Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. Αναμονή δέματος σε επιλεγμένο Locker. Μήνυμα στο κινητό μου ότι λόγω γεμάτων θυρίδων η παραγγελία μου τοποθετήθηκε σε άλλο Locker 7 χιλιομετρα μακρύτερα και ουσιαστικά σε άλλη κωμόπολη. Σημειωτέον ότι η αρχική επιλογή και παραγγελία αφορούσε συγκεκριμένο locker . Λόγω αδυναμίας πρόσβασης στην νέα θυρίδα  (έλλειψη αυτοκινήτου) δεν μπορώ να μεταβώ στο  νέο . Αυθαίρετη αλλαγή τοποθεσίας χωρίς να με έχει ενημερώσει κανένας. Τι κάνω ?  

Δημοσ.

Επικοινώνησε μαζί τους. Θα στο γυρίσουν εκεί που θέλεις, αλλά πιθανότατα θα 'χεις επιπλέον αναμονή. Αυτό που περιγράφεις το κάνει πολλές φορές η BOX NOW. Σε κάποιες περιπτώσεις δεν είναι πρόβλημα (π.χ. μου έχει τύχει να με πάνε σε θυρίδα 200 μέτρα πιο κάτω, στον ίδιο δρόμο), αλλά πολλές φορές γίνεται και αυτό που έπαθες.

Δημοσ.

Εγώ mail στέλνω από τη φόρμα που έχει στο site τους και το αλλάζουν άμεσα, όταν ελευθερωθεί κατάλληλη σε μέγεθος θυρίδα.

Δεν χρειάζεται τηλέφωνο.

Δημοσ.

Δοκίμασες από το site, πληκτρολογώντας το tracking number της αποστολής να πατήσεις το κουμπί "Αναφορά προβλήματος" και να γράψεις πως θέλεις μεταφορά από το σημείο που είναι τώρα, σε νέο πιο κοντά στο δικό σου?

Εγώ το έχω κάνει πολλές φορές, αναφέροντας το όνομα και τη διεύθυνση του νέου σημείου και πάντα το μετέφεραν, ποτέ δεν μου ανέφεραν πως δεν γίνεται.

Δημοσ.

Μίλησα στο τηλεφωνικό κέντρο , με μία κυρία  μου είπε δεν γίνεται και αν δεν παραλάβω το δέμα θα γυρίσει στον αποστολέα. Σε ερώτηση μου γιατί το στέλνουν αν δεν υπάρχει διαθέσιμη θυρίδα μου είπε ότι δεν ξέρουν πότε οι θυρίδες γεμίζουν. (Αν είναι δυνατόν......) Επίσης σε ερώτηση μου αν το επόμενο διαθέσιμο locker ήταν σε απόσταση 20χλμ από το προηγούμενο θα το έστελναν εκεί ? Η απάντηση βέβαια δεν ήρθε ποτέ..................  Τέλος πάντων έστειλα μήνυμα στον αποστολέα να δούμε τι θα γίνει και από εκεί. Τα παραπάνω βέβαια μου φαίνονται αδιανόητα (όχι ότι γεμίζουν τα locker) αλλά πως στέλνεις κάτι σε συγκεκριμένη θυρίδα χωρίς να έχεις εξασφαλίσει ότι θα υπάρχει χώρος. Ας ενημέρωναν ότι θα υπήρχε καθυστέρηση , δεν θα είχα κανένα θέμα.

Ευχαριστώ όλους τους φίλους που μπήκαν στον κόπο να απαντήσουν.

Δημοσ.

Μου το έχουν κάνει και εμένα, και μάλιστα χωρις ειδοποίηση.Το είδα τυχαία στη σελίδα του tracking number. Το δέμα ξεκίνησε για Νέα Χαλκηδόνα και κατέληξε Αμπελόκηπους. Το κατάστημα δεν έβγαλε άκρη μαζί τους και απλά μου έστειλε ξανά το προιόν. 

Δημοσ.

Μετά από επικοινωνία που είχε το κατάστημα μαζί τους, αφού πρώτα έδειξα την δυσαρέσκεια μου με ενημέρωσαν ότι το δέμα θα παραδοθεί στο σωστό locker αλλά πιθανώς θα καθυστερήσει. Τι να πω , θα έπρεπε να υπάρχει από την μεριά μου όχληση για κάτι που θα έπρεπε να είχε λυθεί από το πρώτο λεπτό. Μάλλον κάτι μπορεί να γίνεται λάθος στην διαχείριση των θυρίδων από την εταιρεία αλλά και στην αντιμετώπιση της δυσαρέσκειας του πελάτη.

Δημοσ.

Καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Γραπτή επικοινωνία πρώτα και αν δεν απαντήσουν εντός λίγων ωρών, καταγγελία.

Δυστυχώς, δεν πρόκειται να στρώσουν αλλιώς.

Δημοσ.

Στους όρους έχουν οτι παίζει να πάει σε άλλο locker αλλά δεν ξέρω πόσο νόμιμο είναι

Αναφορά σε κείμενο

Σε περίπτωση που το ταχυδρομικό αντικείμενο δεν μπορεί κατ’ εξαίρεση να επιδοθεί στο επιλεγμένο αυτόματο μηχάνημα (θυρίδα) παράδοσης και παραλαβής λόγω πληρότητας, το ταχυδρομικό αντικείμενο, με ενημέρωση του παραλήπτη, παραδίδεται στο πλησιέστερο αυτόματο μηχάνημα (θυρίδα) παράδοσης και παραλαβής.

Προσωπικά θα ζητούσα (σαν αποστολέας όμως , όχι παραλήπτης) αποζημίωση 6€/μέρα

Δημοσ.

Πιστεύω έπεσες σε άμπαλο/άπειρο άτομο στο τηλεφωνικό. 

Έγω μια φορά που τους χρειάστηκα επειδή δεν χωρούσε το αντικείμενο μου άνοιξαν άμεσα απομακρυσμένα άλλο μεγαλύτερο χωρίς χρέωση κλπ

Δηλαδή εντάξει στην Αθήνα που έχει κουτιά τους συχνά πολλαπλά σε διπλανά τετράγωνα να στο τοποθετήσουν αλλού, αλλά 7 χιλιόμετρα απόσταση είναι εντελώς άλλη περιοχή δηλαδή δε παίζει να το θεωρούν αποδεκτή λύση. Καλύτερα να το κρατούσαν και να το πήγαιναν στην επόμενη μόλις άδειαζε χωρος.

Δημοσ.

Και εδώ τα ίδια, ωστόσο ζήτησα με Μεηλ ανακατεύθυνση σε κοντινο λοκερ και την έκαναν με καθυστέρηση όμως αρκετών ημερών.

στην ιστοσελίδα τους έχει αυτό:

Μπορώ να αλλάξω θυρίδα παραλαβής;

Ναι, μπορείς να στείλεις το αίτημα σου στο  [email protected].    

  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

Μου στέλνουν ένα φάκελο μέσω BOX.

Ωραία, λέω θα μάθω την νέα αυτή υπηρεσία.

Γράφει παράδοση στο πιο κοντινό μου BOX στα 100 μέτρα.

Περιμένω πολλές ημέρες αλλά δεν είναι επείγον το δέμα.

Έμπαινα κάθε ημέρα και έβλεπα διαθεσιμότητα θυρίδας σαν να το ήξερα ότι κάτι θα γίνει.

Κάθε μέρα ελεύθερη η κοντινή αλλά και η 2' πιο κοντινη.

Σκάει σήμερα η ειδοποίηση ότι ήρθε σήμερα το δέμα αλλά η θυρίδα δεν έχει διαθεσιμότητα και για αυτό θα πάει ΤΕΛΙΚΑ στην 9' πιο κοντινη στα 1.6 χιλιόμετρα !!!!

Σκέφτομαι λοιπόν ότι η αρχική κοντινή θυρίδα επιλέχτηκε στο: βλέποντας και κάνοντας και δεν το θεωρώ παράλογο με την έννοια να στέκει άδεια η θυρίδα περιμένοντας το δέμα μου .

Προφανώς την στιγμή που έρχεται το δέμα μου επιλέγεται, τι είναι το ερώτημα?

Η 2' πιο κοντινη θυρίδα μια θυρίδα κάπου κοντά? Γιατί εμέναε στέλνουν στην 9' πιο κοντινη θυρίδα στα 1.6 χλμ.

ΠΟΙΑ σκέψη κάνω: ήρθε σήμερα ολόκληρο πακέτο δέματα από Αθήνα προς την πόλη μου. Τι βόλευε τον υπάλληλο? Αν πχ είχε 30 πακέτα, να πάει σε 5-6 θυρίδες να τα τοποθετήσει η να βρει μια ολοαδεια και να βάλει και τα 30 που λέει ο λόγος ΜΕΣΑ?

  • Haha 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...