Προς το περιεχόμενο

Στην ανάκληση 1,8 εκατομμυρίων οχημάτων προχωρά η Tesla, καθώς ενδέχεται να ανοίξουν τα καπό τους εν κινήσει


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, adastra είπε

Είναι warranties για τις ΗΠΑ, το λέει παντού στο site. "U.S. Auto Warranty Annual Reports.".

 

Και εσύ πίστευε ότι θέλεις, με βάση την διαίσθησή σου και ότι γράφουν τα χαζά hitpiece όπως αυτό που σχολιάζουμε εδώ, χωρίς κανένα στοιχείο.

Δεν είναι καμιά μαγική τεχνολογία τα αυτοκίνητα, η Tesla απλά κινείται πολύ γρήγορα και έφτασε τους υπόλοιπους σε ελάχιστο χρόνο (όπως πολλές άλλες π.χ. Skoda, BYD, Nio, Lucid, Rivian κα). Και δεν είπα ποτέ ότι δεν βγάζουν θέματα τα αυτοκίνητά της, στα μηχανικά σε όσες πηγές έφερα είναι στον περίπου στον μέσο όρο. αλλά τα EV με ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρίες με ελάχιστα κινούμενα μέρη απλά δεν έχουν τα δεκάδες προβλήματα που εμφανίζουν τα συμβατικά με ΜΕΚ.

Κάνε ένα τεστ drive στο νεότερο Model 3 και πες μου αν έχει να ζηλέψει τίποτα από αυτοκίνητα της κατηγορίας τιμής του.

δες π.χ. review όπως αυτό από Γερμανούς που εξυμνούν συστηματικά (ως συνήθως) τα Γερμανικά αυτοκίνητα

 

 

Που ακριβώς το λέει στο άρθρο ότι αναφέρεται στις ΗΠΑ; Αντίθετα το Annual report αναφέρεται σε ανακλήσεις παγκοσμίως και στην Κίνα. Επίσης παντού λέει US Based. 
Συμφωνούμε ότι η Τεσλα κινείται γρήγορα και είναι λογικο γιατί για μεγάλο μέρος της γραμμής παραγωγής όπως πχ το αμάξωμα υπάρχει ήδη τεχνογνωσία που μπορεί να «αγοράσει» (πχ Ανθρώπινο δυναμικό). Συνολικά όμως θέλει χρόνο για να φτάσει εκεί που πρέπει. Αυτό ισχύει για όποιον προσπαθήσει να μπει σε μια αγορά ειδικά αν μιλάμε για γραμμή παραγωγής και όχι συναρμολόγησης,

Διαβασε τι σου έγραψα. Νομίζεις ότι έτσι φτιάχνεις γραμμή παραγωγής και βρίσκεις αξιόπιστους προμηθευτές; Θέλει χρόνο…..

Στον αντίποδα εταιριες όπως η BMW, Ford κτλ είναι πιο δύσκολο να φτάσουν την Τεσλα στα EV. Και είναι επίσης λογικό. Η Tesla χτίζει από το μηδέν με προσανατολισμό τα EV. Οι άλλοι θέλουν να κάνουν μετάβαση. Όσο πιο μεγάλοι και  παλιοί είναι οι οργανισμοί , τόσο πιο δυσκίνητοι είναι στις αλλαγές. Παρά την τεχνογνωσία που κατέχουν…

Επεξ/σία από Dimitris_1981
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

συναγωνιζεται την apple σε ειδησεις.σε αντιθετη μερια,απο την κακη πλευρα η τεσλα ομως.αν και τα 2 κινητα ειναι🤣

τελειωμο δεν εχει ομως..δεν πειραζει παει γρηγορα,ακομα και χωρις καπω η' χωρις να βλεπεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/8/2024 στις 7:24 ΜΜ, katsoul είπε

Για πόση ώρα μπορείς να πηγαίνεις με 200 στην εθνική με ένα ηλεκτροκίνητο (Tesla, ή ότι άλλο θέλεις) και για πόση ώρα με ένα, ας πούμε Audi A3 diesel δίλιτρο; Τι επιπτώσεις θα έχει η διατήρηση των 200 χλμ/ώρα στη μπαταρία του ηλεκτροκίνητου για όσο αντέξει η φόρτιση και ποιες επιπτώσεις στον κινητήρα του Audi; Νομίζω ότι αυτό είναι το θέμα. Ενννοείται ότι το Tesla τα πιάνει τα 200 άνετα, αλλά νομίζω ότι δεν συμφέρει να τα κρατήσει.. Υπό το πρίσμα αυτό, ίσως να ξενερώσει κάποιος που θέλει να κάνει σπορ οδήγηση για αρκετή ώρα, αλλά θα τον περιορίζει η διάρκεια ζωής της μπαταρίας και ο φόβος για πιο γρήγορη φθορά αυτής

Για καθολου δε μπορεις να πηγαινεις ,γιατι το οριο ειναι max 130 στην Ελλαδα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/8/2024 στις 12:02 ΜΜ, Ukforthemoment είπε

Γιατί δεν είναι να τρέχεις;Τι διαφορά έχουν από τα άλλα αμάξια που φτάνουν ίδιες ταχύτητες;

χαλαει η μπαταρια. Ειναι σαν να υπερθερμενεται το pc σ, αν η cpu ειναι στο 100% μονιμος, παει το εχασες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, vonnabe7 είπε

χαλαει η μπαταρια. Ειναι σαν να υπερθερμενεται το pc σ, αν η cpu ειναι στο 100% μονιμος, παει το εχασες

Ποιος το λέει αυτό;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Ποιος το λέει αυτό;

κοιτα, επηρεαζει το life circle της μπαταριας κ το ποσο γρηγορα χανει ενεργεια. Τωρα δεν προκειται να σ βρω sources, αλλα αμα θες ψαξε στο google κ φτιαξε τη δικη σ αποψη. Για εμενα ενα EV ειναι τελειο για την εκκινηση κ μεχρι 50-60kmh max.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, vonnabe7 είπε

κοιτα, επηρεαζει το life circle της μπαταριας κ το ποσο γρηγορα χανει ενεργεια. Τωρα δεν προκειται να σ βρω sources, αλλα αμα θες ψαξε στο google κ φτιαξε τη δικη σ αποψη. Για εμενα ενα EV ειναι τελειο για την εκκινηση κ μεχρι 50-60kmh max.

Για  ηλεκτρικά πατίνια μιλάς;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

αμα λες για max  50-60 χλμ/ωρα τι θες να σου πω;

αμα μ απαντας σαν 15χρονο εγω τι θες να σ πω; Εχεις ακουστα τα hybrid. δες πως διαχειριζονται αυτα την εξοικονομιση ενεργειας. θες να σ ταισω τα sources κ σε αυτο σαν καλο παιδακι ή μπορεις κ μονος σ να το ψαξεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, vonnabe7 είπε

αμα μ απαντας σαν 15χρονο εγω τι θες να σ πω; Εχεις ακουστα τα hybrid. δες πως διαχειριζονται αυτα την εξοικονομιση ενεργειας. θες να σ ταισω τα sources κ σε αυτο σαν καλο παιδακι ή μπορεις κ μονος σ να το ψαξεις;

Ok bro.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Για καθολου δε μπορεις να πηγαινεις ,γιατι το οριο ειναι max 130 στην Ελλαδα.

Σε άλλες χώρες της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς (όσον αφορά τις προδιαγραφές κυκλοφορίας των οχημάτων) δεν είναι αυτό το νόμιμο, αλλά αρκετά παραπάνω.  Έστω λοιπόν ότι γράφω από Γερμανία, όπου θέλω να οδηγώ με σπορ τρόπο το ίδιο ηλεκτροκίνητο όχημα που κυκλοφορεί στην Ελλάδα, αλλά όπου τα όρια ταχύτητας είναι πολύ υψηλότερα. Αλλάζει κάτι όσον αφορά τις απορίες μου;  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, vonnabe7 είπε

αμα μ απαντας σαν 15χρονο εγω τι θες να σ πω; Εχεις ακουστα τα hybrid. δες πως διαχειριζονται αυτα την εξοικονομιση ενεργειας. θες να σ ταισω τα sources κ σε αυτο σαν καλο παιδακι ή μπορεις κ μονος σ να το ψαξεις;

Κάνεις άκυρες συγκρίσεις. Άλλο τα EV άλλο τα hybrid που έχουν πολύ μικρές μπαταρίες. Όσο μικρότερη η μπαταρία τόσο μικρότερες οι επιδόσεις και μεγαλύτερη η επιβάρυνση από τις υψηλές καταναλώσεις (και το degradation λόγω συχνών φορτίσεων). Ένα Model 3 Long range έχει κατανάλωση στα 200χλμ/ώρα περίπου 40kWh/100km και 75kWh χωρητικότητα μπαταρία. Άρα θεωρητικά μπορεί να διανύσει περίπου 180 χιλιόμετρα με αυτή την ταχύτητα. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο δρόμος που να επιτρέπει τέτοιες ταχύτητες για τόση απόσταση (η μοναδική χώρα χωρίς όρια ταχύτητας είναι η Γερμανία και αυτή επιτρέπει μόνο σε ορισμένα κομμάτια των δρόμων).

Οι μπαταρίες καταστρέφονται από την υψηλή θερμοκρασία και τους κύκλους φόρτισης. Τα Tesla έχουν ένα πολύ αποτελεσματικό σύστημα ψύξης και ένα πολύ εξελιγμένο BMS που έχει ένα αυστηρό φάκελο χρήσης και δεν την αφήνει να ζεσταθεί υπερβολικά ώστε να μειώσει την ζωή της. Και αυτό φαίνεται από τα στατιστικά που έβαλα παραπάνω που δείχνουν ότι το degradation είναι αμελητέο ακόμα και στις 320 χιλιάδες χιλιόμετρα. Και τα στατιστικά αυτά συμπεριλαμβάνουν και τα εκατοντάδες χιλιάδες Tesla που κινούνται στις Γερμανικές Autobahn, χιλιάδες αυτοκίνητα που τρέχουν σε track και αγώνες σε όλο τον κόσμο (είναι πολύ δημοφιλή για autotrack, υπάρχει μέχρι ενιαίο πρωτάθλημα στην Αμερική) κα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, adastra είπε

Κάνεις άκυρες συγκρίσεις. Άλλο τα EV άλλο τα hybrid που έχουν πολύ μικρές μπαταρίες. Όσο μικρότερη η μπαταρία τόσο μικρότερες οι επιδόσεις και μεγαλύτερη η επιβάρυνση από τις υψηλές καταναλώσεις (και το degradation λόγω συχνών φορτίσεων).

δεν ειναι τοσο συγκριση, αλλα πιο πολυ προτημηση.

 

11 ώρες πριν, adastra είπε

Οι μπαταρίες καταστρέφονται από την υψηλή θερμοκρασία και τους κύκλους φόρτισης. Τα Tesla έχουν ένα πολύ αποτελεσματικό σύστημα ψύξης και ένα πολύ εξελιγμένο BMS που έχει ένα αυστηρό φάκελο χρήσης και δεν την αφήνει να ζεσταθεί υπερβολικά ώστε να μειώσει την ζωή της.

μιλησα γενικα για EVs. οτι καταστρεφονται με την υψηλη θερμοκρασια. Αρα σε αυτο εχω δικιο. Τα εξτρα που μ εγραψες δεν ειπα κατι για την τεσλα κ το συστημα ψυξης αλλα ολα good. Δεν αμφιβαλω κ ευχαριστω για την ενημερωση.

Παλι ομως ειμαι κατα των EVs. θες να μ πεις οτι αμα χαλασει το "air condition" (πλακα για συστημα ψυξης) του αυτοκινιτου μ, παει ολο το αμαξι για πεταμα; η αντικατασταση του συστηματος που μπορει να κοστισει πολυ; (δεν ξερω τα κοστοι σε αυτο σρρ).

Ειμαι πολυ κατα των EVs κ κυριως των τεσλα λογο του οτι εχουν βγαλει ολα τα μηχανικα ενος αμαξιου κ τα εχουν ηλεκτρονικα. Ενα καλωδιο να σ χαλασει μπορει να σ κοστισει ολο το αμαξι. Πολυ οικονομικο!!!

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...