AtiX Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου 1 ώρα πριν, manolis940 είπε 2) Το 2017 όπως και το 2024 υπήρχαν τρόποι να αντιμετωπίσει κάποιος το phishing και αυτό ονομαζότανε 2FA η Apple επέλεξε να μην το έχει. Η Google τόσο σε επίπεδο server όσο και με το 2FA κατάφερε να το αποτρέψει. Η διαρροή των φωτογραφιών φίλε μου έγινε το 2014… 2
J0hn82 Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου 1 ώρα πριν, manolis940 είπε Έχουμε πάει σε μία εποχή που οι εταιρείες έχουν remote IT απ' την Ινδία. Προφανώς όλα αυτά δεν γίνονται με anydesk! Δεν καταλαβαίνω το νόημα που έγραψες σε σχέση με αυτό που είπα.
Haldol Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου On 04/08/2024 at 21:19, Jiakometi said: Ομολογώ ότι περίμενα ένα τέτοιο σχόλιο, αλλά όχι από κάποιον ο οποίος αυτοπροσδιορίζεται ως IT professional. Πάμε λοιπόν My Sql και μάλιστα τρέχει «native” σε Μ processors. Web server από το επίσημο Apple support. Αναφέρεται σε local web server σε πολλές εκδόσεις του λειτουργικού από εποχή Mac OSX. (2010). Επιλογή από Mail servers απλό την εποχή που υπήρχε διακριτό Mac OS server. Τώρα πια είναι ενοποιημένο το λειτουργικό. On 04/08/2024 at 20:22, manval said: Έχει η Apple Web Servers, SQL Servers, Files Servers, Email Servers και ένα σωρό άλλους servers που μπορούν να αντικαταστήσουν αυτά της Microsoft ? Πιθανολογώ ότι ο @manval εννοεί as a service (τύπου Azure, AWS), που η Apple όντως δεν έχει. Γιατί αλλιώς γιατί να μιλάμε για downtime αν οι server είναι on premise και είναι υπεύθυνος ο καθένας για τον εαυτό του; 1
manolis940 Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, AtiX είπε Η διαρροή των φωτογραφιών φίλε μου έγινε το 2014… Στο numpad to 7 είναι πάνω απ' το 4 Edit. Παρόλο το λάθος μου έχει γίνει και δεύτερη φορά το 2017 και ονομάζεται The Fappening 2.0 . Αν βάλω την πηγή θα φάω ban 😝 Επεξ/σία 6 Αυγούστου από manolis940
papp0us Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου 12 ώρες πριν, Ne0n είπε Μα δεν δυσκολεύομαι, είναι πολύ ξεκάθαρα τα πράγματα , για κάποιο λόγο φαίνεται να μην αντιλαμβάνεσαι τα καθήκοντα κάποιου που βρίσκεται στην θέση ενός CEO από εκείνη του ειδικού τεχνολογίας διότι όπως ανέφερες σαν επιχείρημα μάλλον εσύ δεν ξέρεις κάτι που ξέρουν αυτοί που επέλεξαν την Microsoft/Crowdstrike, σωστά; Μήπως δεν ξέρουν και αυτοί που την επέλεξαν γιατί την επέλεξαν τελικά; Σίγουρα θα αναρωτιούνται πλέον, έχουν μερικά εκατομμύρια σε χασούρα λόγους για να το κάνουν... Ο CEO υπάρχει για να λύνει προβλήματα διοικητικά/οικονομικά δεν είναι εκεί για να κάνει τον "ειδικό τεχνολογίας" που υποστηρίζει την νευραλγική τεχνολογική δομή της εταιρίας και βασίζεται στους ειδικούς που του προσφέρουν τις λύσεις, στην προκειμένη περίπτωση Microsoft/Crowdstrike και το IT τμήμα της εταιρίας του. Εάν δεν ήθελε βοήθεια συγκεκριμένα απο την Crowdstrike είναι γιατί πιθανόν δεν τους εμπιστευόταν μετά απο αυτην την πατάτα που έκαναν και σίγουρα δεν ήθελε να τα "ξανασκάσει" τα γκαφρά για την δήθεν "υποστήριξη" που θα του πρόσφεραν και από την στιγμή που είχε τμήμα IT βασίστηκε εκεί, αλλά όπως βλέπεις μέχρι και οι ΙΤ σήκωναν τα χέρια ψηλά σε αυτή την μνημειώδη μακακία που αντιμετώπισαν και μέχρι και οι οδηγίες της ίδιας της microsoft και της Crowdstrike ήταν ανεπαρκείς. Δεν θα σου πω τί έκαναν πολλά ΙΤ τμήματα για να λύσουν το θέμα, όταν είδαν ότι Microsoft και Crowdstrike δεν μπορούσαν να επιλύσουν το θέμα τους, θα βρεις μπόλικα θέματα στον ιστό για να γελάσεις ή να κλάψεις ανάλογα. Οι διάφορες εταιρίες επέλεξαν την microsoft/crowdtrike γιατί οι "ειδικοί" της Microsoft/Crowdstrike τόσα χρόνια τους έταζαν λαγούς με πετραχήλια όταν οι ίδιοι ήταν ανίκανοι να υποστηρίξουν ένα τόσο άθλιο προϊόν και έπειθαν και τους ΙΤ για την ασφάλεια των συστημάτων τους με αποτέλεσμα να καθησυχάζουν τον "άσχετο" (Θ)CEO που το μόνο που έβλεπε ήταν ξεκάθαρα το κέρδος, άλλωστε αυτή είναι και η δουλειά του. O "άσχετος" CEO της Delta λοιπόν και πολύ κομψά το έθεσε το θέμα, οι υπόλοιποι θα έλεγαν πολύ χειρότερα εάν τους επιτρέπονταν, θα τους τα πουν όμως σε αριθμούς με τις αποζημιώσεις που θα τους ζητήσουν και να είσαι σίγουρος ότι θα δεις τεκτονικές αλλαγές στην συνέχεια. Πρώτη φορά επίσης διαβάζω επιχείρημα του στυλ ότι φταίει ο CΕΟ μιας εταιρίας για ένα λειτουργικό που κράσαρε από τους ίδιους που το διανέμουν και το υποστηρίζουν επειδή βασίστηκε στην "αξιοπιστία" του λειτουργικού και επειδή αρνήθηκε να τον "ξαναυποστηρίξουν" μετά την μνημειώδης μακακία τους, ενώ εύλογα στην συνέχεια εμπιστεύτηκε (όπως έκαναν οι περισσότεροι) το δικό του ΙΤ τμήμα για να βρει την λύση... μάλιστα ευθύνεται και από πάνω για την ζημιά 8 ημερών όταν τις πρώτες ημέρες δεν ήξεραν εκεί στην microsoft/crowdstrike που τους πάνε τα τέσσερα (γεγονός που τους προσδίδει φυσικά "αξιοπιστία" στα μάτια ενός "άσχετου"CEO)...πραγματικά μνημειώδες επιχείρημα! Σεντόνι για να μη γράψεις τίποτα. Σου ξεφεύγει ένα σημαντικό ζήτημα, που σε προσθέτει στην κατηγορία του CEO της Delta στο θέμα μας. ΔΕΝ υπάρχει Software χωρίς προβλήματα. Για αυτό υπάρχουν ομάδες IT στις εταιρίες. Καμιά ομάδα IT "δε σήκωσε τα χέρια" γιατί θα ήταν αστείο να μην μπορούσαν να κάνουν τη δουλειά τους. Υπήρξε πρόβλημα, βρέθηκε η λύση, έγινε γνωστή η λύση, λύθηκε το πρόβλημα. Το πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση, ήταν ότι αφορούσε απομακρυσμένους Servers που δεν έδιναν άμεση πρόσβαση στους τεχνικούς να κάνουν αυτό που έπρεπε, κάτι που σε καμία δεν έκανε τη λύση του προβλήματα "πιο δύσκολη" . Την έκανε πιο χρονοβόρα. Σε αυτή τη διαδικασία ο άσχετος CEO της εταιρίας, που φυσικά δεν έχει δουλειά μόνο να τσεπώνει λεφτά, αλλά να διαχειρίζεται την εταιρία, κάτι που περιλαμβάνει προσωπικό και κρίσεις, δεν έκανε τη δουλειά του, τα έκανε κοινώς ΣΚΑΤΑ (αφού σου αρέσουν τα bold) και αφού κατάφερε να βασανίζει την εταιρία με πρόβλημα που οι άλλοι είχαν λύσει μέσα σε 48 ώρες ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟ αυτός πάλευε 10 μέρες. Τι έμαθε απο αυτό; Οτι σε Apple συστημα δεν έχει συμβεί ποτέ. Γελοία δήλωση τίποτα παραπάνω. Καμία "τεκνονική αλλαγή" δεν πρόκειται να συμβεί, θα συνεχίζουν να χτίζουν εφαρμογές σε πλατφόρμες που χτίζονται μέχρι σήμερα, μέχρι να βρεθεί μια πιο αποδοτική λύση. Απο προχθές, ακόμα και η μετοχή της crowdstrike άρχισε να ανεβαίνει πάλι, τέτοιες τεκτονικές αλλαγές λέμε τώρα. Το παραμύθι οτι η MicroSoft και η Crowdstrike "δεν μπορούσαν να επιλύσουν το θέμα" δεν ξέρω που το διάβασες, ή αν το είπε και αυτό το γελοίο παραμύθι ο CEO της Delta για να μας αποδείξει οτι έχει μεσάνυχτα και είναι επικίνδυνος, άλλα 6 ώρες μετά το συμβάν, εγώ που είμαι άσχετος διάβαζα σε blogs της κακιάς ώρας, τα 5 βήματα που έπρεπε να γίνουν για να επανέλθουν οι servers που αντιμετώπισαν το πρόβλημα. Φαντάζομαι οτι αυτοί που είχαν θέμα το είχαν μάθει πολύ νωρίτερα από τις 6 ώρες. Επίσης το παραμύθι οτι το λειτουργικό "κράσαρε" απο τους ίδιους που το διανέμουν που το διάβασες; Έχω αρχίσει να ανησυχώ οτι δεν έχεις ιδέα τι έχει συμβεί, και απλά βάζεις παντού bold για να τονίσεις πράγματα που δεν έχεις καταλάβει. Το οτι "εύλογα" εμπιστεύτηκε το IT τμήμα για να βρει τη λύση, είδαμε που κατέληξε. Το οτι το έκαναν και οι άλλοι που ακριβώς το είδες; Όλοι οι άλλοι δέχτηκαν Support απο την Crowdstrike ακόμα και με τεχνικούς on site όπου κρίθηκε απαραίτητο. Ξέρεις κανέναν που να το αρνήθηκε; Α ναι, ο άσχετος της Delta.
AtiX Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, papp0us είπε Σεντόνι για να μη γράψεις τίποτα. Σου ξεφεύγει ένα σημαντικό ζήτημα, που σε προσθέτει στην κατηγορία του CEO της Delta στο θέμα μας. ΔΕΝ υπάρχει Software χωρίς προβλήματα. Για αυτό υπάρχουν ομάδες IT στις εταιρίες. Καμιά ομάδα IT "δε σήκωσε τα χέρια" γιατί θα ήταν αστείο να μην μπορούσαν να κάνουν τη δουλειά τους. Υπήρξε πρόβλημα, βρέθηκε η λύση, έγινε γνωστή η λύση, λύθηκε το πρόβλημα. Το πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση, ήταν ότι αφορούσε απομακρυσμένους Servers που δεν έδιναν άμεση πρόσβαση στους τεχνικούς να κάνουν αυτό που έπρεπε, κάτι που σε καμία δεν έκανε τη λύση του προβλήματα "πιο δύσκολη" . Την έκανε πιο χρονοβόρα. Σε αυτή τη διαδικασία ο άσχετος CEO της εταιρίας, που φυσικά δεν έχει δουλειά μόνο να τσεπώνει λεφτά, αλλά να διαχειρίζεται την εταιρία, κάτι που περιλαμβάνει προσωπικό και κρίσεις, δεν έκανε τη δουλειά του, τα έκανε κοινώς ΣΚΑΤΑ (αφού σου αρέσουν τα bold) και αφού κατάφερε να βασανίζει την εταιρία με πρόβλημα που οι άλλοι είχαν λύσει μέσα σε 48 ώρες ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟ αυτός πάλευε 10 μέρες. Τι έμαθε απο αυτό; Οτι σε Apple συστημα δεν έχει συμβεί ποτέ. Γελοία δήλωση τίποτα παραπάνω. Καμία "τεκνονική αλλαγή" δεν πρόκειται να συμβεί, θα συνεχίζουν να χτίζουν εφαρμογές σε πλατφόρμες που χτίζονται μέχρι σήμερα, μέχρι να βρεθεί μια πιο αποδοτική λύση. Απο προχθές, ακόμα και η μετοχή της crowdstrike άρχισε να ανεβαίνει πάλι, τέτοιες τεκτονικές αλλαγές λέμε τώρα. Το παραμύθι οτι η MicroSoft και η Crowdstrike "δεν μπορούσαν να επιλύσουν το θέμα" δεν ξέρω που το διάβασες, ή αν το είπε και αυτό το γελοίο παραμύθι ο CEO της Delta για να μας αποδείξει οτι έχει μεσάνυχτα και είναι επικίνδυνος, άλλα 6 ώρες μετά το συμβάν, εγώ που είμαι άσχετος διάβαζα σε blogs της κακιάς ώρας, τα 5 βήματα που έπρεπε να γίνουν για να επανέλθουν οι servers που αντιμετώπισαν το πρόβλημα. Φαντάζομαι οτι αυτοί που είχαν θέμα το είχαν μάθει πολύ νωρίτερα από τις 6 ώρες. Επίσης το παραμύθι οτι το λειτουργικό "κράσαρε" απο τους ίδιους που το διανέμουν που το διάβασες; Έχω αρχίσει να ανησυχώ οτι δεν έχεις ιδέα τι έχει συμβεί, και απλά βάζεις παντού bold για να τονίσεις πράγματα που δεν έχεις καταλάβει. Το οτι "εύλογα" εμπιστεύτηκε το IT τμήμα για να βρει τη λύση, είδαμε που κατέληξε. Το οτι το έκαναν και οι άλλοι που ακριβώς το είδες; Όλοι οι άλλοι δέχτηκαν Support απο την Crowdstrike ακόμα και με τεχνικούς on site όπου κρίθηκε απαραίτητο. Ξέρεις κανέναν που να το αρνήθηκε; Α ναι, ο άσχετος της Delta. Το ότι ΔΕΝ υπάρχει Software χωρίς προβλήματα, δεν μπορεί να σταθεί ως επιχείρημα πρώτον για σύγκριση μεταξύ προγραμμάτων, δεύτερον για χαρακτηρισμό ενός ανθρώπου, τρίτον σε μια συζήτηση σε ένα τεχνολογικό φόρουμ… ΥΓ: μου αρέσει που ενώ εδώ μέσα βρήκαμε την λύση μέσα σε έξη ώρες, εταιρίες, όχι μόνο η Delta όπως εννοήθηκε, παιδεύονταν μέρες για να επανέλθουν τα συστήματα τους… 🙂 Επεξ/σία 6 Αυγούστου από AtiX 1
papp0us Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου Μόλις τώρα, AtiX είπε Το ότι ΔΕΝ υπάρχει Software χωρίς προβλήματα, δεν μπορεί να σταθεί ως επιχείρημα πρώτον για σύγκριση μεταξύ προγραμμάτων, δεύτερον για χαρακτηρισμό ενός ανθρώπου, τρίτον σε μια συζήτηση σε ένα τεχνολογικό φόρουμ… ΥΓ: μου αρέσει που ενώ εδώ μέσα βρήκαμε την λύση μέσα σε έξη ώρες, εταιρίες, όχι μόνο η Delta όπως εννοήθηκε, παιδεύονταν μέρες για να επανέλθουν τα συστήματα τους… Ναι απο τις εταιρίες του επιπέδου Delta μόνο αυτή ταλαιπωρήθηκε 10 ημέρες. Αλλα προφανώς φταίει η Microsoft για αυτό, γιατι στην προηγούμενη εταιρία του, που είχαν infrastructure σε apple μηχανήματα, δεν είχαν ποτέ τέτοια θέματα. Ε; Νόμιζα και εγώ οτι κάνω συζήτηση σε τεχνολογικό forum, αλλά δυστυχώς έκανα λάθος. Εδώ μέσα έμαθα ότι δεν συμβαίνουν bug σε προγράμματα, δεν έχει ξανά υπάρξει σφάλμα σε λογισμικό, και εταιρίες σαν την Microsoft και την Crowdstrike δεν ήξεραν τι να κάνουν και "ειχαν σηκώσει τα χέρια ψηλά", αλλά ο τάκης απο το bugworld.info είχε βρει τη λύση μέσα σε 6 ωρίτσες και την είχε ποστάρει. Ξέρεις σε πόσα θέματα έχω μηδέν ή ελάχιστες γνώσεις; Σε εκατομμύρια. Ξέρεις σε πόσα από αυτά εκφέρω άποψη; Σε κανένα. Νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή πρακτική. Εσύ τι νομίζεις; Αυτά τα λίγα απο εμένα. Και ένα bold για να καταλάβετε οτι είμαι σοβαρός.
AtiX Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου 12 λεπτά πριν, papp0us είπε Ναι απο τις εταιρίες του επιπέδου Delta μόνο αυτή ταλαιπωρήθηκε 10 ημέρες. Αλλα προφανώς φταίει η Microsoft για αυτό, γιατι στην προηγούμενη εταιρία του, που είχαν infrastructure σε apple μηχανήματα, δεν είχαν ποτέ τέτοια θέματα. Ε; Νόμιζα και εγώ οτι κάνω συζήτηση σε τεχνολογικό forum, αλλά δυστυχώς έκανα λάθος. Εδώ μέσα έμαθα ότι δεν συμβαίνουν bug σε προγράμματα, δεν έχει ξανά υπάρξει σφάλμα σε λογισμικό, και εταιρίες σαν την Microsoft και την Crowdstrike δεν ήξεραν τι να κάνουν και "ειχαν σηκώσει τα χέρια ψηλά", αλλά ο τάκης απο το bugworld.info είχε βρει τη λύση μέσα σε 6 ωρίτσες και την είχε ποστάρει. Ξέρεις σε πόσα θέματα έχω μηδέν ή ελάχιστες γνώσεις; Σε εκατομμύρια. Ξέρεις σε πόσα από αυτά εκφέρω άποψη; Σε κανένα. Νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή πρακτική. Εσύ τι νομίζεις; Αυτά τα λίγα απο εμένα. Και ένα bold για να καταλάβετε οτι είμαι σοβαρός. Μα το θέμα δεν είναι αν “ταλαιπωρήθηκε” 1 ή 10 μέρες αλλά ότι “ταλαιπωρήθηκε” από μια αλληλουχία λαθών της μιας και παθογενειών της άλλης… Επίσης και σημαντικότερο, δεν είναι home users για να λες ότι απλά ταλαιπωρήθηκε από ένα bug… οι δεκάδες χιλιάδες πελάτες της ταλαιπωρήθηκαν, αυτή έπαθε ζημιά από κάτι που υποτίθεται δεν θα έπρεπε να συμβεί… Αν αυτό το τελευταίο δεν είναι το σημαντικό, δηλαδή από ένα bug να κρασάρει όλο το λειτουργικό σύστημα και να μην μην επανέρχεται, τότε γιατί έχουμε λειτουργικά συστήματα? 1
papp0us Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου 1 λεπτό πριν, AtiX είπε Μα το θέμα δεν είναι αν “ταλαιπωρήθηκε” 1 ή 10 μέρες αλλά ότι “ταλαιπωρήθηκε” από μια αλληλουχία λαθών της μιας και παθογενειών της άλλης… Επίσης και σημαντικότερο, δεν είναι home users για να λες ότι απλά ταλαιπωρήθηκε από ένα bug… οι δεκάδες χιλιάδες πελάτες της ταλαιπωρήθηκαν, αυτή έπαθε ζημιά από κάτι που υποτίθεται δεν θα έπρεπε να συμβεί… Αν αυτό το τελευταίο δεν είναι το σημαντικό, δηλαδή από ένα bug να κρασάρει όλο το λειτουργικό σύστημα και να μην μην επανέρχεται, τότε γιατί έχουμε λειτουργικά συστήματα? Υπερβολή, 5 βήματα ηταν για να επανέλθει, δεν έκαψε τους σκληρούς δίσκους. Το πρόβλημα δεν ήταν λόγω δυσκολίας, αλλα λόγω έκτασης. 5 βήματα για 200.000 τερματικά είναι ώρες. Και τώρα αν πέσουν οι servers της Google θα μείνουν εκατομμύρια κόσμος χωρίς πρόσβαση σε email, και είναι τεράστιο πρόβλημα. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει το Gmail επειδή μπορεί να πέσει. Σφάλμα έγινε, υπάρχουν ευθύνες, θα πληρωθούν οι αποζημιώσεις και θα πάμε παρακάτω, δεν είναι δυνατόν να κάνουμε τους έκπληκτους που δημιουργήθηκε πρόβλημα σε εφαρμογή, ακόμα και σε τέτοια έκταση. Ούτε η πρώτη φορά είναι ούτε η τελευταία φορά που θα εμφανιστεί τέτοιο πρόβλημα. Θα γίνουν οι ενέργειες να αποφευχθούν προβλήματα αυτής της φύσης θα εμφανιστούν άλλα. Όταν όλα είναι σε Servers, θα εμφανίζονται εκτεταμένα προβλήματα, όταν οι servers έχουν πρόβλημα. Αν τώρα το πρόβλημα το προκαλεί κάτι που υπάρχει σε τεράστιο ποσοστό Servers , το πρόβλημα γιγαντώνετε, απλά πράγματα είναι αυτά. Μακάρι να φτάσουμε στο σημείο που δεν θα υπάρχει πιθανότητα σφάλματος σε λογισμικό και να είναι όλα απροβλημάτιστα 24/7. Αν η λύση είναι να κλείσουν οι Microsoft και Crowdstrike ας κλείσουν, ποσώς με ενδιαφέρει, αλλά δε θα κάτσω να συμφωνήσω τώρα με το παραλήρημα του Delta επειδή είπε καλή κουβέντα για Apple και κακή για Windows.
AtiX Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου 17 λεπτά πριν, papp0us είπε Υπερβολή, 5 βήματα ηταν για να επανέλθει, δεν έκαψε τους σκληρούς δίσκους. Το πρόβλημα δεν ήταν λόγω δυσκολίας, αλλα λόγω έκτασης. 5 βήματα για 200.000 τερματικά είναι ώρες. Και τώρα αν πέσουν οι servers της Google θα μείνουν εκατομμύρια κόσμος χωρίς πρόσβαση σε email, και είναι τεράστιο πρόβλημα. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει το Gmail επειδή μπορεί να πέσει. Σφάλμα έγινε, υπάρχουν ευθύνες, θα πληρωθούν οι αποζημιώσεις και θα πάμε παρακάτω, δεν είναι δυνατόν να κάνουμε τους έκπληκτους που δημιουργήθηκε πρόβλημα σε εφαρμογή, ακόμα και σε τέτοια έκταση. Ούτε η πρώτη φορά είναι ούτε η τελευταία φορά που θα εμφανιστεί τέτοιο πρόβλημα. Θα γίνουν οι ενέργειες να αποφευχθούν προβλήματα αυτής της φύσης θα εμφανιστούν άλλα. Όταν όλα είναι σε Servers, θα εμφανίζονται εκτεταμένα προβλήματα, όταν οι servers έχουν πρόβλημα. Αν τώρα το πρόβλημα το προκαλεί κάτι που υπάρχει σε τεράστιο ποσοστό Servers , το πρόβλημα γιγαντώνετε, απλά πράγματα είναι αυτά. Μακάρι να φτάσουμε στο σημείο που δεν θα υπάρχει πιθανότητα σφάλματος σε λογισμικό και να είναι όλα απροβλημάτιστα 24/7. Αν η λύση είναι να κλείσουν οι Microsoft και Crowdstrike ας κλείσουν, ποσώς με ενδιαφέρει, αλλά δε θα κάτσω να συμφωνήσω τώρα με το παραλήρημα του Delta επειδή είπε καλή κουβέντα για Apple και κακή για Windows. Μου κάνει εντύπωση που αναφέρεις την ποσότητα ως δικαιολογία, λογικό αν νομίζεις ότι πχ κάνουν επανεκκινήσεις σε κάθε μηχάνημα μεμονωμένα και με φυσική παρουσία… από την άλλη τι ξέρω εγώ, νομιζα ότι σε εταιρικά περιβάλλοντα οι υπολογιστές δεν λειτουργούν ως απλά home pcs και έχουν προβλέψει για τέτοιες καταστάσεις… 1
papp0us Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου Ναι. Η ποσότητα είναι πρόβλημα επειδή κάνουν επανεκκινήσεις το κάθε μηχάνημα, και μάλιστα με φυσική παρουσία. Όχι, δεν λειτουργούν ως απλά home pcs , καλά τα ξέρεις, δεν μπορώ να ξεκινήσω αντιπαράθεση που έχω χαμένη. Ας σταματήσουμε εδώ, είχα άδικο για όλα. 2 ώρες πριν, papp0us είπε Ξέρεις σε πόσα θέματα έχω μηδέν ή ελάχιστες γνώσεις; Σε εκατομμύρια. Ξέρεις σε πόσα από αυτά εκφέρω άποψη; Σε κανένα. Νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή πρακτική. Εσύ τι νομίζεις; Αυτά τα λίγα απο εμένα. Και ένα bold για να καταλάβετε οτι είμαι σοβαρός.
J0hn82 Δημοσ. 6 Αυγούστου Δημοσ. 6 Αυγούστου 7 ώρες πριν, atheatos είπε Δεν τα κατάργησε τα Kexts και μια χαρά κανείς inject drivers στο Mac OS. Αυτό που ανέφερες στην αρχή είναι πολύ σωστό και το εφαρμόζει η Apple με το κλειστό λειτουργικό . Δηλαδή βάζει κανόνες και τους τηρεί. Επίσης το recovery μετά από crash είναι πολύ πιο εύκολο, γιατί πέρα από τα snapshot που κρατάει το σύστημα , έχει και το λειτουργικό σε δικό του volume που είναι σχεδόν απροσπέλαστο. Έχει και αλλά όπως το file system κτλ. που το κάνουν αρκετά σταθερό λειτουργικό. Για όσους ασχολούνται με Linux θα τους έλεγα ότι μια fully tailored και με πολλές δικλείδες διανομή. Αυτο όμως το καθιστά μη εμπορικό και δύσκολο να εκμεταλευτει τρίτος ωστε να βγάλει χρήματα πουλώντας υπηρεσίες. Οι περισσότερες υπηρεσίες είναι ενσωματωμένες και δεν έχουν πρόσβαση εύκολα άλλοι πέρα από την Apple. Αν ποτέ ανοίξει ή γίνει και αυτό gatekeeper όπως το iOS , ίσως να υπάρχει μια κάποια πρόσβαση αλλά δεν νομίζω ότι θα το αφήσει η apple στην τύχη. Ο CEO εμμέσως πλην σαφώς χαρακτήρισε το windows ξέφραγο αμπέλι. Πως να μην είναι μιας και σκοπός του ήταν και είναι να προωθεί υπηρεσίες τρίτων για να βγάλει χρήματα . Λάθος επιλογή η λέξη «κατάργησε», αλλά όταν η Apple κάνει συστάσεις ξέρουμε που πάει αυτό… LittleSnitch (software firewall), macFUSE (για υποστήριξη επιπλέον file systems) τρέχουν ήδη σαν System Extension (user space). Τα περισσότερα γνωστά antivirus έχουν κάνει το βήμα. Το globalSAN iSCSI initiator τέλος δεν προχωράνε σε System Extension. Αυτό της ATTO δεν διευκρινίζει. Το DAEMON Tools συνεχίζει ακόμη με kext όπως λες που αυτό πλέον απαιτεί κατέβασμα του security level. Γιατί να το κάνεις αυτό σαν χρήστης αν δεν υπάρχει πραγματικά μεγάλη ανάγκη; Έχεις κάτι αρκετά καλό και το κάνεις υποδεέστερο που το έχεις πληρώσει και αδρά.. https://developer.apple.com/support/kernel-extensions/ https://support.apple.com/guide/deployment/system-and-kernel-extensions-in-macos-depa5fb8376f/web https://support.apple.com/guide/security/securely-extending-the-kernel-sec8e454101b/web Αλλά εγώ δεν αναφέρομαι σε κανένα OS. Μιλάω για το IT της κάθε εταιρείας. Όλα αυτά είναι αναμενόμενα, προβλέψιμα, μέρος του Risk Assessment & Recovery Plan μιας εταιρείας και προλαμβάνονται τηρώντας συγκεκριμένες διαδικασίες deployment. Δεν αφήνεις τίποτα στο αυτόματο και δεν κάνεις τσιγκουνιές, δίνεις χρόνο, αλλιώς το πληρώνεις πολύ πιο ακριβά στο τέλος… 1
great Δημοσ. 7 Αυγούστου Δημοσ. 7 Αυγούστου 16 hours ago, J0hn82 said: Όλα αυτά είναι αναμενόμενα, προβλέψιμα, μέρος του Risk Assessment & Recovery Plan μιας εταιρείας και προλαμβάνονται τηρώντας συγκεκριμένες διαδικασίες deployment. χαχαχαχαχα ωραια τα λες, εγω το ΠΣΚ που εφαγα δδεν ειδα κανεναν να βγαζει το πλάνο ουε μαλιστα μετά ειδα καποιο meeting για την επομενη μερα και τι κανουμε. Για να προλαβω, 8000+ κοσμο η καθε απο τις δυο εταιρειες. αρκει το αφεντικο να βλεπει ωραια χωρματα στo site και να μπορει να κανει ρεπλυ απο το κινητο του. αυτα πληρωνεις. 18 hours ago, AtiX said: νομιζα ότι σε εταιρικά περιβάλλοντα οι υπολογιστές δεν λειτουργούν ως απλά home pcs και έχουν προβλέψει για τέτοιες καταστάσεις… νομιζεσ εσυ και ολοι μας. θυμιζω την προσφατη καταστροφηβ της rackspace επειδη δεν ειχε περασει patch 6 μηνες (αναγνωρισμενο για ransomware crticicality) και την εφαγε 1
Ne0n Δημοσ. 8 Αυγούστου Δημοσ. 8 Αυγούστου Στις 6/8/2024 στις 2:19 ΜΜ, papp0us είπε Σεντόνι για να μη γράψεις τίποτα. Σου ξεφεύγει ένα σημαντικό ζήτημα, που σε προσθέτει στην κατηγορία του CEO της Delta στο θέμα μας. ΔΕΝ υπάρχει Software χωρίς προβλήματα. Για αυτό υπάρχουν ομάδες IT στις εταιρίες. Καμιά ομάδα IT "δε σήκωσε τα χέρια" γιατί θα ήταν αστείο να μην μπορούσαν να κάνουν τη δουλειά τους. Υπήρξε πρόβλημα, βρέθηκε η λύση, έγινε γνωστή η λύση, λύθηκε το πρόβλημα. Το πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση, ήταν ότι αφορούσε απομακρυσμένους Servers που δεν έδιναν άμεση πρόσβαση στους τεχνικούς να κάνουν αυτό που έπρεπε, κάτι που σε καμία δεν έκανε τη λύση του προβλήματα "πιο δύσκολη" . Την έκανε πιο χρονοβόρα. Σε αυτή τη διαδικασία ο άσχετος CEO της εταιρίας, που φυσικά δεν έχει δουλειά μόνο να τσεπώνει λεφτά, αλλά να διαχειρίζεται την εταιρία, κάτι που περιλαμβάνει προσωπικό και κρίσεις, δεν έκανε τη δουλειά του, τα έκανε κοινώς ΣΚΑΤΑ (αφού σου αρέσουν τα bold) και αφού κατάφερε να βασανίζει την εταιρία με πρόβλημα που οι άλλοι είχαν λύσει μέσα σε 48 ώρες ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟ αυτός πάλευε 10 μέρες. Τι έμαθε απο αυτό; Οτι σε Apple συστημα δεν έχει συμβεί ποτέ. Γελοία δήλωση τίποτα παραπάνω. Καμία "τεκνονική αλλαγή" δεν πρόκειται να συμβεί, θα συνεχίζουν να χτίζουν εφαρμογές σε πλατφόρμες που χτίζονται μέχρι σήμερα, μέχρι να βρεθεί μια πιο αποδοτική λύση. Απο προχθές, ακόμα και η μετοχή της crowdstrike άρχισε να ανεβαίνει πάλι, τέτοιες τεκτονικές αλλαγές λέμε τώρα. Το παραμύθι οτι η MicroSoft και η Crowdstrike "δεν μπορούσαν να επιλύσουν το θέμα" δεν ξέρω που το διάβασες, ή αν το είπε και αυτό το γελοίο παραμύθι ο CEO της Delta για να μας αποδείξει οτι έχει μεσάνυχτα και είναι επικίνδυνος, άλλα 6 ώρες μετά το συμβάν, εγώ που είμαι άσχετος διάβαζα σε blogs της κακιάς ώρας, τα 5 βήματα που έπρεπε να γίνουν για να επανέλθουν οι servers που αντιμετώπισαν το πρόβλημα. Φαντάζομαι οτι αυτοί που είχαν θέμα το είχαν μάθει πολύ νωρίτερα από τις 6 ώρες. Επίσης το παραμύθι οτι το λειτουργικό "κράσαρε" απο τους ίδιους που το διανέμουν που το διάβασες; Έχω αρχίσει να ανησυχώ οτι δεν έχεις ιδέα τι έχει συμβεί, και απλά βάζεις παντού bold για να τονίσεις πράγματα που δεν έχεις καταλάβει. Το οτι "εύλογα" εμπιστεύτηκε το IT τμήμα για να βρει τη λύση, είδαμε που κατέληξε. Το οτι το έκαναν και οι άλλοι που ακριβώς το είδες; Όλοι οι άλλοι δέχτηκαν Support απο την Crowdstrike ακόμα και με τεχνικούς on site όπου κρίθηκε απαραίτητο. Ξέρεις κανέναν που να το αρνήθηκε; Α ναι, ο άσχετος της Delta. Μπορώ να σου γράψω 10 σεντόνια με facts και αναλύσεις αλλά δεν θα το κάνω ξέρεις γιατί; Γιατί θα ήταν σπατάλη χρόνου όταν μου αποδεικνύεις περίτρανα με επιχειρήματα του στυλ "ΔΕΝ υπάρχει Software χωρίς προβλήματα" ότι έχεις περιορισμένη αντίληψη επί του θέματος, οπότε βάζω συγκεκριμένα bold για να σου τονίσω πράγματα που δεν έχεις καταλάβει και εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις. Να σε ενημερώσω μόνο ότι αυτή είναι η μετοχή της Crowdstrike μέχρι σήμερα (μιας και ανέφερες "άνοδο" της) : και θα συμφωνήσω μαζί σου εν μέρει στο παρακάτω προσθέτοντας: Στις 6/8/2024 στις 2:41 ΜΜ, papp0us είπε Ξέρεις σε πόσα θέματα έχω μηδέν ή ελάχιστες γνώσεις; Σε εκατομμύρια. Ξέρεις σε πόσα από αυτά εκφέρω άποψη; Και ένα bold για να καταλάβετε οτι είμαι σοβαρός. Σε όσα νομίζεις ότι καταλαβαίνεις. Αυτά. 1
papp0us Δημοσ. 8 Αυγούστου Δημοσ. 8 Αυγούστου Σε όσα νομίζω ότι καταλαβαίνω , και για να μου αποδείξεις το εύρος όσων καταλαβαίνεις εσύ, μου βάζεις την πορεία της μετοχής της crowdstrike ΣΗΜΕΡΑ , για να μου αποδείξεις την πτωτική της πορεία "έως σήμερα" Έχεις γράψει 3000 λέξεις, με 2999 να καταναλώνονται σε λάθη, ανακρίβειες, προσωπικες πεποιθήσεις που θεωρείς άποψη, τις οποίες και πρέπει και να αποδεχτούμε γιατί τις βάζεις σε bold. Χωρίς κανένα ουσιαστικό επιχείρημα, έχεις βγει σαν άλλος δον Κιχώτης να κυνηγάς ανεμόμυλους με σηματακια των windows πάνω , για να κάνεις και εσύ την εκστρατεία σου. Σημείωσε τώρα κάτι που θα σου πω πολύ φιλικά. Δεν έχεις ιδέα τι γράφεις. Αν δεν ήταν λυπηρό θα ήταν αστείο, αλλά δυστυχώς είναι λυπηρό, γιατί την ώρα που δεν έχεις πραγματικά ΙΔΕΑ για το θέμα που γράφεις , το κάνεις και με τουπε, για να καλύψεις την αρχική σου τοποθέτηση, που ήταν ένα μαύρο χάλι, και από τότε απλά την γιγαντώνεις σε κάτι αστείο. Σέβομαι τη γνώμη σου, για αυτό τη συζητάω παρότι είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας, αλλά πάρτο απόφαση, ότι δεν ξέρεις τι γράφεις, και τα λες απλά για να βγεις από πάνω, σε ένα ζήτημα που απλά δε μπορείς. Ο CEO είναι εκεί να βγάζει κέρδη, κατά τα άλλα είναι ταβερνιαρης, τον κορόιδεψαν, έρχονται κοσμογονικές αλλαγές, αυτός τα έκανε όλα καλά , οι άλλοι ήταν τυχεροί που το έλυσαν σε 48 ώρες , η Microsoft και η crowdstrike δεν ήξεραν τι να κάνουν. Και σε όλα αυτά καπακι , η αδυναμία να χρησιμοποιήσεις το Google και να διαβάσεις τα αποτελέσματα ενός απλού γραφήματος. Υ.Γ. Ξέρεις σε πόσα θέματα έχω μηδέν ή ελάχιστες γνώσεις; Σε εκατομμύρια. Ξέρεις σε πόσα από αυτά εκφέρω άποψη; Σε κανένα. Και ένα bold για να καταλάβετε οτι είμαι σοβαρός. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα