Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σας έχω ένα θέμα έχω ένα πόλο και είχα να το οδηγήσω ένα μήνα γιατί έλειπα και πριν φύγω το αμάξι ήτανε σε τέλεια κατάσταση δεν είχε ούτε ένα θέμα κι όπως πάω να το βάλω Μπρος μου βγάζει κίτρινο φωτάκι του τιμονιού και το τιμόνι θέλει δύναμη για να στρίψει γιατί έγινε τέτοιο πράμα; Έναν που ρώτησα μου είπε ότι μπορεί να φταίει η ζέστη και να κόλλησε ο εγκέφαλος

Δημοσ.

 

Ελέγξτε τη στάθμη υγρού υδραυλικού συστήματος διεύθυνσης (υδραυλικά συστήματα) ...

Έλεγξε για διαρροές

 Ελέγξτε τον ιμάντα υδραυλικού τιμονιού αν έχει 

Ελέγξτε τις ηλεκτρικές συνδέσεις αν εχει ηλεκτρικό  συστήματα διεύθυνσης

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Mr.kostas είπε

Καλημέρα σας έχω ένα θέμα έχω ένα πόλο και είχα να το οδηγήσω ένα μήνα γιατί έλειπα και πριν φύγω το αμάξι ήτανε σε τέλεια κατάσταση δεν είχε ούτε ένα θέμα κι όπως πάω να το βάλω Μπρος μου βγάζει κίτρινο φωτάκι του τιμονιού και το τιμόνι θέλει δύναμη για να στρίψει γιατί έγινε τέτοιο πράμα; Έναν που ρώτησα μου είπε ότι μπορεί να φταίει η ζέστη και να κόλλησε ο εγκέφαλος

Προφανώς ειχες μείνει και απο μπαταρία.

Λοιπον παρτο μια βολτα με πολυ χαμηλή ταχύτητα και σε κάποιο ελεύθερο σημείο, εν κινήσει σε ευθεία στρίψε το τιμόνι ολο δεξιά (μέχρι τέρμα) μετά όλο αριστερά πάλι μέχρι τέρμα.

Πρεπει να σβήσει αν όχι πας για συνεργείο.

  • Thanks 1
Δημοσ.

τα ηλεκτρικα τιμονια δεν εχουν συνδεσεις και ειναι παρα πολυπλοκα: εκτος απο δικο τους εγκεφαλο εχουν και ηλεκτρομηχανισμο (δηλαδη και μηχανικα μερη!) . Το πιο απλο ειναι να δει μονο την(τις) ασφαλεια στην ασφαλειοθηκη καθως και να ελεγξει τη μπαταρια μιας και κλασσικα σε  π.χ φιατ αν η μπαταρια πεθαινει συνηθως αναβει το λαμπακι του τιμονιου (γιατι δε μπορει να δωσει το ρευμα που χρειαζεται)

  • Like 1
Δημοσ.

Σίγουρα είναι η μπαταρία; Γιατί το έβαλα μπρος και δεν δυσκολεύτηκε να πάρει μπρος αλλά θα κοιτάξω τις συμβουλές σας ευχαριστώ

Δημοσ.
3 minutes ago, Mr.kostas said:

Σίγουρα είναι η μπαταρία; Γιατί το έβαλα μπρος και δεν δυσκολεύτηκε να πάρει μπρος αλλά θα κοιτάξω τις συμβουλές σας ευχαριστώ

και παλι θα πρεπει να μετρησεις τα βολτ που βγαζει η μπαταρια σου. Ακομα και να δωσει μπροστα μπορει να μην εχει να δωσει για το τιμονι

 

(και θελω ο τυπος να εχει υδραυλικο τιμονι τελικα 😀)

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Mr.kostas είπε

Σίγουρα είναι η μπαταρία; Γιατί το έβαλα μπρος και δεν δυσκολεύτηκε να πάρει μπρος αλλά θα κοιτάξω τις συμβουλές σας ευχαριστώ

Mπαταρία στο 99% (αν φυσικά ειναι ηλεκτρική η υποβοήθηση.) 

Αν μπορέσεις να δώσεις ρευμα απο άλλο αμάξι θα δεις αν όντως ειναι αυτό.

  • Like 1
Δημοσ.

Μιας και το συγκεκριμένο μοντέλο πάσχει απ' αυτό το πρόβλημα (ν' ανάβει κίτρινο φωτάκι χωρίς λόγο) θα σου πρότεινα να βάλεις μια αυτοκόλλητη φατσούλα εκεί πάνω και να το ξεχάσεις... 

  • Thanks 1
  • Haha 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Sablj είπε

Μιας και το συγκεκριμένο μοντέλο πάσχει απ' αυτό το πρόβλημα (ν' ανάβει κίτρινο φωτάκι χωρίς λόγο) θα σου πρότεινα να βάλεις μια αυτοκόλλητη φατσούλα εκεί πάνω και να το ξεχάσεις... 

Θα πρέπει να γεμίσει με αυτοκόλλητα,λαμπάκι μηχανής,λαμπάκια λαδιού,λαμπάκι τιμονιού...............

  • Haha 3
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Mr.kostas είπε

Καλημέρα σας έχω ένα θέμα έχω ένα πόλο και είχα να το οδηγήσω ένα μήνα γιατί έλειπα και πριν φύγω το αμάξι ήτανε σε τέλεια κατάσταση δεν είχε ούτε ένα θέμα κι όπως πάω να το βάλω Μπρος μου βγάζει κίτρινο φωτάκι του τιμονιού και το τιμόνι θέλει δύναμη για να στρίψει γιατί έγινε τέτοιο πράμα; Έναν που ρώτησα μου είπε ότι μπορεί να φταίει η ζέστη και να κόλλησε ο εγκέφαλος

Ξεκινά με έλεγχο μέτρηση της μπαταρίας 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Mr.kostas είπε

έχω ένα πόλο

Για VW Polo σχετικά με αυτό το λαμπάκι ισχύουν τα κάτωθι:

The light indicates a power steering issue that could be caused by low hydraulic fluid, a faulty hydraulic pump, or a defective electric motor or sensor. To reset the light, the driver should have a professional diagnose the problem and refill any low fluid levels or replace faulty components.

Δημοσ.
9 minutes ago, Nabuko said:

Για VW Polo σχετικά με αυτό το λαμπάκι ισχύουν τα κάτωθι:

The light indicates a power steering issue that could be caused by low hydraulic fluid, a faulty hydraulic pump, or a defective electric motor or sensor. To reset the light, the driver should have a professional diagnose the problem and refill any low fluid levels or replace faulty components.

με λιγα λογια αν δεν ειναι ημερα θα ειναι νυχτα.

Αν δε μας πει ποιο ακριβως μοντελο ή αν εχει υδραυλικο/ηλεκτρικο τιμονο οτι και να γραφουμε ειναι για να λεμε

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Sablj είπε

Μιας και το συγκεκριμένο μοντέλο πάσχει απ' αυτό το πρόβλημα (ν' ανάβει κίτρινο φωτάκι χωρίς λόγο) θα σου πρότεινα να βάλεις μια αυτοκόλλητη φατσούλα εκεί πάνω και να το ξεχάσεις... 

Το ότι το τιμόνι θέλει δύναμη για να γυρίσει, το προσπεράσαμε φαντάζομαι.... παίζει βέβαια και αυτό (όπως και το λαμπάκι) να "σκλήρυνε" χωρίς λόγο....

Βέβαια, μπορείς και ξέρεις και ποιο μοντέλο/χρονολογίας είναι, χωρίς ο OP να το έχει αναφέρει, τι φάση?

Επεξ/σία από Timour21
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...