Προς το περιεχόμενο

Μεταφορά γραμμής σε νέα διεύθυνση ( COSMOTE FTTH)


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από asdfnikos,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω ζητήσει μεταφορά ftth γραμμής σε νέα διεύθυνση με αίτηση σε κατάστημα στις 25/6. 

Έχει γίνει το πρώτο ραντεβού για την εγκατάσταση της οπτικής πρίζας στο διαμέρισμα από 9/7 και από τότε αναμένω ακόμα το δεύτερο ραντεβού για την ενεργοποίηση της γραμμής. 

Στο τηλέφωνο μου λένε υπομονή υπάρχει συστημικό λάθος...

Έχω προχωρήσει σε καταγγελία μέσω ΕΕΤΤ χωρίς να έχω λάβει ακόμα απάντηση.

Γνωρίζει κανένας αν υπάρχει κάποιος κανονισμός σχετικά με το χρονικό περιθώριο για την μεταφορά σε νέα διεύθυνση; Θα με χρεώσουν και 50 ευρώ για την μεταφορά της γραμμής... Υπάρχει τρόπος να αντιλογήσουμε το συγκεκριμένο ποσό μιας και μου ανέφεραν θα ολοκληρωθεί σε 1 μήνα και κοντεύομε 1.5; 

Πρόσφεραν MB και λεπτά στο κινητό αλλά δεν υπάρχει καλή κάλυψη 4G - 5G μέσα στο σπίτι ώστε να κάνεις συνέχεια hotspot για να μπορείς να δουλέψεις.

Κάποιος τρόπος να κάνω escalation το αίτημα σε κάποιον ανώτερο μπας και έρθουν να το ενεργοποιήσουν; 

Από κατάστημα μου είπαν έπεσες σε περίοδο αδειών θα αργήσουν να έρθουν.. Φοβερή αιτιολογία. Οπότε καλοκαίρι μην μετακομίσεις 🥴

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Προσπάθησε με καταγγελία στην ΕΕΤΤ, αλλά κι αυτό δεν είναι κάτι άμεσο. :(

Κανονικά από την στιγμή που και το νέο είχε διαθεσιμότητα για FTTH κι έχει τελειώσει εδώ και 1 μήνα η εγκατάσταση της οπτικής πρίζας, θα έπρεπε να έχουν έρθει εδώ και βδομάδες. Τι σόι συστημικό λάθος τα ξέσκισε όλα έτσι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Thresh είπε

Προσπάθησε με καταγγελία στην ΕΕΤΤ, αλλά κι αυτό δεν είναι κάτι άμεσο. :(

Κανονικά από την στιγμή που και το νέο είχε διαθεσιμότητα για FTTH κι έχει τελειώσει εδώ και 1 μήνα η εγκατάσταση της οπτικής πρίζας, θα έπρεπε να έχουν έρθει εδώ και βδομάδες. Τι σόι συστημικό λάθος τα ξέσκισε όλα έτσι?

Ακριβώς θα έπρεπε να έχουν έρθει εδώ και εβδομάδες.. Κάθε μέρα τους καλώ και μου λένε  " ααα έχει καθυστερήσει πολύ θα το προωθήσω εσωτερικά. Να σας δώσω δωρεάν MB?" 😆 Δεν είμαι και ο άνθρωπος που θα "φωνάξει" τον υπάλληλο στο τηλέφωνο αλλά μόνο με φωνή πιστεύω θα γίνει δουλειά. Έχω σκεφτεί μέχρι και να κάνω αίτηση σε άλλο πάροχο πιο γρήγορα θα έρθουν οι άλλοι για την ενεργοποίηση παρά η Cosmote. 

Έχει γίνει Καταγγελία στην ΕΕΤΤ από 30/7 και δεν έχει λάβει καμία απάντηση ακόμα.

Επεξ/σία από asdfnikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
14 minutes ago, asdfnikos said:

Έχει γίνει Καταγγελία στην ΕΕΤΤ από 30/7 και δεν έχει λάβει καμία απάντηση ακόμα.

Γκαβομάρα μου. :(

Ναι δυστυχώς δεν είναι γρήγοροι και μετά θα δώσουν ένα περιθώριο για απάντηση στον ΟΤΕ, που τελικά θα απαντήσει ένα γενικό κι αόριστο.

Μόνο με πρήξιμο μάλλον, τηλέφωνο και σε κατάστημα μπας και...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Λύση

Για όποιον χρειαστεί στο μέλλον παρόμοια κατάσταση

Ο τεχνικός ήρθε για την ενεργοποίηση 14 Αυγούστου 1,5 μήνα από την αίτηση και 1 μήνα από την εγκατάσταση της οπτικής πρίζας στο διαμέρισμα.

Η Cosmote απάντησε στην καταγγελία της ΕΕΤT γράφοντας πόσες διαδικασίες χρειάζονται να γίνουν για την ενεργοποίηση και έκαναν πίστωση του 1.5 μήνα που δεν υπήρχαν υπηρεσίες ( Θα γινόταν και χωρίς την καταγγελία αυτό) και έδωσαν 2 μήνες πάγια δώρο σαν "συγγνώμη" και για την καλή μας συνεργασία.. 

Βοήθησε η καταγγελία να έρθουν πιο γρήγορα; Δεν ξέρω ίσως..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...