Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Εξηγησε μου ποια τιμη ειναι υπερβολικη. Οταν περυσι μονο για λαδια και ενα φιλτρο εδωσα 120 ας πουμε. Παλι μου τον ειχαν πιασει; Ξαναλεω, δεν πηγα στον μαστορα της γειτονιας μου, αλλα ισως στο καλυτερο εξειδικευμενο συνεργειο ford της Αθηνας. Εκτος αν υπαρχει καποιο καλυτερο και δε το ξερω.

Αλλαγή λάδια φίλτρο εδωσες 120 είσαι και ευχαριστημένος. Ετσι τους μαθαίνουμε και καλά μας κάνουν, η για να αλλάξουν 4 μπουζί 100 ευρώ.

Δεν υπάρχουν πιο εύκολες εργασίες σε  ένα αυτοκίνητο.Και ένα παιδάκι τις κάνει. Κάντε και κάτι μόνοι σας ρε παιδιά. Μόνο έτσι θα καταλάβουν και θα ρίξουν λίγο νερό στο κρασί τους.Σε πτωχευμένη χώρα με μισθούς και συνταξεις πείνας ζούμε και δεν γίνεται να πληρώνουμε σέρβις σε τιμές Γερμανίας Αγγλίας Σουηδίας ή τι άλλο ξέρω γώ.Το ότι τους έχουμε καλομάθει φαινεται και απο το γεγονός ότι είναι από τα λίγα ελεύθερα επαγγέλματα που δουλεύουν 5νθήμερο. Σάββατο κατεβάζουν ρολλά όπως και καθημερινές 4 το απόγευμα και αν πάθεις ζημιά Παρασκευή μεσημέρι πρέπει να περιμένεις τη Δευτέρα. Απαράδεκτο για μένα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, papoys1 said:

Αλλαγή λάδια φίλτρο εδωσες 120 είσαι και ευχαριστημένος. Ετσι τους μαθαίνουμε και καλά μας κάνουν, η για να αλλάξουν 4 μπουζί 100 ευρώ.

Δεν υπάρχουν πιο εύκολες εργασίες σε  ένα αυτοκίνητο.Και ένα παιδάκι τις κάνει. Κάντε και κάτι μόνοι σας ρε παιδιά. Μόνο έτσι θα καταλάβουν και θα ρίξουν λίγο νερό στο κρασί τους.Σε πτωχευμένη χώρα με μισθούς και συνταξεις πείνας ζούμε και δεν γίνεται να πληρώνουμε σέρβις σε τιμές Γερμανίας Αγγλίας Σουηδίας ή τι άλλο ξέρω γώ.Το ότι τους έχουμε καλομάθει φαινεται και απο το γεγονός ότι είναι από τα λίγα ελεύθερα επαγγέλματα που δουλεύουν 5νθήμερο. Σάββατο κατεβάζουν ρολλά όπως και καθημερινές 4 το απόγευμα και αν πάθεις ζημιά Παρασκευή μεσημέρι πρέπει να περιμένεις τη Δευτέρα. Απαράδεκτο για μένα.

2 σειρες στο θεμα και μια παραγραφος μικροπολιτικη.

Και ομως εφοσον ειναι για παιδακι γιατι δεν ειναι σπανιο να βλεπεις ειτε σφυνωμενα μπουζι, ειτε ραγισμενα γιατι τα "παιδιακια"¨αντι να τα βγαλουν τα σφίγγουν; Ρωτα ενα μηχανικο αυτοκινητων και θα σου εχει απειρες ιστοριες να διηγηθει.

Γιατι βλεπεις να σπανε τα ψευτοκαπα για να βρουν προσβαση τα "παιδακια" στη μηχανη;

Εκτος αυτου υπαρχουν μοντελα εκει εξω που ειτε το καρτερ ειναι δυσκολο να εχεις προσβαση ειτε πρεπει να βγαλεις καμμια 20αρια βιδες για να βρεις επιτελους μπουζι

 

Οπως υπαρχει και το σχετικο ανεκδοτο με το μηχανικο στο πλοιο και το σφυρακι, ετσι και τα συνεργεια δε χρεωνουν για τα μπουζι αλλα για την εργασια (γνωση)και το ανταλλακτικο και ενδεχομενος την εγγυηση αν εχει ο πελατης αποδειξη/τιμολογιο

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Σε ποιο εξειδικευμενο/εξουσιοδοτημενο συνεργειο πηγαινεις και σου δινουν το περισσευμα; Πολυ θα ηθελα να μαθω. Δε μιλαμε για το μαστορα της γειτονιας.

Εχω πει οτι τα πρωτα 10 service θελω να τα κανω σε εξειδικευμενο/εξουσιοδοτημενο συνεργειο. Μετα βλεπουμε..

10 service = 10 χρόνια;

Τι συζητάμε τότε; Τα ακριβά γούστα πληρώνονται και ανάλογα.

 

Να πας στο μάστορα της γειτονιάς, ναι. Με δικά σου ανταλλακτικά αγορασμένα σε νορμάλ τιμές, λάδια και φίλτρα για αρχή. Αν δεν σου κάνει, δεν ξαναπάς.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 30/7/2024 στις 10:39 ΜΜ, Witcher1st είπε

Ποια η διαφορα να αγοραζεις εσυ τα ανταλλακτικα; Ιδιες τιμες εχουν και στα συνεργεια.

Εδώ θα διαφωνήσω. Στα 20 ευρώ μου βάζουν ένα φίλτρο καμπίνας no name, εγώ στα 20 πέρνω το ΜΑΝ. Επιπλέον τα συνεργεία δουλεύουν με ένα ποσοστό κέρδους που κάποιες φορές ξεπερνάει το φπα από αυτό που θα το πάρεις εσύ έξω. Πρόσφατα έψαχνα αισθητήρα εκκεντροφόρου για το αυτοκίνητο και μου λεέι ο φίλος μου μηχανικός πάρτο μόνος σου από autodoc, ποιο φθηνά θα σου βγει... Το πρόβλημα είναι όταν χρειάζεσαι κάτι άμεσα....

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Εδώ θα διαφωνήσω. Στα 20 ευρώ μου βάζουν ένα φίλτρο καμπίνας no name, εγώ στα 20 πέρνω το ΜΑΝ. Επιπλέον τα συνεργεία δουλεύουν με ένα ποσοστό κέρδους που κάποιες φορές ξεπερνάει το φπα από αυτό που θα το πάρεις εσύ έξω. Πρόσφατα έψαχνα αισθητήρα εκκεντροφόρου για το αυτοκίνητο και μου λεέι ο φίλος μου μηχανικός πάρτο μόνος σου από autodoc, ποιο φθηνά θα σου βγει... Το πρόβλημα είναι όταν χρειάζεσαι κάτι άμεσα....

Απο μαγαζί ανταλλακτικών έξω πόσο τον έβρισκες τον αισθητήρα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Witcher1st είπε

;

Τι ακριβως να γνωριζω; Τι να του ελεγα; Οχι δε θελω μπουζι; Οχι θα σου φερω εγω το δικο μου λαδι και τα δικα μου φιλτρα; Πηγα το αμαξι για σερβις συγκεκριμενη ημερομηνια, κλεινοντας ραντεβου. Αφησα το αμαξι και μετα απο 2 ωρες με πηρε τηλεφωνο για να μου πει το κοστος. Να του ελεγα οχι και να πηγαινα να το επαιρνα; Και να εψαχνα αλλου; Και που αλλου; Εχεις να προτεινεις κατι καλυτερο σε Ford; Στα επισημα στην Βουλιαγμενης πετσοκοβουν και κανουν και προχειροδουλειες. Να πηγαινα στο μαστορα της γειτονιας μου; Να τα αγοραζα απο το σκρουτζ και να τα εβαζα μονος μου; Εσυ τι κανεις; Και για τι αμαξι μιλαμε; 25ετιας ή σχετικα καινουριο;

όχι παλληκάρι μου δεν είπα να του τα πας εσύ τα ανταλλακτικά. Αλλά δε μπορεί να βλέπεις την απόδειξη και να του λες πάρε λεφτά χασάπη και βάλε κρέας χωρίς να βλέπεις αν το φορτώνει και κατιμά...

12 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Εχω πει οτι τα πρωτα 10 service θελω να τα κανω σε εξειδικευμενο/εξουσιοδοτημενο συνεργειο. Μετα βλεπουμε..

επίσης το παραπάνω δεν το καταλαβαίνω. θα κάνεις τα 10 πρώτα χρόνια σε συνεργείο που γνωρίζει τη μάρκα και πιθανότατα χρησιμοποιεί γνήσια ανταλλακτικά για να το αφήσεις στην τύχη του μετά απο 10 χρόνια σε άλλο συνεργείο γενικών καθηκόντων οταν οι φθορές θα έχουν πολλαπλασιαστει συν του οτι θα προσθέσεις ένα συντελεστή επικινδυνότητας ρισκαροντας πιθανότατα με τσαπατσοδουλεια και ανταλλακτικά αμφιβόλου ποιότητας σε ενα αμάξι που πλέον θα είναι παλιό με οτι συνεπάγεται αυτό;;; wtf??? 🙄

Επεξ/σία από salss
Δημοσ.
1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

2 σειρες στο θεμα και μια παραγραφος μικροπολιτικη.

Και ομως εφοσον ειναι για παιδακι γιατι δεν ειναι σπανιο να βλεπεις ειτε σφυνωμενα μπουζι, ειτε ραγισμενα γιατι τα "παιδιακια"¨αντι να τα βγαλουν τα σφίγγουν; Ρωτα ενα μηχανικο αυτοκινητων και θα σου εχει απειρες ιστοριες να διηγηθει.

Γιατι βλεπεις να σπανε τα ψευτοκαπα για να βρουν προσβαση τα "παιδακια" στη μηχανη;

Εκτος αυτου υπαρχουν μοντελα εκει εξω που ειτε το καρτερ ειναι δυσκολο να εχεις προσβαση ειτε πρεπει να βγαλεις καμμια 20αρια βιδες για να βρεις επιτελους μπουζι

 

Οπως υπαρχει και το σχετικο ανεκδοτο με το μηχανικο στο πλοιο και το σφυρακι, ετσι και τα συνεργεια δε χρεωνουν για τα μπουζι αλλα για την εργασια (γνωση)και το ανταλλακτικο και ενδεχομενος την εγγυηση αν εχει ο πελατης αποδειξη/τιμολογιο

Προφανώς ο μηχανικός θα σου πει ιστορίες τρόμου από πελάτες αλλά δεν θα σου πει για τις δικές του μαλακίες.

Σε αυτό που λέει ο παππούς δεν έχει άδικο αν δεις manual από παλιότερα αυτοκίνητα είχε οδηγίες πώς να ρυθμίζεις βαλβίδες, πλατίνες  να αλλάζεις, μπουζί, λάδια, τακάκια, σιαγωνες, να κάνεις εξαέρωση και λίγο να έπιαναν τα χέρια σου τα έφτιαχνες μόνος σου . Το κακό με την τότε εποχή είναι ότι τα περισσότερα καμμένα λάδια και υγρά πήγαιναν υπόνομο.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

2 σειρες στο θεμα και μια παραγραφος μικροπολιτικη.

Και ομως εφοσον ειναι για παιδακι γιατι δεν ειναι σπανιο να βλεπεις ειτε σφυνωμενα μπουζι, ειτε ραγισμενα γιατι τα "παιδιακια"¨αντι να τα βγαλουν τα σφίγγουν; Ρωτα ενα μηχανικο αυτοκινητων και θα σου εχει απειρες ιστοριες να διηγηθει.

Γιατι βλεπεις να σπανε τα ψευτοκαπα για να βρουν προσβαση τα "παιδακια" στη μηχανη;

Εκτος αυτου υπαρχουν μοντελα εκει εξω που ειτε το καρτερ ειναι δυσκολο να εχεις προσβαση ειτε πρεπει να βγαλεις καμμια 20αρια βιδες για να βρεις επιτελους μπουζι

 

Οπως υπαρχει και το σχετικο ανεκδοτο με το μηχανικο στο πλοιο και το σφυρακι, ετσι και τα συνεργεια δε χρεωνουν για τα μπουζι αλλα για την εργασια (γνωση)και το ανταλλακτικο και ενδεχομενος την εγγυηση αν εχει ο πελατης αποδειξη/τιμολογιο

Ελα ρε φίλε που σου θίξαμε τους επιστήμονες ,να σου πω εγω ιστορίες από μηχανικους και ηλεκτρολόγους που ένας θεός να τους κάνει μαστόρους θα φάμε πολλές σελίδες.Αεριτζήδες και τυχοδιώκτες είναι οι περισσότεροι. Δυστυχώς σήμερα δεν υπάρχουν μαστόροι που να αγαπάνε αυτό που κάνουν. Πως θα σου πάρουν περισσότερα είναι ο σκοπός τους δουλειά άρπα κόλα και ανταλλακτικά χαμηλής ποιότητας αν δεν πας δικά σου.

Πολλά χρόνια κάνω κάνω πολλές δουλειές μόνος λάδια-φίλτρα - μπουζί - θερμοστάτη- καθαρισμό πεταλούδας και πολλά άλλα σιγά την επιστήμη. Βρίσκεις τόσες πολλές πληροφορίες αν έχεις όρεξη. Μάλιστα πριν τρεις μέρες μόνος άλλα δισκόπλακες και τακάκια μπρος πίσω.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ πας για σέρβις AC και αλλαγή φίλτρου καμπίνας σε μη εξειδικευμένο συνεργείο ή ηλεκτρολογείο και είναι ικανοί να σου σπάσουν τα κουμπώματα του "νεροχύτη" ή να κάνουν άλλη ζημιά γιατί δεν ξέρουν πού ακριβώς πιάνουν / πώς να τα βγάλουν με ασφάλεια, αν δεν δουλεύουν οι ίδιοι στο συγκεκριμένο μοντέλο συχνά...

...σιγά μην αφήσω εγώ άσχετους να παίζουν με τη ροπή σύσφιξης βιδών, μπουζί κτλ ή ακόμη και με αφαίρεση πλαστικών, καλυμμάων κτλ στο εσωτερικό, ειδικά όταν αυτά δεν παράγονται πλεον κι αν σπάσουν τρέχα γύρευε....
...κι αν δουν κάτι στραβό από προηγούμενο μάστορα, αντί να κάτσουν να ψάξουν κ παραγγείλουν τα κατάλληλα υλικά για τη διόρθωση, δεν αγγίζουν ή επαναλαμβάνουν το σφάλμα για να μην ασχοληθούν περαιτέρω...είναι και θέμα διαχείρισης χρόνου > χρήματος...

Προσωπικά μόνο σε εξειδικευμένο κ εξουσιοδοτημένο συνεργείο επιλέγω να πηγαίνω το δικό μου αυτοκίνητο...γιατί τα εξουσιοδοτημένα έχουν/κρατάνε στοκ από κομμάτια που και τα εξειδικευμένα δεν κάνουν τον κόπο και καταφεύγουν σε DIY της στιγμής...

...πχ αφού πήρα το αμάξι - πωλητής-ενδιάμεσος ήταν συνταξιούχος μηχανικός του δεύτερου μεγαλύτερου μάλλον εξειδικευμένου συνεργείου AR στη συμπρωτεύουσα και το αυτοκίνητο είχε κάνει όλα τα σέρβις του εκεί - είδα ότι είχαν χρησιμοποιήσει βίδα, τρυπώντας το πλαστικό, για τη συγκράτηση του καλύμματος της ασφαλειοθήκης/OBD, καθώς είχαν χαθεί τα πλαστικά κλιπάκια...συνηθισμένο στο βάλε-βγάλε...

...όταν το πήγα σε εξουσιοδοτημένο, το κοίταξε σαστισμένος, είχε τέτοια κλιπάκια έτοιμα στο γραφείο, το κούμπωσε σωστά κ τελείωσε...αν κάνουν τέτοιες δουλειές για τα απλά, τί γίνεται στα δύσκολα....προτιμώ καθαρές δουλειές και πιο "προβλεπόμενες"

Επεξ/σία από definitio
  • Like 2
Δημοσ.
Στις 31/7/2024 στις 3:59 ΜΜ, PedroG είπε

Θεωρείται σωστό να απενεργοποιήσει κάποιος το φίλτρο dpf? (Πέστε και μια τιμή απενεργοποίησης σε αντίστοιχο πρόγραμμα;)

Όχι απλά δεν είναι "σωστό", είναι κυριολεκτικά έγκλημα! Ηθικά αν όχι και νομικά. Έχε υπόψη σου επίσης ότι από 1/1/2025 γίνεται έλεγχος και στο DPF από τα ΚΤΕΟ οπότε τελειώσανε αυτά. Το DPF αν βουλώσει το πας και το ξεβουλώνουν -ίσως- μια φορά. Μετά απλά το αλλάζεις όπως είναι αυτονόητο και έχεις υποχρέωση. Δεν είναι και κανένα τραγικό κόστος επιτέλους.

Στις 1/8/2024 στις 10:24 ΠΜ, Vaguras είπε

Αν δείτε επίσης όλα τα φίλτρα 12.10 +ΦΠΑ, είτε είναι αέρα, λαδιού, καμπίνας κλπ.

Ότ,ι  πάρεις 12,10 έλα!  πάρε τώρα που το αφεντικό τρελάθηκε!

Πραγματικά ότι ναναι τιμολόγηση...

Η τιμολόγηση είναι στη διακριτική ευχέρεια του πωλητή και του παρόχου της υπηρεσίας. Πάντα και χωρίς ανάγκη λογοδοσίας στον πελάτη. Κανείς δεν πουλάει στο "κόστος", αυτό πρέπει να είναι αυτονόητο. Κάποιο φίλτρο ενδεχομένως τους κοστίζει 4 ευρώ και το πουλάνε 12.10, κάποιο άλλο όμως μπορεί και να κοστίζει 14 ευρώ και να το πουλάνε πάλι 12.10. Από κάπου χάνουν κάπου αλλού κερδίζουν για λόγους ίσως και λογιστικής διευκόλυνσης δικής τους.

Με κάτω από 200€ πλέον δεν περνάτε καν την πόρτα εξουσιοδοτημένου συνεργείου και υπάρχουν πολλοί και σοβαροί λόγοι για αυτό. Πάρτε το απόφαση. "Εξειδικευμένα" συνεργεία δεν υφίστανται. Γενικά συνεργεία είναι με κατά δήλωσιν του ιδιοκτήτη τους "εξειδίκευση" (άνευ ιδιαίτερης σημασίας δηλαδή αυτή η δήλωση-καμία πρακτικά πιστοποίηση).

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Σε ποιο εξειδικευμενο/εξουσιοδοτημενο συνεργειο πηγαινεις και σου δινουν το περισσευμα;

Στη Skoda που πήγα για το 1ο service, πήρα κανονικά το τελευταίο μπουκάλι λαδιού με ότι περίσσεψε, πριν κάτι μήνες.

Όπως σου έγραψαν, το έχεις πληρώσει, δεν είναι 50-100ml να περίσσεψε να το πετάξουν, είναι από μισό λίτρο ως κάτι λιγότερο από 1, ανάλογα το αυτοκίνητο, οφείλουν να στο δώσουν.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Morosana είπε

Προφανώς ο μηχανικός θα σου πει ιστορίες τρόμου από πελάτες αλλά δεν θα σου πει για τις δικές του μαλακίες.

Σε αυτό που λέει ο παππούς δεν έχει άδικο αν δεις manual από παλιότερα αυτοκίνητα είχε οδηγίες πώς να ρυθμίζεις βαλβίδες, πλατίνες  να αλλάζεις, μπουζί, λάδια, τακάκια, σιαγωνες, να κάνεις εξαέρωση και λίγο να έπιαναν τα χέρια σου τα έφτιαχνες μόνος σου . Το κακό με την τότε εποχή είναι ότι τα περισσότερα καμμένα λάδια και υγρά πήγαιναν υπόνομο.

Manual του 1970-1980; Γιατί δεν έχω δει τίποτα τέτοιο σε manual από το 2000 και μετά.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, NT1G είπε

Manual του 1970-1980; Γιατί δεν έχω δει τίποτα τέτοιο σε manual από το 2000 και μετά.

σε AR Julia του 1976 είχε τέτοιες πληροφορίες.Σε 33 του 1992 δε είχε.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

σε AR Julia του 1976 είχε τέτοιες πληροφορίες.Σε 33 του 1992 δε είχε.

αρα ενας με καινουργιο αμαξι δεν μπορει να κανει αυτα που λενε. ακομα και με αμαξι 20ετίας που για την Ελλάδα είναι σαν καινούργιο...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, NT1G είπε

αρα ενας με καινουργιο αμαξι δεν μπορει να κανει αυτα που λενε. ακομα και με αμαξι 20ετίας που για την Ελλάδα είναι σαν καινούργιο...

Οχι απο το μανουαλ.Αλλά συνηθως απο φόρουμ κλπ βρίσκεις πολλές πληροφορίες.

Βεβαια δεν υπάρχουν πλατίνες πλέον,τα μπουζί ειναι έτοιμα στο διάκενο,εξαέρωση αν δεν έχεις τον εξοπλισμό κινδυνευεις να διαλύσεις τις βαλβίδες του ABS ...........

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...