Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας, εχει εδώ και ένα 20λεπτο ψάχνω στη σελίδα τρόπο εποιξινωνιας και δεν υπάρχει τίποτα, όλα είναι αυτομστοποιημενα και θέλω έστω ένα mail να στείλω να ενημερώσω ότι δεν παρέλαβα απόδειξη με το προϊόν μου, μου έχουν σπάσει τα νεύρα, γράφει ότι μέσα στις παραγγελίες θα υπάρχει κουμπί, αλλά δεν υπάρχει τίποτα, εχει κάνεις το ίδιο θέμα; πως το λύσατε;; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Απλά πάτα στην παραγγελία το κουμπί "αντιμετώπισες πρόβλημα" 

Δε μου δίνει επιλογή για απόδειξη αυτό είναι το πρόβλημα.. 

20 λεπτά πριν, scullyist είπε

Ευχαριστώ αλλά δεν έχει πουθενά επιλογή για απόδειξη 

Δημοσ.

Μιας και μιλάς γι' αγορά μέσω Skroutz, πιθανότατα η απόδειξη σου έχει ήδη έρθει με email. Με τη διασύνδεση φορολογικών μηχανισμών με την ΑΑΔΕ παίζει και να μην είναι καν υποχρεωτική η έντυπη απόδειξη, μιας και δεν υπάρχει ρεαλιστικός τρόπος να μη κοπεί απόδειξη για μία online αγορά πληρωμένη με κάρτα.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, maparios είπε

Δε μου δίνει επιλογή για απόδειξη αυτό είναι το πρόβλημα.. 

Απλά εξήγησε το πρόβλημα.... Την απόδειξη τι την θέλεις? 

Δημοσ.

Έχεις παραλάβει; εάν ναι τότε στην παραγγελία πάτα το κουμπί δεξιά που λέει λεπτομέρειες και έχει κουμπί λήψης της απόδειξης.

  • Moderators
Δημοσ.
9 ώρες πριν, vanni είπε

Έχεις παραλάβει; εάν ναι τότε στην παραγγελία πάτα το κουμπί δεξιά που λέει λεπτομέρειες και έχει κουμπί λήψης της απόδειξης.

Το εχεις κανει ποτε; Και αν ναι, για πες μας, ελαβες ποτέ αποδειξη;

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Το εχεις κανει ποτε; Και αν ναι, για πες μας, ελαβες ποτέ αποδειξη;

Εγω το εχω κανει αρκετες φορες. Μια φορα χρειαστηκε να επεμβουν και απο σκρουτζ για να την στειλουν (τιμολογιο ηταν) και τις περισσοτερες αλλες η αποδειξη ειναι της μερας που εστειλα αιτημα.......

Εχω σκεφτει οτι (εκτος απο το οτι θελουν να μη κοψουν καθολου) το κανουν για τυχον επιστροφη να μη πρεπει να κανουν ακυρωση παραστατικου.. Και σου λεει το κοβω οταν το λαβει.

Δημοσ.

Το κουμπί "Λήψη απόδειξης" κι εγώ μια φορά που χρειάστηκε να το χρησιμοποιήσω σε τιμολόγιο που δεν μας είχε σταλεί, λειτούργησε κανονικά.

Ενημερώθηκε το κατάστημα και την επόμενη ημέρα ήρθε ηλεκτρονικά.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, matrixxx είπε

Το εχεις κανει ποτε; Και αν ναι, για πες μας, ελαβες ποτέ αποδειξη;

Ναί φυσικά και τι εννοείς να λάβω ποτέ απόδειξη όταν πατήσεις το κουμπί απλά εμφανίζεται η απόδειξή, εκτός αν εννοείς ότι θες το χαρτί στα χέρια σου οπότε σε αυτήν την περίπτωση όχι δεν λαμβάνεις την φυσική απόδειξη.

  • Haha 1
Δημοσ.

Σχεδον παντα εχουν την αποδειξη μεσα στο κουτι της παραγγελιας. Εχει τυχει να νομιζω οτι δεν υπηρχε και ηταν κολλημενο στη συσκευασια του προιοντος. Αν εχει ζητηθει ως συσκευασια δωρου, τοτε η αποδειξη δε στελνεται για προφανεις λογους, αλλα μετα στη σελιδα της παραγγελιας, υπαρχει κουμπι ζητα την αποδειξη. Μια φορα, ειχα παρει κατευθειαν το καταστημα, αλλα μου ειπαν οτι την ειχαν πεταξει! Φυσικα για αυτο δεν ευθυνεται το skroutz, που ουσιαστικα μεσολαβει και δεν ειναι αυτο που εκδιδει τις αποδειξεις.

πχ

 

image.png

Δημοσ.
19 hours ago, maparios said:

Καλησπέρα σας, εχει εδώ και ένα 20λεπτο ψάχνω στη σελίδα τρόπο εποιξινωνιας και δεν υπάρχει τίποτα, όλα είναι αυτομστοποιημενα και θέλω έστω ένα mail να στείλω να ενημερώσω ότι δεν παρέλαβα απόδειξη με το προϊόν μου, μου έχουν σπάσει τα νεύρα, γράφει ότι μέσα στις παραγγελίες θα υπάρχει κουμπί, αλλά δεν υπάρχει τίποτα, εχει κάνεις το ίδιο θέμα; πως το λύσατε;; 

2152154242

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...