Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους

Ψάχνοντας για κατάλυμα σε παραθαλάσσιο μέρος βρήκα ένα το οποίο είχε διαθέσιμο δωμάτιο (hotel 3*) . Είδα τις φωτό σε google και booking ,πήρα τηλέφωνο και έκλεισα ένα δωμάτιο. Το λάθος μου ήταν ότι δεν είδα τις κριτικες ..όχι ότι είναι πανάκεια αλλά μερικές φορές σε γλυτώνουν ..

Στο ζουμί

Το δωμάτιο δεν ήταν αυτό που περιμέναμε με βάση ότι είδαμε σε google κ booking

Βρώμικο ,ακόμα και το δεύτερο που μας αλλάξανε μετά από παράπονα

Κλιματιστικό με έντονη μυρωδιά

Αποχέτευση που βρωμουσε 

Τα παραπάνω είναι μερικά από αυτά που αντιμετωπίσαμε . Απλά η παγίδα είναι ότι πληρώνεις μπροστά ώστε να μη μπορείς να φύγεις έστω τη δεύτερη μέρα ..

Υπάρχει κάποια υπηρεσία στην οποία μπορώ να απευθυνθώ επώνυμα είτε ανώνυμα ?

Επεξ/σία από nikos2004dj
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, nikos2004dj είπε

Υπάρχει κάποια υπηρεσία στην οποία μπορώ να απευθυνθώ επώνυμα είτε ανώνυμα ?

Το booking θα σου έκανε δουλειά αλλά.....

👇

44 λεπτά πριν, nikos2004dj είπε

Είδα τις φωτό σε google και booking, πήρα τηλέφωνο και έκλεισα ένα δωμάτιο

 

  • Like 7
  • Haha 2
Δημοσ.
8 hours ago, nikos2004dj said:

Καλησπέρα σε όλους

Ψάχνοντας για κατάλυμα σε παραθαλάσσιο μέρος βρήκα ένα το οποίο είχε διαθέσιμο δωμάτιο (hotel 3*) . Είδα τις φωτό σε google και booking ,πήρα τηλέφωνο και έκλεισα ένα δωμάτιο. Το λάθος μου ήταν ότι δεν είδα τις κρητικες ..όχι ότι είναι πανάκεια αλλά μερικές φορές σε γλυτώνουν ..

Στο ζουμί

Το δωμάτιο δεν ήταν αυτό που περιμέναμε με βάση ότι είδαμε σε google κ booking

Βρώμικο ,ακόμα και το δεύτερο που μας αλλάξανε μετά από παράπονα

Κλιματιστικό με έντονη μυρωδιά

Αποχέτευση που βρωμουσε 

Τα παραπάνω είναι μερικά από αυτά που αντιμετωπίσαμε . Απλά η παγίδα είναι ότι πληρώνεις μπροστά ώστε να μη μπορείς να φύγεις έστω τη δεύτερη μέρα ..

Υπάρχει κάποια υπηρεσία στην οποία μπορώ να απευθυνθώ επώνυμα είτε ανώνυμα ?

Έχεις πληρώσει μαυρα; 

Δημοσ.
9 hours ago, Nabuko said:

Το booking θα σου έκανε δουλειά αλλά.....

👇

 

το booking δεν κανει παντα τη δουλεια του ,πριν 5χρονια περιπου,  που ειχε γινει λαθος και δεν καταλαβαινε ο ιδιοκτητης δεν αναλαβανε τιποτα και οταν καλεσα την αστυνομια να ερθει να κανει καταγραφη του γεγονοτος τοτε ο ιδιοκτητης συνηλθε..

2 hours ago, JakeKaufman said:

Έχεις πληρώσει μαυρα; 

οχι Ολα με κάρτα

Δημοσ.

Καλα απο τη στιγμη που δεν πηγες μεσω booking αλλα τηλεφωνικα, πως πληρωσες μπροστα με καρτα; Δεν το αφησες να πληρωσεις οταν θα εφευγες;

  • Sad 1
Δημοσ.
13 hours ago, nikos2004dj said:

Το λάθος μου ήταν ότι δεν είδα τις κρητικες

Είσαι σίγουρος ότι ήταν κρητικές; Μήπως ήταν από άλλο νησί;

  • Haha 10
Δημοσ.
2 hours ago, lector said:

Καλα απο τη στιγμη που δεν πηγες μεσω booking αλλα τηλεφωνικα, πως πληρωσες μπροστα με καρτα; Δεν το αφησες να πληρωσεις οταν θα εφευγες;

με το check in ηθελε υποχρεωτικά την εξωφληση , μου φανηκε περιεργο αλλα ειπα οκ ετσι θα ειναι το συστημα τους γιατι μπορει στη ρεσεψιον να μην υπαρχει ατομο ολες τις ωρες.. .

1 hour ago, csontheline said:

Είσαι σίγουρος ότι ήταν κρητικές; Μήπως ήταν από άλλο νησί;

εισαι σιγουρος οτι δεν εχεις τι να κανεις ;

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Nabuko είπε

Το booking θα σου έκανε δουλειά αλλά.....

👇

 

Ελληνικο φαινομενο αυτο (μερικες φορες και κουτοπονηριά) μηπως και γλυτωσει καποιος καποια χρηματα... 

Ποσες φορες μου εχει τυχει εμενα.

-Ναι για σας, ειδα εχετε ενα δωματιο στο βοοκινγ 100 ευρω. και θελουμε να ερθουμε. Τι μπορουμε να κανουμε για αυτο; 

 

Ε, μετα τα γνωστα. Απο το να πας και να μην υπαρχει δωματιο μεχρι αυτο που σχολιαζει ο φιλος... ΑΝ ειχε κλειστει απο booking (γενικα πλατφορμα) θα ειχε περισσοτερες πιθανότητες να παρει κατι.

  • Like 1
Δημοσ.

Εφοσον το πραμα ειναι οπως το περγραφεις, τοτε η σωστη σειρα των κινησεων, ειαναι η εξης:

- δηλωνεις το προβλημα στον ιδιοκτητη κι απαιτεις αμεση αλλαγη δωματιου. Εαν μαλιστα, μετα την αλλαγη εχεις απωλεια στα χαρακτηριστικα, πχ απο σουιτα πας σε απλο δωματιο, απαιτεις μειωση στην χρεωση και ισως και καποιου τυπου αποζημιωση

- εαν το ζητημα δεν λυθει ή δεν λυνεται, απαιτεις να σου βρουν αλλο καταλυμα ακομα και σε αλλη επιχειρηση με το ιδιο τιμημα

- εαν το ζητημα εξακολουθει να μην λ΄υνεται δηλωνεις και τελικα απευθυνεσαι στην Τουριστικη Αστυνομια, στ παραρτημα της τοπικης Αστυνομιας και θα βρουν την λυση αυτοι. επι΄προσθετα μπορεισ και να προχωρησεις σε παραπονο στον ΕΟΤ

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikos2004dj είπε

με το check in ηθελε υποχρεωτικά την εξωφληση , μου φανηκε περιεργο αλλα ειπα οκ ετσι θα ειναι το συστημα τους γιατι μπορει στη ρεσεψιον να μην υπαρχει ατομο ολες τις ωρες.. .

 

Οποτε τελικα καταλαβες γιατι τα ηθελε μπροστα, και δε σου φαινεται πλεον περιεργο...

Παρ'ολα αυτα εγω θα ζηταγα επιστροφη χρηματων και αν οχι τοτε θα το ανεφερα στις τοπικες αρχες, χωρια οι κριτικες στις πλατφορμες και στο google.

1 ώρα πριν, gorge18 είπε

Ελληνικο φαινομενο αυτο (μερικες φορες και κουτοπονηριά) μηπως και γλυτωσει καποιος καποια χρηματα... 

Ποσες φορες μου εχει τυχει εμενα.

-Ναι για σας, ειδα εχετε ενα δωματιο στο βοοκινγ 100 ευρω. και θελουμε να ερθουμε. Τι μπορουμε να κανουμε για αυτο; 

 

Ε, μετα τα γνωστα. Απο το να πας και να μην υπαρχει δωματιο μεχρι αυτο που σχολιαζει ο φιλος... ΑΝ ειχε κλειστει απο booking (γενικα πλατφορμα) θα ειχε περισσοτερες πιθανότητες να παρει κατι.

Εγω οσες φορες το εχω εφαρμοσει (αρκετες τα τελευταια χρονια) εχω βγει κερδισμενος διοτι δεν πληρωνω τη φυρα (μιζες, κρατησεις, φιπιαδες κλπ) και ομοιως ειναι ευχαριστημενος και ο ξενοδοχος. Κρατηση στο μιλητο και πληρωμη στο χερι. Οσο για το ρισκο, κοιτας κριτικες και αναλογως πραττεις.

Αντιθετως μου εχει τυχει να κλεισω μεσω booking και μερικες μερες πριν να με ακυρωσει ο ξενοδοχος (για την ακριβεια πρωτα μου ζητησε να ακυρωσω εγω) με καποια γελοια δικαιολογια. Αφου αρνηθηκα, με ακυρωσε με το ετσι θελω και την επομενη μερα ειδα το δωματιο διαθεσιμο τις μερες που ειχα κλεισει, σε αρκετα υψηλοτερη τιμη. Προφανως η πραγματικοτητα ηταν οτι ηθελε να ζητησει παραπανω λεφτα. Η booking εκανε απο απαθεις εως μηδενικες προσπαθειες να λυσει το προβλημα και τελικα απλα κατεληξα να σπασω τα νευρα μου και να κλεισω αλλου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, gorge18 said:

Ελληνικο φαινομενο αυτο (μερικες φορες και κουτοπονηριά) μηπως και γλυτωσει καποιος καποια χρηματα... 

Ποσες φορες μου εχει τυχει εμενα.

-Ναι για σας, ειδα εχετε ενα δωματιο στο βοοκινγ 100 ευρω. και θελουμε να ερθουμε. Τι μπορουμε να κανουμε για αυτο; 

 

Ε, μετα τα γνωστα. Απο το να πας και να μην υπαρχει δωματιο μεχρι αυτο που σχολιαζει ο φιλος... ΑΝ ειχε κλειστει απο booking (γενικα πλατφορμα) θα ειχε περισσοτερες πιθανότητες να παρει κατι.

δικιο εχεις σε αυτο που λες ωστόσο εγω δεν το εκανα γι αυτο .. απλα η εμπειρια μου με το booking δεν ειναι τοσο καλη όσο μπορεί η δικη σου .. οποτε εκει που μπορώ να κλεισω χωρις το booking το κάνω και οχι για τα λεφτα !

3 hours ago, lector said:

Οποτε τελικα καταλαβες γιατι τα ηθελε μπροστα, και δε σου φαινεται πλεον περιεργο...

Παρ'ολα αυτα εγω θα ζηταγα επιστροφη χρηματων και αν οχι τοτε θα το ανεφερα στις τοπικες αρχες, χωρια οι κριτικες στις πλατφορμες και στο google.

Εγω οσες φορες το εχω εφαρμοσει (αρκετες τα τελευταια χρονια) εχω βγει κερδισμενος διοτι δεν πληρωνω τη φυρα (μιζες, κρατησεις, φιπιαδες κλπ) και ομοιως ειναι ευχαριστημενος και ο ξενοδοχος. Κρατηση στο μιλητο και πληρωμη στο χερι. Οσο για το ρισκο, κοιτας κριτικες και αναλογως πραττεις.

Αντιθετως μου εχει τυχει να κλεισω μεσω booking και μερικες μερες πριν να με ακυρωσει ο ξενοδοχος (για την ακριβεια πρωτα μου ζητησε να ακυρωσω εγω) με καποια γελοια δικαιολογια. Αφου αρνηθηκα, με ακυρωσε με το ετσι θελω και την επομενη μερα ειδα το δωματιο διαθεσιμο τις μερες που ειχα κλεισει, σε αρκετα υψηλοτερη τιμη. Προφανως η πραγματικοτητα ηταν οτι ηθελε να ζητησει παραπανω λεφτα. Η booking εκανε απο απαθεις εως μηδενικες προσπαθειες να λυσει το προβλημα και τελικα απλα κατεληξα να σπασω τα νευρα μου και να κλεισω αλλου.

το τελευταίο που γράφεις μου εχει συμβεί και μενα και απο τοτε ειπα τελος η booking ...μονο στο εξωτερικο ...

 

Επεξ/σία από nikos2004dj
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, gorge18 είπε

Ελληνικο φαινομενο αυτο (μερικες φορες και κουτοπονηριά) μηπως και γλυτωσει καποιος καποια χρηματα... 

Ποσες φορες μου εχει τυχει εμενα.

-Ναι για σας, ειδα εχετε ενα δωματιο στο βοοκινγ 100 ευρω. και θελουμε να ερθουμε. Τι μπορουμε να κανουμε για αυτο; 

 

Ε, μετα τα γνωστα. Απο το να πας και να μην υπαρχει δωματιο μεχρι αυτο που σχολιαζει ο φιλος... ΑΝ ειχε κλειστει απο booking (γενικα πλατφορμα) θα ειχε περισσοτερες πιθανότητες να παρει κατι.

Από πότε οι νταβατζήδες-μεσάζοντες (πλατφόρμες) θεωρούνται υποχρεωτικές για να έχει κανείς μια φυσιολογική εμπειρία σε κατάλυμα; Δηλαδή απολύουμε τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές εάν δε χρησιμοποιήσουμε επιπρόσθετες υπηρεσίες τρίτων;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, lector είπε

Οποτε τελικα καταλαβες γιατι τα ηθελε μπροστα, και δε σου φαινεται πλεον περιεργο...

Απο πότε είναι περίεργο να πληρώνεις μπροστά? Συνήθως 1η ή 2η μέρα και εμένα μου ζητάνε. Δλδ να μείνεις και στο τέλος να πιστολιασεις. 

Όπως δίνεις κανονικά και ενοίκιο για τον μήνα που τρέχει. Δεν δίνεις για πριν (πολύ σπάνια -πλέον- τέτοια συμφωνία) 

Αλλά σίγουρα δεν θεωρώ υπερβολικό να ζητάς να δεις το δωμάτιο πρώτα ή να πεις ότι θα πας να βγάλεις λεφτά (αντί για κάρτα πχ). Δεν μου έχει τύχει να βρεθώ σε κάποιο που να μην είναι αυτό που περιμένω να είναι

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 1
Δημοσ.

Ποτέ τα λεφτά μπροστά. Αυτά μας φαγανε.

Αν νοιώθεις οτι πρεπει να κλείσεις οπωσδηποτε το δωμάτιο πριν το δεις, 1-2 μερες το πολύ προκαταβολή, αλλιως άλλο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...