Προς το περιεχόμενο

Τριτροχο ή διτροχο 125cc για αρχάριο οδηγό;


Lunar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ο συμπλεκτης ειναι προβλημα μονο σε πολυ πυκνη κινηση με πολυ φαναρι για πολυ ωρα. για διαδρομες σπιτι δουλεια ειναι απιθανο να κουραστει το χερι. εκτος αν διασχιζεις ολο το κεντρο πρωι/μεσημερι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για να συμπληρώσω το προηγούμενο (γενικό) post μου, προτείνω τα εξής:

- Scooter αυτόματο, οτιδήποτε άλλο με συμπλέκτη μέσα στην πόλη απλά θα το μετανοιώσεις (κι ας χάσεις την όποια "οδηγική εμπειρία", που  ούτως ή άλλως δεν έχεις)

- Μακρυά από τροχούς < 14/15 ιντσών στους φοβερούς ελληνικούς δρόμους με λακούβες και ανωμαλίες. Διάβασα κάποιον να λέει για ηλεκτρικό scooter με 12άρηδες τροχούς. 

- Οκ ξεκίνα με 125cc για το δίπλωμα, αλλά μεταξύ μας θα ζητήσεις κάτι δυνατότερο (αν μάλιστα βάζεις και 2ο άτομο). Είχα 170άρι για 7 χρόνια και όταν πήγα σε 300άρι κατάλαβα τι εστί βερύκοκο. 

- Honda, SYM, Kymco, Piaggio δοκιμασμένες λύσεις με τα συν και τα πλην τους. Κάτι κινεζιές που έχουν έρθει με το κιλό τελευταία (και προμοτάρονται πολύ) δε νομίζω ότι συγκρίνονται.

- Προφανέστατα με ABS, δεν ξέρω αν κυκλοφορούν πια μοντέλα χωρίς.

- Από τα πιο χρήσιμα αξεσουάρ στην πόλη ο ανεμοθώρακας: κόβει τον κρύο αέρα το χειμώνα, κόβει το ζεστό αέρα (και από τις εξατμίσεις) το καλοκαίρι.

- Δίτροχο και όχι τρίτροχο για να μπορείς να ελίσσεσαι ανάμεσα στα ΙΧ.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ίδια φαση, πηρα ενα sh125 με το διπλωμα αυτοκινήτου νομιζοντας οτι επειδη εκανα πολυ ποδηλατο το'χω

καταρχάς αυτό δεν έστριβε (ή δεν ήξερα) και στη Συγγρου πχ περναγαν απο διπλα μου τ'αυτοκινητα και μ'επαιρνε ο αερας

ανάμεσα απ΄τα αυτοκίνητα δεν απέκτησα άνεση να περνάω εύκολα και οι απο πισω λύσαγαν με τις κορνες που τους καθυστερούσα και τα πέρναγαν σα σταματημένα

το κράνος το φόραγα παντα αλλά ποτέ δεν το συνήθισα και έχανα όλη την περιφερειακή όραση, ήταν λες και φοραγα παροπίδες

νομίζω ηταν θεμα χρονου να με μαζεύουν και 3 μήνες μετά το'δωσα

τώρα φυσικά είναι και στον άνρθωπο, εσύ μπορεί να βγεις Βαλεντίνο

γνώμη μου πήγαινε νοίκιασε ένα μηχανάκι για 1 μήνα πριν αγοράσεις αν γίνεται. Νοικιάζοντας κάνεις και δοκιμές, μισό μήνα παπί με ταχύτητες, μισό μήνα σκουτερ κλπ να δεις τι σε βολεύει

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λαμβάνοντας υπ όψιν ότι είσαι ξεκάθαρος και κατασταλαγμένος στον λόγο και η αγορά θα γίνει
για να βελτιώσεις τους χρόνους μετακίνησης από και προς την εργασία (κλπ)
και όχι γιατί θέλεις να πάρεις μηχανάκι γιατί σου αρέσουν και πχ θες στο μέλλον να περάσεις και σε μεγαλύτερη κατηγορία,
αλλά και το σχόλιό σου για μεγάλη ηλικία και μετάβαση από 4τροχο σε μοτο με απλή μετατροπή διπλώματος

θα προτείνω καθαρά ένα 3κυκλο.
Θα το έχεις για τον παραπάνω λόγο, θα μπορείς να πας και για μια τσάρκα πχ να συνατνήσεις φίλους για καφε
θα μπορείς πιο εύκολα να καλύψεις και βασικές ανάγκες όπως τα εβδομαδιαία ψώνια σου
ενώ ταυτόχρονα το μυαλό σου και το σώμα (muscle memory) θα προσαρμοστούν πιο εύκολα στον νέο τρόπο μετακίνησης
και τον χειρισμό του μέσου, με την -σχετικά- παραπάνω ασφάλεια του τρίκυκλου = πιο δύσκολο να πέσεις.

Όλα τα υπόλοιπα ("μούρη", αποδόσεις κλπ) πάνε σε 2η μοίρα...

ξεδιάλεξε μάρκες και μοντέλα (αξιοπιστία και ευκολία στο σερβις / επισκευή), κόστος αγοράς και κόστος συντήρησης (κατανάλωση καυσίμων και σερβις)
βρες ποιο σε καλύπτει και
καλούς δρόμους και "πάντα όρθιος".

ΚΡΑΝΟΣ οπωσδήποτε και προαιρετικά γάντια για προστασία και αδιάβροχο για τον χειμώνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη ειμαι στο ιδιο μονοπάτι με σένα αλλά λίγο διαφορετικά: Μετά απο 15 χρόνια μόνο με αμάξι, κοιτάω τους 2 τροχούς γιατι εχω αποκλείσει πάρα πολλές μετακινήσεις γιατί απλά δε θα βρω να παρκαρω φθανοντας αλλά ούτε και επιστρέφοντας.

Εχω κανονίσει ηδη να πάω σε σχολή για να βγάλω μια και εξω το απεριόριστο αλλά σαν και εσένα έχω ΠΟΛΛΟΥΣ φόβους κυρίως γιατι όποιος έχει οδηγήσει κάποια χρόνια έχει δει πολλές στραβές. Και στο αμάξι μπορεί να κλάψεις για ένα προφυλακτήρα και μια μετώπη αλλά στη μηχανή κλαις το πόδι σου.

Σε κάθε περίπτωση προτείνω να κάνεις μαθήματα, και να πάρεις καλό εξοπλισμό μαζί με το μηχανάκι.

Κοιτάω και εγώ νέο 125 αλλά μαλλον θα πάω σε 300άρι μεταχειρισμένο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tasoe είπε

Συνήθεια είναι. Εφόσον δεν είναι ντελιβεράς δε θα έχει πρόβλημα.

 

Για προφανείς λόγους. Αν δεν είναι προφανείς για όλους θα πω γιατί με το αυτόματο η οδηγική αίσθηση πάει περίπατο. Ανέβασμα στροφών για προσπέραση, κατέβασμα σχέσης για φρενάρισμα κλπ κλπ όλα καταργούνται. Είναι η μισή εμπειρία, μη σου πω το ένα τέταρτο. Αν μένει σε κανά νησάκι και θέλει να πηγαίνει από παραλία σε παραλία ας πάρει σκούτερ, και γω στις διακοπές σκούτερ παίρνω.

Δεν πάει καθόλου περίπατο έχω ένα Μπέβερλι 500 και κάθε φορά που έχω στροφή (ειδικά  μια Λουκούμι κοντά στο σπίτι μου )μπαίνω με όλα ντριφτ!! 🤣🤣όσο για το φρενάρισμα τσακωνεις και  τα 2 φρένα και μπαινεις σε στροφή όπως είσαι... Τώρα αν σου αρέσει τόσο να κατεβάζεις ταχύτητες Ε δεν κάνει το σκούτερ... Σε όλα τα υπόλοιπα (για πόλη) κερδιζει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ουτε τα μικρα ηλεκτρικα ειναι λαθος αγορα, ουτε ο συμπλέκτης, ουτε το τρικυκλο. Ο καθένας γράφει σκεπτόμενος πιο πολύ τις δικες του μοτοσυκλέτες, εμπειριες και κυριως ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ. 

υπαρχουν ανθρωποι που οδηγανε πατινι και αλλοι 1000αρι και οι δυο πανε στη δουλεια τους. και για τους δυο αυτο ειναι το σωστο οχημα. Πριν απο κάθε αποφαση για αγορά πρωτης μηχανης/σκουτερ πρεπει να δουμε 3 βασικα πράγματα.

που θα πηγαινω? πολη σημαινει πολλα πραγματα. αλλη διαδρομη ειναι το περιστέρι-κέντρο, αλλη διαδρομή το πειραιας κηφισια και αλλη το παγκράτι-κολωνάκι. 

ποσο θέλω να χωθω στον κοσμο του δικυκλου? μονο δουλεια-σπιτι? και δικαβαλο? και κανα μπανιο? και λιγο πιο περα? 

ειμαι έτοιμος? ανεβαινοντας σε ενα μηχανακι πρεπει να εισαι ετοιμος και να πέσεις. πρεπει να εισαι ετοιμος να χτυπησεις. μπορει να μην συμβει ποτε, μπορει να συμβει αυριο. και βασικα η ερωτηση δεν ειναι "εισαι ετοιμος?" αλλα "αξιζει?". Αξιζει για σενα να ρισκαρεις τα ωραια σου ποδαράκια για μιση ωρα στο αμαξι? δεν ειναι για ολους το μηχανακι.  

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά ευχαριστώ όλους σας για το χρόνο και τις απαντήσεις.

Σχετικά με το "γεράματα" που έγραψα, σχετικό είναι, 42 είμαι 😁

Η διαδρομή που κάνω είναι Νέα Σμύρνη - Μαρουσι και πάλι πίσω. 16+16 χλμ που μου παίρνουν περίπου 2μιση ώρες (είτε με τα ΜΜΜ, είτε με αυτοκίνητο, Περιφερειακή, Αττική κλπ).

Αυτό που γράφει ο φίλος @basilis_k6 έχει δίκιο. Δεν νιώθω διατεθειμένος να πέσω ή να χτυπήσω. Αλλά από την άλλη, δεν μπορώ να περνάω και τόσες ώρες τη βδομάδα στο πήγαινε -ελα. Άρα πρέπει να δοκιμάσω να αλλάξω κάτι...

Για επιδόσεις δεν προβληματίζομαι τόσο (ξέρω, είναι νωρίς ακόμα). Επίσης, θεωρώ ότι θα αργήσω πολύ να κινούμαι μόνιμα ανάμεσα στα αμάξια, συνεπώς η ευελιξία των 2vs3 τροχών ίσως είναι σχετική. Ο τρίτος τροχός πιστεύω ότι θα μου δώσει καλύτερο πάτημα και ίσως σώσει από κανένα απρόοπτο, ακόμα και αν αυτό είναι σε βάρος των επιδόσεων.

Το κράνος και το σωστό μπουφάν εννοείται ότι θα τα πάρω απευθείας. Το "καλό" με το τρίτροχο είναι ότι έχω την εξής 1 επιλογή στα 125cc: Το tricity που τουλάχιστον είναι γιαπωνέζικο, και έχει καλή αξιοπιστία και επιδόσεις από όσα διαβάζω.

Πάντως είναι πολύ καλή πρόταση και του φίλου που έγραψε να νοικιάσω ένα σκούτερ για κανένα μήνα πρώτα!

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Lunar είπε

Αρχικά ευχαριστώ όλους σας για το χρόνο και τις απαντήσεις.

Σχετικά με το "γεράματα" που έγραψα, σχετικό είναι, 42 είμαι 😁

Η διαδρομή που κάνω είναι Νέα Σμύρνη - Μαρουσι και πάλι πίσω. 16+16 χλμ που μου παίρνουν περίπου 2μιση ώρες (είτε με τα ΜΜΜ, είτε με αυτοκίνητο, Περιφερειακή, Αττική κλπ).

Αυτό που γράφει ο φίλος @basilis_k6 έχει δίκιο. Δεν νιώθω διατεθειμένος να πέσω ή να χτυπήσω. Αλλά από την άλλη, δεν μπορώ να περνάω και τόσες ώρες τη βδομάδα στο πήγαινε -ελα. Άρα πρέπει να δοκιμάσω να αλλάξω κάτι...

Για επιδόσεις δεν προβληματίζομαι τόσο (ξέρω, είναι νωρίς ακόμα). Επίσης, θεωρώ ότι θα αργήσω πολύ να κινούμαι μόνιμα ανάμεσα στα αμάξια, συνεπώς η ευελιξία των 2vs3 τροχών ίσως είναι σχετική. Ο τρίτος τροχός πιστεύω ότι θα μου δώσει καλύτερο πάτημα και ίσως σώσει από κανένα απρόοπτο, ακόμα και αν αυτό είναι σε βάρος των επιδόσεων.

Το κράνος και το σωστό μπουφάν εννοείται ότι θα τα πάρω απευθείας. Το "καλό" με το τρίτροχο είναι ότι έχω την εξής 1 επιλογή στα 125cc: Το tricity που τουλάχιστον είναι γιαπωνέζικο, και έχει καλή αξιοπιστία και επιδόσεις από όσα διαβάζω.

Πάντως είναι πολύ καλή πρόταση και του φίλου που έγραψε να νοικιάσω ένα σκούτερ για κανένα μήνα πρώτα!

 

 

το τρισιτυ ειναι μια χαρα. αφου πλεον θα εισαι πανω σε μηχανακι να προτιμας ανοιχτους δρομους χωρις διασταυρωσεις και φαναρια οπως αττικη οδο κτλ. ενα συνηθισμένο λαθος που κάνουν οι νεοι οδηγοι ειναι να επιλέγουν τους αργους, μποτιλιαρισμένους δρομους (λογω χαμηλων ταχυτητων των αυτοκινητων) και να φοβουνται τις εθνικες και τους αυτοκινητοδρομους οι οποιοι ομως εχουν απειροελάχιστα ατυχηματα και σχεδον μηδενικες πιθανοτητες σοβαρου τραυματισμου. Να βρεις καποιον που εχει εμπειρια απο μηχανη να σε μαθει 5 πραγματα. δεν ειναι ποδηλατο με μοτερ το μηχανακι, ουτε μπορεις να οδηγας και να συμπεριφερεσαι οπως στο αμαξι. 

Αναφορά σε κείμενο

Δεν νιώθω διατεθειμένος να πέσω ή να χτυπήσω

αυτο ομως ξανασκεψου το. η στατιστική ειναι εναντίον σου

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως επειδή μιλάτε για το τρίτροχο για ασφάλεια το έχω πιάσει 3 4 φορές ειδικά η πρώτη φορά ήταν απαίσιο αλλά οκ μετά συνηθίζεις  εγώ ένιωθα πολύ εκτεθημενος δεν μου άρεσε καθόλου αυτή η αίσθηση.. τώρα σε ένα καινούριο σκούτερ με abs και σχετικά καλά αμορτισέρ  δεν νομίζω να του λείψει η ασφάλεια αλλά λέω κατηγορηματικά όχι στο 125 για 300+ ναι... Αλλιώς όχι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 07/08/2024 at 10:05, Lunar said:

Χαιρετώ την παρέα!

Ήρθε o καιρος στα γεράματα να κοιτάξω για το πρωτο μου μηχανάκι. Ο λόγος είναι οτι πλέον χρειάζομαι σίγουρα γύρω στις 2μιση ώρες τη μέρα για μετακίνηση (Κέντρο προς Βόρεια και πάλι πίσω), και νιώθω οτι κάπως πρέπει να το βελτιώσω.

Κοιτάζω αποκλειστικά μέχρι 125 κυβικά (μετατροπή διπλώματος αυτοκινήτου, χωρίς εξετάσεις). Δεν έχω καθόλου εμπειρία με μηχανάκια στο παρελθόν, έχω όμως οδηγήσει αρκετά ποδήλατο (και μέσα στην πόλη, κίνηση, μεγάλους δρόμους κλπ)

Το ερώτημα είναι αν πρέπει να κοιτάξω για τρίτροχο (Yamaha tricity 125) ή για κλασικό σκουτερ.
Τα τρίτροχα είναι ιδιαίτερη κατηγορία και δεν είναι ευκολο να βρεις πολλούς να έχουν οδηγήσει. Επίσης, νομίζω οτι οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές δεν τα έχουν σε εκτίμηση. Από την άλλη, έχω ακούσει οτι τα τρίτροχα προσφέρουν καλύτερη σταθερότητα και "συγχωρούν" περισσότερο νέους αναβάτες.

Μπατζετ δεν έχω συγκεκριμένο. Προφανώς θέλω να μείνω όσο πιο χαμηλά γίνεται, αλλά στην φάση που είμαι περισσότερο με ενδιαφέρει η ασφάλεια. Αν μιλήσουμε για απλό σκούτερ θα κοίταζα τα Sym (γύρω στα 3k καινούργιο), αλλά και δεν θα απέκλεια και το Honda (που προτείνουν όλοι λόγω αξιοπιστίας). Εκεί θα έπρεπε να ανέβω στα 4k. Το Τricity έχει 4400 καινούργιο, που σαν Yamaha λογικά θα έχει καλή αξιοπιστία.

Γνώμες, παρακαλώ;

Ότι και να πάρεις, επένδυσε σε μία (ή και παραπάνω) ακαδημίες εκμάθησης δικύκλου (πχ Χούντρας). 

Σε 1 ημέρα θα μάθεις πράγματα που άλλοι δεν έχουν μάθει σε 20 χρόνια πάνω σε τροχούς. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Lunar είπε

Αρχικά ευχαριστώ όλους σας για το χρόνο και τις απαντήσεις.

Σχετικά με το "γεράματα" που έγραψα, σχετικό είναι, 42 είμαι 😁

Η διαδρομή που κάνω είναι Νέα Σμύρνη - Μαρουσι και πάλι πίσω. 16+16 χλμ που μου παίρνουν περίπου 2μιση ώρες (είτε με τα ΜΜΜ, είτε με αυτοκίνητο, Περιφερειακή, Αττική κλπ).

Αυτό που γράφει ο φίλος @basilis_k6 έχει δίκιο. Δεν νιώθω διατεθειμένος να πέσω ή να χτυπήσω. Αλλά από την άλλη, δεν μπορώ να περνάω και τόσες ώρες τη βδομάδα στο πήγαινε -ελα. Άρα πρέπει να δοκιμάσω να αλλάξω κάτι...

Για επιδόσεις δεν προβληματίζομαι τόσο (ξέρω, είναι νωρίς ακόμα). Επίσης, θεωρώ ότι θα αργήσω πολύ να κινούμαι μόνιμα ανάμεσα στα αμάξια, συνεπώς η ευελιξία των 2vs3 τροχών ίσως είναι σχετική. Ο τρίτος τροχός πιστεύω ότι θα μου δώσει καλύτερο πάτημα και ίσως σώσει από κανένα απρόοπτο, ακόμα και αν αυτό είναι σε βάρος των επιδόσεων.

Το κράνος και το σωστό μπουφάν εννοείται ότι θα τα πάρω απευθείας. Το "καλό" με το τρίτροχο είναι ότι έχω την εξής 1 επιλογή στα 125cc: Το tricity που τουλάχιστον είναι γιαπωνέζικο, και έχει καλή αξιοπιστία και επιδόσεις από όσα διαβάζω.

Πάντως είναι πολύ καλή πρόταση και του φίλου που έγραψε να νοικιάσω ένα σκούτερ για κανένα μήνα πρώτα!

 

Αν δεν περνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, δεν θα βελτιώσεις κατά πολύ τους χρόνους. Ο μόνος λόγος που θα φτάνεις πιο γρήγορα με μηχανάκι είναι το να περνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Από ζωγράφου μέχρι το Μέγαρο ΟΤΕ σε ώρα αιχμής με μηχανή με συμπλέκτη μπορείς να το κανεις σε 15 λεπτά, με νορμαλ χώσιμο, όχι μόνιμα και σε οριακά σημεία. Σίγουρα θα δεις βελτίωση με το μηχανάκι, αλλά μόνο με δίτροχο. Με τριτροχο δεν υπάρχει απλά περίπτωση.

Οσον αφορά τον εξοπλισμό, δυστυχώς δεν είναι μόνο το κράνος και το μπουφάν, αλλά είναι και το παντελόνι και οι μπότες. Κατά 99,99% δε θα πέσεις, αλλά αυτό το 0,01% αν γίνει η στραβή πρέπει να είσαι όσο πιο ασφαλής γίνεται. Η στραβή μπορεί να γίνει χωρίς να φταις καν εσυ, όποτε εξοπλισμός πάντα.

6 ώρες πριν, majnun είπε

Επειδη ειμαι στο ιδιο μονοπάτι με σένα αλλά λίγο διαφορετικά: Μετά απο 15 χρόνια μόνο με αμάξι, κοιτάω τους 2 τροχούς γιατι εχω αποκλείσει πάρα πολλές μετακινήσεις γιατί απλά δε θα βρω να παρκαρω φθανοντας αλλά ούτε και επιστρέφοντας.

Επειδή είχα και εγώ αυτή τη σκέψη, να ξέρεις ότι θα σε τρώει συνέχεια μέσα σου μη σου κλέψουν το μηχανάκι εκεί που θα το παρκάρεις. Θα θες να το βλέπεις και να είσαι σε μικρή απόσταση ακόμα και λουκέτα και gps να πάρεις. Όποτε ίσως με το αμάξι να μη βρίσκεις εύκολα πάρκινγκ, αλλά δε θα φοβάσαι αν θα το ξαναβρείς εκεί που το άφησες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, thanasis00 είπε

Αν δεν περνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, δεν θα βελτιώσεις κατά πολύ τους χρόνους. Ο μόνος λόγος που θα φτάνεις πιο γρήγορα με μηχανάκι είναι το να περνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Από ζωγράφου μέχρι το Μέγαρο ΟΤΕ σε ώρα αιχμής με μηχανή με συμπλέκτη μπορείς να το κανεις σε 15 λεπτά, με νορμαλ χώσιμο, όχι μόνιμα και σε οριακά σημεία. Σίγουρα θα δεις βελτίωση με το μηχανάκι, αλλά μόνο με δίτροχο. Με τριτροχο δεν υπάρχει απλά περίπτωση.

Οσον αφορά τον εξοπλισμό, δυστυχώς δεν είναι μόνο το κράνος και το μπουφάν, αλλά είναι και το παντελόνι και οι μπότες. Κατά 99,99% δε θα πέσεις, αλλά αυτό το 0,01% αν γίνει η στραβή πρέπει να είσαι όσο πιο ασφαλής γίνεται. Η στραβή μπορεί να γίνει χωρίς να φταις καν εσυ, όποτε εξοπλισμός πάντα.

Επειδή είχα και εγώ αυτή τη σκέψη, να ξέρεις ότι θα σε τρώει συνέχεια μέσα σου μη σου κλέψουν το μηχανάκι εκεί που θα το παρκάρεις. Θα θες να το βλέπεις και να είσαι σε μικρή απόσταση ακόμα και λουκέτα και gps να πάρεις. Όποτε ίσως με το αμάξι να μη βρίσκεις εύκολα πάρκινγκ, αλλά δε θα φοβάσαι αν θα το ξαναβρείς εκεί που το άφησες.

το τρισιτι περναει αναμεσα οπως και τα υπολοιπα σκουτερ. δεν ειναι οπως τα παλια Mp3 που ηταν μαουνες. οι ροδες δεν αυξανουν το πλατος του, ειναι πιο στενο απο το xmax300. στα σλαλομ μονο κολωνεις λιγο αλλα σκεψου οτι σε ενα bev400 με την εξατμιση που πεταει εχεις τον ιδιο χωρο μη σου πω και λιγοτερο. οσο για την κλοπη, δεν νομιζω να κλεβουν τρισιτι, ουτε καν τα κοιτανε. για την διαδρομη που περιγράφει δεν θα εχει θεμα, χαλαρα θα κάνει λιγοτερο χρονο απο οτι με αμαξι. αυτο που θα τον περιορισει δεν ειναι το οχημα αλλα οτι σαν νεος οδηγος δεν μπορει να οδηγησει οπως οι πιο εμπειροι που παμε σαν καφροι μεσα στην κινηση.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, oykas2001 said:

Και το tricity 300 μπορείς με δίπλωμα αυτοκινήτου νομίζω, ίσως κάποιο μεταχειρισμένο; 

Όχι, μόνο μέχρι 125cc.

 

Επειδή έκανα χρόνια την συγκεκριμένη διαδρομή (N. Σμύρνη - Μαρούσι), να επιβεβαιώσω τα εξείς:

Εννοείται οτι για την ψυχική σου υγεία, καλά κάνεις και σκέφτεσαι δίκυκλο. Απο τις 3 ώρες καθημερινά πηγαινε-έλα, θα πέσεις στο μισάωρο.

Και με 150cc μια χαρά θα κάνεις την δουλειά σου. Για 17 χρόνια είχα το SH150, δεν είχα κανένα απολύτως θέμα για την μετακίνηση στην πόλη, όπου τα scooter είναι ακριβώς στο στοιχείο τους. Δεν υπάρχει πιο πρακτικό όχημα, για την καθημερινή μετακίνηση. Και κατά προτίμηση, με 16ριδες τροχούς και με ποδιά (θα σε βολέψει πολύ).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...