Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μονο τα φιλτρα με τα λαδια ειναι στα 120 ευρω πλεον, χωρις ΦΠΑ, δλδ 150 συνολο! Περυσι ειχα δωσει 110-120. Μπουζι 60 ευρω συνολο, χωρις ΦΠΑ. Ασφαλεια 8, καρτα καυσαεριων 12, ολα αυτα χωρις ΦΠΑ. Εργασια 60, παλι χωρις ΦΠΑ. Συνολο 295.

Σε εξουσιοδοτημενο service της FORD πηγα, στον ΠΙΤΑΡΑΚΗ. Τα τελευταια 3 χρονια νομιζω οι τιμες εχουν ανεβει.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tutuyo είπε

Ωραίος  

Σέρβις οχι οπότε ορίζει ο κατασκευαστής, αλλά οπότε θες εσύ.

Δεν θα μας επιβάλει η νεα τάξη πραγμάτων πότε θα κάνουμε σέρβις, δεν είμαστε πρόβατα 

 

 

Ακριβώς, με μια διευκρίνηση για να μην τα παίρνετε τσάμπα, το δικό μου είναι εκτός εγγύηση.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Artman13 είπε

πλέον τα επίσημα συνεργεια γδερνουν, εγω το πηγαινα μία φορα το χρόνο και απο τότε που αυξήσανε τις τιμές μία φορα στα 2 χρόνια για να μου βγαινει το ιδιο σαν ποσό/έτος. Απλά κοιταω τα λαδια μόνος μου κλπ στον χρόνο που δεν το πηγαίνω,

 

40 λεπτά πριν, Artman13 είπε

Ακριβώς, με μια διευκρίνηση για να μην τα παίρνετε τσάμπα, το δικό μου είναι εκτός εγγύηση.

Τα λάδια καλό είναι να αλλάζονται έστω μια φορά το χρόνο, αν δεν έχουν συμπληρωθεί τα χιλιόμετρα που πρέπει.

Εγώ τα άλλαξα πριν λίγες μέρες ακριβώς μετά από ένα χρόνο, έχοντας διανύσει 4Κ χιλιόμετρα.

Μου πήγε 60€. Αστείο κόστος για διάστημα ενός έτους.

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, definitio said:

Κλαίω, τέτοιες τιμές ούτε η Ferrari δεν έχει στα ανταλλακτικά "της". Όπως είπε και ο φίλος ήδη, καθαρά το λογότυπο στο κουτάκι πληρώνεις, τα ανταλλακτικά σχεδόν πάντα παράγονται από άλλες εταιρείες που τα πουλάνε φυσικά απευθείας και οι ίδιοι για ένα κλάσμα όσων ζητάνε οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Αυτό συμβαίνει από τα φθηνά αυτοκίνητα της σειράς έως και τα πιο ακριβά, στυλ διακόπτης παραθύρων Bugatti που είναι στην πραγματικότητα ανταλλακτικό της VW με τιμή 0,10 € και το χρεώνουν μερικές εκατοντάδες ευρώ, συν φυσικά τα εργατικά από πάνω.

Έχοντας τον original κωδικό του ανταλλακτικού μπορεί κανείς εύκολα να βρει online ποια είναι η original εταιρεία που το κατασκευάζει και να το αγοράσει έτσι, με εμφανώς χαμηλότερο κόστος για κυριολεκτικά το ίδιο ακριβώς προϊόν, πέρα από τη συσκευασία του (και αυτό ούτε καν πάντα!).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά.

Toyota Corolla Hybrid 1.8 vs Skoda Kamiq 1.5T, 6 μήνες διαφορά μεταξύ τους στην αγορά (2ετίας αυτοκίνητα), service με διαφορά 3 μηνών, τα λάδια στο Skoda ήταν 90% πιο ακριβά.

Η Τ βάζει από "βαρέλι" και χρεώνει κάθε 100ml, η Skoda (ο όμιλος, βασικά), χρεώνει "μπουκάλι" (οπότε σου "μένει" και περίπου μισό λίτρο στην αλλαγή).

Τα υπόλοιπα ανταλλακτικά είναι σχεδόν στα ίδια (έχω αποδείξεις και από τα δύο), ουσιαστικά.

Αν εννοείς ότι το λάδι στο μπουκάλι με αυτοκόλλητο Toyota είναι του κιλού, δε θα διαφωνήσω.

Ποιος μου εγγυάται ότι το Castrol είναι καλύτερο ή/και όχι μούφα; Γιατί έχουμε φτάσει να διαβάζουμε και για μούφα λάδια που τα ακριβοπληρώνεις κιόλας.

Επεξ/σία από phanispal
  • Haha 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, phanispal είπε

Αν εννοείς ότι το λάδι στο μπουκάλι με αυτοκόλλητο Toyota είναι του κιλού, δε θα διαφωνήσω.

Ποιος μου εγγυάται ότι το Castrol είναι καλύτερο ή/και όχι μούφα; Γιατί έχουμε φτάσει να διαβάζουμε και για μούφα λάδια που τα ακριβοπληρώνεις κιόλας.

Όχι, κυριολεκτω λέγοντας βαρέλι για την Τ. Στην απόδειξη γράφει 45* τιμή/100ml.

Για θέματα διαφοράς ποιότητας, δεν έχω άποψη.

Αν επίσημες αντιπροσωπειες βάζουν ότι χειρότερο και χρεώνουν για αγνό extra παρθένο, τί να πω?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Ειναι λογικη τιμη τα 295 ευρω για φιλτρα, λαδια, καρτα καυσαεριων, μπουζι, και μια ασφαλεια του ανταπτορα αναπτηρα; 7ο service, τα χιλιομετρα μολις 55.000. Ford Focus mk3.

FORD FIESTA VI  5w/20 castrol 5L + φιλτρο = 70 € 

μπες   εδώ  βάλε τα στοιχεία του αυτοκινήτου και δες πόσο κάνουν τα υλικά σου 

6 ώρες πριν, The_Judas είπε

Υπερβολικά πολλά.

Φιλτρα-λάδια-μπουζί γύρω στα 60-70;

 

σε παπί  αναφέρεσαι ?

Επεξ/σία από hp8
  • Like 2
  • Haha 4
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, phanispal είπε

 

Τα λάδια καλό είναι να αλλάζονται έστω μια φορά το χρόνο, αν δεν έχουν συμπληρωθεί τα χιλιόμετρα που πρέπει.

Εγώ τα άλλαξα πριν λίγες μέρες ακριβώς μετά από ένα χρόνο, έχοντας διανύσει 4Κ χιλιόμετρα.

Μου πήγε 60€. Αστείο κόστος για διάστημα ενός έτους.

Και εγώ τόσα λίγα κάνω 3 με 4 τον χρόνο. Καλό είναι αναγκαίο απόλυτα δεν είναι. Αν χρειαστεί συμπλήρωμα εντωμεταξυ κάνω και μόνος μου με τα ίδια που έβαλα στο service.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λετε απο του χρονου να σταματησω να πηγαινω σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο; Θα μιλαμε για το 8ο service πλεον.

Αν και ο ΠΙΤΑΡΑΚΗΣ που βλεπω, εξειδικευμενο ειναι. Δεν ξερω αν ειναι και εξουσιοδοτημενο.

Επεξ/σία από Witcher1st
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, meletis_m said:

Σέρβις AC τι εννοείς πλήρωση φρέον ; Ήταν εντελώς άδειο ; 

Δεν νομίζω, αλλά στο σύνολο υπολογίζω ~60€...τόσο κοστίζει συνήθως φίλτρο καμπίνας + πλήρωση φρέον

Οπότε στα 290€ συνολικά
- γύρω στα 60€ σέρβις AC και αλλαγή φίλτρου καμπίνας
- γύρω στα 100€ + εργατικά για αλλαγή αισθητήρα λάμδα
- γύρω στα 100€ με εργατικά για αλλαγή λιπαντικού κινητήρα και φίλτρου λαδιού

3 hours ago, Ducatista said:

Έτσι πλήρωσα και εγώ κάτι μπουζί για το ντουκατι την τελευταία φορά που επέλεξα να βάλω μαμά πριν 12 χρόνια είχαν ωραίο κουτάκι Ducati  και μέσα είχαν τα πιο φθηνά της αγοράς δεν θυμάμαι καν εταιρεία τα πήρα περίπου 7 με 8 φορές ακριβότερα αν θυμάμαι καλά γύρω στο 20ρικο το ένα ενώ είχαν 2.5 ευρω (χωρίς το κουτί να γράφει Ducati) εννοείται ότι από την επόμενη αγόραζα πολύ καλύτερα με τα μισά χρήματα!  σε αυτοκίνητο τώρα πάντα επέλεγα να βάζω καλύτερα χωρίς να μένω στο τι προτείνει η εταιρεια...  Στο θέμα μας τώρα  για τιμές που βλέπουμε έξω Σκρουτζ κλπ  δεν είναι αυτές που αγοράζει η κάθε αντιπροσωπεία τα αναλώσιμα δεν κόστισαν στην εταιρεία πάνω από 70 ευρώ με τίποτα το να ζητάνε 200+ εργασία για αλλαγή μπουζί και λάδια  είναι τουλάχιστον κλεψια

 

2 hours ago, GamingMaster424 said:

Κλαίω, τέτοιες τιμές ούτε η Ferrari δεν έχει στα ανταλλακτικά "της". Όπως είπε και ο φίλος ήδη, καθαρά το λογότυπο στο κουτάκι πληρώνεις, τα ανταλλακτικά σχεδόν πάντα παράγονται από άλλες εταιρείες που τα πουλάνε φυσικά απευθείας και οι ίδιοι για ένα κλάσμα όσων ζητάνε οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Αυτό συμβαίνει από τα φθηνά αυτοκίνητα της σειράς έως και τα πιο ακριβά, στυλ διακόπτης παραθύρων Bugatti που είναι στην πραγματικότητα ανταλλακτικό της VW με τιμή 0,10 € και το χρεώνουν μερικές εκατοντάδες ευρώ, συν φυσικά τα εργατικά από πάνω.

Έχοντας τον original κωδικό του ανταλλακτικού μπορεί κανείς εύκολα να βρει online ποια είναι η original εταιρεία που το κατασκευάζει και να το αγοράσει έτσι, με εμφανώς χαμηλότερο κόστος για κυριολεκτικά το ίδιο ακριβώς προϊόν, πέρα από τη συσκευασία του (και αυτό ούτε καν πάντα!).

Τα ΟΕ είναι NGK, τον κωδικό τον γνωρίζω και δεν έχει χρειαστεί να τα αλλάξω ακόμη όσο έχω το αμάξι (καλοκαίρι Ιούλιος 2021).

Ωστόσο μάλλον τα γνήσια / με τη στάμπα θα βάλω όταν χρειαστεί...

...κι αυτό γιατί βάζοντας τα ΟΕ / γνήσια χωρίς τη στάμπα, θα πληρώσω πάλι γύρω στα 150€ έναντι των 190€...όχι τεράστια διαφορά εν τέλει...κι έχω διαβάσει πάρα πολλές αναφορές από άλλους ιδιοκτήτες που σέβομαι, που βλέπουν διαφορά στην απόδοση στον χρόνο και μακροβιότητα των μπουζί (διαλογή εκείνων που παίρνουν τη στάμπα; δεν γνωρίζω)

https://web.tecalliance.net/ngk-catalog/en/parts/cars/assigned?assemblyGroupId=100151&targetId=8808&typeNumber=8808&brands=15&groups=686#@brc/brands:Car;targetType:cars/assem:ALFA%20ROMEO%20156%20(932_)%201.6%2016V%20T.SPARK%20(932.A4%2C%20932.A4100);targetType:cars;targetId:8808;typeNumber:8808/lnkparts:Spark%20Plug;targetType:cars;assemblyGroupId:100151;targetId:8808;typeNumber:8808;brands:15;groups:686

https://onparts.gr/bouzi-ngk-2513

https://onparts.gr/bouzi-ngk-4259

(8 μπουζί συνολικά, 2 - ένα απ' το καθένα - σε κάθε κύλινδρο, ελέω "twin spark")

...

Κάπου είχα δει ότι τα συνεργεία βγάζουν γύρω στα 30-40% κατά μέσο όρο (εξαρτάται από εταιρεία και είδος προϊόντος) από τα εξαρτήματα και αναλώσιμα που χρησιμοποιούν.
...τουλάχιστον αυτό ισχυριζόταν ένας μηχανικός AR που έχει κανάλι στο ΥΤ (ARC Garage).

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.
2 ώρες πριν, GamingMaster424 είπε

Κλαίω, τέτοιες τιμές ούτε η Ferrari δεν έχει στα ανταλλακτικά "της". Όπως είπε και ο φίλος ήδη, καθαρά το λογότυπο στο κουτάκι πληρώνεις, τα ανταλλακτικά σχεδόν πάντα παράγονται από άλλες εταιρείες που τα πουλάνε φυσικά απευθείας και οι ίδιοι για ένα κλάσμα όσων ζητάνε οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Αυτό συμβαίνει από τα φθηνά αυτοκίνητα της σειράς έως και τα πιο ακριβά, στυλ διακόπτης παραθύρων Bugatti που είναι στην πραγματικότητα ανταλλακτικό της VW με τιμή 0,10 € και το χρεώνουν μερικές εκατοντάδες ευρώ, συν φυσικά τα εργατικά από πάνω.

Έχοντας τον original κωδικό του ανταλλακτικού μπορεί κανείς εύκολα να βρει online ποια είναι η original εταιρεία που το κατασκευάζει και να το αγοράσει έτσι, με εμφανώς χαμηλότερο κόστος για κυριολεκτικά το ίδιο ακριβώς προϊόν, πέρα από τη συσκευασία του (και αυτό ούτε καν πάντα!).

Μάλλον δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ με διμπουζο πόσο μάλλον alfa. Και τα NGK στα ίδια παίζουν.

https://www.car.gr/parts/view/5814247-boyzi-ngk-laser-platinum-alfa-romeo-twin-spark-montela-8-temaxia

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, definitio είπε

Δεν νομίζω, αλλά στο σύνολο υπολογίζω ~60€...τόσο κοστίζει συνήθως φίλτρο καμπίνας + πλήρωση φρέον

Οπότε στα 290€ συνολικά
- γύρω στα 60€ σέρβις AC και αλλαγή φίλτρου καμπίνας
- γύρω στα 100€ + εργατικά για αλλαγή αισθητήρα λάμδα
- γύρω στα 100€ με εργατικά για αλλαγή λιπαντικού κινητήρα και φίλτρου λαδιού

 

Τα ΟΕ είναι NGK, τον κωδικό τον γνωρίζω και δεν έχει χρειαστεί να τα αλλάξω ακόμη όσο έχω το αμάξι (καλοκαίρι Ιούλιος 2021).

Ωστόσο μάλλον τα γνήσια / με τη στάμπα θα βάλω όταν χρειαστεί...

...κι αυτό γιατί βάζοντας τα ΟΕ / γνήσια χωρίς τη στάμπα, θα πληρώσω πάλι γύρω στα 150€ έναντι των 190€...όχι τεράστια διαφορά εν τέλει...κι έχω διαβάσει πάρα πολλές αναφορές από άλλους ιδιοκτήτες που σέβομαι, που βλέπουν διαφορά στην απόδοση στον χρόνο και μακροβιότητα των μπουζί (διαλογή εκείνων που παίρνουν τη στάμπα; δεν γνωρίζω)

https://web.tecalliance.net/ngk-catalog/en/parts/cars/assigned?assemblyGroupId=100151&targetId=8808&typeNumber=8808&brands=15&groups=686#@brc/brands:Car;targetType:cars/assem:ALFA%20ROMEO%20156%20(932_)%201.6%2016V%20T.SPARK%20(932.A4%2C%20932.A4100);targetType:cars;targetId:8808;typeNumber:8808/lnkparts:Spark%20Plug;targetType:cars;assemblyGroupId:100151;targetId:8808;typeNumber:8808;brands:15;groups:686

https://onparts.gr/bouzi-ngk-2513

https://onparts.gr/bouzi-ngk-4259

(8 μπουζί συνολικά, 2 - ένα απ' το καθένα - σε κάθε κύλινδρο, ελέω "twin spark")

...

Κάπου είχα δει ότι τα συνεργεία βγάζουν γύρω στα 30-40% κατά μέσο όρο (εξαρτάται από εταιρεία και είδος προϊόντος) από τα εξαρτήματα και αναλώσιμα που χρησιμοποιούν.
...τουλάχιστον αυτό ισχυριζόταν ένας μηχανικός AR που έχει κανάλι στο ΥΤ (ARC Garage).

Ρώτησα γιατι ασχολήθηκα με το A/C σε 1 Corsa C πρίν κανένα μήνα . Δέ είχε καθόλου φρέον , εαν θυμάμαι πήρε 700γρ + φωσφορούχο λάδι ( το δούλεψα και βρέθηκε η διαρροή ωστόσο) και φίλτρο καμπίνας 13€ σε Mann Filter .

 

Δημοσ.

ανάλογα πχ εγω που παιρνω για το αμάξι μόνος μου τα ανταλλακτικά
μπουζί ιριδιου ILFR7H  x4 82 ευρω
λαδια 5w40 5 λιτρα  (62 ευρω
φίλτρο 14 ευρω
και μου βαράνε καμια 60 ευρω εργασία μας πάει 220 ευρω

τωρα αν το λαδι σου ηταν ποιο ακριβο και τα μπουζι μπορει να ηταν και ποιο ακριβο και στην αντιπροσωπεία εργασια κάνα 100+ παει so........ υπολογισε

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Black Demis είπε

ανάλογα πχ εγω που παιρνω για το αμάξι μόνος μου τα ανταλλακτικά
μπουζί ιριδιου ILFR7H  x4 82 ευρω
λαδια 5w40 5 λιτρα  (62 ευρω
φίλτρο 14 ευρω
και μου βαράνε καμια 60 ευρω εργασία μας πάει 220 ευρω

τωρα αν το λαδι σου ηταν ποιο ακριβο και τα μπουζι μπορει να ηταν και ποιο ακριβο και στην αντιπροσωπεία εργασια κάνα 100+ παει so........ υπολογισε

Aν αλλαξε και φίλτρο αέρα και καμπίνας τότε είναι κανά 30€ επιπλέον . 

Δημοσ.
4 minutes ago, Ukforthemoment said:

Aν αλλαξε και φίλτρο αέρα και καμπίνας τότε είναι κανά 30€ επιπλέον . 

+10 15 φίλτρο αερος (κλασσικο απλο) και κανα 20 ευρω καμπινας αν ειναι ενεργουανθρακα και κανα 15 απλο
τημη παραλογη παντος δεν την βλεπω αν εβαλαν το κλασσικο 100 ευρω εργατικα

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...