lector Δημοσ. 11 Αυγούστου Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 3 ώρες πριν, Dante80 είπε Σε πολλές μεγάλες Ελληνικές επιχειρήσεις ένα κομμάτι του μηνιαίου μισθού (ειδικά σε στελέχη) πληρώνεται ως "οδοιπορικά" μαύρα και δεν φαίνεται πουθενά. Αυτοί συνήθως προσκομίζουν αποδείξεις βενζίνης, διοδίων, εστιατορίων κλπ, τις οποίες μετά περνάει η επιχείρηση λογιστικά ως έξοδα. Τις αποδείξεις συνήθως τις παίρνουν από γνωστούς επαγγελματίες κλπ. Η διαδικασία είναι σχετικά γνωστή. Καταλαβα τη νοοτροπια αλλα εχω μερικα κενα. Οποτε ο βενζινας μαζευει τις αποδειξεις που δεν πηραν οι πελατες, και τις δινει; τις πουλαει; σε αλλους πελατες ή φιλους ή γνωστους; Και κατι ακομα... κατα ποσο μετραει τελικα η αποδειξη λιανικης για να περαστει σε μια επιχειρηση ως εξοδο; Εκει που δουλευω εγω, ο λογιστης μας απαιτει να κοβουμε παντα τιμολογιο για τις βενζινες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 12 Αυγούστου Share Δημοσ. 12 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, lector είπε Οποτε ο βενζινας μαζευει τις αποδειξεις που δεν πηραν οι πελατες, και τις δινει; τις πουλαει; σε αλλους πελατες ή φιλους ή γνωστους; Μπορει να τις δωσει και δωρεαν, μπορει να ζητησει και τον ΦΠΑ 8 λεπτά πριν, lector είπε Και κατι ακομα... κατα ποσο μετραει τελικα η αποδειξη λιανικης για να περαστει σε μια επιχειρηση ως εξοδο; Εκει που δουλευω εγω, ο λογιστης μας απαιτει να κοβουμε παντα τιμολογιο για τις βενζινες. Μετραει. Δεν γνωριζω αν πχ τους καταθετουν τα χρηματα, ή τους λενε εχεις χ μισθο + 30 ευρω/μερα για καταναλωση στο χερι (μαυρα). Επεξ/σία 12 Αυγούστου από SabotazNic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lector Δημοσ. 12 Αυγούστου Share Δημοσ. 12 Αυγούστου 20 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Μπορει να τις δωσει και δωρεαν, μπορει να ζητησει και τον ΦΠΑ ...τον οποιο εχει ηδη εισπραξει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 12 Αυγούστου Share Δημοσ. 12 Αυγούστου 1 λεπτό πριν, lector είπε ...τον οποιο εχει ηδη εισπραξει. αναφερομαι σε αρκετες περιπτωσεις οπου ζητανε λιιιγη Μεγαλυτερη αποδειξη (μην ξεχνιομαστε, μισθωτοι ολοι αυτοι) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lector Δημοσ. 12 Αυγούστου Share Δημοσ. 12 Αυγούστου 1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε αναφερομαι σε αρκετες περιπτωσεις οπου ζητανε λιιιγη Μεγαλυτερη αποδειξη (μην ξεχνιομαστε, μισθωτοι ολοι αυτοι) Το ιδιο κανει. Αν ο προηγουμενος απο μενα εβαλε 100 ευρω βενζινη και δεν πηρε την αποδειξη του, το ΦΠΑ τον εχει πληρωσει. Αν μετα παω εγω και βαλω 80, και πω στο βενζινα να μου δωσει την αποδειξη του προηγουμενου, και μου ζητησει ΦΠΑ ή οτιδηποτε αλλο, ειναι ψιλοπαρανομο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 12 Αυγούστου Share Δημοσ. 12 Αυγούστου 3 λεπτά πριν, lector είπε Το ιδιο κανει. Αν ο προηγουμενος απο μενα εβαλε 100 ευρω βενζινη και δεν πηρε την αποδειξη του, το ΦΠΑ τον εχει πληρωσει. Αν μετα παω εγω και βαλω 80, και πω στο βενζινα να μου δωσει την αποδειξη του προηγουμενου, και μου ζητησει ΦΠΑ ή οτιδηποτε αλλο, ειναι ψιλοπαρανομο. δεν δικαιολογουν μονο τις βενζινες. Παρανομο ναι, αλλα ποιος θα καταγγειλει ποιον? Γιατι να κερδισει μονο ο ενας? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
StavrosD Δημοσ. 13 Αυγούστου Share Δημοσ. 13 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Στις 11/8/2024 στις 1:14 ΜΜ, sdikr είπε Οι ΕΕ έχουν πρώτα να φοβηθούν τους άλλους ΕΕ που θα πάρουν την δουλεία γιατί δεν θα χρεώσουν ΦΠΑ παρά απο τους ΔΥ Οι άλλοι ΕΕ έχουν τα ίδια βασικά έξοδα (γραφείο, ασφάλεια, τέλος επιτηδεύματος, λογιστή, κλπ) οπότε έχουν όριο στο πόσο μπορούν να μειώσουν τις τιμές. Επιπλέον αν για χρόνια δεν δηλώνουν εισόδημα θα τους γίνει φορολογικός έλεγχος οπότε αναγκαστικά δηλώνουν έσοδα παραπάνω από τα έξοδα. Αντίθετα ο ΔΥ όχι μόνο δεν έχει τα πάγια έξοδα αλλά δεν έχει και πληρωμένες τις διακοπές, αντίθετα με τον ΕΕ ο οποίος αν αποφασίσει να μην εργαστεί 1 μήνα (5 μέρες τα Χριστούγεννα, 5 μέρες το Πάσχα, 5 μέρες τον Δεκαπενταύγουστο και 5 αργίες στο έτος) θα πρέπει να χρεώνει 12/11 ώστε στους υπόλοιπους μήνες να βγάλει τα έξοδα του μήνα αυτού. Όταν λέω ΔΥ δεν αναφέρομαι μόνο στα ιδιαίτερα. Κατά περιόδους έχω γνωρίσει ΔΥ που εργάζονται με μαύρα στον κλάδο υγείας, σε αγροτικές δουλειές, ως τεχνίτες, σε ασφάλεια, ως μπάρμαν, DJ, κλπ. Ακόμα και στο θέμα μας, στα ταξί, αν κάποιος έχει τακτικούς πελάτες που κάνουν μεγάλα δρομολόγια όπως π.χ. επαρχία - Αθήνα, ποιος αποκλείει ότι κανονίζει επαγγελματικά δρομολόγια με το ΙΧ του ώστε να γλιτώσει φόρους; Ακόμα και ΔΥ μπορεί να κάνει τέτοια δρομολόγια. Επεξ/σία 13 Αυγούστου από StavrosD Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 13 Αυγούστου Share Δημοσ. 13 Αυγούστου 11 minutes ago, StavrosD said: Οι άλλοι ΕΕ έχουν τα ίδια βασικά έξοδα (γραφείο, ασφάλεια, τέλος επιτηδεύματος, λογιστή, κλπ) οπότε έχουν όριο στο πόσο μπορούν να μειώσουν τις τιμές. Επιπλέον αν για χρόνια δεν δηλώνουν εισόδημα θα τους γίνει φορολογικός έλεγχος οπότε αναγκαστικά δηλώνουν έσοδα παραπάνω από τα έξοδα. Αντίθετα ο ΔΥ όχι μόνο δεν έχει τα πάγια έξοδα αλλά δεν έχει και πληρωμένες τις διακοπές, αντίθετα με τον ΕΕ ο οποίος αν αποφασίσει να μην εργαστεί 1 μήνα (5 μέρες τα Χριστούγεννα, 5 μέρες το Πάσχα, 5 μέρες τον Δεκαπενταύγουστο και 5 αργίες στο έτος) θα πρέπει να χρεώνει 12/11 ώστε στους υπόλοιπους μήνες να βγάλει τα έξοδα του μήνα αυτού. Όταν λέω ΔΥ δεν αναφέρομαι μόνο στα ιδιαίτερα. Κατά περιόδους έχω γνωρίσει ΔΥ που εργάζονται με μαύρα στον κλάδο υγείας, σε αγροτικές δουλειές, ως τεχνίτες, σε ασφάλεια, ως μπάρμαν, DJ, κλπ. Ακόμα και στο θέμα μας, στα ταξί, αν κάποιος έχει τακτικούς πελάτες που κάνουν μεγάλα δρομολόγια όπως π.χ. επαρχία - Αθήνα, ποιος αποκλείει ότι κανονίζει επαγγελματικά δρομολόγια με το ΙΧ του ώστε να γλιτώσει φόρους; Ακόμα και ΔΥ μπορεί να κάνει τέτοια δρομολόγια. Ο ΔΥ δεν μπορεί να δηλώσει έξοδα όμως και να τα γλύτωσει, ούτε καν την βενζίνη που θα κάψει για το δρομολόγιο, ούτε το αμάξι, ούτε τα service. Αντίθετα ο συνάδελφος ΕΕ θα το κάνει και θα τα δικαιολογήσει και μετά θα δουλέψει και μαύρα και θα πάρει και τα επιδόματα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
StavrosD Δημοσ. 13 Αυγούστου Share Δημοσ. 13 Αυγούστου (επεξεργασμένο) @sdikr Εδώ μπαίνουν οι συνεργασίες ΔΥ και ΕΕ. Ο ΔΥ εργάζεται με μαύρα και βρίσκει έναν ΕΕ για τα τιμολόγια. Τα βρίσκουν μεταξύ τους με τους φόρους, και οι δύο γλιτώνουν φόρους τους οποίους πληρώνουμε εμείς. Επεξ/σία 13 Αυγούστου από StavrosD Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 13 Αυγούστου Share Δημοσ. 13 Αυγούστου 2 hours ago, StavrosD said: @sdikr Εδώ μπαίνουν οι συνεργασίες ΔΥ και ΕΕ. Ο ΔΥ εργάζεται με μαύρα και βρίσκει έναν ΕΕ για τα τιμολόγια. Τα βρίσκουν μεταξύ τους με τους φόρους, και οι δύο γλιτώνουν φόρους τους οποίους πληρώνουμε εμείς. Σε αυτή την περίπτωση που λες δεν γλυτώνει κάτι κάποιος, η εργασία του ΔΥ δεν είναι μαύρη αφού έχει κοπεί τιμολόγιο. Το πρόβλημα είναι όταν κάνει κάποιος μια εργασία και δεν υπάρχει κάποιο παραστατικό, αυτά είναι μαύρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
StavrosD Δημοσ. 13 Αυγούστου Share Δημοσ. 13 Αυγούστου @sdikr Δεν κόβεται τιμολόγιο για την εργασία του ΔΥ αλλά μόνο για τα έξοδά του. Σε αυτή την περίπτωση ο ΔΥ δεν πληρώνει ΦΠΑ και φόρο εισοδήματος για τις υπηρεσίες του και επιπλέον "πουλάει" το τιμολόγιο σε κάποιον ΕΕ ο οποίος με αυτό τον τρόπο θα φορολογηθεί λιγότερο. Σκέψου π.χ. να έχεις ταξί και να σου φέρνει τιμολόγια από καύσιμα ένας ΔΥ με αντάλλαγμα ένα ποσοστό επί του φόρου που θα γλιτώσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spooker Δημοσ. 13 Αυγούστου Share Δημοσ. 13 Αυγούστου Οι ΔΥ δεν πληρώνουν φόρους.Είναι πρακτικά αδύνατον να πληρώσουν φόρους. Οι κρατήσεις που γίνονται είναι εικονικές λογιστικές εγγραφες. Αν ένας ΔΥ παίρνει 1500 μεικτά και 1000 καθαρά τότε οι εικονικες κρατήσεις του είναι 500 ευρώ. Αν αυτά τα 500 ευρω είχαν αντίκρισμα θα μπορούσε το κράτος να δώσει μισθό 100.000 με φορολογια 99% και να δώσει καθαρά 1000 ευρώ οπως και τώρα και να εισπράξει φόρους 99000 και να λύσει το πρόβλημα της Ελλάδας. Φυσικά αυτό δεν γίνεται γιατί σε αντίθεση με τον ιδιωτικό τομέα πληρωμές και φόροι βγαίνουν από τον ίδιο κουμπαρά. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 13 Αυγούστου Share Δημοσ. 13 Αυγούστου 24 λεπτά πριν, spooker είπε Οι ΔΥ δεν πληρώνουν φόρους.Είναι πρακτικά αδύνατον να πληρώσουν φόρους. Οι κρατήσεις που γίνονται είναι εικονικές λογιστικές εγγραφες. Αν ένας ΔΥ παίρνει 1500 μεικτά και 1000 καθαρά τότε οι εικονικες κρατήσεις του είναι 500 ευρώ. Αν αυτά τα 500 ευρω είχαν αντίκρισμα θα μπορούσε το κράτος να δώσει μισθό 100.000 με φορολογια 99% και να δώσει καθαρά 1000 ευρώ οπως και τώρα και να εισπράξει φόρους 99000 και να λύσει το πρόβλημα της Ελλάδας. Φυσικά αυτό δεν γίνεται γιατί σε αντίθεση με τον ιδιωτικό τομέα πληρωμές και φόροι βγαίνουν από τον ίδιο κουμπαρά. Ενας ΔΥ δεν παραγει απολυτως τιποτα οποτε λογικο να ειναι ολα εικονικα και να μην πληρωνει φορους. Τι φορους να πληρωσει με το τιποτα που παραγει? Εχει πολλες τετοιες δουλειες που δεν τους ακουμπαει κανεις δεν παραγουν τιποτα ολα ειναι εικονικα οποτε οι κρατησεις ειναι και αυτες εικονικες κυριως για να βγουν στη συνταξη. Δεν ειναι πραγματικα λεφτα που εβγαλε καποιος με τον κοπο του η με το προΪον που πουλησε και πληρωνει με αυτα τους φορους του. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 13 Αυγούστου Share Δημοσ. 13 Αυγούστου 2 hours ago, StavrosD said: @sdikr Δεν κόβεται τιμολόγιο για την εργασία του ΔΥ αλλά μόνο για τα έξοδά του. Σε αυτή την περίπτωση ο ΔΥ δεν πληρώνει ΦΠΑ και φόρο εισοδήματος για τις υπηρεσίες του και επιπλέον "πουλάει" το τιμολόγιο σε κάποιον ΕΕ ο οποίος με αυτό τον τρόπο θα φορολογηθεί λιγότερο. Σκέψου π.χ. να έχεις ταξί και να σου φέρνει τιμολόγια από καύσιμα ένας ΔΥ με αντάλλαγμα ένα ποσοστό επί του φόρου που θα γλιτώσεις. Οπότε μου λες οτι ο ΕΕ εκμεταλλεύεται τον ΔΥ και του πουλάει και αέρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
StavrosD Δημοσ. 14 Αυγούστου Share Δημοσ. 14 Αυγούστου (επεξεργασμένο) @sdikr Δεν θα έλεγα ότι τον εκμεταλλεύεται. Ο ΔΥ επιλέγει να εργαστεί στην ζούλα πέρα από το δημόσιο, δεν είναι υποχρεωμένος. Επιπλέον ΑΝ θέλει θα συνεργαστεί με ΕΕ για τα τιμολόγια, δεν είναι υποχρεωμένος να το κάνει και μάλιστα είναι παράνομο να το κάνει. Γενικά οι συνεργασίες ΔΥ με ΕΕ δεν είναι και σπάνιες. Σε κάποιες περιπτώσεις θεωρείται κοινωνικά αποδεκτό, π.χ. αν ΔΥ και ΕΕ είναι ζευγάρι. Σε άλλες περιπτώσεις μπορεί να είναι εκμετάλλευση, π.χ. αν ένας παλιός μηχανικός ΔΥ βρει έναν νέο μηχανικό ΕΕ και του νοικιάζει την σφραγίδα για χαρτζιλίκι. Και για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα μας, αν ο ιδιοκτήτης ενός ταξί έχει και οδηγούς ΔΥ ποιος θα τον ελέγξει; Η τροχαία συνήθως κοιτάζει τις πινακίδες και φαίνεται στο τερματικό τους αν το ταξί είναι νόμιμο, αν έχει περάσει ΚΤΕΟ, αν είναι ασφαλισμένο, κλπ. Αν δεν το σταματήσουν δεν θα μάθουν ποτέ ότι ο οδηγός είναι άλλος. Επεξ/σία 14 Αυγούστου από StavrosD Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα