Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, vonnabe7 είπε

δεν ειναι τοσο συγκριση, αλλα πιο πολυ προτημηση.

Για μένα τα υβριδικά είναι το χειρότερο και από τους 2 κόσμους. Παίρνεις όλα τα μειονεκτήματα και κόστη που έχουν τα συμβατικά με MEK και τα χιλιάδες εξαρτήματά τους με τις βλάβες τους και τα αναλώσιμα τους και προσθέτεις από πάνω μια μικρή μπαταριούλα με όλα τα υποσυστήματα των EV, ηλ. μοτερ, ηλεκτρονικά, ηλεκτρικά, καλώδια, ψύξεις κτλ. Ο βασικός λόγος ύπαρξης τους για μένα είναι ψυχολογικός, η προπαγάνδα της βιομηχανίας των αυτοκινήτων που έχει καλλιεργήσει την φοβία της εμβέλειας (ο μέσος οδηγός κάνει <30χλμ την μέρα και ένα Model 3 RWD με 58kWh σε ήπιους ρυθμούς μέσα στην πόλη φλερτάρει με τα 10-11kWh/100km και φορτίζει όπου έχει ρεύμα).

3 ώρες πριν, vonnabe7 είπε

μιλησα γενικα για EVs. οτι καταστρεφονται με την υψηλη θερμοκρασια. Αρα σε αυτο εχω δικιο. Τα εξτρα που μ εγραψες δεν ειπα κατι για την τεσλα κ το συστημα ψυξης αλλα ολα good. Δεν αμφιβαλω κ ευχαριστω για την ενημερωση.

Όλα τα EV δεν είναι ίδια, όπως και όλα τα συμβατικά δεν είναι τα ίδια. Υπάρχουν EV που είχαν προβλήματα με τις μπαταρίες αλλά αυτά γίνονται καλύτερα μέρα με την μέρα όσο οι αυτοκινητοβιομηχανίες μαθαίνουν να τα φτίαχνουν καλύτερα (αντιγράφοντας κυρίως την Tesla).

 

3 ώρες πριν, vonnabe7 είπε

Παλι ομως ειμαι κατα των EVs. θες να μ πεις οτι αμα χαλασει το "air condition" (πλακα για συστημα ψυξης) του αυτοκινιτου μ, παει ολο το αμαξι για πεταμα; η αντικατασταση του συστηματος που μπορει να κοστισει πολυ; (δεν ξερω τα κοστοι σε αυτο σρρ).

Ειμαι πολυ κατα των EVs κ κυριως των τεσλα λογο του οτι εχουν βγαλει ολα τα μηχανικα ενος αμαξιου κ τα εχουν ηλεκτρονικα. Ενα καλωδιο να σ χαλασει μπορει να σ κοστισει ολο το αμαξι. Πολυ οικονομικο!!!

Γιατί να πάει για πέταμα το αμάξι αν χαλάσει το AC; To επίσημο service Tesla π.χ. δεν είναι το φτηνότερο αλλά δεν είναι και απαγορευτικό (ιδίως σε σύγκριση με Γερμανικές μάρκες αντίστοιχων επιδόσεων), και δίνει επίσης και service manual δωρεάν και υπάρχει και aftermarket αγορά που αυξάνει με ταχύ ρυθμό. Τα Tesla είναι από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίητα με το μικρότερο κόστος συντήρησης. Δες παρακάτω στατιστικά από την Αμερική που κυκλοφορούν εκατομμύρια και για πολλά χρόνια κρατώντας υπόψιν ότι η Tesla άρχισε να παράγει μαζικά αυτοκίνητα, να φτιάχνει service centers και να πετυχαίνει οικονομίες κλίμακας στα εξαρτήματα και ανταλλάκτικα μόλις πριν 6 χρόνια, και έφτασε το επίπεδο των premium brands μόλις πριν 3-4.

Τέλος, ποια μηχανικά έχουν βγάλει και τα έχουν κάνει ηλεκτρονικά; και ποιο καλώδιο κοστίζει όλοκληρο το αμάξι, θες να δώσεις ένα παράδειγμα;

image.jpeg.93a9f4b43a4780c6626901491763318c.jpeg

  • Like 1
  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, adastra είπε

Τέλος, ποια μηχανικά έχουν βγάλει και τα έχουν κάνει ηλεκτρονικά; και ποιο καλώδιο κοστίζει όλοκληρο το αμάξι, θες να δώσεις ένα παράδειγμα;

διαθετω ακραια παραδειγματα, αλλα αυτο δεν θα επρεπε να υπαρχει καθολου.

 

ενω το δευτερο βιντεο δεν ειναι EV, ειναι παραδειγμα για το οτι ολα τα αμαξια πανε στον ηλεκτρονικο κλαδο κ λιγοτερο στον μηχανικο.

 

8 λεπτά πριν, adastra είπε

Για μένα τα υβριδικά είναι το χειρότερο και από τους 2 κόσμους. Παίρνεις όλα τα μειονεκτήματα και κόστη που έχουν τα συμβατικά με MEK και τα χιλιάδες εξαρτήματά τους με τις βλάβες τους και τα αναλώσιμα τους και προσθέτεις από πάνω μια μικρή μπαταριούλα με όλα τα υποσυστήματα των EV

δεν ξερω ποσο ισχυει κ παλι αυτο παει αναλογα. Οπως μ ειπεσ οτι ολα τα EVs δεν ειναι το ιδιο, ετσι κι εδω. Κ πιστεψε με ειναι πολυ πιο οικονομικα απ'οσο νομιζεις. Toyota cross yaris hybrid 70ευρο το γεμισμα κ κανει 1100-1300 χιλιομετρα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, vonnabe7 είπε

διαθετω ακραια παραδειγματα, αλλα αυτο δεν θα επρεπε να υπαρχει καθολου.

 

ενω το δευτερο βιντεο δεν ειναι EV, ειναι παραδειγμα για το οτι ολα τα αμαξια πανε στον ηλεκτρονικο κλαδο κ λιγοτερο στον μηχανικο.

 

δεν ξερω ποσο ισχυει κ παλι αυτο παει αναλογα. Οπως μ ειπεσ οτι ολα τα EVs δεν ειναι το ιδιο, ετσι κι εδω. Κ πιστεψε με ειναι πολυ πιο οικονομικα απ'οσο νομιζεις. Toyota cross yaris hybrid 70ευρο το γεμισμα κ κανει 1100-1300 χιλιομετρα.

Αυτά που έλεγα για την προπαγάνδα της βιομηχανίας που διαταράσσεται. Ειλικρινά πιστεύεις ότι μια μπαταρία μπορεί να κοστίζει 60.000; Η Hyundai/Kia έχουν κάνει τα προηγούμενα χρόνια χιλιάδες ανακλήσεις για ελαττωματικές μπαταρίες (κυρίως γιατί βιάστηκαν να προλάβουν την Tesla και έβαλαν τις πιο φτηνές pouch με φτηνά ηλεκτρονικά), αν το κόστος πλησίαζε έστω ελάχιστα αυτά που αναφέρει το βιντεο πιστεύεις θα το έκαναν αυτό ή θα τα έπαιρναν πίσω και θα αποζημίωναν τους ιδιοκτήτες (όπως έκανε η VW που εξαπάτησε τον κόσμο με το dieselgate). Μην βασίζεις την γνώμη σου σε ότι λένε (και χρεώνουν) διάφοροι αντιπρόσωποι που ζουν από το service .

Τα υβριδικά είναι πιο αποδοτικά και οικονομικά στα καύσιμα από τα συμβατικά, αλλά είναι μακράν λιγότερο αποδοτικά από τα EV και έχουν μεγαλύτερο κόστος χρήσης και συντήρησης.

Επεξ/σία από adastra
Δημοσ.
Μόλις τώρα, adastra είπε

Αυτά που έλεγα για την προπαγάνδα της βιομηχανίας που διαταράσσεται. Ειλικρινά πιστεύεις ότι μια μπαταρία μπορεί να κοστίζει 60.000;

δεν ειδεις το βιντεο για να καταλαβεις, αλλα οχι δεν κοστιζει η μπαταρια του 60κ. Αλλα για να λειτουργησει ξανα αμαξι θα χρειαστει να πληρωσει 60κ. Επσιης, οπως σ ειπα αυτα ειναι ακραια αλλα γινονται.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι αντιπροσωπίες ζουν από το service, φυσικό είναι να κάνουν πόλεμο στα ηλεκτρικά (και με παράλογες χρεώσεις). Γιαυτό το λόγο η Tesla αποφάσισε να μην φτιάξει το ίδιο μοντέλο με εξουσιοδοτημένους αντιπρόσωπους και τα έχει όλα in-house.

Επεξ/σία από adastra

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...