Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Αν και δεν περνάω απ' την Βουλιαγμένης

παρε μια ιδεα. μαντεψε ποσοι πανε με 70 εκει. βασικα 60 πρεπει να πας γιατι 70 φλερταρεις με την κλήση. 3 λωριδες, 70 όριο.λιγο πιο κάτω ειναι 60! ασχετα με τον ts, που για κανενα λογο δεν επρεπε να χασει διπλωμα για την διαγαλαξιακη ταχυτητα που έπιανε και το gilera runner 125 που ειχα καποτε, τα όρια σε κάνουν παρανομο απο μονα τους. 

Spoiler

image.png.c1ea94c2003db5de1b6e02e5f68caa9d.png

Spoiler

 

Capture12.PNG

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

οπότε πάει αύριο με αυτές τις φωτός στην τροχαία, τους λέει ποιος πάει σε τέτοιο δρόμο με μόνο 70 και του δίνουν το δίπλωμα πίσω.

  • Like 2
  • Haha 18
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

αν ειχε 90 δεν του το πέρνανε. μιλαμε για ΟΡΙΟ ετσι? οριο 70 ειναι χαζο στη βουλιαγμένης και φαινεται στην πραξη. δεν παει κανενας τοσο.

δεν υπαρχουν εναλλακτικες για το διπλωμα, η αφαιρεση στους περισσοτερους απλα σημαινει παρανομια γιατι θα οδηγησουν, δεν εχουν επιλογες ουτε ειναι φραγκατοι να πανε 2 μηνες παντου με ταξι. μιλαμε για τεραστιο κοστος. δεν ειμαστε βερολινο που το τραμ παει εξω απο το σπιτι σου. 

Δεν μπορώ να διαφωνήσω ή να συμφωνήσω με το αν είναι χαζό. Η άποψη μου είναι ότι μέχρι να αλλάξει πρέπει να το τηρείς. Νομίζω ότι τεκμηρίωσα επαρκώς γι αυτό. Και δεν θέλω να στο παίζω κάποιος δήθεν και υπεράνω. Υπήρξα στο παρελθόν με το ίδιο mindset με το δικό σου. Πλέον το άλλαξα.

Όπως βλέπεις παραπάνω ο φίλος πάντως ενώ έχει την δυνατότητα των μέσων, δεν μπορεί να δεχτεί ότι θα φύγει απ' το κάμπριο και θα πάει με την πλεμπαρία στο μετρό. Κατά πάσα πιθανότητα όλοι θα παρανομήσουν ο καθένας για τον δικό του λόγο. Θα ποντάρουν στο ότι δεν θα τους σταματήσει κανείς ή στο ότι δεν θα τους συμβεί κάτι άλλο στον δρόμο για το οποίο θα χρειαστεί να έχουν δίπλωμα ( πχ τρακάρισμα). Ωστόσο θεωρώ ότι ένας λογικός άνθρωπος κάθε φορά που θα μπαίνει στο όχημα του θα τον πιάνει μία φοβία και θέλοντας να μην έρθει ξανά σε αυτή την θέση δεν θα παραβιάσει το όριο ταχύτητας. Πιθανών και ο περίγυρος του βλέποντας την κατάσταση να επηρεαστεί και αυτός. Είναι αρκετά ωραίο μέτρο γιατί σπάει σε μεγάλο βαθμό το ταξικό βάρος, αν μπορώ να το χαρακτηρίσω έτσι ενός χρηματικού προστίμου.

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 2
Δημοσ.

Παρεμπιπτόντως, αυτή την εβδομάδα μου λέει ένας φίλος πως είναι ο γαμπρός του στο νοσοκομείο, έπεσε με το μηχανάκι.
Ναι μεν ήταν πιωμένος, αλλά φορούσε κράνος(διαλύθηκε). Ο λόγος που το σκέφτηκε να το φορέσει ενώ είχε πιει; τον είχανε γράψει για κράνος την άνοιξη και δεν ήθελε να την ξαναφάει. 
Μπορεί να έβριζε την αστυνομία και τους 300 όταν το πλήρωσε, αλλά εν τέλει ήταν επένδυση για τη ζωή του.
 

  • Like 12
Δημοσ.

Βουλιαγμένης 70. Και μάλιστα σε σημεία που δεν υπάρχει καν πολιτισμός. Μια λύση θα ήταν τα "ρυθμιζόμενα όρια" με τις φωτεινές πινακίδες. Μια άλλη, να τα εκλογικεύσουμε επιτέλους. 
Με 70 το αυτοκίνητό μου, χωρίς να είναι τελευταίας τεχνολογίας, είναι σαν σταματημένο. Φρενάρει πριν πατήσεις φρένο. Θα μου πεις, Υπάρχουν σημεία στην Αττική οδό με 60 ή και 70, στη Βουλιαγμένης δε θα είχε; Απλά, τα όρια φτιάχτηκαν είτε το 60, με τα αυτοκίνητα της εποχής, είτε επειδή τέτοια ταμπέλα περίσσεψε στον εργολάβο..

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, G.TH. είπε

Παρεμπιπτόντως, αυτή την εβδομάδα μου λέει ένας φίλος πως είναι ο γαμπρός του στο νοσοκομείο, έπεσε με το μηχανάκι.
Ναι μεν ήταν πιωμένος, αλλά φορούσε κράνος(διαλύθηκε). Ο λόγος που το σκέφτηκε να το φορέσει ενώ είχε πιει; τον είχανε γράψει για κράνος την άνοιξη και δεν ήθελε να την ξαναφάει. 
Μπορεί να έβριζε την αστυνομία και τους 300 όταν το πλήρωσε, αλλά εν τέλει ήταν επένδυση για τη ζωή του.
 

Μου έλεγε ο παππούς μια Ιστορία για κάποιον που έστελνε τα παιδιά του στην βρύση με το σταμνί να πάρουν νερό και τα έδερνε πριν φύγουν έτσι ώστε να μην ρίξουν το σταμνί. Μήπως και με τα πρόστιμα πρέπει να κάνουμε το ίδιο; 😝

Δημοσ.

^ Επειδή δεν θα οδηγούσα χωρίς κράνος, δεν καβάλησα καν ποτέ μηχανάκι.

@manolis940 αυτό που λες περί περίγυρου, μπορεί να μην το υπολογίζει η τροχαία, φαντάζομαι έσοδα ψάχνουν αυτοί, αλλά ισχύει πως κάνει τη περισσότερη δουλειά. Ξαφνικά αισθάνεσαι πως υπάρχει τροχαία ακούγοντας τέτοιο νέο.

Πως κατέντησα έτσι; Με τους γονείς ταξιδεύαμε πολύ συχνά στο εξοχικό στην Ερέτρια. Σχεδόν κάθε ΣΚ. Έχει ένα αρκετά στενό δρόμο μετά τη Χαλκίδα, με συχνές στροφές, και οι προσπεράσεις δεν είναι εύκολες αν βρεις λ.χ. παλιά αγροτικά ή κάνα τρακτέρ μπροστά σου.

Θυμάμαι ξεκάθαρα, όντας 12-13 ετών, να λέει στη μάνα μου : "Να, τώρα θα πάω με το όριο ταχύτητας, κοίτα πως θα πηγαίναμε" και στα καπάκια κόρνες από πίσω, πανικός από τους άλλους οδηγούς και τη μάνα μου να φωνάζει έλα προχώρα.

Οφείωλ να ομολογήσω πως δεν σεβάστηκα ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ τις ταμπέλες ορίων ταχυτήτας στο λόγο μου είναι σαν να μην υπήρξαν ποτέ. Πάντα, έστω υποσυνείδητα μάλλον θυμάμαι εκείνα τα πειράματα του πατέρα μου να μείνει λίγο στα όρια.. έτσι για πλάκα. Αλλά ίσως στης Αθήνας είναι λογικές.

Έτσι για πείραμα, θα ξεκινήσω να τις κοιτάω από αύριο. Αλλά δε το κάνω για το δίπλωμα, γιατί δεν υπάρχει τροχαία, θα το κάνω για εσας. Να αισθάνεστε ασφάλεια.

  • Like 2
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, bananasplit είπε

Βουλιαγμένης 70. Και μάλιστα σε σημεία που δεν υπάρχει καν πολιτισμός. Μια λύση θα ήταν τα "ρυθμιζόμενα όρια" με τις φωτεινές πινακίδες. Μια άλλη, να τα εκλογικεύσουμε επιτέλους. 
Με 70 το αυτοκίνητό μου, χωρίς να είναι τελευταίας τεχνολογίας, είναι σαν σταματημένο. Φρενάρει πριν πατήσεις φρένο. Θα μου πεις, Υπάρχουν σημεία στην Αττική οδό με 60 ή και 70, στη Βουλιαγμένης δε θα είχε; Απλά, τα όρια φτιάχτηκαν είτε το 60, με τα αυτοκίνητα της εποχής, είτε επειδή τέτοια ταμπέλα περίσσεψε στον εργολάβο..

αττικη οδο μεχρι 90 εχω δει. νομιζω αυτο ειναι το λιγοτερο που εχει.

 

49 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Η άποψη μου είναι ότι μέχρι να αλλάξει πρέπει να το τηρείς.

δεν θα συμβει ποτε αυτο οσες κλησεις και να φας. παντα θα εισαι παραπανω. μπορει οχι +30 αλλα στανταρ παραπανω. ειναι πολυ χαμηλα τα ορια, εκτος πραγματικοτητας. αν τα αλλαξουν τοτε ναι, ας παιρνουν και διπλωμα που και παλι το θεωρω αναντιστοιχο της παραβασης.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, JiovanniGeorgeo είπε

^ Επειδή δεν θα οδηγούσα χωρίς κράνος, δεν καβάλησα καν ποτέ μηχανάκι.

@manolis940 αυτό που λες περί περίγυρου, μπορεί να μην το υπολογίζει η τροχαία, φαντάζομαι έσοδα ψάχνουν αυτοί, αλλά ισχύει πως κάνει τη περισσότερη δουλειά. Ξαφνικά αισθάνεσαι πως υπάρχει τροχαία ακούγοντας τέτοιο νέο.

Πως κατέντησα έτσι; Με τους γονείς ταξιδεύαμε πολύ συχνά στο εξοχικό στην Ερέτρια. Σχεδόν κάθε ΣΚ. Έχει ένα αρκετά στενό δρόμο μετά τη Χαλκίδα, με συχνές στροφές, και οι προσπεράσεις δεν είναι εύκολες αν βρεις λ.χ. παλιά αγροτικά ή κάνα τρακτέρ μπροστά σου.

Θυμάμαι ξεκάθαρα, όντας 12-13 ετών, να λέει στη μάνα μου : "Να, τώρα θα πάω με το όριο ταχύτητας, κοίτα πως θα πηγαίναμε" και στα καπάκια κόρνες από πίσω, πανικός από τους άλλους οδηγούς και τη μάνα μου να φωνάζει έλα προχώρα.

Οφείωλ να ομολογήσω πως δεν σεβάστηκα ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ τις ταμπέλες ορίων ταχυτήτας στο λόγο μου είναι σαν να μην υπήρξαν ποτέ. Πάντα, έστω υποσυνείδητα μάλλον θυμάμαι εκείνα τα πειράματα του πατέρα μου να μείνει λίγο στα όρια.. έτσι για πλάκα. Αλλά ίσως στης Αθήνας είναι λογικές.

Έτσι για πείραμα, θα ξεκινήσω να τις κοιτάω από αύριο. Αλλά δε το κάνω για το δίπλωμα, γιατί δεν υπάρχει τροχαία, θα το κάνω για εσας. Να αισθάνεστε ασφάλεια.

Εγώ θα σου πρότεινα αύριο να αφήσεις το όχημα σου στην θέση του και να πας στην δουλειά με τα μέσα. Κάνεις πειράματα όταν πάρεις το δίπλωμα πίσω ξανά. Όσον αφορά τις κόρνες δεν είναι αιτία να παραβιάζεις τον ΚΟΚ. Αν κάποιος σε πλησιάζει επικίνδυνα κάνε του χώρο να περάσει με την πρώτη ευκαιρία. Σε περίπτωση τέτοια έχω αναγκαστεί να καλέσω και αστυνομία.

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

δεν θα συμβει ποτε αυτο οσες κλησεις και να φας. παντα θα εισαι παραπανω. μπορει οχι +30 αλλα στανταρ παραπανω. ειναι πολυ χαμηλα τα ορια, εκτος πραγματικοτητας. αν τα αλλαξουν τοτε ναι, ας παιρνουν και διπλωμα που και παλι το θεωρω αναντιστοιχο της παραβασης.

Αυτό θα συμβεί αν το διεκδικήσεις ως δημοκρατικός πολίτης. Δεν έχει να κάνει με τις κλήσεις. Οι κλήσεις έχουν σκοπό να φροντίζουν όλοι να τηρούν το τωρινό όριο ταχύτητας.

Τέλος πρέπει να καταλάβουμε ότι το "εντός πραγματικότητας" είναι σχετικό για τον καθένα και "κοινή λογική" δεν υπάρχει στα πάντα. Αν για παράδειγμα το σωστό όριο για σένα είναι τα 90km γιατί να μου πάρουν το δίπλωμα εμένα που πήγαινα με 100km και θεωρώ λογικό όριο τα 110km για τον συγκεκριμένο δρόμο;
Σε αυτό που θέλω λοιπόν να καταλήξω είναι ότι δεν μπορεί να έχει ένα δικό του διαφορετικό ΚΟΚ ο καθένας στον δρόμο.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, JiovanniGeorgeo είπε

Βρε μανούλες μου, με 120 πήγαινα.. με 120.. ποιος παλαβός. Και το κάμπριο, Σαββατιάτικα, και τον άδειο δρόμο το αναγράφω γιατί ήταν προκλητική η κατάσταση για 300 χλμ την ώρα..

 

Για αυτό να μη σώσω να αγοράσω γρήγορο αυτοκίνητο. Παιδιά μπράβο σας που αντέχετε και πηγαίνεται με τις πινακίδες. Εγώ ο Αιληναράς, αν έχω ένα θέμα με τα Ευρωπαικά είναι αυτό.. αποκλείεται να κρατιόμουν στα εδάφη της Ολλανδίας λ.χ. Θα είχα spam τις κλήσεις στο mail μου. Το ξέρω.. όχι κρεμάστε με. Χάρη θα μου κάνετε, ξέρω πως είμαι σκάρτος. 

Ρε αδερφέ τι νοοτροπία είναι αυτή πραγματικά.

Ούτε και εγώ βγάζω τον κώλο μου απ' έξω, αλλά δεν το κάνω σε τέτοια έκταση.

Πάντα καλώς η κακώς βρίσκομαι κανα 20χλμ πάνω απο το όριο, αλλά μέχρι εκεί και για ένα συγκεκριμένο λόγο.

Αν γίνει η στραβή και κάτι πεταχτεί στο δρόμο μου, είτε άνθρωπος είτε ζώο, να έχω έστω και λίγο χρόνο να αντιδράσω και να αποφύγω το ατύχημα.

Με 120 τι ακριβώς θα αποφύγεις;

  • Like 3
  • Super Moderators
Δημοσ.
7 hours ago, bananasplit said:


Με 70 το αυτοκίνητό μου, χωρίς να είναι τελευταίας τεχνολογίας, είναι σαν σταματημένο. Φρενάρει πριν πατήσεις φρένο.

Και μια Ferrari στα 150 σταματημένη φαίνεται… Κανονικά ανάλογα με το αυτοκίνητο θα έπρεπε να υπάρχουν και διαφορετικά όρια ταχύτητας…

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 4
Δημοσ.
7 hours ago, basilis_k6 said:

παρε μια ιδεα. μαντεψε ποσοι πανε με 70 εκει. βασικα 60 πρεπει να πας γιατι 70 φλερταρεις με την κλήση. 3 λωριδες, 70 όριο.λιγο πιο κάτω ειναι 60! ασχετα με τον ts, που για κανενα λογο δεν επρεπε να χασει διπλωμα για την διαγαλαξιακη ταχυτητα που έπιανε και το gilera runner 125 που ειχα καποτε, τα όρια σε κάνουν παρανομο απο μονα τους. 

  Hide contents

image.png.c1ea94c2003db5de1b6e02e5f68caa9d.png

  Reveal hidden contents

 

 

Capture12.PNG

Συγνώμη αλλά, γνωρίζεις πως στην πρώτη φωτογραφία είναι τα πολυκλαδικά Ηλιούπολης στα αριστερά (δε θυμάμαι και εγώ πόσα σχολεία) και στη δεύτερη λίγο πιο κάτω είναι το μέτρο Ελληνικό+ ο μεγαλύτερος ΑΒ των Νοτίων Προαστίων ίσως; Δεν είναι νεκροί δρόμοι, περνάνε πεζοί πέρα δώθε,προσωπικά επειδή πέρναγα από εκεί καθημερινά, έχω βρεθεί σε 3 παρασύρσεις πεζών (και τις 3 ο πεζός πήγε να περάσει εκτός διάβασης/φαναριού, γιατί μαντέψτε, τα φανάρια είναι ανά χιλιόμετρο). 

Πόσο θα ήθελες να είναι το όριο σε μια περιοχή που έχει παιδιά/μαθητές να περνάνε απέναντι και ένα κάρο κόσμο στο μετρό να κάθεται μέχρι και στη λεωφορειολωριδα γιατί δε χωράνε στο πεζοδρόμιο; 

Δεν ξέρω και τι μαλακια πιάνει τον καθένα και όταν είναι άδειοι οι δρόμοι διπλασιάζουν την ταχύτητα για πλάκα.

  • Like 4
Δημοσ.
9 hours ago, basilis_k6 said:

παρε μια ιδεα. μαντεψε ποσοι πανε με 70 εκει. βασικα 60 πρεπει να πας γιατι 70 φλερταρεις με την κλήση. 3 λωριδες, 70 όριο.λιγο πιο κάτω ειναι 60! ασχετα με τον ts, που για κανενα λογο δεν επρεπε να χασει διπλωμα για την διαγαλαξιακη ταχυτητα που έπιανε και το gilera runner 125 που ειχα καποτε, τα όρια σε κάνουν παρανομο απο μονα τους. 

  Hide contents

image.png.c1ea94c2003db5de1b6e02e5f68caa9d.png

  Reveal hidden contents

 

 

Capture12.PNG

Άρα δρόμος με πεζοδρόμιο, χωρίς διαχωριστικά και με στάσεις κατά μήκος; Βάζουν σαμαράκια κάθε κάποιες δεκάδες/εκατοντάδες μέτρα και λύνεται το πρόβλημα. Κανείς δεν θα ξαναδιαμαρτυρηθεί για το όριο. Όλοι για τις αναρτήσεις!

Επίσης ιδανική λύση είναι οι κυκλικοί κόμβοι ανά λογικές αποστάσεις, ακόμα και αν δεν διασταυρώνονται με κάθετους δρόμους.

  • Like 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, bananasplit είπε

Βουλιαγμένης 70. Και μάλιστα σε σημεία που δεν υπάρχει καν πολιτισμός. Μια λύση θα ήταν τα "ρυθμιζόμενα όρια" με τις φωτεινές πινακίδες. Μια άλλη, να τα εκλογικεύσουμε επιτέλους. 
Με 70 το αυτοκίνητό μου, χωρίς να είναι τελευταίας τεχνολογίας, είναι σαν σταματημένο. Φρενάρει πριν πατήσεις φρένο. Θα μου πεις, Υπάρχουν σημεία στην Αττική οδό με 60 ή και 70, στη Βουλιαγμένης δε θα είχε; Απλά, τα όρια φτιάχτηκαν είτε το 60, με τα αυτοκίνητα της εποχής, είτε επειδή τέτοια ταμπέλα περίσσεψε στον εργολάβο..

Τα αυτοκινητα μπορει να εχουν βελτιωθει, οι οδηγοι και οι πεζοι ομως οχι.

Ειναι κατοικημενη περιοχη εκει, και γι αυτο τα ορια ειναι τοσο.

  • Like 2
Δημοσ.
10 hours ago, GodzillaCover said:

Τι συμβουλές δίνετε ρε παιδιά, θα κάνει ο άνθρωπος 2,5 χλμ πήγαινε και 2,5 έλα (+- αυτά, ανάλογα πού ακριβως μενει και πού ακριβως δουλεύει) με τα πόδια μέσα στον καύσωνα; 

Θα είναι ένα πολύ καλό μάθημα για να μην οδηγεί σαν μ.....ς μέσα στην πόλη κινδυνεύοντας να πάρει στον λαιμό του κανέναν άτυχο που θα βρεθεί στο δρόμο του....

 

10 hours ago, manolis940 said:

Αν και δεν περνάω απ' την Βουλιαγμένης καθώς μένω Κρήτη σύμφωνα με τον TS είχε όριο 70 και πήγε 120. Άρα δεν μιλάμε για +30 αλλά για +50.

Γενικότερα όμως για την παραβίαση του ορίου ταχύτητας παράλογο δεν είναι να σου παίρνουν το δίπλωμα για 2 μήνες. Η μία εβδομάδα που προτείνεις πιθανών να σε βγάλει το αφεντικό σου σε αναγκαστική άδεια. Στις 2 πιθανών να σε απολύσει. Για να είναι κάτι αποτρεπτικό πρέπει πραγματικά να σου δυσκολέψει την ζωή. Αν σκέφτεσαι ότι για 2 μήνες θα πρέπει να παίρνεις ταξί για να μην χάσεις την δουλειά σου, δεν θα υπερβείς το όριο ταχύτητας. Είναι εγκληματικό το λιγότερο να τρέχουμε και είναι μία βασική αιτία τροχαίων ατυχημάτων, πόσο μάλλον δε αυξάνει την πιθανότητα σοβαρού τραυματισμού ή θανάτου. Αν το καλοσκευτείς και το 2 λίγο μοιάζει!

Αν ήταν δικός μου υπάλληλος είχε σίγουρη την απόλυση αν μάθαινα τι έγινε... 

  • Like 5
  • Haha 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...