Προς το περιεχόμενο

Στην ανάκληση 1,8 εκατομμυρίων οχημάτων προχωρά η Tesla, καθώς ενδέχεται να ανοίξουν τα καπό τους εν κινήσει


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε

Γνώμη για αυτούς που έχουν τεσλα και νομίζουν ότι έχουν λαμπο και τρέχουν στην εθνική με 200? την έχουν δει κάπως μου φαίνεται και μοστραρουν. δεν καταλαβαινουν οτι αυτα τα αυτοκινητα ειναι οικονομικα αυτοκινητα (+ self drive) και οχι σπορ αυτοκινητα?

Μπάρμπας mode on?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μπάρμπας mode on?

Τι μπάρμπας mode on? άλλα είναι τα καλά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (οικονομία καυσίμου, self-driving etc). δεν είναι για να τρέχεις κυριολεκτικά με 160-180.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, alpha1005 said:

Και θέλουν να μας πείσουν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι καλύτερα . 

Και μόνο που πάω βενζινάδικο και σε 2 λεπτά έχω φύγει φουλαρισμενος είναι λόγος να μην πάρω ηλεκτρικό ποτέ. 

 

Και εγώ έτσι είμαι, άμα δεν σκάσω το 80€ στον βενζινά, δεν νιώθω ρε παιδί μου καλά, νομίζω ότι με κοροϊδεύουν. 

  • Like 4
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού πλέον είστε και site για αυτοκίνητα παρακαλώ να μας ενημερώνεται και για τις λοιπές ανακλήσεις αυτοκινήτων ,το 2023 είχαμε 30 εκατομμύρια ανακλήσεις αυτοκινήτων , το VW που έχω είχε ανακληθεί πχ γιατι το μοτέρ είχε μια σοβαρή πιθανότητα να χτυπήσει μπιέλα στα 60 k χιλιόμετρα ξέρω γω και έπρεπε να αλλάξουν χαρτογράφηση στο τούρμπο ( και να μου φάνε και μερικά αλογα)  .

Καλό λοιπόν είναι αφού ασχολείστε με ανακλήσεις να ασχολείστε με όλες αλλιώς θα έχουμε δικαίως τροφή για σχόλια ..

 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, Dimitris_1981 said:

Ρε παιδιά κάντε το κόπο να διαβάσετε το άρθρο. Το update «διορθώνει» (σε εισαγωγικά). Έκανε ανάκληση ο φιδεμπορας και αυτό είναι στα συν του παρά τις βλακείες που κάνει. Το update κυρίως αφορά τον εντοπισμό του αν το καπό είναι ανοιχτό είτε από βλάβη είτε από αμέλεια του οδηγού.  Αν το έλυνε μόνο με OTA update δεν θα έκανε ανάκληση.

Με κάτι τέτοια χαλάτε το γέλιο σε εμάς  που δικαίως κράζουμε τον φιδεμπορα. 

Η ανάκληση αφορά software update που θα γίνει OTA. Οταν η Tesla μιλάει για ανάκληση, αφορά αναβάθμιση OTA. 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 hour ago, Vasilisxd said:

Και εγώ έτσι είμαι, άμα δεν σκάσω το 80€ στον βενζινά, δεν νιώθω ρε παιδί μου καλά, νομίζω ότι με κοροϊδεύουν. 

Προσωπικά νοιώθω ακόμα καλύτερα όταν διαβάζω πως ο ΟΠΕΚ αποφάσισε να ρίξει επίτηδες την παραγωγή πετρελαίου για να κρατηθούν οι τιμές εκεί που τις θέλουν.

christian bale smiling GIF

  • Like 6
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μικρό το κακό. Είχαμε πάθει το ίδιο στην επιστροφή μας από το καρναβάλι της Πάτρας με Panda (ή Uno) 15ετιας, κάπου το 2000.

Βάλαμε χταπόδι, το δέσαμε γερά, γίναμε ίδιο πατρινό άρμα και επιστρέψαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, atypicalcoder είπε

Τι μπάρμπας mode on? άλλα είναι τα καλά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (οικονομία καυσίμου, self-driving etc). δεν είναι για να τρέχεις κυριολεκτικά με 160-180.

Γιατί δεν είναι να τρέχεις;Τι διαφορά έχουν από τα άλλα αμάξια που φτάνουν ίδιες ταχύτητες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, darkf είπε

Πάλι καλά που δεν είναι VW, να πει ότι είναι feature και χρεώνεται.

Διιστανται οι αποψεις για το αν ειναι χειροτερα τα vw η τα τεσλα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε

Τα κινεζα νεοπλοτα μπορει να θελουν model Y για να πουλανε μουρη - εγω με τετοιο support και κατι μηνες χωρις ανταλακτικα δε θα πλησιαζα καν :lol:

Το Model Y το 2023 ήταν №1 σε πωλήσεις αυτοκίνητο και στην Ευρώπη και μάλιστα έσπασε κάθε ρεκόρ πωλήσεων στις "τριτοκοσμικές" βόρειο Ευρωπαϊκές (θα έχουν και αυτές γεμίσει νεόπλουτους που πουλάνε μούρη φαίνεται)

Norway
Sweden
Denmark
The Netherlands
Switzerland
Finland
Ireland
Iceland

Στην Δανία ιδίως έσπασε κάθε ρεκόρ: "Tesla became ultra-dominant in Denmark. The American brand is up a surreal 642.5% this year and goes from #18 to #1 brand in the country".

Model-wise, the Tesla Model Y (+675.1%) leaps up 11 spots on 2023 to land as a clear leader, selling almost 3 times as much as the #2 (Peugeot 208 στην μισή τιμή). The Model 3 peaked at 17.8% share in March and held the monthly top spot no less than 10 times this year.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Axlmon είπε

Το πρόβλημα φαίνεται πως είναι εντονότερο στην Κίνα από ό,τι σε άλλες περιοχές, "για άγνωστους λόγους".

H Tesla υποχρεώθηκε να προχωρήσει σε μαζική ανάκληση οχημάτων αυτό το μήνα, προκειμένου να διορθώσει ελλαττωματικά μάνταλα καπό, τα οποία υπάρχει κίνδυνος να ανοίξουν ενώ τα οχήματα κινούνται. Το πρόβλημα επηρεάζει περισσότερα από 1,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι η ανάκληση είναι ελαφρώς μικρότερη από εκείνη του Δεκεμβρίου, οπότε επηρεάζονταν περισσότερα από 2 εκατομμύρια οχήματα της Tesla.

Το πρόβλημα, σύμφωνα με την επίσημη έκθεση ανάκλησης Αρ. 573 που κατατέθηκε στην Εθνική Διεύθυνση Οδικής Ασφάλειας των Ηνωμένων Πολιτειών, επηρεάζει τα μοντέλα των ετών 2021-2024 του Model 3 (κατασκευασμένα μεταξύ 21 Σεπτεμβρίου 2020 και 2 Ιουνίου 2024), τα μοντέλα των ετών 2021-2024 του Model S (κατασκευασμένα μεταξύ 26 Ιανουαρίου 2021 και 15 Ιουλίου 2024), τα μοντέλα των ετών 2021-2024 του Model X (κατασκευασμένα μεταξύ 18 Αυγούστου 2021 και 15 Ιουλίου 2024) και τα μοντέλα των ετών 2020-2024 του Model Y (κατασκευασμένα μεταξύ 9 Ιανουαρίου 2020 και 15 Ιουλίου 2024).

Αρχικά το ζήτημα υπέπεσε στην αντίληψη της Tesla το Μάρτιο της χρονιάς που διανύουμε, καθώς Κινέζοι καταναλωτές άρχισαν να διαμαρτύρονται ότι τα καπό των αυτοκινήτων τους άνοιγαν αιφνιδιαστικά. Φτάνοντας στον Απρίλιο, η εταιρία είχε εντοπίσει το πρόβλημα που είχε να κάνει με την αλλοίωση του διακόπτη στο μάνταλο του καπό, "γεγονός που θα μπορούσε να εμποδίσει τον πελάτη να ενημερωθεί ότι το καπό βρισκόταν σε ανοιχτή θέση".

Καθώς η Tesla εξακολουθούσε να διερευνά το πρόβλημα, εντόπισε ανάλογα περιστατικά τόσο στη Βόρεια Αμερική όσο και στην Ευρώπη, αν και ανέφερε ότι η συχνότητά τους ήταν μικρότερη από ό,τι στην Κίνα, "για άγνωστους λόγους".

Από τις αρχές Ιουνίου ξεκίνησαν μηχανολογικές έρευνες στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, οπότε στα μέσα Ιουλίου η εταιρία αποφάσισε να προχωρήσει σε ανάκληση οχημάτων για λόγους ασφαλείας και ενημέρωσε την αρμόδια αρχή των ΗΠΑ. Η Tesla γνωστοποίησε ότι έχει εντοπίσει τουλάχιστον τρία αιτήματα ενεργοποίησης της εγγύησης ή αναφορές βλάβης σχετικές με το πρόβλημα αυτό που αφορούν οχήματα τα οποία κυκλοφορούν στις Ηνωμένες Πολιτείες, όμως δεν είναι ενήμερη για την πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων ή τραυματισμών.

Παρότι το πρόβλημα αφορά το μάνταλο του καπό, όπως συμβαίνει με πολλές από τις ανακλήσεις της Tesla για λόγους ασφαλείας, το πρόβλημα μπορεί να «διορθωθεί» μέσω αναβάθμισης του λογισμικού, κάτι που προκαλεί ερωτήματα. Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο λογισμικό είναι σε θέση να εντοπίσει αν το καπό είναι ανοιχτό και, σε αυτή την περίπτωση, να εμφανίσει προειδοποίηση στον οδηγό ώστε να ακινητοποιηθεί το όχημα για να κουμπώσει το καπό. 

 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

 

Οπότε δεν διορθώνει  το πρόβλημα,απλά βάζει ένα "λαμπάκι" για να σε ειδοποιήσει .

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, cpc464 είπε

Δεν ξέρω,η Tesla κάνει τον διαχωρισμό,μου θυμίζει μιά φορα όταν είχα πάει στο μάτι του Λονδίνου και ήταν εκτός λειτουργίας, όλοι οι Εγγλέζοι κατηγορούσαν κάτι βίδες που διευκρίνιζαν οτι ήταν Γαλλικής κατασκευής.

Δεν ξέρω για ποιον λόγο κάνει τον διαχωρισμό. Δεν κατηγορεί το εξάρτημα σαν ελαττωματικό που χρήζει αλλαγής (ίσως είναι απλά διαφορετικό με κάποιο τρόπο το σήμα που στέλνει στον controller που δεν αναγνωριζόταν), οπότε δεν έχει καμία σημασία.

4 ώρες πριν, atypicalcoder είπε

Γνώμη για αυτούς που έχουν τεσλα και νομίζουν ότι έχουν λαμπο και τρέχουν στην εθνική με 200? την έχουν δει κάπως μου φαίνεται και μοστραρουν. δεν καταλαβαινουν οτι αυτα τα αυτοκινητα ειναι οικονομικα αυτοκινητα (+ self drive) και οχι σπορ αυτοκινητα?

Γνώμη για αυτούς που έχουν χοτχατσ μπροστοκίνητο κουβαδάκι με τον κινητήρα να κρέμεται μπροστά από τον άξονα και νομίζουν ότι έχουν λαμπο και τρέχουν παντού με 200;

Αν νομίζεις ότι ένα αυτοκίνητο με 300-500 άλογα, με σασί 2-3 φορές ποιο στιβαρό από το μέσο όρο της κατηγορίας, με το κέντρο βάρους στο πάτωμα στο κέντρο του αυτοκινήτου (καλύτερο από οποιοδήποτε κεντρομήχανο supercar), με άμεση ανταπόκριση από της μηδέν στροφές και ρεπρίζ hypercar παντού είναι δεν είναι σπόρτιφ αλλά ένα οικονομικό αυτοκινητάκι μάλλον δεν έχεις ιδέα από αυτοκίνητα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε πειράζει, η αλαζονεία τιμωρείται... Ρόδα είναι και γυρίζει.

PS: Ελπίζω να μην ειμαι ο μονος που θεωρεί τα Τεσλα κακασχημα αυτοκίνητα εμφανισιακά (υποτιθεται οταν πληρώνεις ενα premium, θες κι αισθητική). Βεβαια εδω τιθενται καθημερινα και πολλα ζητηματα αξιοπιστίας, αλλα δε μου πεφτει λογος.

Δε θα αγοραζα ετσι κι αλλιως Τεσλα λογω ιδεολογιας. Συν οτι προτιμω στα ιδια λεφτα να παρω ενα Ford Raptor (ή παρομοιο) και να γουσταρω να το σπαω με την παρεα σε off road καταστασεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...