Προς το περιεχόμενο

Τριτροχο ή διτροχο 125cc για αρχάριο οδηγό;


Lunar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα Piaggio Mp3 (και τα 300άρια) οδηγούνται με την άδεια οδήγησης αυτοκινήτου, εφόσον έχει εκδοθεί πριν τις 19/1/2013.

Πιθανως να ισχύει το ίδιο και για τα tricity.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εχεις φίλο που οδηγει δίτροχο να σε μαθει?

Θα ανεβαίνετε και οι δύο και θα σου μιλάει ενω βολτάρετε.

Οδηγώ μηχανάκια από τα 15 μου, είμαι 67, προτείνω δίτροχο σκουτερ 125, αλλά αν αισθάνεσαι μεγαλύτερη ασφάλεια με τρίτροχο, πάρε τρίτροχο αφού το δοκιμάσεις.

Αν μπορεις να πας Χούντρα δεν θα πας στην αρχή που είσαΙ ΆΣΧΕΤΟΣ ΑΛΛΆ ΜΕΤΆ ΑΠΌ 2-3 ΜΗΝΕΣ

Τα αυτοκίνητα τα προσπερνας και στα φανάρια, δεν χρειάζονται μαγκιές

Εχω εγκαταλήψει τις μοτοσυκλέτες και οδηγω σκουτεράκι honda sh mode 125

Ο λόγος ? Πέρασε αυτοκίνητο από πάνω μου, ειχε περασει με κόκκινο, 3 μηνες σε νοσοκομεία, ευτυχως κωλόφαρδος, όρθιος ξανά

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με την ευελιξία πάντως, το tricity είναι 1 πόντο πλατύτερο από το αντίστοιχο Sh125.

Πιθανώς λόγω όγκου να δυσκολευει σε κοψίματα του τιμονιού, αλλά λογικά θα περνάει ανάμεσα στα αμάξια όπως και τα υπόλοιπα (αφου αποκτήσω εξοικείωση φυσικά).

Για τον Χουντρα που λέτε, δεν τον ήξερα, αλλά γιατί όχι; Φαίνεται να έχει ενδιαφέρον. Στα μαθήματα πάντως νομίζω ότι χρειάζεται να βγω σε συνθήκες κίνησης, σε δρόμους. Γιατί τώρα κάνω τα υποχρεωτικά μαθήματα (5 ώρες απαιτούνται), αλλά κάνουμε κάτι σλάλομ σε κώνους, κάτι αργές ευθείες κλπ. Χρήσιμα φυσικά, αλλά μου λείπει η εξοικείωση σε ρεαλιστικές καταστάσεις (κίνηση κλπ)

Και φίλους με δίκυκλο έχω, να πάμε τίποτα χαλαρές βόλτες για περισσότερη εξοικείωση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, Sorath said:

Όχι, μόνο μέχρι 125cc.

 

Επειδή έκανα χρόνια την συγκεκριμένη διαδρομή (N. Σμύρνη - Μαρούσι), να επιβεβαιώσω τα εξείς:

Εννοείται οτι για την ψυχική σου υγεία, καλά κάνεις και σκέφτεσαι δίκυκλο. Απο τις 3 ώρες καθημερινά πηγαινε-έλα, θα πέσεις στο μισάωρο.

Και με 150cc μια χαρά θα κάνεις την δουλειά σου. Για 17 χρόνια είχα το SH150, δεν είχα κανένα απολύτως θέμα για την μετακίνηση στην πόλη, όπου τα scooter είναι ακριβώς στο στοιχείο τους. Δεν υπάρχει πιο πρακτικό όχημα, για την καθημερινή μετακίνηση. Και κατά προτίμηση, με 16ριδες τροχούς και με ποδιά (θα σε βολέψει πολύ).

Έχω την εντύπωση ότι και το 300αρι tricity οδηγείται με δίπλωμα (υπό τις προϋποθέσεις) γιατί έχει μεγαλύτερο μετατρόχιο και ποδόφρενο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, oykas2001 είπε

Έχω την εντύπωση ότι και το 300αρι tricity οδηγείται με δίπλωμα (υπό τις προϋποθέσεις) γιατί έχει μεγαλύτερο μετατρόχιο και ποδόφρενο..

εχεις δει ποσο κοστιζει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα 3τροχα ΔΕΝ ειναι μηχανακια και θελουν μονο διπλωμα αυτοκινητου, οποτε παρε οσα κυβικα θες γιατι το 125 δεν αντεχεται απο οσα μου εχουν πει για καθημερινές μεγαλες μετακινησεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, basilis_k6 said:

εχεις δει ποσο κοστιζει?

Το ξέρω, 9.5 και βάλε, απλά λέω ότι οδηγείται και με δίπλωμα, αρκεί να πληροί τις προϋποθέσεις.

9 minutes ago, dkstopo said:

τα 3τροχα ΔΕΝ ειναι μηχανακια και θελουν μονο διπλωμα αυτοκινητου, οποτε παρε οσα κυβικα θες γιατι το 125 δεν αντεχεται απο οσα μου εχουν πει για καθημερινές μεγαλες μετακινησεις 

Όχι όλα, νομίζω και τα mp3 μόνο κάποια που είχαν μακρύ μετατρόχιο και είχαν ένα συγκεκριμένο κωδικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τρίτροχα είναι πιο ασφαλή και σταθερά στο βρεγμένο κι ολισθηρό οδόστρωμα, κατά πολύ. Αν γλιστρήσει ο ένας μπροστινός τροχός λόγω νερών, λαδιών έχεις άλλον έναν και καλύτερη ευστάθεια. Επίσης είναι αρκετά πιο σταθερά σε περίπτωση που πέσεις σε μία από τις πολλές λακούβες/πηγάδια των νεοελληνικών δρόμων.

Κατά τα άλλα είναι λιγότερο ευέλικτα λόγω φάρδους μπροστά αν και αυτό δεν πολυισχύει για τα μικρά της yamaha. Επίσης πιο ακριβά σε κόστος συντήρησης μικρού και ιδίως μεγάλου σέρβις, μεγαλύτερη κατανάλωση λόγω βάρους, μεγαλύτερο κόστος σε περίπτωση αυτχήματος ιδίως στο μπροστινό σύστημα καθώς και λιγότερες επιλογές στο να βρεις συνεργείο να ξέρει καλά να τα συντηρεί/επισκευάζει.

Ίσως υπάρχει και σνομπισμός από άλλους γκαζόκ@υλους με συμπλέκτη που σνομπάρουν τα σκούτερ (ιδίως τα χοντρά πολυθρονάτα) και περισσότερο τα 3κυκλα. Αδιάφορο και γραφικό απλά το αναφέρω.

 

Στις 7/8/2024 στις 10:05 ΠΜ, Lunar είπε

Μπατζετ δεν έχω συγκεκριμένο. Προφανώς θέλω να μείνω όσο πιο χαμηλά γίνεται, αλλά στην φάση που είμαι περισσότερο με ενδιαφέρει η ασφάλεια. Αν μιλήσουμε για απλό σκούτερ θα κοίταζα τα Sym (γύρω στα 3k καινούργιο), αλλά και δεν θα απέκλεια και το Honda (που προτείνουν όλοι λόγω αξιοπιστίας). Εκεί θα έπρεπε να ανέβω στα 4k. Το Τricity έχει 4400 καινούργιο, που σαν Yamaha λογικά θα έχει καλή αξιοπιστία.

Αρκετά καλό το SYM αλλά με τραγικά λάστιχα για χειμώνα. Ουσιαστικά πρέπει να τα αλλάξεις μέχρι τα πρωτοβρόχια είναι να πηγαίνεις με αυγό σε γκάζι, φρένο και ένα φυλακτό σε κατηφόρες με βρεγμένο οδόσ τρωμα όπως γυαλισμένη άσφαλτο, τσιμέντο της κακιάς ώρας.

Ανάλογα την διαφορά τιμής εγώ θα κοίταγα και το Medley που έχει λίγο καλύτερο γκάζι, φρένα αλλά και χώρο κάτω από την σέλα και δεν χρειάζεται να ξεπαντελωνιαστείς για λάστιχα.

Μετά υπάρχουν επιλογές από Honda PCX(αν είσαι μικροκαμωμένος) ή SH125 και πάνω.

 

Αν  είσαι καθημερινά μέσα στην κίνηση δεν έχει νόημα να πάρεις λιγότερα από 200 κυβικά με συμπλέκτη εκτός κι αν το θες για δασκάλα για κάτι μεγαλύτερο. Τζάμπα ταλαιπωρία να κουράζεις/ταλαιπωρείς τον εαυτό σου με τα ανέβασε/κατέβασε και να μην έχεις και την άνεση/προστασία που προσφέρουν οι ποδιές από ζέστη/κρύο/μικροπτώσεις συν το να μπορείς να κουβαλήσεις 4-5 σακούλες σούπερ μάρκετ στο επίπεδο πάτωμα και τον χώρο κάτω από την σέλα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως είπαμε, έχει σημασία η διαδρομή που κάνει ο καθένας.

Καλά τα σκούτερ και τα περισσότερα κυβικά, αλλά υπάρχουν συνθήκες στις οποίες χωλαίνουν επειδή είναι ογκώδη και δε χωράνε να περάσουν ανάμεσα από τα αυτοκίνητα ή τέλος πάντων φοβούνται να τα περάσουν αυτοί που είναι πάνω τους, και τα πιο αργά παπιά κολλάνε πίσω τους, το βλέπω κάθε μέρα στη διαδρομή που κάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...