Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας. Ξερει κανεις εαν μπορω να παω καπου το αμαξι να μου κανουν να λειτουργει αυτο το κουμπι; ή θα πρεπει να ειναι ηδη ρυθμισμενο απο το εργοστασιο;

image.png.8e3c1a913a1edb425013410368fb4a4a.png

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό το κουμπί ανοίγει μόνο το πορτ μπαγκάζ όταν έχεις κλειδωμένο το αμάξι.

Πατάς - ανοίγει, βάζεις / βγάζεις πράγματα και κλείνοντας ξανακλειδωνει το πορτ μπαγκάζ....

Σε διάφορα βιντεακια φαίνεται ότι αλλάζουν τα "αμορτισέρ" της πόρτας του (πορτ μπαγκάζ) και ανοίγει... ψάξε με τον Google 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, terry308 είπε

Αυτό το κουμπί ανοίγει μόνο το πορτ μπαγκάζ όταν έχεις κλειδωμένο το αμάξι.

Πατάς - ανοίγει, βάζεις / βγάζεις πράγματα και κλείνοντας ξανακλειδωνει το πορτ μπαγκάζ....

Σε διάφορα βιντεακια φαίνεται ότι αλλάζουν τα "αμορτισέρ" της πόρτας του (πορτ μπαγκάζ) και ανοίγει... ψάξε με τον Google 

αααα οκευυ φιλε ευχαριστω πολυ.

Δημοσ.

Αν δεν λειτουργούν και τα άλλα κουμπιά ίσως εχει χαλάσει η πλακέτα από μέσα 

Τότε θέλει Κλειδαρα αυτοκίνητου

Άλλαξα πρόσφατα ολοκλήρο τέτοιο μαζί με το κλειδί στον Πυθαγόρα με 150 ευρω 

Αν είσαι Αττική είναι ο καλύτερος. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να το πατήσεις -γρήγορα- 2 φορές δοκίμασες; Ή να διαβάσεις το μάνιουαλ του αυτοκινήτου σου εναλλακτικά. Το οποίο  για κάποιον άγνωστο σε εμένα λόγο δεν λες καν ποιό είναι. Και κρύβεις και το σηματάκι στο τιμόνι. Να μαντέψουμε θέλεις μήπως; 😁

Επεξ/σία από theopan
  • Like 2
Δημοσ.
Στις 5/8/2024 στις 4:49 ΠΜ, kyriakosssss είπε

Καλησπέρα σας. Ξερει κανεις εαν μπορω να παω καπου το αμαξι να μου κανουν να λειτουργει αυτο το κουμπι; ή θα πρεπει να ειναι ηδη ρυθμισμενο απο το εργοστασιο;

image.png.8e3c1a913a1edb425013410368fb4a4a.png

Ότι έγραψε ο @terry308.

Το ίδιο έχει και το Volvo V40 .

Μι διπλό πάτημα απλά ξεκλειδώνει μόνο το Πορτ παγκαζ και ανάβουν τα φώτα .

Έχω δει και ότι αλλάζουν τα αμορτισέρ του Πορτ παγκαζ και ανοίγει . 

Δημοσ.

Το πιο άχρηστο κουμπί που υπάρχει, δεν έχει λόγο ύπαρξης από την στιγμή που το ίδιο γίνεται με το κανονικό κουμπί ξεκλειδώματος.

Εγώ έχω την αίσθηση ότι η op πιστεύει πως το πορτ μπαγκάζ θα ανοίγει μέχρι πάνω αυτόματα και μετά θα κλείνει, λειτουργία που είναι του αυτοκινήτου (και αν την είχε θα το ήξερε) και όχι του κοντρόλ.

Αυτό με τα αμορτισέρ που το κάνουν να ανοίγει μπορεί να το αναλύσει κάποιος λίγο περισσότερο? Ίσως υπάρχει κάποια πιθανότητα να αποκτήσει χρησιμότητα το κουμπί

Δημοσ.
3 hours ago, cthulhucarbide said:

Αυτό με τα αμορτισέρ που το κάνουν να ανοίγει μπορεί να το αναλύσει κάποιος λίγο περισσότερο? Ίσως υπάρχει κάποια πιθανότητα να αποκτήσει χρησιμότητα το κουμπί

Αυτό που κάνει το κουμπί της φωτογραφίας στα αυτοκίνητα της VW, και πιθανώς σε άλλων κατασκευαστών, που δεν έχουν ηλεκτρικά υποβοηθούμενο μηχανισμό, είναι να ξεκλειδώνει την πόρτα του πορτμπαγκάζ. Ωστόσο, αν το ελατήριο της πόρτας αυτής είναι ρυθμισμένο αντίστοιχα, στα σεντάν αυτοκίνητα τουλάχιστον δύναται να καταστεί δυνατό το άνοιγμα της πόρτας του πορτμπαγκάζ με το πάτημα του κουμπιού αυτού.

Ορίστε και ένα σχετικό βίντεο.

 

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, theopan είπε

Να το πατήσεις -γρήγορα- 2 φορές δοκίμασες; Ή να διαβάσεις το μάνιουαλ του αυτοκινήτου σου εναλλακτικά. Το οποίο  για κάποιον άγνωστο σε εμένα λόγο δεν λες καν ποιό είναι. Και κρύβεις και το σηματάκι στο τιμόνι. Να μαντέψουμε θέλεις μήπως; 😁

Έχει κάνει πολλά θέματα με διάφορες απορίες 

Vw Golf έχει 😉

5 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Αυτό με τα αμορτισέρ που το κάνουν να ανοίγει μπορεί να το αναλύσει κάποιος λίγο περισσότερο? Ίσως υπάρχει κάποια πιθανότητα να αποκτήσει χρησιμότητα το κουμπί

Απλα έχουν περισσότερη πίεση,συνήθως είναι αερίου και ανοίγει το πορτ μπαγκάζ, (μόνο ανοίγει...) γιατί για κλείσιμο είναι ηλεκτρικό σύστημα και κοστίζει περίπου 450€ στα γνωστά κινέζικα sites.

Υπάρχουν και τα απλά ελατήρια με 2+€ πάλι στα κινέζικα sites ,αλλά και πάλι είναι ανάλογα με το όχημα πχ. το Ibiza 2018 δεν ξεκλειδώνει 100%,θέλει να "γυρίσεις"το σήμα της Seat για να απασφαλισει το πορτ μπαγκάζ και δεν έχει τέτοιο "μπράτσο" αλλά αμορτισέρ.

 

  • Like 1
Δημοσ.

μιλαμε για το αυτοκινητο της φωτο? δηλαδη passat η κατι παρομοιο? θελεις απλο ξεκλειδωμα πορτ μπαγκαζ (απασφαλιση) η και ανυψωση της πισω πορτας? 

Δημοσ.

Αφού υπάρχει σαν κουμπί στο κλειδί δεν ξεκλειδώνει κλπ το πορτμπαγκαζ?Αν και ο ΤΣ δεν γράφει τι ακριβώς θέλει/νομίζει ότι   κάνει το κουμπί αυτό.Ισως να το γράφει στο μανουαλ .......

Δημοσ.
On 11/08/2024 at 03:07, cthulhucarbide said:

Αυτό με τα αμορτισέρ που το κάνουν να ανοίγει μπορεί να το αναλύσει κάποιος λίγο περισσότερο? Ίσως υπάρχει κάποια πιθανότητα να αποκτήσει χρησιμότητα το κουμπί

Κάποιοι βάζουν στο πορτ-μπαγκάζ aftermarket αμορτισέρ λίγο πιο δυνατά, ώστε όταν ξεκλειδώνεις, η δύναμη του αμορτισέρ να αρκεί για να σηκώσει την πόρτα. Έχω σκεφτεί κι εγώ να το κάνω, μιας και το κόστος είναι πολύ μικρό (κοντά στα 50-100 ευρώ). Εννοείται όμως ότι μετά δε ξανακλείνει απ' το κουμπί, εκεί θέλει το πλήρες σύστημα ηλεκτρικού πορτ-μπαγκάζ, που κάνει κάνα χιλιάρικο. :P

Δημοσ.
Στις 11/8/2024 στις 7:00 ΠΜ, Stavros86 είπε

Αυτό που κάνει το κουμπί της φωτογραφίας στα αυτοκίνητα της VW, και πιθανώς σε άλλων κατασκευαστών, που δεν έχουν ηλεκτρικά υποβοηθούμενο μηχανισμό, είναι να ξεκλειδώνει την πόρτα του πορτμπαγκάζ. Ωστόσο, αν το ελατήριο της πόρτας αυτής είναι ρυθμισμένο αντίστοιχα, στα σεντάν αυτοκίνητα τουλάχιστον δύναται να καταστεί δυνατό το άνοιγμα της πόρτας του πορτμπαγκάζ με το πάτημα του κουμπιού αυτού.

Ορίστε και ένα σχετικό βίντεο.

 

Στις 11/8/2024 στις 9:05 ΠΜ, terry308 είπε

Απλα έχουν περισσότερη πίεση,συνήθως είναι αερίου και ανοίγει το πορτ μπαγκάζ, (μόνο ανοίγει...) γιατί για κλείσιμο είναι ηλεκτρικό σύστημα και κοστίζει περίπου 450€ στα γνωστά κινέζικα sites.

Υπάρχουν και τα απλά ελατήρια με 2+€ πάλι στα κινέζικα sites ,αλλά και πάλι είναι ανάλογα με το όχημα πχ. το Ibiza 2018 δεν ξεκλειδώνει 100%,θέλει να "γυρίσεις"το σήμα της Seat για να απασφαλισει το πορτ μπαγκάζ και δεν έχει τέτοιο "μπράτσο" αλλά αμορτισέρ.

 

4 ώρες πριν, Haldol είπε

Κάποιοι βάζουν στο πορτ-μπαγκάζ aftermarket αμορτισέρ λίγο πιο δυνατά, ώστε όταν ξεκλειδώνεις, η δύναμη του αμορτισέρ να αρκεί για να σηκώσει την πόρτα. Έχω σκεφτεί κι εγώ να το κάνω, μιας και το κόστος είναι πολύ μικρό (κοντά στα 50-100 ευρώ). Εννοείται όμως ότι μετά δε ξανακλείνει απ' το κουμπί, εκεί θέλει το πλήρες σύστημα ηλεκτρικού πορτ-μπαγκάζ, που κάνει κάνα χιλιάρικο. :P

Αρκετά ενδιαφέρον, αρκετές φορές έχω πάει να ανοίξω το πορτ έχοντας 15 πράγματα στα χέρια μου και δεν μπορώ με τίποτα οπότε αν ανοίγει μόνο θα είναι μεγάλη βελτίωση.

Το θέμα είναι τι ακριβώς χρειάζεται για ένα αμάξι που δεν έχει ελατήρια αλλά δύο μπουκάλες? Και το κυριότερο ζήτημα που βλέπω είναι ότι έτσι όπως είναι τοποθετημένες όταν το πορτ είναι λίγο ανοιχτό, αυτές τείνουν να το κλείσουν περισσότερο ενώ για να το σπρώξουν να ανοίξει περισσότερο πρέπει να έχει ήδη ανοίξει κατά το 1/3 περίπου

Δημοσ.
Στις 11/8/2024 στις 3:07 ΠΜ, cthulhucarbide είπε

Το πιο άχρηστο κουμπί που υπάρχει, δεν έχει λόγο ύπαρξης από την στιγμή που το ίδιο γίνεται με το κανονικό κουμπί ξεκλειδώματος.

Εγώ έχω την αίσθηση ότι η op πιστεύει πως το πορτ μπαγκάζ θα ανοίγει μέχρι πάνω αυτόματα και μετά θα κλείνει, λειτουργία που είναι του αυτοκινήτου (και αν την είχε θα το ήξερε) και όχι του κοντρόλ.

Αυτό με τα αμορτισέρ που το κάνουν να ανοίγει μπορεί να το αναλύσει κάποιος λίγο περισσότερο? Ίσως υπάρχει κάποια πιθανότητα να αποκτήσει χρησιμότητα το κουμπί

Η λογική είναι να μη χρειάζεται ξανά κλείδωμα. Σε VW έτσι λειτουργούσε, το πατούσες μια φορά για να ανοίξεις το πορτ-μπαγκάζ και όταν το έκλεινες κλείδωνε αυτόματα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...