Spoiler

 Έχω δεκάδες ξένες συνδρομές. Τα βήματα μου πάντα είναι:
1. Ενεργοποίηση συνδρομής συχνά από προσφορά
2. Ακύρωση συνδρομής ώστε να μείνει ενεργός μόνο ο χρόνος της προσφοράς.
3. Όταν λάβω email ότι θα τελειώνει ο χρόνος κρίνω αν θέλω να πληρώσω.
4. Αν αποφασίσω ότι θέλω να συνεχίσω πρώτα παζαρεύω με το customer support για discount. Αν δεν τα καταφέρω δημιουργία νέου λογαριασμού με άλλο email για να έχω πάλι προσφορά σαν νέος συνδρομητής.

 

1 hour ago, p4n0s86 said:

Αλλά ακόμα κι αν είναι στην Ελλάδα, όπως είπα, απλά προσπέρασε το αν το βρίσκεις scam.

Καταρχάς ευχαριστώ το φίλο @sakis.kom γιατί αν δεν έγραφε το σχόλιο του θα έπρεπε να χάσω και εγώ ώρες στο customer support μέχρι να καταλάβω την απάτη και να κάνω delete το account ενώ τώρα απλά θα κάνω αυτό που λες και θα το προσπεράσω.
 

1 hour ago, p4n0s86 said:

Δεν σε υποχρεώνει καμιά εταιρία να το δεχτείς και είναι αστείο να προσπαθείς να επιβάλλεις εσύ τους όρους που θες για να το δεχτείς.

Εννοείς εδώ που δεν λειτουργεί η δικαιοσύνη και δεν υπάρχει καμία καταναλωτική κουλτούρα ότι είναι αστεία αυτά που λέω... δεν θα διαφωνίσω αλλά πρέπει να γίνει η αρχή. Υπάρχει η οδηγία EU Consumer Rights Directive (2011/83/EU) που θα έπρεπε να μας καλύπτει αλλά όπως διαβάσαμε όλοι μόνο φέτος έγιναν 5 συστάσεις για το κράτος δικαίου για πολύ πιο σημαντικά πράγματα.

Καλιφόρνια και Γερμανία ο νόμος λέει ότι αν υπάρχει οποιοσδήποτε όρος όπως πχ ότι η ακυρώση της συνδρομής πριν τη λήξη του δωρεάν χρόνου διακοπεί την υπηρεσία, θα πρέπει αυτός ο όρος να αναγράφεται με διαφάνεια και σαφήνεια στην προσφορά αλλιώς είναι παράνομο γιατί θεωρείται ότι υπάρχει δόλος.
 

Quote

California Business and Professions Code Section 17602
“It is unlawful for any business that makes an automatic renewal offer or continuous service offer to a consumer in this state to fail to present the automatic renewal offer terms or continuous service offer terms in a clear and conspicuous manner...”
 

Στην Γερμανία τα πράγματα είναι ακόμα πιο σκληρά για τις εταιρείες, έχεις το δικαίωμα (συνήθως μέχρι και 14 ημέρες από την ημέρα που χρεώθηκες), να ακυρώσεις τη συνδρομή και να πάρεις τα χρήματα σου πίσω όσο και να έχεις χρησιμοποιήσει την υπηρεσία και χωρίς κανένα penalty (The right of withdrawal or "Widerrufsrecht" (Sections 355 to 357 of the BGB).

Η δουλειά μου σαν καταναλωτής είναι να απαιτήσω διαφάνια και δίκαιους όρους, όσο αστείο και αν σου φαίνεται. Η λογική που περιγράφεις είναι αυτή του τρίτου κόσμου όμως η χώρα μας δεν βρίσκεται γεωγραφικά εκεί.

Επεξ/σία από elpenor
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, elpenor είπε

Όχι στον πολιτισμένο κόσμο. Η κοινή πρακτικη είναι ότι όταν πατήσεις το κουμπί cancel subscription συνεχίζεις να έχεις πρόσβαση για όσο χρόνο είχες πάρει από την προσφορά. Αυτά που γράφεις για δυσκολία στο να βρεις που είναι η ακύρωση της συνδρομής είναι εντελώς παράνομα σε άλλες χώρες. Π.χ.

Στην Καλιφόρνια ο Automatic Renewal Law (Cal. Bus. & Prof. Code § 17602) απαιτεί από τις εταιρείες να κάνουν την ακύρωση όσο εύκολη όσο είναι το sign up, αν ζητάς σαν εταιρεία να σε πάρουν τηλέφωνο για την ακύρωση τρως ένα πρόστιμο και αναθεωρείς. Στην Γερμανία (Sections 312 and 355 of the BGB) ο νόμος είναι ακόμα πιο σκληρός και υπέρ του καταναλωτή, δεν σου περνάει καν από το μυαλό σαν εταιρεία να κάνεις τέτοιες απάτες.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 Έχω δεκάδες ξένες συνδρομές. Τα βήματα μου πάντα είναι:
1. Ενεργοποίηση συνδρομής συχνά από προσφορά
2. Ακύρωση συνδρομής ώστε να μείνει ενεργός μόνο ο χρόνος της προσφοράς.
3. Όταν λάβω email ότι θα τελειώνει ο χρόνος κρίνω αν θέλω να πληρώσω.
4. Αν αποφασίσω ότι θέλω να συνεχίσω πρώτα παζαρεύω με το customer support για discount. Αν δεν τα καταφέρω δημιουργία νέου λογαριασμού με άλλο email για να έχω πάλι προσφορά σαν νέος συνδρομητής.

 

Καταρχάς ευχαριστώ το φίλο @sakis.kom γιατί αν δεν έγραφε το σχόλιο του θα έπρεπε να χάσω και εγώ ώρες στο customer support μέχρι να καταλάβω την απάτη και να κάνω delete το account ενώ τώρα απλά θα κάνω αυτό που λες και θα το προσπεράσω.
 

Εννοείς εδώ που δεν λειτουργεί η δικαιοσύνη και δεν υπάρχει καμία καταναλωτική κουλτούρα ότι είναι αστεία αυτά που λέω... δεν θα διαφωνίσω αλλά πρέπει να γίνει η αρχή. Υπάρχει η οδηγία EU Consumer Rights Directive (2011/83/EU) που θα έπρεπε να μας καλύπτει αλλά όπως διαβάσαμε όλοι μόνο φέτος έγιναν 5 συστάσεις για το κράτος δικαίου για πολύ πιο σημαντικά πράγματα.

Καλιφόρνια και Γερμανία ο νόμος λέει ότι αν υπάρχει οποιοσδήποτε όρος όπως πχ ότι η ακυρώση της συνδρομής πριν τη λήξη του δωρεάν χρόνου διακοπεί την υπηρεσία, θα πρέπει αυτός ο όρος να αναγράφεται με διαφάνεια και σαφήνεια στην προσφορά αλλιώς είναι παράνομο γιατί θεωρείται ότι υπάρχει δόλος.
 

Στην Γερμανία τα πράγματα είναι ακόμα πιο σκληρά για τις εταιρείες, έχεις το δικαίωμα (συνήθως μέχρι και 14 ημέρες από την ημέρα που χρεώθηκες), να ακυρώσεις τη συνδρομή και να πάρεις τα χρήματα σου πίσω όσο και να έχεις χρησιμοποιήσει την υπηρεσία και χωρίς κανένα penalty (The right of withdrawal or "Widerrufsrecht" (Sections 355 to 357 of the BGB).

Η δουλειά μου σαν καταναλωτής είναι να απαιτήσω διαφάνια και δίκαιους όρους, όσο αστείο και αν σου φαίνεται. Η λογική που περιγράφεις είναι αυτή του τρίτου κόσμου όμως η χώρα μας δεν βρίσκεται γεωγραφικά εκεί.

Δεν είπα ότι αυτά που λες είναι αστεία, αλλά ότι είναι αστείο να προσπαθείς να επιβάλλεις τους δικούς σου όρους για να δεχτείς κάτι δωρεάν, αντί να το προσπεράσεις. Τώρα στην υπόλοιπη ανάλυση δεν έχει νόημα να επιχειρηματολογήσω και να το κουράσουμε, γιατί δεν θα αλλάξει και κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, elpenor είπε

Όχι στον πολιτισμένο κόσμο. Η κοινή πρακτικη είναι ότι όταν πατήσεις το κουμπί cancel subscription συνεχίζεις να έχεις πρόσβαση για όσο χρόνο είχες πάρει από την προσφορά. Αυτά που γράφεις για δυσκολία στο να βρεις που είναι η ακύρωση της συνδρομής είναι εντελώς παράνομα σε άλλες χώρες. Π.χ.

Στην Καλιφόρνια ο Automatic Renewal Law (Cal. Bus. & Prof. Code § 17602) απαιτεί από τις εταιρείες να κάνουν την ακύρωση όσο εύκολη όσο είναι το sign up, αν ζητάς σαν εταιρεία να σε πάρουν τηλέφωνο για την ακύρωση τρως ένα πρόστιμο και αναθεωρείς. Στην Γερμανία (Sections 312 and 355 of the BGB) ο νόμος είναι ακόμα πιο σκληρός και υπέρ του καταναλωτή, δεν σου περνάει καν από το μυαλό σαν εταιρεία να κάνεις τέτοιες απάτες.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 Έχω δεκάδες ξένες συνδρομές. Τα βήματα μου πάντα είναι:
1. Ενεργοποίηση συνδρομής συχνά από προσφορά
2. Ακύρωση συνδρομής ώστε να μείνει ενεργός μόνο ο χρόνος της προσφοράς.
3. Όταν λάβω email ότι θα τελειώνει ο χρόνος κρίνω αν θέλω να πληρώσω.
4. Αν αποφασίσω ότι θέλω να συνεχίσω πρώτα παζαρεύω με το customer support για discount. Αν δεν τα καταφέρω δημιουργία νέου λογαριασμού με άλλο email για να έχω πάλι προσφορά σαν νέος συνδρομητής.

 

Καταρχάς ευχαριστώ το φίλο @sakis.kom γιατί αν δεν έγραφε το σχόλιο του θα έπρεπε να χάσω και εγώ ώρες στο customer support μέχρι να καταλάβω την απάτη και να κάνω delete το account ενώ τώρα απλά θα κάνω αυτό που λες και θα το προσπεράσω.
 

Εννοείς εδώ που δεν λειτουργεί η δικαιοσύνη και δεν υπάρχει καμία καταναλωτική κουλτούρα ότι είναι αστεία αυτά που λέω... δεν θα διαφωνίσω αλλά πρέπει να γίνει η αρχή. Υπάρχει η οδηγία EU Consumer Rights Directive (2011/83/EU) που θα έπρεπε να μας καλύπτει αλλά όπως διαβάσαμε όλοι μόνο φέτος έγιναν 5 συστάσεις για το κράτος δικαίου για πολύ πιο σημαντικά πράγματα.

Καλιφόρνια και Γερμανία ο νόμος λέει ότι αν υπάρχει οποιοσδήποτε όρος όπως πχ ότι η ακυρώση της συνδρομής πριν τη λήξη του δωρεάν χρόνου διακοπεί την υπηρεσία, θα πρέπει αυτός ο όρος να αναγράφεται με διαφάνεια και σαφήνεια στην προσφορά αλλιώς είναι παράνομο γιατί θεωρείται ότι υπάρχει δόλος.
 

Στην Γερμανία τα πράγματα είναι ακόμα πιο σκληρά για τις εταιρείες, έχεις το δικαίωμα (συνήθως μέχρι και 14 ημέρες από την ημέρα που χρεώθηκες), να ακυρώσεις τη συνδρομή και να πάρεις τα χρήματα σου πίσω όσο και να έχεις χρησιμοποιήσει την υπηρεσία και χωρίς κανένα penalty (The right of withdrawal or "Widerrufsrecht" (Sections 355 to 357 of the BGB).

Η δουλειά μου σαν καταναλωτής είναι να απαιτήσω διαφάνια και δίκαιους όρους, όσο αστείο και αν σου φαίνεται. Η λογική που περιγράφεις είναι αυτή του τρίτου κόσμου όμως η χώρα μας δεν βρίσκεται γεωγραφικά εκεί.

Ίσως έχεις την εντύπωση ότι μιλάς σε κατοίκους μιας άλλης χώρας για να αναφέρεις όλα αυτά. Είμαστε στην ΕΕ και το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 15 ημερών ισχύει και εδώ (εάν τυχόν δεν το γνώριζες). Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις σε αυτό. Μην μπλέξουμε ένα τελείως νομικό θέμα με μια απλή δωρεάν προσφορά. Εξ όσων γνωρίζω και οι άλλες streaming υπηρεσίες στις δωρεάν προσφορές τους περιλαμβάνουν και αυτόματη χρέωση μετά το πέρας της δωρεάν περιόδου. Για αυτό και όλοι συστήνουν να χρησιμοποιείς #ειδικου τύπου" κάρτες κλπ Σε όλες αυτές τις προσφορές υπάρχει μια απλή λύση....εάν κάτι στους όρους μας "χαλάει" απλά την προσπερνάμε.

** Και ένα απλό τιπ...η δωρεάν προσφορά είναι για 9 μήνες....Ε απλά εσείς σημειώστε να την ακυρωσετε 1 μήνα πιο μπροστά...και οι 8 μήνες είναι υπέρ αρκετοί να βγάλετε τα συμπεράσματά σας.

Επεξ/σία από ak156
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, elpenor είπε

Όχι στον πολιτισμένο κόσμο. Η κοινή πρακτικη είναι ότι όταν πατήσεις το κουμπί cancel subscription συνεχίζεις να έχεις πρόσβαση για όσο χρόνο είχες πάρει από την προσφορά. Αυτά που γράφεις για δυσκολία στο να βρεις που είναι η ακύρωση της συνδρομής είναι εντελώς παράνομα σε άλλες χώρες. Π.χ.

Στην Καλιφόρνια ο Automatic Renewal Law (Cal. Bus. & Prof. Code § 17602) απαιτεί από τις εταιρείες να κάνουν την ακύρωση όσο εύκολη όσο είναι το sign up, αν ζητάς σαν εταιρεία να σε πάρουν τηλέφωνο για την ακύρωση τρως ένα πρόστιμο και αναθεωρείς. Στην Γερμανία (Sections 312 and 355 of the BGB) ο νόμος είναι ακόμα πιο σκληρός και υπέρ του καταναλωτή, δεν σου περνάει καν από το μυαλό σαν εταιρεία να κάνεις τέτοιες απάτες.

  Απόκρυψη περιεχομένων

 Έχω δεκάδες ξένες συνδρομές. Τα βήματα μου πάντα είναι:
1. Ενεργοποίηση συνδρομής συχνά από προσφορά
2. Ακύρωση συνδρομής ώστε να μείνει ενεργός μόνο ο χρόνος της προσφοράς.
3. Όταν λάβω email ότι θα τελειώνει ο χρόνος κρίνω αν θέλω να πληρώσω.
4. Αν αποφασίσω ότι θέλω να συνεχίσω πρώτα παζαρεύω με το customer support για discount. Αν δεν τα καταφέρω δημιουργία νέου λογαριασμού με άλλο email για να έχω πάλι προσφορά σαν νέος συνδρομητής.

 

Καταρχάς ευχαριστώ το φίλο @sakis.kom γιατί αν δεν έγραφε το σχόλιο του θα έπρεπε να χάσω και εγώ ώρες στο customer support μέχρι να καταλάβω την απάτη και να κάνω delete το account ενώ τώρα απλά θα κάνω αυτό που λες και θα το προσπεράσω.
 

Εννοείς εδώ που δεν λειτουργεί η δικαιοσύνη και δεν υπάρχει καμία καταναλωτική κουλτούρα ότι είναι αστεία αυτά που λέω... δεν θα διαφωνίσω αλλά πρέπει να γίνει η αρχή. Υπάρχει η οδηγία EU Consumer Rights Directive (2011/83/EU) που θα έπρεπε να μας καλύπτει αλλά όπως διαβάσαμε όλοι μόνο φέτος έγιναν 5 συστάσεις για το κράτος δικαίου για πολύ πιο σημαντικά πράγματα.

Καλιφόρνια και Γερμανία ο νόμος λέει ότι αν υπάρχει οποιοσδήποτε όρος όπως πχ ότι η ακυρώση της συνδρομής πριν τη λήξη του δωρεάν χρόνου διακοπεί την υπηρεσία, θα πρέπει αυτός ο όρος να αναγράφεται με διαφάνεια και σαφήνεια στην προσφορά αλλιώς είναι παράνομο γιατί θεωρείται ότι υπάρχει δόλος.
 

Στην Γερμανία τα πράγματα είναι ακόμα πιο σκληρά για τις εταιρείες, έχεις το δικαίωμα (συνήθως μέχρι και 14 ημέρες από την ημέρα που χρεώθηκες), να ακυρώσεις τη συνδρομή και να πάρεις τα χρήματα σου πίσω όσο και να έχεις χρησιμοποιήσει την υπηρεσία και χωρίς κανένα penalty (The right of withdrawal or "Widerrufsrecht" (Sections 355 to 357 of the BGB).

Η δουλειά μου σαν καταναλωτής είναι να απαιτήσω διαφάνια και δίκαιους όρους, όσο αστείο και αν σου φαίνεται. Η λογική που περιγράφεις είναι αυτή του τρίτου κόσμου όμως η χώρα μας δεν βρίσκεται γεωγραφικά εκεί.

Έψαξες και παρέθεσες τους νόμους της Καλιφόρνια και της Γερμανίας.. και λοιπόν; Ελληνικός νόμος υπάρχει αντίστοιχος και τι αναφέρει;

Πολύς ελεύθερος χρόνος, γι'αυτό μάλλον και οι πολλές συνδρομητικές υπηρεσίες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επιβεβαιώνω κάτι που ειπώθηκε ποιο πάνω. Ακόμα και άν δεν έχεις ενεργή συνδρομή (δηλαδή είσαι ant1+ free) δέν μπορείς να διαγράψεις την κάρτα που χρησιμοποίησες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...