DrLo Δημοσ. 8 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2024 Με το chat έχω μιλήσει από όσο θυμάμαι, κάπου λέει "θέλω να μιλησω με άνθρωπο" ή κάτι τέτοιο
NiKoSmile Δημοσ. 8 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2024 Πού θα βρω το τιμολόγιο ή την απόδειξη για την παραγγελία μου;
konc Δημοσ. 8 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2024 (επεξεργασμένο) 21 hours ago, maparios said: Καλησπέρα σας, εχει εδώ και ένα 20λεπτο ψάχνω στη σελίδα τρόπο εποιξινωνιας και δεν υπάρχει τίποτα, όλα είναι αυτομστοποιημενα και θέλω έστω ένα mail να στείλω να ενημερώσω ότι δεν παρέλαβα απόδειξη με το προϊόν μου, μου έχουν σπάσει τα νεύρα, γράφει ότι μέσα στις παραγγελίες θα υπάρχει κουμπί, αλλά δεν υπάρχει τίποτα, εχει κάνεις το ίδιο θέμα; πως το λύσατε;; Τα έχουν κρύψει όλα όσο το δυνατόν καλύτερα να μην τους ενοχλούμε, δεν θα βρεις πουθενά κάποια διεύθυνση τύπου suport@... ή έστω μια φόρμα επικοινωνίας. Πάτα στο chat, αφού αποδειχθεί άχρηστο γράψε κάτι του στυλ "θέλω να στείλω μύνημα" και θα στείλει μόνο του (εσωτερικά) σε πραγματικο άνθρωπο. Θα λάβεις απάντηση με κανονικό email, στο οποίο μπορείς να συνεχίσεις τη συζήτηση με emails απαντώντας και εσύ κοκ. Επειδή το βρίσκω απαράδεκτο, όταν σου απαντήσουν και λυθεί το ζήτημά σου πες τους και εσύ και οι υπόλοιποι πόσο καραγκιόζηδες είναι που έχουν κρύψει την επικοινωνία μέσω email και προσπαθούμε να τους βρούμε γράφοντας δοκιμαστικά χαζομάρες στο άχρηστο chat bot και ζήτα να το μεταφέρουν παραπάνω. Τουλάχιστον ας ξέρουν πως έχουν εκνευρίσει κόσμο με αυτήν την τακτική. Επεξ/σία 8 Αυγούστου 2024 από konc
Moderators matrixxx Δημοσ. 11 Αυγούστου 2024 Moderators Δημοσ. 11 Αυγούστου 2024 Στις 8/8/2024 στις 8:57 ΠΜ, Charismo είπε Το κουμπί "Λήψη απόδειξης" κι εγώ μια φορά που χρειάστηκε να το χρησιμοποιήσω σε τιμολόγιο που δεν μας είχε σταλεί, λειτούργησε κανονικά. Ενημερώθηκε το κατάστημα και την επόμενη ημέρα ήρθε ηλεκτρονικά. Xαιρομαι που σoυ δουλεψε.
Jikail Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας με άνθρωπο. Στο site σε παραπέμπει στο ρομποτάκι και στο τηλέφωνο που αναφέρθηκε βγαίνει τηλεφωνητής και σου λέει "πέρνα από το site". Στη ΔΟΥ βρίσκεις άνθρωπο, στην τράπεζα βρίσκεις άνθρωπο, στο skroutz (plus) ΔΕΝ βρίσκεις άνθρωπο.
ekrepali Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 50 minutes ago, Jikail said: Δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας με άνθρωπο. Στο site σε παραπέμπει στο ρομποτάκι και στο τηλέφωνο που αναφέρθηκε βγαίνει τηλεφωνητής και σου λέει "πέρνα από το site". Στη ΔΟΥ βρίσκεις άνθρωπο, στην τράπεζα βρίσκεις άνθρωπο, στο skroutz (plus) ΔΕΝ βρίσκεις άνθρωπο. Μέσω mail μόνο, συνήθως απαντάνε σε 1-2 εργάσιμες Για διάφορα ζητήματα: [email protected] Για ζητήματα που αφορούν παραγγελίες: [email protected]
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα