Axlmon Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου Το πρόβλημα φαίνεται πως είναι εντονότερο στην Κίνα από ό,τι σε άλλες περιοχές, "για άγνωστους λόγους". H Tesla υποχρεώθηκε να προχωρήσει σε μαζική ανάκληση οχημάτων αυτό το μήνα, προκειμένου να διορθώσει ελλαττωματικά μάνταλα καπό, τα οποία υπάρχει κίνδυνος να ανοίξουν ενώ τα οχήματα κινούνται. Το πρόβλημα επηρεάζει περισσότερα από 1,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι η ανάκληση είναι ελαφρώς μικρότερη από εκείνη του Δεκεμβρίου, οπότε επηρεάζονταν περισσότερα από 2 εκατομμύρια οχήματα της Tesla. Το πρόβλημα, σύμφωνα με την επίσημη έκθεση ανάκλησης Αρ. 573 που κατατέθηκε στην Εθνική Διεύθυνση Οδικής Ασφάλειας των Ηνωμένων Πολιτειών, επηρεάζει τα μοντέλα των ετών 2021-2024 του Model 3 (κατασκευασμένα μεταξύ 21 Σεπτεμβρίου 2020 και 2 Ιουνίου 2024), τα μοντέλα των ετών 2021-2024 του Model S (κατασκευασμένα μεταξύ 26 Ιανουαρίου 2021 και 15 Ιουλίου 2024), τα μοντέλα των ετών 2021-2024 του Model X (κατασκευασμένα μεταξύ 18 Αυγούστου 2021 και 15 Ιουλίου 2024) και τα μοντέλα των ετών 2020-2024 του Model Y (κατασκευασμένα μεταξύ 9 Ιανουαρίου 2020 και 15 Ιουλίου 2024). Αρχικά το ζήτημα υπέπεσε στην αντίληψη της Tesla το Μάρτιο της χρονιάς που διανύουμε, καθώς Κινέζοι καταναλωτές άρχισαν να διαμαρτύρονται ότι τα καπό των αυτοκινήτων τους άνοιγαν αιφνιδιαστικά. Φτάνοντας στον Απρίλιο, η εταιρία είχε εντοπίσει το πρόβλημα που είχε να κάνει με την αλλοίωση του διακόπτη στο μάνταλο του καπό, "γεγονός που θα μπορούσε να εμποδίσει τον πελάτη να ενημερωθεί ότι το καπό βρισκόταν σε ανοιχτή θέση". Καθώς η Tesla εξακολουθούσε να διερευνά το πρόβλημα, εντόπισε ανάλογα περιστατικά τόσο στη Βόρεια Αμερική όσο και στην Ευρώπη, αν και ανέφερε ότι η συχνότητά τους ήταν μικρότερη από ό,τι στην Κίνα, "για άγνωστους λόγους". Από τις αρχές Ιουνίου ξεκίνησαν μηχανολογικές έρευνες στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, οπότε στα μέσα Ιουλίου η εταιρία αποφάσισε να προχωρήσει σε ανάκληση οχημάτων για λόγους ασφαλείας και ενημέρωσε την αρμόδια αρχή των ΗΠΑ. Η Tesla γνωστοποίησε ότι έχει εντοπίσει τουλάχιστον τρία αιτήματα ενεργοποίησης της εγγύησης ή αναφορές βλάβης σχετικές με το πρόβλημα αυτό που αφορούν οχήματα τα οποία κυκλοφορούν στις Ηνωμένες Πολιτείες, όμως δεν είναι ενήμερη για την πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων ή τραυματισμών. Παρότι το πρόβλημα αφορά το μάνταλο του καπό, όπως συμβαίνει με πολλές από τις ανακλήσεις της Tesla για λόγους ασφαλείας, το πρόβλημα μπορεί να «διορθωθεί» μέσω αναβάθμισης του λογισμικού, κάτι που προκαλεί ερωτήματα. Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο λογισμικό είναι σε θέση να εντοπίσει αν το καπό είναι ανοιχτό και, σε αυτή την περίπτωση, να εμφανίσει προειδοποίηση στον οδηγό ώστε να ακινητοποιηθεί το όχημα για να κουμπώσει το καπό. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Super Moderators Δημοφιλής ανάρτηση Thresh Δημοσ. 2 Αυγούστου Super Moderators Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 2 Αυγούστου 2 29
poulinos Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου (επεξεργασμένο) με ενα ota update θα λυθει 😋 😅 Επεξ/σία 2 Αυγούστου από poulinos 1 9
darkf Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Πάλι καλά που δεν είναι VW, να πει ότι είναι feature και χρεώνεται. Επεξ/σία 2 Αυγούστου από darkf 5 1
evark Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Εντάξει, να έχει μερικές "αστοχίες" 😜 η αυτόματη οδήγηση το καταλαβαίνω...... αλλά να ανοίγει και το καπό μόνο του λόγω κακής σχεδίασης του "μάνδαλου".... Εντάξει, άπειρος κατασκευαστής είναι... έχει παιδικές δυσκολίες.... ξέρετε πόσα χρόνια έκαναν οι Γιαπωνέζοι να φτιάξουν αυτοκίνητα της προκοπής? Επεξ/σία 2 Αυγούστου από evark 2 2
music_lover Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου Τουλάχιστον αυτοί παραδέχονται τα λάθη τους και κάνουν ανακλήσεις..όχι σαν μερικούς μερικούς που...VW leaves the room 😆 2 1
dbrillis Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου Στην ανάκληση 1,8 εκατομμυρίων οχημάτων προχωρά η Tesla, καθως το συστημα air brake που χρησιμοποιει το καπό για επιβραδυνση μπορει να ενεργοποιηθει απροσδόκητα. Το πρόβλημα θα διορθωθεί μέσω αναβάθμισης του λογισμικού. Το νέο λογισμικό είναι σε θέση να εμφανίσει προειδοποίηση στον οδηγό οτι το συστημα air brake ενεργοποιηθηκε ετσι ωστε ο οδηγος να χρησιμοποιησει και τα κανονικα φρενα, να ακινητοποιησει το οχημα και να απενεργοποιήσει το συστημα air brake χειροκινητα κουμπωνοντας το καπό. Οι κατοχοι οχηματων Tesla ηδη σχολιαζουν στην πλατφορμα Χ: - "Δεν το θεωρω προβλημα, σπανια οδηγω εγω, το αμαξι παει αουτο παηλο. Μου αρεσει που η Τεσλα το επισκευαζει προληπτικα με την ευκολια μιας ενημερωσης λογισμικου" - "Καθε νεο συστημα εχει τις παιδικες του ασθενειες, δεν με ενοχλει που το air brake της Τεσλα χρειαζεται μια ενημερωση λογισμικου" - "Τους βαζει τα γυαλια η Τεσλα, τα φτιαχνει ολα με ενημερωσεις λογισμικου. Το μελλον ειναι εδω. Ενω παλια με κατι Τογιοτα επρεπε να τρεχουμε στις αντιπροσωπειες" 3
SoullessRider Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου 1η περίτωση : βγάζουν την "επισκευή" με 2 βίδες και όχι με 1 όπως με το πεντάλ γκαζιού τις προάλλες 2η περίπτωση : βγάζουν κέρδος με συλλεκτικά tesla safety pins...... 2 1 4
cpc464 Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου Αν το πρόβλημα είναι στο μάνταλο πώς φτιάχνεται με software update?,σε λίγο ο 'Ελον θα μας βρεί και τρόπο να κατεβάσουμε παραπάνω μνήμη για τον υπολογιστή μας. 1
Jiakometi Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου Ε ναι βέβαια που να φτάσει την «επιστημοσυνη» και την συνέπεια των «μεγάλων παραδοσιακών κατασκευαστών” …… Δυο χιλιάδες αυτοκίνητα έφτιαξε και τα ανακάλεσε όλα … Φεύγαν οι τροχοί ……. Λεπτομέρειες …. Κι αυτό με ΟΤΑ update θα φτιάχτηκε …!! 3 1
adastra Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου 4 λεπτά πριν, cpc464 είπε Αν το πρόβλημα είναι στο μάνταλο πώς φτιάχνεται με software update?,σε λίγο ο 'Ελον θα μας βρεί και τρόπο να κατεβάσουμε παραπάνω μνήμη για τον υπολογιστή μας. Φτιάχνεται με ένα απλό software OTA update γιατί το πρόβλημα δεν είναι το μάνταλο, ούτε υπάρχει κίνδυνος να ανοίξει όταν οδηγείς, όπως ψευδώς αναφέρει το άρθρο. Το θέμα ήταν ένα bug στο software που μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να μην εντοπίσει ότι το μάνταλο δεν έκλεισε σωστά και να μην ειδοποιήσει τον οδηγό (κάτι που δεν κάνει ούτως ή άλλως σχεδόν κανένα αυτοκίνητο) a condition that prevents driver notification of an open hood state in certain situations. On affected vehicles, the latch assembly may not detect an open condition which prevents driver notification of the open hood state when the vehicle is placed into drive. https://www.tesla.com/support/recall-unintended-front-hood-opening 11 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα