hountalass Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Δεν διάβασα τι λέτε πιο πριν αλλά σε σχέση με τον τίτλο, 2008 1.2 puretech έχω κάνει 3 μικρά σέρβις με 120, 150, 180 ευρώ σε διάστημα 3 ετών περίπου με ότι ορίζει ο κατασκευαστής. Για την ιστορία από 0-30 λάδι πήγαμε στο 0-20! Ακριβαίνει και ο αέρας σιγά σιγά! Επεξ/σία 31 Ιουλίου από hountalass
cpc464 Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 52 λεπτά πριν, Witcher1st είπε Εμενα χρεωσαν 4 μπουζι, εχω το ιδιο αμαξι. Το συγκεκριμένο αμάξι βγαίνει με διάφορους κινητήρες, απο χιλιαράκι ecoboost μέχρι 2,3 st, σε ecoboost έχει τον 1.0 i3 που είναι τρικύλινδρος και τον 1,5 i4 που είναι τετρακύλινδρος, αρχικά ανάφερες σκέτο ford focus mk3, δες την άδεια μήπως έχεις το 1,5.
Witcher1st Δημοσ. 31 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2 hours ago, cpc464 said: Το συγκεκριμένο αμάξι βγαίνει με διάφορους κινητήρες, απο χιλιαράκι ecoboost μέχρι 2,3 st, σε ecoboost έχει τον 1.0 i3 που είναι τρικύλινδρος και τον 1,5 i4 που είναι τετρακύλινδρος, αρχικά ανάφερες σκέτο ford focus mk3, δες την άδεια μήπως έχεις το 1,5. To 1000αρι εχω, 125 αλογα. Να τους παρω τηλεφωνο; 3 hours ago, mechpanos said: Πίσω στο 2010, πήγα για το 3ο service το αμάξι στην αντιπροσωπεία. Μου λέει κόστος 250€. Καλά λέω τί βάζετε και κάνει τόσο; Λέει λάδια, όλα τα φίλτρα συν εργασία. ΟΚ λέω αν σας φέρω εγώ τα αναλώσιμα; Λέει 65€ εργασία αλλά χάνεις εγγύηση (μούφα πήρα επίσημη απάντηση από τον εισαγωγέα ότι δεν ισχύει εκτός αν αποδειχθεί ότι έγινε ζημιά από αγορασμένο από εμένα αναλώσιμο - ρίσκο απόλυτα διαχειρίσιμο, αν επιλέξεις επώνυμα υλικά). Τους πήγα τα πράγματα, όλα τα φίλτρα μαζί με τα λάδια έκαναν 100€. Όλα τα επόμενα service τα έκανα έτσι μέχρι που έληξε η εγγύηση και το πάω έξω. Εγγυηση τα πεντε πρωτα χρονια δεν ειναι;
PedroG Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου Παιδιά μια ερώτηση.....κάθε πότε αλλάζει ο ιμάντας χρονισμού; Citroen C3 diesel 1.5 έκδοση όχι ότι παίζει ρόλο.... Και κάτι ακόμη... Θεωρείται σωστό να απενεργοποιήσει κάποιος το φίλτρο dpf? (Πέστε και μια τιμή απενεργοποίησης σε αντίστοιχο πρόγραμμα;)
cpc464 Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 28 λεπτά πριν, Witcher1st είπε To 1000αρι εχω, 125 αλογα. Να τους παρω τηλεφωνο; Ε, ναι, είμαι περίεργος πώς χρέωσαν 4 μπουζί σε τρικύλινδρο αυτοκίνητο.
Ukforthemoment Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 4 λεπτά πριν, Witcher1st είπε αυτό έπρεπε να το έχεις βάλει απο το πρώτο ποστ. 3
Georgebek2 Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 13 minutes ago, Ukforthemoment said: αυτό έπρεπε να το έχεις βάλει απο το πρώτο ποστ. Μα γιατι το λες αυτο; Πως θα ειχαμε μαθει ετσι για τον φιλο που παει για service και του το περνανε και κτεο;😄 3
GeorgeHellas Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 4 minutes ago, Georgebek2 said: Μα γιατι το λες αυτο; Πως θα ειχαμε μαθει ετσι για τον φιλο που παει για service και του το περνανε και κτεο;😄 Νόμιζα ότι είμαι ο μόνος που το κάνει Γίναμε 2 1 1
GamingMaster424 Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 21 hours ago, Morosana said: Μάλλον δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ με διμπουζο πόσο μάλλον alfa. Και τα NGK στα ίδια παίζουν. https://www.car.gr/parts/view/5814247-boyzi-ngk-laser-platinum-alfa-romeo-twin-spark-montela-8-temaxia Γύρω στα 130€ τα έχουν οι περισσότεροι όσο έψαξα, το τι ζητάει ο καθένας στο Car μικρή σημασία έχει. Όπως και να 'χει όπως είπες τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα αποτελούν όντως εξαίρεση, είναι από τα ελάχιστα συμβατικά αυτοκίνητα που χρειάζονται τόσο ακριβά μπουζί και δεν έχεις καν την επιλογή των απλών στα 2-3 ευρώ το τεμάχιο.
Morosana Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 21 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε Γύρω στα 130€ τα έχουν οι περισσότεροι όσο έψαξα, το τι ζητάει ο καθένας στο Car μικρή σημασία έχει. Όπως και να 'χει όπως είπες τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα αποτελούν όντως εξαίρεση, είναι από τα ελάχιστα συμβατικά αυτοκίνητα που χρειάζονται τόσο ακριβά μπουζί και δεν έχεις καν την επιλογή των απλών στα 2-3 ευρώ το τεμάχιο. Οπότε δεν αλλάζει απλα το κουτάκι και αντί για 25€ θέλουν 190 και δεν είναι μόνο η alfa όλο και περισσότεροι κατασκευαστές στα βιβλία αναφέρουν για ιριδίου. Πιθανότατα αυτά που βρήκες με 130 είναι μαϊμού ngk και υπάρχουν ένα σωρό βίντεο και άρθρα για το πώς μπορείς να τα ξεχωρίσεις.
definitio Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 1 hour ago, GamingMaster424 said: Γύρω στα 130€ τα έχουν οι περισσότεροι όσο έψαξα, το τι ζητάει ο καθένας στο Car μικρή σημασία έχει. Όπως και να 'χει όπως είπες τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα αποτελούν όντως εξαίρεση, είναι από τα ελάχιστα συμβατικά αυτοκίνητα που χρειάζονται τόσο ακριβά μπουζί και δεν έχεις καν την επιλογή των απλών στα 2-3 ευρώ το τεμάχιο. 130€ από πού; 1 hour ago, Morosana said: Οπότε δεν αλλάζει απλα το κουτάκι και αντί για 25€ θέλουν 190 και δεν είναι μόνο η alfa όλο και περισσότεροι κατασκευαστές στα βιβλία αναφέρουν για ιριδίου. Πιθανότατα αυτά που βρήκες με 130 είναι μαϊμού ngk και υπάρχουν ένα σωρό βίντεο και άρθρα για το πώς μπορείς να τα ξεχωρίσεις. Δυστυχώς υπάρχει κι αυτός ο κίνδυνος πλέον, γι αυτό και τα γνήσια είναι προτιμητέα κατ' εμέ.
cpc464 Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 4 ώρες πριν, PedroG είπε Παιδιά μια ερώτηση.....κάθε πότε αλλάζει ο ιμάντας χρονισμού; Citroen C3 diesel 1.5 έκδοση όχι ότι παίζει ρόλο.... Και κάτι ακόμη... Θεωρείται σωστό να απενεργοποιήσει κάποιος το φίλτρο dpf? (Πέστε και μια τιμή απενεργοποίησης σε αντίστοιχο πρόγραμμα;) κάθε 5 χρόνια η 100000 χλμ,ότι έρθει πρώτο. Το dpf είναι ότι ο καταλύτης για το βενζινοκίνητο, θα σε προδώσει η μαυρίλα και αν σου κάνουν έλεγχο για καυσαέρια την έκατσες.
Klausx Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 8 ώρες πριν, mechpanos είπε Πίσω στο 2010, πήγα για το 3ο service το αμάξι στην αντιπροσωπεία. Μου λέει κόστος 250€. Καλά λέω τί βάζετε και κάνει τόσο; Λέει λάδια, όλα τα φίλτρα συν εργασία. ΟΚ λέω αν σας φέρω εγώ τα αναλώσιμα; Λέει 65€ εργασία αλλά χάνεις εγγύηση (μούφα πήρα επίσημη απάντηση από τον εισαγωγέα ότι δεν ισχύει εκτός αν αποδειχθεί ότι έγινε ζημιά από αγορασμένο από εμένα αναλώσιμο - ρίσκο απόλυτα διαχειρίσιμο, αν επιλέξεις επώνυμα υλικά). Τους πήγα τα πράγματα, όλα τα φίλτρα μαζί με τα λάδια έκαναν 100€. Όλα τα επόμενα service τα έκανα έτσι μέχρι που έληξε η εγγύηση και το πάω έξω. Και πως είσαι σίγουρος ότι όντως τα έβαζαν σε κάθε σέρβις; Από τα λίγα που έχω δει όταν πας ανταλλακτικά σε βάζουν σε άλλη κατηγορία και αν είναι να κάνουν κάπου "πουστιά" θα είναι στο δικό σου αυτοκίνητο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα