Προς το περιεχόμενο

Στην ανάκληση 1,8 εκατομμυρίων οχημάτων προχωρά η Tesla, καθώς ενδέχεται να ανοίξουν τα καπό τους εν κινήσει


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα στο insomnia μία καλή είδηση σχετικά με την Tesla. πχ ότι το model Y ήταν το αυτοκινητο με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως για το 2023, ότι θεωρείται από τα ασφαλέστερα οχήματα παγκοσμίως βάση NCAP, ότι μετά από τόσες πωλήσεις υπάρχουν δεδομένα χρηστών τα οποία μας λένε ότι Tesla με 300.000+ έχουν ένα degradation της τάξης του 8-10%, ή έστω ποια είναι η διαφορά στο κόστος χρήσης με ένα όχημα με ΜΕΚ. 
Μάλλον τυχαίο θα είναι. 
Πιο συγκεκριμένα στο άρθρο τώρα: “όπως συμβαίνει με πολλές από τις ανακλήσεις της Tesla” (προστέθηκε το πολλές για δημιουργία εντυπώσεων) 
Πόσες ανακλήσεις έχει η Tesla τα τελευταία 10 χρόνια;
Περισσότερες από Toyota, Mercedes, Audi, Volkswagen? 
“για λόγους ασφαλείας, το πρόβλημα μπορεί να «διορθωθεί» μέσω αναβάθμισης του λογισμικού, κάτι που προκαλεί ερωτήματα” 
Σε ποιον προκαλεί ερωτήματα; Σε κάποιον φορέα; Στους κατόχους; Στον συντάκτη του άρθρου;
Ρωτάω γιατί και σε προηγούμενη ανάκληση πάλι με software update λύθηκε το πρόβλημα. Όπως με software update ενεργοποίησε τα adaptive headlights σε όλους τους κατόχους (χωρίς χρέωση φυσικά). Είναι κάτι που το συνηθίζει η εταιρεία και τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο (που στέλνει τα μεγάλα updates)ξυπνάμε το πρωί και το αυτοκινητο μας είναι καλύτερο από ότι ήταν την προηγούμενη ημέρα. Αντί λοιπόν να δώσουμε εύσημα σε μια εταιρεία που δεν σε υποχρεώνει να τρέχεις σε αντιπροσωπείες δημιουργείται αρνητικό συναίσθημα  εκφράζοντας καχυποψία.
Το ότι μπορεί κάποιος να μεταφράσει ένα κείμενο από το αγγλικά στα ελληνικά ενώ δεν έχει ιδέα για το αντικείμενο για το οποίο γράφει δημιουργεί παραπληροφόρηση και στο τέλος ζημιώνει το κύρος του μέσου που μεταδίδει την είδηση αυτή με ότι αυτό συνεπάγεται.
Good night and good luck.

Ps προς αποφυγήν παρεξηγήσεων δεν λέω πως η Tesla είναι ο μονόκερως της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αλλά μην τα ισοπεδώνουμε και όλα.

  • Like 6
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, panoulix είπε

Δε πειράζει, η αλαζονεία τιμωρείται... Ρόδα είναι και γυρίζει.

PS: Ελπίζω να μην ειμαι ο μονος που θεωρεί τα Τεσλα κακασχημα αυτοκίνητα εμφανισιακά (υποτιθεται οταν πληρώνεις ενα premium, θες κι αισθητική). Βεβαια εδω τιθενται καθημερινα και πολλα ζητηματα αξιοπιστίας, αλλα δε μου πεφτει λογος.

Δε θα αγοραζα ετσι κι αλλιως Τεσλα λογω ιδεολογιας. Συν οτι προτιμω στα ιδια λεφτα να παρω ενα Ford Raptor (ή παρομοιο) και να γουσταρω να το σπαω με την παρεα σε off road καταστασεις.

Συμφωνω ηλεκτρικο μονο porsche tycan gt

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, mourouzis2005 είπε

Τι πρεπει να ανακληθεί συχνότερα από ενα Tesla?

.

.

.

.

Ενα κινεζικο Tesla.

Ένα VW 

1 ώρα πριν, taigetos είπε

Όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα στο insomnia μία καλή είδηση σχετικά με την Tesla. πχ ότι το model Y ήταν το αυτοκινητο με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως για το 2023, ότι θεωρείται από τα ασφαλέστερα οχήματα παγκοσμίως βάση NCAP, ότι μετά από τόσες πωλήσεις υπάρχουν δεδομένα χρηστών τα οποία μας λένε ότι Tesla με 300.000+ έχουν ένα degradation της τάξης του 8-10%, ή έστω ποια είναι η διαφορά στο κόστος χρήσης με ένα όχημα με ΜΕΚ. 
Μάλλον τυχαίο θα είναι. 
Πιο συγκεκριμένα στο άρθρο τώρα: “όπως συμβαίνει με πολλές από τις ανακλήσεις της Tesla” (προστέθηκε το πολλές για δημιουργία εντυπώσεων) 
Πόσες ανακλήσεις έχει η Tesla τα τελευταία 10 χρόνια;
Περισσότερες από Toyota, Mercedes, Audi, Volkswagen? 
“για λόγους ασφαλείας, το πρόβλημα μπορεί να «διορθωθεί» μέσω αναβάθμισης του λογισμικού, κάτι που προκαλεί ερωτήματα” 
Σε ποιον προκαλεί ερωτήματα; Σε κάποιον φορέα; Στους κατόχους; Στον συντάκτη του άρθρου;
Ρωτάω γιατί και σε προηγούμενη ανάκληση πάλι με software update λύθηκε το πρόβλημα. Όπως με software update ενεργοποίησε τα adaptive headlights σε όλους τους κατόχους (χωρίς χρέωση φυσικά). Είναι κάτι που το συνηθίζει η εταιρεία και τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο (που στέλνει τα μεγάλα updates)ξυπνάμε το πρωί και το αυτοκινητο μας είναι καλύτερο από ότι ήταν την προηγούμενη ημέρα. Αντί λοιπόν να δώσουμε εύσημα σε μια εταιρεία που δεν σε υποχρεώνει να τρέχεις σε αντιπροσωπείες δημιουργείται αρνητικό συναίσθημα  εκφράζοντας καχυποψία.
Το ότι μπορεί κάποιος να μεταφράσει ένα κείμενο από το αγγλικά στα ελληνικά ενώ δεν έχει ιδέα για το αντικείμενο για το οποίο γράφει δημιουργεί παραπληροφόρηση και στο τέλος ζημιώνει το κύρος του μέσου που μεταδίδει την είδηση αυτή με ότι αυτό συνεπάγεται.
Good night and good luck.

Ps προς αποφυγήν παρεξηγήσεων δεν λέω πως η Tesla είναι ο μονόκερως της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αλλά μην τα ισοπεδώνουμε και όλα.

Στο στόχαστρο είναι ο μάσκ όχι η Τέσλα . Τη Μερσεντές αν αγοράσει ,θα αρχίσουν να χτυπάνε τη Μερσεντές .

Πάντως γενικά με τα ηλεκτρικά πάει η ανάκληση σύννεφο  . Γνωστός αρχιμηχανικός σε εταιρία που εμπορεύεται αρκετά ηλεκτρικά και υβριδικά πρόσφατα αυτό μου έλεγε ,πααααρα πολλά προβλήματα . Να ζητήσω μια γνώμη ήθελα για ηλεκτρικό και μου είπε μακριά , τώρα τι να πω καθένας με.τη γνώμη του επί του θέματος .

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Η ανάκληση αφορά software update που θα γίνει OTA. Οταν η Tesla μιλάει για ανάκληση, αφορά αναβάθμιση OTA. 

Δηλαδή για να κάνει Over The Air (OTA) Update χρειάζεται ανάκληση; Κάτι δεν κολλάει.... Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά θα πρέπει να εξηγήσει γιατί δεν το κάνει απλά όπως όλα τα άλλα OTA Updates.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μλκια με τα τεσλα και το cult τους ειναι οτι αλλαζεις κατι και υπαρχει και προγραμμα νταβας να τσεκαρει γνησιοτητα - σα τα apple που το ανταλακτικο δε θα λειτουργει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Μπάρμπας mode on?

Για πόση ώρα μπορείς να πηγαίνεις με 200 στην εθνική με ένα ηλεκτροκίνητο (Tesla, ή ότι άλλο θέλεις) και για πόση ώρα με ένα, ας πούμε Audi A3 diesel δίλιτρο; Τι επιπτώσεις θα έχει η διατήρηση των 200 χλμ/ώρα στη μπαταρία του ηλεκτροκίνητου για όσο αντέξει η φόρτιση και ποιες επιπτώσεις στον κινητήρα του Audi; Νομίζω ότι αυτό είναι το θέμα. Ενννοείται ότι το Tesla τα πιάνει τα 200 άνετα, αλλά νομίζω ότι δεν συμφέρει να τα κρατήσει.. Υπό το πρίσμα αυτό, ίσως να ξενερώσει κάποιος που θέλει να κάνει σπορ οδήγηση για αρκετή ώρα, αλλά θα τον περιορίζει η διάρκεια ζωής της μπαταρίας και ο φόβος για πιο γρήγορη φθορά αυτής

Επεξ/σία από katsoul
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Choronzoon είπε

Στο στόχαστρο είναι ο μάσκ όχι η Τέσλα . Τη Μερσεντές αν αγοράσει ,θα αρχίσουν να χτυπάνε τη Μερσεντές .

Πάντως γενικά με τα ηλεκτρικά πάει η ανάκληση σύννεφο  . Γνωστός αρχιμηχανικός σε εταιρία που εμπορεύεται αρκετά ηλεκτρικά και υβριδικά πρόσφατα αυτό μου έλεγε ,πααααρα πολλά προβλήματα . Να ζητήσω μια γνώμη ήθελα για ηλεκτρικό και μου είπε μακριά , τώρα τι να πω καθένας με.τη γνώμη του επί του θέματος .

H Tesla έχει τις λιγότερες πραγματικές ανακλήσεις από κάθε άλλη εταιρία. Πραγματικές εννοώ ανακλήσεις για αλλαγές ελαττωματικού hardware και επισκευές όχι OTA αναβαθμίσεις για μικροπροβληματάκια (π.χ. τους έβαλαν να κάνουν ανάκληση για να μεγαλώσουν κάποια εικονίδια μερικά pixel)

image.png.0a00fa9353d03dde14d2194fe701c84a.png

https://www.barrons.com/articles/tesla-recalls-262ec9a7

O Musk και η Tesla είναι στο στόχαστρο γιατί διαταράσσουν την τεράστια παγκόσμια βιομηχανία που ζει από τα αυτοκίνητα. Αυτοκινητοβιομηχανίες (και τα σωματεία τους που βλέπουν τα ηλεκτρικά να απαιτούν λιγότερους εργάτες στα εργοστάσια), προμηθευτές εξαρτημάτων/ανταλλακτικών ΜΕΚ, συνεργεία, παραγωγοί καυσίμων, κα. Γιαυτό κάνουν το παν να διασύρουν την εταιρία (και τα ηλεκτρικά γενικά) με ψέμματα και προπαγάνδα.

Έτσι έχουν πείσει τον κόσμο ότι τα Tesla (και τα περισσότερα ηλεκτρικά) δεν είναι αξιόπιστα παρουσιάζοντας στατιστικά που κάνουν cherry pick δεδομένα για να δικαιολογήσουν το αφήγημα. Βγάζει το TUV (ΚΤΕΟ) της Γερμανίας π.χ. αναξιόπιστα τα Tesla με κύριες βλάβες τις άδειες μπαταρίες 12V (τα παλαιότερα μοντέλα), πρώιμες φθορές στις αναρτήσεις (που δικαιολογούνται από το βάρος και τις εκρηκτικές επιδόσεις) και σκουριές στα φρένα και προβλήματα με τα τακάκια (που χρησιμοποιούνται σπάνια στα Tesla αφού το φρενάρισμα γίνεται κυρίως με το regenerative braking του μοτέρ που φορτίζει την μπαταρία), και βάζει αυτές τις βλάβες στην ίδια κατηγορία με τις χαλασμένες μηχανές, κιβώτια ταχυτήτων, αντλίες, κτλ των συμβατικών που κοστίζουν δεκάδες με εκατοντάδες φορές περισσότερα χρήματα. (παρόμοια τακτική από το Αμερικάνικο Consumer Report με κύριο χρηματοδότη το Ford Corp.).  Στις αξιολογήσεις των ιδιοκτητών από την άλλη τα Tesla αποδεικνύονται από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα, με κατά πολύ το μικρότερο κόστος χρήσης και συντήρησης και με τους μεγαλύτερους δείκτες ικανοποίησης και brand loyalty από όλες τις μάρκες. Ακόμα και τα πρώτα model 3 (17-20) που η Tesla ακόμα μάθαινε πως να φτιάχνει αυτοκίνητα σε μαζική παραγωγή, και είχαν τα γνωστά θέματα με τα panel gaps και τα ταμπλο που έτριζαν που έγιναν αφορμή για να διασύρουν την Tesla, δεν έχουν θέματα αξιοπιστίας και οι βλάβες είναι σπάνιες, και ακόμα και το battery degradation είναι αμελητέο, με <20% στα 320.000 χιλιόμετρα.

image.jpeg.439a69dbdf0daa97ce1ae504a2f2ef99.jpeg

image.jpeg.219c4234da11f6a3cf2339538368b0c4.jpeg

Π.χ. Ακόμα και στην Γερμανία το ADAC (το μεγαλύτερο αυτοκινητιστικό club στην Ευρώπη) τα αξιολογεί σαν κορυφαία σε αξιοπιστία

Tesla Model 3 Is One Of The Most Reliable Cars In Germany: ADAC Study

(https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/)

όπως και το what car

Επεξ/σία από adastra
  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, pj2501 είπε

IMG_0024.jpeg

Αποφασίστε είναι σχεδόν ίδια τιμή με την επιδότηση ή όχι;
Πες μας για την ποιότητα στο εσωτερικό σε σχέση με καλά αμάξια. Μόνο οθόνες και μέτρια ποιότητα το σαλόνι.

12 λεπτά πριν, adastra είπε

H Tesla έχει τις λιγότερες πραγματικές ανακλήσεις από κάθε άλλη εταιρία. Πραγματικές εννοώ ανακλήσεις για αλλαγές ελαττωματικού hardware και επισκευές όχι OTA αναβαθμίσεις για μικροπροβληματάκια (π.χ. τους έβαλαν να κάνουν ανάκληση για να μεγαλώσουν κάποια εικονίδια μερικά pixel)

image.png.0a00fa9353d03dde14d2194fe701c84a.png

https://www.barrons.com/articles/tesla-recalls-262ec9a7

O Musk και η Tesla είναι στο στόχαστρο γιατί διαταράσσουν την τεράστια παγκόσμια βιομηχανία που ζει από τα αυτοκίνητα. Αυτοκινητοβιομηχανίες (και τα σωματεία τους που βλέπουν τα ηλεκτρικά να απαιτούν λιγότερους εργάτες στα εργοστάσια), προμηθευτές εξαρτημάτων/ανταλλακτικών ΜΕΚ, συνεργεία, παραγωγοί καυσίμων, κα. Γιαυτό κάνουν το παν να διασύρουν την εταιρία (και τα ηλεκτρικά γενικά) με ψέμματα και προπαγάνδα.

Έτσι έχουν πείσει τον κόσμο ότι τα Tesla (και τα περισσότερα ηλεκτρικά) δεν είναι αξιόπιστα παρουσιάζοντας στατιστικά που κάνουν cherry pick δεδομένα για να δικαιολογήσουν το αφήγημα. Βγάζει το TUV (ΚΤΕΟ) της Γερμανίας π.χ. αναξιόπιστα τα Tesla με κύριες βλάβες τις άδειες μπαταρίες 12V (τα παλαιότερα μοντέλα), πρώιμες φθορές στις αναρτήσεις (που δικαιολογούνται από το βάρος και τις εκρηκτικές επιδόσεις) και σκουριές στα φρένα και προβλήματα με τα τακάκια (που χρησιμοποιούνται σπάνια στα Tesla αφού το φρενάρισμα γίνεται κυρίως με το regenerative braking του μοτέρ που φορτίζει την μπαταρία), και βάζει αυτές τις βλάβες στην ίδια κατηγορία με τις χαλασμένες μηχανές, κιβώτια ταχυτήτων, αντλίες, κτλ των συμβατικών που κοστίζουν δεκάδες με εκατοντάδες φορές περισσότερα χρήματα. (παρόμοια τακτική από το Αμερικάνικο Consumer Report με κύριο χρηματοδότη το Ford Corp.).  Στις αξιολογήσεις των ιδιοκτητών από την άλλη τα Tesla αποδεικνύονται από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα, με κατά πολύ το μικρότερο κόστος χρήσης και συντήρησης και με τους μεγαλύτερους δείκτες ικανοποίησης και brand loyalty από όλες τις μάρκες. Ακόμα και τα πρώτα model 3 (17-20) που η Tesla ακόμα μάθαινε πως να φτιάχνει αυτοκίνητα σε μαζική παραγωγή, και είχαν τα γνωστά θέματα με τα panel gaps και τα ταμπλο που έτριζαν που έγιναν αφορμή για να διασύρουν την Tesla, δεν έχουν θέματα αξιοπιστίας και οι βλάβες είναι σπάνιες, και ακόμα και το battery degradation είναι αμελητέο, με >20% στα 320.000 χιλιόμετρα.

image.jpeg.439a69dbdf0daa97ce1ae504a2f2ef99.jpeg

image.jpeg.219c4234da11f6a3cf2339538368b0c4.jpeg

Π.χ. Ακόμα και στην Γερμανία το ADAC (το μεγαλύτερο αυτοκινητιστικό club στην Ευρώπη) τα αξιολογεί σαν κορυφαία σε αξιοπιστία

Tesla Model 3 Is One Of The Most Reliable Cars In Germany: ADAC Study

(https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/)

όπως και το what car

Το διάγραμμα με τις ανακλήσεις δεν αναφέρει αν αφορά μόνο EV. Γιατί συνολικά την τελευταία 2ετια παίζει η ford να είχε 4πλασιες πωλήσεις. Βάλε σε αυτό και αμάξια budget που είναι δεδομένο ότι είναι λιγότερο προσεγμένα. 
Επισης το διάγραμμα λέει ανακλήσεις την τελευταία διετία. Αν πρόσεξες οι ανακλήσεις μπορεί να γίνουν και για οχήματα που παράχθηκαν πολλά χρόνια πριν. Τότε που η τεσλα ίσως να πούλαγε χαμηλά 6ψηφιο αριθμό οχημάτων.

Επεξ/σία από Dimitris_1981
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Αποφασίστε είναι σχεδόν ίδια τιμή με την επιδότηση ή όχι;
Πες μας για την ποιότητα στο εσωτερικό σε σχέση με καλά αμάξια. Μόνο οθόνες και μέτρια ποιότητα το σαλόνι.

Το διάγραμμα με τις ανακλήσεις δεν αναφέρει αν αφορά μόνο EV. Γιατί συνολικά την τελευταία 2ετια παίζει η ford να είχε 4πλασιες πωλήσεις. Βάλε σε αυτό και αμάξια budget που είναι δεδομένο ότι είναι λιγότερο προσεγμένα. 
Επισης το διάγραμμα λέει ανακλήσεις την τελευταία διετία. Αν πρόσεξες οι ανακλήσεις μπορεί να γίνουν και για οχήματα που παράχθηκαν πολλά χρόνια πριν. Τότε που η τεσλα ίσως να πούλαγε χαμηλά 6ψηφιο αριθμό οχημάτων.

Όπως λέει το άρθρο πιο σημαντικός είναι ο αριθμός των warranty claims αναλόγως των πωλήσεων. Το παρακάτω διάγραμμα δείχνει ότι η Tesla έχει τα λιγότερα claims από όλες τις μεγάλες αυτοκ/νιες της Αμερικής

Figure 4 details the quarterly warranty claims rates for the three largest OEMs in this report, Ford, GM, and Tesla, from 2003 to 2023.

image.png.13c14ca0e7fc28610d62131cd1cdf153.png

https://www.warrantyweek.com/archive/ww20240425.html

Επεξ/σία από adastra
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, adastra είπε

Όπως λέει το άρθρο πιο σημαντικός είναι ο αριθμός των warranty claims αναλόγως των πωλήσεων. Το παρακάτω διάγραμμα δείχνει ότι η Tesla έχει τα λιγότερα claims από όλες τις μεγάλες αυτοκ/νιες της Αμερικής

Figure 4 details the quarterly warranty claims rates for the three largest OEMs in this report, Ford, GM, and Tesla, from 2003 to 2023.

image.png.13c14ca0e7fc28610d62131cd1cdf153.png

https://www.warrantyweek.com/archive/ww20240425.html

Και πάλι δεν λέει κάτι. Η Ford πουλάει σε διάφορες κατηγορίες. Ειδικά αξιακά.

Warranty claim σημαίνει αίτηση επισκευής  εντός εγγύησης . Μέσα σε αυτή μπορεί να είναι ακόμα και αιτήσεις για αναλώσιμα σε συμβόλαια αγοράς που τα βάζουν εντός εγγύησης. Δεν σημαίνει απαραίτητα αποδοχή και πολύ περισσότερο δεν αφορά ανάκληση. Επίσης είναι λογικό σε μικρότερες παραγωγές, με λιγότερα μοντέλα και διαφορετικά εξαρτήματα να έχεις καλύτερο ποσοστό. Είναι ο ίδιος λόγος που η Apple μπορεί να έχει καλύτερο Quality Control από την Samsung που βγάζει 20 μοντέλα τον χρόνο με διαφορετικά εξαρτήματα.

Απλά ψάχνεται τα νούμερα που σας βολεύουν χωρίς να αναλύετε τους λόγους. Biased and assumptions το λένε οι επιστήμονες αυτό. 

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Και πάλι δεν λέει κάτι. Η Ford πουλάει σε διάφορες κατηγορίες. Ειδικά αξιακά.

H Ford στην Αμερική δεν πουλάει cars αλλά μόνο μεγάλα SUV και trucks, με average selling price US$43,000 per car, που είναι παρόμοιο ASP με την Tesla. Το ίδιο και η GM.

47 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Επίσης είναι λογικό σε μικρότερες παραγωγές, με λιγότερα μοντέλα και διαφορετικά εξαρτήματα να έχεις καλύτερο ποσοστό. Είναι ο ίδιος λόγος που η Apple μπορεί να έχει καλύτερο Quality Control από την Samsung που βγάζει 20 μοντέλα τον χρόνο με διαφορετικά εξαρτήματα.

Τα warranty claims είναι ανά ποσοστό πωλήσεων δεν βλέπω τι σχέση έχει αν μια εταιρία φτιάχνει λιγότερα αυτοκίνητα. Όπως λες η Apple μπορεί να έχει καλύτερο QC επειδή έχει λιγότερα μοντέλα, το ίδιο ισχύει για την Tesla που αντιγράφει το μοντέλο της Apple με την απλοποιημένη γκάμα στα αυτοκίνητα της που τις επιτρέπει οικονομίες κλίμακας και να είναι η μόνη εταιρία στον κόσμο που πουλάει EV κερδοφόρα και με περιθώρια κέρδους μεγαλύτερα από τις παραδοσιακές αυτοκ/νιες.

53 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Απλά ψάχνεται τα νούμερα που σας βολεύουν χωρίς να αναλύετε τους λόγους. Biased and assumptions το λένε οι επιστήμονες αυτό. 

Το άρθρο είναι του Barrons, ένα από τα ποιοτικότερα επενδυτικά μέσα. Εσύ διαλέγεις από όσα έβαλα για την αξιοπιστία των Tesla να απαντήσεις σε ότι σου κάνει για να φτιάξεις θεωρίες.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, adastra είπε

H Ford στην Αμερική δεν πουλάει cars αλλά μόνο μεγάλα SUV και trucks, με average selling price US$43,000 per car, που είναι παρόμοιο ASP με την Tesla. Το ίδιο και η GM.

Τα warranty claims είναι ανά ποσοστό πωλήσεων δεν βλέπω τι σχέση έχει αν μια εταιρία φτιάχνει λιγότερα αυτοκίνητα. Όπως λες η Apple μπορεί να έχει καλύτερο QC επειδή έχει λιγότερα μοντέλα, το ίδιο ισχύει για την Tesla που αντιγράφει το μοντέλο της Apple με την απλοποιημένη γκάμα στα αυτοκίνητα της που τις επιτρέπει οικονομίες κλίμακας και να είναι η μόνη εταιρία στον κόσμο που πουλάει EV κερδοφόρα και με περιθώρια κέρδους μεγαλύτερα από τις παραδοσιακές αυτοκ/νιες.

Το άρθρο είναι του Barrons, ένα από τα ποιοτικότερα επενδυτικά μέσα. Εσύ διαλέγεις από όσα έβαλα για την αξιοπιστία των Tesla να απαντήσεις σε ότι σου κάνει για να φτιάξεις θεωρίες.

Μόνο που το διάγραμμα λέει US Based Manufacturers και όχι Warranty claims in US Only.

Για αυτό δεν βλέπεις κατασκευαστές όπως η Toyota , η BMW κτλ.που είναι μη Αμερικανοί κατασκευαστές.

Δεν το συνεχίζω κουράστηκα και χωρίς λόγο. Πίστευε ότι μια εδραιωμένη εταιρία με κατά βάση ώριμη τεχνολογία και λυμένες τις παιδικές ασθένειες στην γραμμή παραγωγής και τους προμηθευτές βγάζει πιο πολλές βλάβες από μια εταιρία που τώρα εδραιώνεται , ακόμα βελτιστοποίηση διαδικασίες και επιλογές προμηθευτών και χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες. Αν ήταν η σύγκριση μόνο στα EV θα το δεχόμουν.

Τέλος τα περι QC που ανέφερα αποδεικνύουν ότι η συγκριση που ξεκινήσατε με την Ford είναι άστοχη. Δεν έχει ανάγκη η Ford να πείσει για την αξιοπιστία της. Η Tesla το έχει και αντί να μπαίνετε σε θέση αμυνας λες και είστε μεγαλομέτοχοι  αποδεχτείτε ότι είναι λογικό να βγάζει θέματα και είναι λογικό ότι αυτά θα είναι στο μ.ο. όταν ωριμάσουν οι διαδικασίες και η τεχνολογία.

 

Επεξ/σία από Dimitris_1981
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Dimitris_1981 είπε

Μόνο που το διάγραμμα λέει US Based Manufacturers και όχι Warranty claims in US Only.

Για αυτό δεν βλέπεις κατασκευαστές όπως η Toyota , η BMW κτλ.που είναι μη Αμερικανοί κατασκευαστές.

Είναι warranties για τις ΗΠΑ, το λέει παντού στο site. "U.S. Auto Warranty Annual Reports.".

 

1 ώρα πριν, Dimitris_1981 είπε

Πίστευε ότι μια εδραιωμένη εταιρία με κατά βάση ώριμη τεχνολογία και λυμένες τις παιδικές ασθένειες στην γραμμή παραγωγής και τους προμηθευτές βγάζει πιο πολλές βλάβες από μια εταιρία που τώρα εδραιώνεται , ακόμα βελτιστοποίηση διαδικασίες και επιλογές προμηθευτών και χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες. Αν ήταν η σύγκριση μόνο στα EV θα το δεχόμουν.

Και εσύ πίστευε ότι θέλεις, με βάση την διαίσθησή σου και ότι γράφουν τα χαζά hitpiece όπως αυτό που σχολιάζουμε εδώ, χωρίς κανένα στοιχείο.

1 ώρα πριν, Dimitris_1981 είπε

Τέλος τα περι QC που ανέφερα αποδεικνύουν ότι η συγκριση που ξεκινήσατε με την Ford είναι άστοχη. Δεν έχει ανάγκη η Ford να πείσει για την αξιοπιστία της. Η Tesla το έχει και αντί να μπαίνετε σε θέση αμυνας λες και είστε μεγαλομέτοχοι  αποδεχτείτε ότι είναι λογικό να βγάζει θέματα και είναι λογικό ότι αυτά θα είναι στο μ.ο. όταν ωριμάσουν οι διαδικασίες και η τεχνολογία.

Δεν είναι καμιά μαγική τεχνολογία τα αυτοκίνητα, η Tesla απλά κινείται πολύ γρήγορα και έφτασε τους υπόλοιπους σε ελάχιστο χρόνο (όπως πολλές άλλες π.χ. Skoda, BYD, Nio, Lucid, Rivian κα, η Ford δεν θεωρείται και καμιά ποιοτική εταιρία, μαζί με την GM ήταν και είναι μάλλον μέτριες και όπως λέει το άρθρο σε σχέση με τον διεθνή ανταγωνισμό).

Και δεν είπα ποτέ ότι δεν βγάζουν θέματα τα αυτοκίνητά της, στα μηχανικά σε όσες πηγές έφερα είναι περίπου στον μέσο όρο. αλλά τα EV με ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρίες με ελάχιστα κινούμενα μέρη απλά δεν έχουν τα δεκάδες προβλήματα που εμφανίζουν τα συμβατικά με ΜΕΚ. (εκτός αν είναι ford ή Hyundai που έχουν κάνει πολλαπλά recall για φωτιές και ελαττωματικές μπαταρίες αφού διάλεξαν φτηνιάρικες pouch για να προλάβουν την Tesla)

Κάνε ένα τεστ drive στο νεότερο Model 3 και πες μου αν έχει να ζηλέψει τίποτα από αυτοκίνητα της κατηγορίας τιμής του. δες π.χ. review όπως αυτό από Γερμανούς που εξυμνούν συστηματικά (ως συνήθως) τα Γερμανικά αυτοκίνητα

 

 

Επεξ/σία από adastra
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...