Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Apple απλά πέρασε από την φάση της καινοτομίας και του οράματος στην φάση του αρμέγματος του brand. Όλες το παθαίνουν αυτό μόλις χάσουν τους σπουδαίους ιδιοφυείς founders και καταλήγουν στους bean-counters.

  • Like 4
  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Apple κερδίζει, παρά το μικρότερο κομμάτι της πίτας που κατέχει στην παγκόσμια αγορά, για τον λόγο ότι πουλάει ακριβά συσκευές και λογισμικό που είναι αξιόπιστες και ασφαλείς. Η πλειοψηφία των επαγγελματιών θα την προτιμά σταθερά για όσο τηρεί την συγκεκριμένη στάση, εκτός και εάν αλλάξει και αυτή πολιτική και εκπέσει, τότε θα καταβαραθρωθεί, όπως κάποιες άλλες εταιρίες πρόσφατα...

Επεξ/σία από Ne0n
  • Like 1
Δημοσ.

Οκ ναι τα έχουμε πει πολλάκις αλλά πραγματικά είναι άξιο έρευνας πως μια εταιρία έχει πείσει τους πάντες πως πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες.Οι 9,9/10 χρήστες ούτε που ξέρουν γιατί δίνουν τόσα χρήματα για τα πανάκριβα προϊόντα της και ειδικά στο iphone οι απαντήσεις τους είναι τραγελαφικές.

Σαφώς και το marketing παίζει πρωτεύων ρόλο,σαφώς και η έλλειψη κριτικής σκέψης στον μέσο άνθρωπο είναι τρομακτικά απούσα αλλά και πάλι είναι εντυπωσιακό φαινόμενο.

  • Like 3
Δημοσ.
Μόλις τώρα, misterman είπε

Οκ ναι τα έχουμε πει πολλάκις αλλά πραγματικά είναι άξιο έρευνας πως μια εταιρία έχει πείσει τους πάντες πως πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες.Οι 9,9/10 χρήστες ούτε που ξέρουν γιατί δίνουν τόσα χρήματα για τα πανάκριβα προϊόντα της και ειδικά στο iphone οι απαντήσεις τους είναι τραγελαφικές.

Σαφώς και το marketing παίζει πρωτεύων ρόλο,σαφώς και η έλλειψη κριτικής σκέψης στον μέσο άνθρωπο είναι τρομακτικά απούσα αλλά και πάλι είναι εντυπωσιακό φαινόμενο.

Τι να πω και τι να αναλύσω, μήπως επειδή είναι leader στον σχεδιασμό του λογισμικού και των συσκευών της με απόδειξη ότι την αντιγράφουν συνεχώς, ή μήπως επειδή παρέχει αυξημένη ασφάλεια και σταθερότητα στις συσκευές της σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό; Ποιότητα και φθηνό δεν πάνε μαζί.

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ne0n είπε

Τι να πω και τι να αναλύσω, μήπως επειδή είναι leader στον σχεδιασμό του λογισμικού και των συσκευών της με απόδειξη ότι την αντιγράφουν συνεχώς, ή μήπως επειδή παρέχει αυξημένη ασφάλεια και σταθερότητα στις συσκευές της σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό; Ποιότητα και φθηνό δεν πάνε μαζί.

Πιστεύεις φίλε μου για αυτούς τους λόγους κάνει την αγορά iphone ο μέσος χρήστης;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, misterman είπε

Πιστεύεις φίλε μου για αυτούς τους λόγους κάνει την αγορά iphone ο μέσος χρήστης;

Σίγουρα όχι, ο μέσος χρήστης βασίζεται στο καλό μάρκετινγκ όπως ανέφερες πολύ σωστά, για αυτό και εταιρίες που δεν προσφέρουν ποιότητα και ασφάλεια έχουν την μερίδα του λέοντος στην παγκόσμια αγορά. Ο επαγγελματίας θα προτιμήσει την ασφάλεια και την σταθερότητα και λόγο των κανόνων του μάρκετινγκ θα τον αντιγράψουν-ακολουθήσουν και κάποιοι για λόγους prestige. πχ αφού η Madonna έχει iphone θα πάρουν και οι έφηβες για να δείξουν ότι έχουν status, όσες δεν μπορούν να το αγοράσουν θα πάνε σε αντίγραφα-λύσεις που μοιάζουν με iphone.

Επεξ/σία από Ne0n
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ne0n είπε

Σίγουρα όχι, ο μέσος χρήστης βασίζεται στο καλό μάρκετινγκ όπως ανέφερες πολύ σωστά, για αυτό και εταιρίες που δεν προσφέρουν ποιότητα και ασφάλεια έχουν την μερίδα του λέοντος στην παγκόσμια αγορά. Ο επαγγελματίας θα προτιμήσει την ασφάλεια και την σταθερότητα και λόγο των κανόνων του μάρκετινγκ θα τον αντιγράψουν-ακολουθήσουν και κάποιοι για λόγους prestige. 

Πολύ σωστά το καλό μάρκετινγκ όλους τους αλέθει αλλά η επιτομή του πετυχημένου μάρκετινγκ είναι όταν προσφέρει ένα προϊόν σε πολλαπλάσια τιμή από τον ανταγωνισμό και ο αγοραστής έχει πειστεί για την αγορά του χωρίς να ξέρει και ο ίδιος από τι πείστηκε.

Για παράδειγμα φίλος μου που ζει στη Γερμανία από μικρός και έχει εξαιρετικό εισόδημα,επιστήμονας,μου είπε ότι η αγορά iphone θεωρείται επιβεβλημένη στις παρέες για να μη θεωρείται κάποιος φτωχός και νιώθει μειονεκτικα.Η επιτομή του καλου μάρκετινγκ που λέγαμε.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, misterman είπε

Πολύ σωστά το καλό μάρκετινγκ όλους τους αλέθει αλλά η επιτομή του πετυχημένου μάρκετινγκ είναι όταν προσφέρει ένα προϊόν σε πολλαπλάσια τιμή από τον ανταγωνισμό και ο αγοραστής έχει πειστεί για την αγορά του χωρίς να ξέρει και ο ίδιος από τι πείστηκε.

Για παράδειγμα φίλος μου που ζει στη Γερμανία από μικρός και έχει εξαιρετικό εισόδημα,επιστήμονας,μου είπε ότι η αγορά iphone θεωρείται επιβεβλημένη στις παρέες για να μη θεωρείται κάποιος φτωχός και νιώθει μειονεκτικα.Η επιτομή του καλου μάρκετινγκ που λέγαμε.

Η επιτομή του καλού μάρκετινγκ είναι να παίρνει κάποιος πχ Samsung επειδή μοιάζει με iphone και δεν θα θεωρείται φτωχός επειδή η Samsung είναι επώνυμη εταιρία. 

Το θέμα είναι ότι το καλό μάρκετινγκ αποδίδει καλύτερα στις αντιγραφές από ότι στο ποιοτικό αρχικό μοντέλο άσχετα με το αν προσφέρει ασφάλεια ή ποιότητα, αρκεί να μοιάζει με το καλύτερο και να είναι φθηνό.

Επεξ/σία από Ne0n
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, misterman είπε

Δε θα διαφωνήσω.Κι αυτά αλήθεια είναι. :)

Δεν διαφωνούμε απλά ανταλλάσσουμε απόψεις :)

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, toni montana 1970 είπε

Αφού το τηλέφωνο που η πραγματική αξία είναι 600€ και λόγω μάρκετινγκ υψηλού επιπέδου και έλλειψη γνώσης των αγοραστών που το αγοράζουν λόγω σήματος για να πουλάνε εφέ έχουν καταφέρει να το δίνουν 1600€ καλά κάνουν,μάγκες είναι. 

28 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε

Τι θα πει πραγματική αξία; Η αξία των υλικών; Στον κόσμο της τεχνολογίας και των εταιρειών δεν είναι μόνο αυτά. Έχεις royalties (π.χ. για το HEVC), πληρώνεις πατέντες τρίτων, δικές σου, νομικές μάχες για τις πατέντες, marketing, R&D, (πολυτελής συσκευασία), ανάπτυξη λογισμικού,  μισθοδοσία κ.α. Αυτά τα κόστη δεν αφορούν τις συσκευές; 

Αν έχει κανείς υπόψη του πηγές σχετικά με το συνολικό κόστος μιας τέτοιας συσκευής ας ποστάρει... Όπως και τι δείκτες χρησιμοποιούν τέτοιες εταιρείες για να καθορίσουν τις τιμές τους.

3 ώρες πριν, adastra είπε

Η Apple απλά πέρασε από την φάση της καινοτομίας και του οράματος στην φάση του αρμέγματος του brand. Όλες το παθαίνουν αυτό μόλις χάσουν τους σπουδαίους ιδιοφυείς founders και καταλήγουν στους bean-counters.

Ο founder της Apple θεωρούσε πάντα πως το προϊόν της άξιζε πάντα κάποιο παραπάνω premium... Το 'άρμεγμα' ήταν πάντα στο DNA αυτής της εταιρείας, και φαντάσου ότι κάποτε ήταν πραγματικά απλησίαστη.

 

Όσο για το marketing, κανένα marketing δεν καταφέρνει να επηρεάσει τόσο σε διάρκεια αν το προϊόν είναι πατάτα ή δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Κάτι σωστό κάνει αυτή η Apple...

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Η Apple απλά πέρασε από την φάση της καινοτομίας και του οράματος στην φάση του αρμέγματος του brand. Όλες το παθαίνουν αυτό μόλις χάσουν τους σπουδαίους ιδιοφυείς founders και καταλήγουν στους bean-counters.

Tim Cook κάθε φορά που διαβάζει τέτοια σχόλια στο insomnia.

money-crying.gif

Αναφορά σε κείμενο

As of August 2024 Apple has a market cap of $3.342 Trillion. This makes Apple the world's most valuable company by market cap according to our data.

 

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...