Προς το περιεχόμενο

Η Intel επεκτείνει τελικά την εγγύηση για τους πρόσφατους προβληματικούς επεξεργαστές


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόβλημα θα λυθεί άμα δώσει τους arrow lake.

https://www.techpowerup.com/324033/intel-arrow-lake-s-to-see-a-rearrangement-of-p-cores-and-e-cores-along-the-ringbus?cp=1

Έτσι όπως δούλευαν τόσο καιρό με ασύμμετρη κατανομή στο ring bus είναι θαύμα που εμφανίστηκε το πρόβλημα μόνο στους 13th and 14th generation και όχι στους 12.

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν έχω πρόβλημα να μου δώσουν έναν 12900k σε αντικατάσταση του 13600k, ο οποίος δεν έχει παρουσιάσει κάτι, αλλά ελάχιστο gaming έχει κάνει και αυτό με παιχνίδια 5ετίας (γιατί ακόμα είμαι με μια 970 😄).

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, coffeex είπε

Ειναι και αυτος ο Steve.. Τα δεδομενα που εχει μπροστα του απο τη Puget λενε οτι οι ιντελ εχουν λιγοτερα προβληματα απο τους Amd και αυτος τα αγνοει και λεει τα δικα του. Υπαρχει προβλημα, αλλα βγηκε ο "σωστος" και κανει και αυτος τα ιδια

edit: Πατηστε pause στο 45:01

Επεξ/σία από kostakis25
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί οι μπάρες με failure rate των Ryzen είναι ψηλότερες από  αυτές των πρόσφατων Intel; :huh:

Γιατί το GamersNexus το σκρολάρει βιαστικά(στο 45:00 ακριβώς του τελευταίου βίντεό τους); 

Spoiler

 

Εν τω μεταξύ στην αρχή δείχνει post από χρήστες Intel που μιλάνε για ανώμαλη συμπεριφορά μετά από συγκεκριμένο windows update. Οχι από την πρώτη ημέρα.

Παράλληλα κατηγορούν την Intel ότι δεν δίνει σαφείς απαντήσεις σε ερωτήματα όπως "Τι κάνει κάποιος που δεν έχει ενημερωθεί για BIOS update;" Λες και δεν υπάρχει κάτι που λέγεται εγγύηση, όπου ο πελάτης επιστρέφει το Χ ελαττωματικό προϊόν αδιαφορώντας για την πηγή του προβλήματος.

υ.γ.:

Η συνταγή της επιτυχίας:

1. Έχεις δικούς σου youtubers που το παίζουν δημοσιογράφοι, reviewers κλπ. για να αποκτήσουν κοινό και επιρροή.

Ή και εκτός payroll που υποστηρίζουν AMD για να κερδίσουν views, subs και χρήμα από το νοσηρά φανατισμένο κοινό των amd κομπιουτεράδων. Αρκεί να συγκρίνει κανείς συμμετοχή σε Intel και AMD subreddit για να πάρει μια εικόνα του φανατισμού.

2. Τους δίνεις info για προβλήματα του ανταγωνιστή σου. Πιάνονται και από ό,τι βολικό διαβάσουν σε φόρουμ.

3 Ασχολούνται όλη την ώρα με αυτά δίνοντας την εντύπωση ότι εσύ δεν έχεις κανένα. Παράλληλα αναλύουν την πτώση της μετοχής του ανταγωνιστή, που οι ίδιοι προκάλεσαν με FUD.

4. Profit με το ελάχιστο δυνατό κόστος για σένα(λαδώματα) και τη μεγαλύτερη δυνατή ζημιά(δις χαμένων πωλήσεων) για τον ανταγωνιστή σου.

Ασύμμετρο marketing λέγεται.

https://asymmetric.pro/asymmetric-marketing-what-is-it/
 

Αναφορά σε κείμενο

Asymmetric Marketing applies concepts of asymmetric warfare to the world of modern business. It looks at the battle between two brands in the marketplace. It applies unique principles designed to help the smaller participant win, often through the efforts of an asymmetric marketing team.

 

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 1
  • Confused 1
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Saggitaro είπε

Απο τη στιγμή που δεν θα κάνει ανάκληση του ελαττωματικού προϊόντος η επέκταση εγγύησης τι ακριβώς θα κάνει; Γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης για όσους χρυσό πλήρωσαν αλλά δε θα έχουν επεξεργαστή; Σαν την προφητεία του Παϊσίου; Θα έχετε επεξεργαστή και θα είναι σαν να μην έχετε.

Απλά καλό πάτο Intel....

image.png.e6fc3aa508fde7d5dcd1bbac8074da6d.png

Πότε αγόρασες Intel για να σε χάσει από πελάτη; :lol:

Δεν περιμένει από μια μικρή μειοψηφία που την μισεί παθολογικά να πουλήσει τα προϊόντά της.

Το μόνο πρόβλημα είναι όταν αυτά τα άτομα αποκτούν φωνή με youtube channels και γεμίζουν το σύμπαν παραπληροφόρηση.

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

image.png.e6fc3aa508fde7d5dcd1bbac8074da6d.png

Πότε αγόρασες Intel για να σε χάσει από πελάτη; :lol:

Δεν περιμένει από μια μικρή μειοψηφία που την μισεί παθολογικά να πουλήσει τα προϊόντά της.

Το μόνο πρόβλημα είναι όταν αυτά τα άτομα αποκτούν φωνή με youtube channels και γεμίζουν το σύμπαν παραπληροφόρηση.

Πώς ξέρεις τι αγόρασα η τι εχω αγοράσει; Ασκείς μαντική;

Όταν λες μειοψηφία τους μέτρησες έναν έναν;Γιατί η μόνη μειοψηφία που βλέπω είναι τα φανμπόυς της Intel.

Επιπλέον δώσε μας τα καναλια να δούμε τι παραπληροφόρηση κάνουν.Γιατι η μόνη παραπληροφόρηση που είδα μέχρι τώρα ήταν από την Intel τόσο στο θέμα των επιδόσεων όσο και στην εγγύηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε

Και πως ξερουμε αν εχουμε προβληματικο επεξεργαστη;

Το σύστημα θα έχει αστάθεια σε default λειτουργία. Εκδηλώνεται ταχύτερα σε αποσυμπίεση/συμπίεση δεδομένων. Οπότε το στέλνεις πίσω για έλεγχο και αλλαγή. Πρέπει βέβαια να ενημερωθούν με κάποιο τρόπο όσοι δεν παρακολουθούν καθόλου ειδήσεις πληροφορικής για την επέκταση της εγγύησης της CPU.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, LLLEFTERIS said:

Και πως ξερουμε αν εχουμε προβληματικο επεξεργαστη;

Δεν είμαι 100% σίγουρος ότι αυτό μπορεί να κάνει expose το θέμα αν υπάρχει στο cpu αλλά διάβασα πως αν εγκαταστήσεις τους drivers της nvidia 10 φορές στην σειρά και δεις περίεργη συμπεριφορά, freeze, crash κτλ. τότε είσαι από τους άτυχους I guess.  Είσαι ελέυθερος να δοκιμάσεις.

Δεν μπορείς να πεις και πολλά πέρα από το γεγονός ότι η Intel fucked up big time here....

Επεξ/σία από Alex21121988
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Saggitaro είπε

Πώς ξέρεις τι αγόρασα η τι εχω αγοράσει; Ασκείς μαντική;

Όταν λες μειοψηφία τους μέτρησες έναν έναν;Γιατί η μόνη μειοψηφία που βλέπω είναι τα φανμπόυς της Intel.

Επιπλέον δώσε μας τα καναλια να δούμε τι παραπληροφόρηση κάνουν.Γιατι η μόνη παραπληροφόρηση που είδα μέχρι τώρα ήταν από την Intel τόσο στο θέμα των επιδόσεων όσο και στην εγγύηση.

Προϊδεάζει το αρχικό σου ποστ. Στο ίντερνετ, στα τεχνολογικά φόρουμ, οι AMD fans είναι η πλειοψηφία(αυτό λέω). Στην ευρύτερη αγορά όχι.

Για την παραπληροφόρηση τα είπα σχετικά με το βίντεο του Steve.

Η επέκταση της εγγύησης, σε αντίθεση με την ανάκληση, έχει μια λογική γιατί το πρόβλημα είναι στο microcode. Αν ο Χ αγοραστής κάνει ελάχιστη χρήση και δεν έχει επομένως δει καθόλου degradation δεν χρειάζεται αντικατάσταση του CPU. Επίσης, το microcode αναβαθμίζεται και μέσω windows update. [Για κάποιον που δεν έχει ακούσει καθόλου από BIOS.]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Ασύμμετρο marketing λέγεται.

Καλό θα ήταν στο σπίτι του κρεμασμένου, να μην μιλάμε για σχοινί…

εκτός και αν θέλεις να παραδεχτείς ότι η AMD απαντάει με τις τακτικές που χρησιμοποιούσε, χρησιμοποιεί και θα χρησιμοποιεί η Intel…

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...